Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

TR580 TF690 CVT Субару Довідкові дані Опис, Хвороби

  1. На яких авто встановлювалося це сімейство воротарів:
  2. Приблизний асортимент запчастин для ремонту цієї АКПП

Наша сеть партнеров Banwar

CVT TF690 (Lineartronic) розроблений в 2008 для Субару Аутбек з атмосферним двигуном в 2 CVT TF690 (Lineartronic) розроблений в 2008 для Субару Аутбек з атмосферним двигуном в 2.5 літра.

Практично відразу після випуску були виявлені «дитячі» хвороби, які заставлені конструкторів змінити конструкцію, додавши стартовий пакет фрикційних, що відключає трансмісію від двигуна в положенні селектора в "P" і в "N". Друге покоління назвали TR580.

З 2010 року цей варіатор обкатував на Impreza з двигунами в 1.6 і 2.0 літра, а з 2012 року стали встановлювати і на інші моделі (список - внизу ). Конструкція цих воротарів середнього класу по потужності використовує не штовхає ремінь, а тягне ланцюг - 304700. Ця конструкція використовує бічні поверхні штифтів ланцюга для контакту з конусами, що дозволяє передавати кілька більший момент, ніж навіть Муранівській бошевский ремінь.

Ланцюг варіатора традиційно дуже не любить брудного і холодного густого масла, високих обертів і швидкостей вище 150 км \ год, в результаті яких вона і відчуває величезні навантаження на розтягнення, вібрації і знос заспокоювачів ланцюга - 304701 Ланцюг варіатора традиційно дуже не любить брудного і холодного густого масла, високих обертів і швидкостей вище 150 км \ год, в результаті яких вона і відчуває величезні навантаження на розтягнення, вібрації і знос заспокоювачів ланцюга - 304701.

У конструкції цієї коробки не пошкодували "заліза", щоб забезпечити перш за все великий запас по надійності і по потужності, не піклуючись про економічність і ціною.

У конструкції цієї коробки не пошкодували заліза, щоб забезпечити перш за все великий запас по надійності і по потужності, не піклуючись про економічність і ціною

Тому заміна несправного варіатора на новий - досить дороге задоволення.

Під характеристики цього варіатора потрібно спеціальне масло, яке крім звичайних функцій мастила, гідравлічної передачі тиску і охолодження ще виконувало б і функцію "клею", не даючи ланцюга прослизати по конуса валів. Тому цей варіатор досить примхливий до якості масла, його чистоті і температурі. Масло застосовується спеціальне: SUBARU CVT Oil Lineartronic II (K0425Y0710). Це масло (2-го покоління) розроблено спеціально під особливості TR580 / TF690.

Для повної заміни масла знадобиться ок Для повної заміни масла знадобиться ок. 20 літрів. Повна заміна масла проводиться шляхом декількох часткових замін і близько 7-8 літрів олії піде на промивку вузьких місць гидроблока, клапанів і зчеплень з гидротрансформатором. Рівень перевіряється по переливний отвір при температурі 40 ± 5º.

Масло змінюють методом часткової або повної заміни у міру старіння і втрати прозорості . А термін заміни можна дотягнути і до 100 ткм, а може знадобитися заміна і після 30 ткм, якщо експлуатувати машину в ралійних режимах. Краще робити операцію по заміні масла у досвідчених майстрів по ремонту АКПП, що мають необхідне обладнання і досвід заміни масла в сучасних дорогих автоматах.

Для повної заміни масла \ фільтрів змінюють і фільтр тонкого очищення-картридж - 304013.

Для повної заміни масла \ фільтрів змінюють і фільтр тонкого очищення-картридж - 304013

Підібрати ремкомплекти - натисни клавішу зліва.

Ремкомплекти і сальників використовують для заміни в основному кілець і сальників, гумові кільця змінюють найчастіше при перегріванні коробки або якщо варіатор довго експлуатувався з маслом, Ремкомплекти і сальників використовують для заміни в основному кілець і сальників, гумові кільця змінюють найчастіше при перегріванні коробки або якщо варіатор довго експлуатувався з маслом,   забрудненим стружкою - 304002 забрудненим стружкою - 304002. Поки майстри замовляють тільки оригінальні Ремкомплекти.

Поки майстри замовляють тільки оригінальні Ремкомплекти

Фільтр грубої очистки - металевий з сіткою знаходиться всередині коробки перед гидроблоком: - 304010.

Фільтр з сіткою змінюють при перебиранні варіатора, якщо згоріли фрікціони до клейового шару.
Фільтр з сіткою змінюють при перебиранні варіатора, якщо згоріли фрікціони до клейового шару Першими в заміні зустрічаються згорілі фрикціони і сталеві диски Форвард - 304108 - 304128.

Далі за популярністю заміни йдуть металеві фрікціони Стартового пакета - 304 122.

Далі за популярністю заміни йдуть металеві фрікціони Стартового пакета - 304 122

Стартовий пакет відповідає за включення і відключення конусів при зупинці та переказ важеля в положення нейтралі. Крім того вони напружено працюють при спортивному режимі їзди з ручним перемиканням передач.

Також в заміні зустрічається ще одна особливість варіатора - фрікціони Трансфер: - 304118. Вони відповідають за розподіл крутного моменту на передній \ задній привід. Передчасний знос трапляється при активній їзді по бездоріжжю \ глибокому снігу.

Слабким місцем воротарів TR580 можна назвати і гідроблок з Комплектом соленоїдів - 304420, які в попередніх моделях були причиною виходу з ладу електрики, якщо довго катати коробку в брудному маслі під граничними навантаженнями і температурами Слабким місцем воротарів TR580 можна назвати і гідроблок з Комплектом соленоїдів - 304420, які в попередніх моделях були причиною виходу з ладу електрики, якщо довго катати коробку в брудному маслі під граничними навантаженнями і температурами. Перший капремонт починається з чистки гидроблока і соленоїдів. Якщо причиною несправностей вважають соленоїди, замовляють БО комплекти соленоїдів TR580 / TF690 з відносно високим залишковим ресурсом - 304420.

Заміну соленоїдів виробляють всім комплектом, тому що в сучасних тонко налаштованих коробках все соленоїди працюють однією групою рівномірно і на межі ресурсу, комп'ютер дуже жорстко налаштований до штатної роботі соленоїда і при найменших відхиленнях видається кривої тиску нащадно бракує такі соленоїди і вимагає їх заміни Заміну соленоїдів виробляють всім комплектом, тому що в сучасних тонко налаштованих коробках все соленоїди працюють однією групою рівномірно і на межі ресурсу, комп'ютер дуже жорстко налаштований до "штатної" роботі соленоїда і при найменших відхиленнях видається кривої тиску нащадно бракує такі соленоїди і вимагає їх заміни.

Поки на ринку немає оригінальних соленоїдів на заміну через їхню високу ціну. Досвідчені майстри використовують для заміни БО соленоїди (Колишні в вживанні). Правда на БО деталі не дають гарантії і не приймають їх назад, у разі якщо заміна не допомогла, тому їх замовляють, коли виключені проблеми у всіх інших вузлах гидроблока і електрики.

Альтернативою є промивка / очищення штатних соленоїдів в спеціальних розчинниках. Або покупка нового гидроблока з соленоїдами в комплекті - 304 740.

У запущених випадках зносу ременя і конусів (цей варіатор не терпить навіть короткочасної буксирування!) Доводиться міняти самі конуса - 304706K.

Дитяча хвороба конусів субаровского варіатора - підшипник ведучого вала, запресованих в корпус. Вібраціями на максимальних лборотах його провертає, а потім - розбиває. Нові модифікації підшипника вже мають отвір під фіксатор і регулювання комп'ютера не дозволяють вбивати його занадто швидко. Цей підшипник ведучого вала в продажу не зустрічається і поставляється разом з корпусом. Шукають БО для заміни на авторазборках.

Ремкомплект \ ОверолКіт для заміни кілець, прокладок і сальників поки є тільки Оригінал: - 304002, замовляють рідко, почасти тому що коробка спроектована з великим запасом по потужності переданого моменту для цих двигунів і почасти тому що власники не вирішуються на капремонт цього складного, але досить ремонтопридатною варіатора.

Запчастини для капремонту воротарів Субару можна подивитися на сайті інтернет-магазину , Натиснувши для пошуку номер деталі на помаранчевому тлі.

На яких авто встановлювалося це сімейство воротарів:

Рік випуску Двигун EXIGA 2010- .. JPN CVT H4 2.0L 2.5L TR580 IMPREZA 2010- .. JPN CVT H4 1.6L 2.0L TR580 FORESTER 2011- .. JPN CVT H4 2.0L 2.5L TR580 LEGACY 2012- .. JPN CVT H4 2.5L TR580 OUTBACK 2009- .. JPN CVT H4 2.5L TR580 XV 06- .. JPN CVT H4 1.6L 2.0L TR580

Приблизний асортимент запчастин для ремонту цієї АКПП

Актуальну ціну і наявність - можна дізнатися, натиснувши номер деталі.

Повне найменування Код, дізнатися наявність \ ціну Дефектовка і ремонт гідротрансформатора SUBARU CVT TR580 / TR690 2011-up (перед відправкою обов'язково злити масло і закрити кляпом шийку) 304001 Комплект Прокладок і Сальников без поршнів TR580 на варіатор Subaru 2011-up (Ремкомплект \ Оверол кит \ Overhaul Kit) 304002A Фільтр внутрішній, SUBARU TR580 CVT варіатор 2015 up 304010A Фільтр внутрішній (тип 1 металевий), SUBARU TR580 CVT варіатор 2011-up 304010AA Фільтр внутрішній, SUBARU TR690 CVT варіатор 2009 up 304010 Фільтр катридж, SUBARU TR580 / TR690 CVT варіатор 2009 up 304013 Сальник (манжета) насоса / гідротрансформатора, Seal, converter TR690 / CVT / TR580 304070 Фрикційний диск зчеплення форвард, (36Tx1,6x144), Friction plate Forward clutch SUBARU TR690 (CVT) 304108 Фрикційний диск зчеплення реверс, (40Tx1,6x155,6), Friction plate Reverse Brake SUBARU TR690 (CVT) 304110 Сталевий диск зчеплення форвард, (24Tx1,3x128,5) зуб з прорізом, Steel plate Forward clutch SUBARU TR690 (CVT) 2006-up 304128 Прокладка піддону (дюрапрен) TR580 (входять в ремкомплект ... 002) 304300 Набір соленоїдів з проводкою варіатора SUBARU TR580 CVT Solenoid set W / Harness (Перевірені, огляд на місці, без гарантії і повернення !! --- альтернатива - новий Гідроблок) 304420A Набір соленоїдів з проводкою варіатора SUBARU TR580 CVT Solenoid set W / Harness (огляд на місці, бе з гарантії і повернення !! --- альтернатива - новий Гідроблок) 304420AU Набір соленоїдів з проводкою варіатора SUBARU TR690 CVT Solenoid set W / Harness 2009 up (Огляд на місці, без гарантії і повернення !! --- альтернатива - новий гідроблок) 304420U Набір соленоїдів з проводкою варіатора SUBARU TR690 CVT Solenoid set W / Harness 2009 up (Перевірені, огляд на місці, без гарантії і повернення !! --- альтернатива - новий гідроблок) 304420 Маслоподающая трубка, пряма, Chain Retainer SUBARU TR690 2006-up 304702A

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов