Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

TR60-SN, (09D) Опис, Типові хвороби. Запчастини для ремонту. Ціни.

Наша сеть партнеров Banwar

Цю інноваційну 6-ступінчасту АКПП TR60-SN (09D по VAG) Айсин розробила і в 2003-му році запустила в серію для задньопривідних Porsche Cayenne з двигуном від 4-х літрів Цю інноваційну 6-ступінчасту АКПП TR60-SN (09D по VAG) Айсин розробила і в 2003-му році запустила в серію для задньопривідних Porsche Cayenne з двигуном від 4-х літрів.

Розроблено одночасно з першим 6-ступінчастим автоматом для передньопривідних авто - TF60 -SN і випробувана з 2001-го року на 2-х літрової Altezza на японських дорогах.

Ця трансмісія повинна була застовпити свою першість в світі для люксових брендів типу Порш, Ауді, Лексус і стати конкурентом новим 6-ступінчастим трансмісіям ZF6HP. Але це вийшло лише частково. Ауді використовують 09D для позашляховиків Q7 з дизелями від 3-х до 4.2 л, але тільки на обмеженій серії і тільки тому що мала певні обов'язки. Після виходу німецької серії ZF6HP, Ауді повністю віддалася у владу 6HP26 -32 .

Після виходу німецької серії ZF6HP, Ауді повністю віддалася у владу   6HP26 -32

Але не тому що айсіновскій автомат виявився невдалим, а скоріше через те, що налаштування його були виконані з японської обережністю і "недемократичністю". TR60SN претендував на лідерство в сегменті "невбиваних" і не дозволяв з пробуксовкою коліс рвати машину з місця - того, що запропонували інженери ZF6HP. TR60-SN була розрахована швидше на багатих і прив'язаних до своїх коней, а не на багатих і легко змінюють загнаних коней.

TR60-SN була розрахована швидше на багатих і прив'язаних до своїх коней, а не на багатих і легко змінюють загнаних коней

Тому Фольксваген вибрав її для всіх Touareg -ів, з двигунами від 2.7л (дизель) до 6л. Найбільш частими клієнтами в ремонті дитячих хвороб цієї АКПП є саме Туареги 3.2л - 4.2л до 2006 року. C 2011 року вже відпрацьований 09D встановлюють і на Тігуан з двигунами від 2 л до 3.6л.

З айсіновскім ім'ям AW TR-60SN Тойота з успіхом встановлює з 2007-го року на потужні (понад 4.6л) задне- і повно-приводні позашляховики Лексус і Лендкруізер. Існує кілька під-модифікацій цієї трансмісії для свого класу крутного моменту, що відрізняються планетарними рядами, кількістю фрикционов і сталевих дисків, розмірами деяких вузлів і деталей. Її змінила 8-ми ступінчаста родичка TR80-SD .

Ця трансмісія була спроектована японської Айсин щоб стати "неубіваемий", як і всі її задньопривідні АКПП. Але кожен автовиробник налаштовував свій ТСМ (Комп'ютер акпп) "демократично", щоб дати можливість водієві самому вирішувати за допомогою педалей - берегти автомат або не шкодуючи палити фрікціони зчеплень і гідротрансформатора, продавлюючи педаллю газу підлогу машини. Особливо "демократичними" виявилися комп'ютерники Фольксвагена.

Заміна масла і фільтра

Заміна масла і фільтра

Масляний фільтр з металевою сіткою - № 136010 закритий, чи не промивається і після 150-200 ткм часто планово замінюється, якщо звичайно фрікціони не згоріли раніше. Входить в типовий замовлення при капремонті.

Майстри рекомендують в пару до цього фільтру встановлювати магістральний фільтр тонкого очищення - 100019. Детальніше - тут .

Масла в саму коробку входить ок. 9 літрів. Решта - доводиться на радіатор. Кожен автовиробник використовує своє масло і під нього виробляє все тонкі настройки ТСМ і гидроблока. Рекомендується лити саме рідне масло і робити часткову зміну масла кожні 40-60 ткм після закінчення гарантії. Коробка може прийняти і тойотовское масло WS - ця трансмісія не так примхлива до маслу як ZF6HP, тут навіть фільтр - багаторазовий з металевою сіткою.

Деталі для перебирання і капремонту.

Підібрати ремкомплекти - натисни клавішу зліва. Підібрати ремкомплекти - натисни клавішу зліва

В повний ремкомплект для перебирання коробки зазвичай входять: фільтр масла - 136010, Кельні - 136007, втулку насоса або весь комплект втулок - 136030. (Нижче)

Разом з фільтром для перебирання завжди замовляють Ремкомплекти і сальників - № 136002 Разом з фільтром для перебирання завжди замовляють Ремкомплекти і сальників - № 136002. Його зазвичай замовляють заради зміни тефлоновим кілець, які обов'язково варто міняти, щоб зберегти фрікціони і насос з соленоїдами. Якщо машина довго навантажувати зі зношеними кільцями, то горять фрікціони і від температури дубеют гумові ущільнення. Ремкомплекти частіше замовляють комплектації Precision.

Обов'язково здають гідротрансформатор в ремонт для заміни зношеного фрикциона блокування - 136001.

Капремонт завжди супроводжується заміною згорілих фрикционов і сталевих дисків для пакетів К1, К2, В1. Ці пакети горять разом зі сталевими дисками в основному через нестачу тиску. Причиною цього називають найчастіше забитий гідроблок, соленоїди і ущільнення \ втулки і виражається це в ковзанні пакетів під навантаженням, або затримками з включенням передач.

Причиною цього називають найчастіше забитий гідроблок, соленоїди і ущільнення \ втулки і виражається це в ковзанні пакетів під навантаженням, або затримками з включенням передач

Найбільш часто горять фрікціони 3-х пакетів: пакету К1 - 136106 A і з ними разом змінюють сталеві диски 136126 A.

На другому місці по зносу - диски пакета К2 136104 - 136124.

І пакети гальмівного пакета В1 - 136110 -136130. У два рази рідше змінюють витратні матеріали пакетів К3 і В2. І змінюють їх з заміною всього комплекту фрикційних дисків - № 136003.

Досить часто для капремонту цієї неубіваемий коробки замовляють Повний комплект прокладок, сальників фрикционов і сталевих дисків - Кельні 136007. Якщо при розбиранні виявляються «з'їденими» або перекрутити хоча б 2-3 втулки, то змінюють їх всім комплектом - 136030, щоб продовжити гарантований ресурс роботи автомата ще на кілька років.

При ремонті гідроблоків проблема була в тому, що окремо соленоїди Ауді-Айсин на заміну не поставлялися (до 2013 р) і доводилося замовляти новий гідроблок з соленоїдами. Іноді допомагає перевтулівать соленоїди, і це вирішує проблему. Майстри замовляють для відновлення соленоїдів набір для ремонту соленоїдів Айсин - № 136419.

В даний час для 09D і 09G випущені відрегульовані неоригінальні американські (Ростра) і тайваньські соленоїди-електрорегулятори (праворуч), заміна яких надовго вирішує проблеми гидроблока і не вимагає додаткового обладнання для заміни В даний час для 09D і 09G випущені відрегульовані неоригінальні американські (Ростра) і тайваньські соленоїди-електрорегулятори (праворуч), заміна яких надовго вирішує проблеми гидроблока і не вимагає додаткового обладнання для заміни.

При дефектації гидроблока TR-60SN зазвичай виявляється що першим виходить з ладу соленоїд блокування гідротрансформатора (ТСС) - № 136421 або - 136431.

У плиті також стоять ще 2 on / off соленоїда-клапана (88 і 89), які мало турбують своїми проблемами і після промивання працюють ще один термін до наступного капремонту. ( докладніше про PWM-соленоїдах ).

Гідроблоки перших поколінь 6-східчастих АКПП мали досить багато "дитячих" хвороб. В основному пов'язані з настройками ТСМ. Виявлялося це проблемами в перемиканні передач після пробігів ок. 100 ткм. Причому термін появи проблем і їх тип сильно залежав від налаштувань комп'ютера і манери водіння автомобіля. Знос і забруднення соленоїдів і клапанів гідропліти приводив до нештатної роботи системи і як наслідок до проблемної роботі пакета К1, що відповідає за перемикання з 1-го по 4-ю швидкості. Чистять гідроблок з заміною прокладок гидроблока - 136320.

TR60-SN має модифіковану гідропліту від передньопривідного брата TF60-SN . Ще кілька років після випуску гідроблоки активно модифікувалися, перепрограмувати, виправляючи типову для тих років хвороба: швидкий знос каналів, протікання масла, і як наслідок - падіння тиску в системі. Через нестачу якого вже страждали втулки і саме "залізо".

Гідропліти перших випусків (до 2006) багато і не дуже успішно ремонтувалися терміново випущеними ремкомплект Соннакс для розсвердлювання зношених каналів гидроблока і вставки рукавів для нових плунжеров. Але ця тонка робота виявилася для більшості сервісів непідйомною. Виконані складні роботи з встановлення та налаштування системи не приводили до вирішення проблеми і машини незабаром поверталися з рекламаціями. Магніти для них не випускалися, а саме соленоїди першими виходили з ладу. В основному гідроблоки виробництва з 2003 по 2006 рр. після формування свого невеликого (бл. 160-200 ткм) ресурсу просто замінюють. Пізніші модифікації при своєчасному обслуговуванні легко працюють все життя автомобіля.

Пізніші модифікації при своєчасному обслуговуванні легко працюють все життя автомобіля

Прокладку піддону - № 136300 замовляють в кожному випадку роботи з 09D Прокладку піддону - № 136300 замовляють в кожному випадку роботи з 09D.

Входить в ремкомплект, але часто замовляється окремо для локальних ремонтів гидроблока і заміни підтікає сальників і втулки насоса - 136 034. Іноді майстри замовляють для перебирання окремо комплект тефлонових кілець - 136199.

Іноді майстри замовляють для перебирання окремо комплект тефлонових кілець - 136199

У комплект часто замовляються витратних матеріалів звично входить Сальник (манжета) насоса (№ 136070A) і сальник хвостовика 136074A.

У перших моделях слабким місцем була втулка насоса. У пізніх модифікаціях АКПП TR-60SN втулки насоса були замінені на підшипники і дещо змінена конструкція статора. Міняють разом з ремонтом гідротрансформатора - 136001.

Механічна частина цієї АКПП від японської Айсин - звично надійна для всіх задньопривідних автомобілів, а електрика має всі особливості, властиві першим 6-ступінчастим АКПП 2000-2003 років, і особливо спорідненої трансмісії TF60-SN ( Детальніше ).

Іноді причиною неполадок є проводка соленоїдів - 136446

У вікових автоматах майстри часто встановлюють зовнішній фільтр тонкого очищення - 100019, У вікових автоматах майстри часто встановлюють зовнішній фільтр тонкого очищення - 100019,

Магістральний фільтр допомагає тримати масло чистим і зменшує знос вузлів тертя. Це особливо рекомендується всім автоматам, у яких штатний фільтр має металеву сітку.

Такий фільтр крім дрібнодисперсного пилу від фрикционов утримує також і клейову основу фрикциона, в разі коли накладка стирається до самої основи. Що захищає соленоїди і клапана гидроблока від зависання і зносу.

Крім того там є магніт, який утримує залізну пил і перепускний клапан, який спрацьовує якщо фільтр багато років не змінювався і забився геть брудом. Такий фільтр варто міняти щороку або раз в 10 ткм. Детальніше - тут .

Детальніше -   тут

Г ідроблок 09D для всіх автомобілів був принципово модифікований в кінці 2005 року і настройки комп'ютера серйозно збільшили його ресурс.

Клапанні плити відрізняються по роках випуску (до 2005 р і після) по додатковим датчикам-вмикач тиску (Pressure Switch - зліва), а також за наявністю TURBO (Порше).

Досить часто йдуть в ремонт гідроблоки для Туарегів. І теж різняться по потужності двигуна. Для Туарегів 4.6л - своя клапанна плита.

6л - своя клапанна плита

Для цих АКПП майстри настійно рекомендують різні заходи щодо поліпшення охолодження акпп, наприклад - установку додаткового радіатора (Для деяких моделей, де штатний радіатор не справляється і коробка щоліта перегрівається, варто перевірити справність штатного термостата).

Також агресивним водіям рекомендується регулярно перевіряти масло і міняти його як тільки воно потемніє і втратить прозорість .

Японські автомобілі з цієї трансмісією запрограмовані акуратніше, охолодження їм цілком вистачає, а настройки електроніки обмежують можливості водія запалювати на гірських дорогах і успішно захищають масло від перегріву понад 120 градусів і занадто швидкого зносу фрикційних блокування муфти.

Точні ціни та наявність запчастин для АКПП можна подивитися в Інтернет-магазині , Натиснувши номер потрібної позиції виділений помаранчевим фоном.

На яких авто встановлювалося це сімейство АКПП:

Авто Модель Країна збірки Двигун Модель Альтернативне ім'я VOLKSWAGEN TOUAREG 02-11 RUS SVK 6 SP AWD V6 2.7L 3.0L 3.2L 3.6L L5 2.5L V6 2.7L V8 4.2L 09D AISIN TR-60SN AUDI Q7 05- .. BIH SVK 6 SP R / AWD V6 3.0L V8 4.2L 09D TR-60SN LEXUS GS460 09- .. JPN 6 SP AWD V8 4.6L TR-60SN LEXUS IS 07- .. JPN 6 SP RWD V8 5.0L TR-60SN LEXUS LX570 08- .. JPN 5 SP AWD V8 4.7L TR-60SN PORSCHE CAYENNE 03- .. DEU 6 SP R / AWD V6 3.0L 3.2L 3.6L V8 4.5L 4.8L TR-60SN TOYOTA ALTEZZA 01 JPN 6 SP RWD V6 2.0 L TR-60SN TOYOTA HILUX SURF 09- .. JPN 6 SP R / AWD V8 4.6L TR-60SN TOYOTA LAND CRUISER 07- .. JPN 6 SP AWD V8 4.6L 5.7L TR-60SN

Приблизний асортимент запчастин для ремонту цієї АКПП

Актуальну ціну і наявність - можна дізнатися, натиснувши номер деталі.

Повне найменування Код, дізнатися наявність \ ціну Діагностика та ремонт гідротрансформатора АКПП TR60SN / 09D 136001 Комплект Прокладок і Сальников без поршнів, TR60SN / 09D, Touareg, Phaeton VW, AUDI, PORSCHE, 2002 up (K79900J), (Ремкомплект \ Оверол кит \ Overhaul Kit) -вхід 2 прокладки гидроблока, вони підходять на 136002 Комплект фрикційних дисків, TR60SN / 09D Touareg, Phaeton 2003 Up 136003 Комплект сталевих дисків, AW-TR60SN Touareg, Phaeton 2004 Up 136004 Кельні TR60SN / 09D Touareg / Phaeton 04+ (Комплект прокладок і сальників, всіх фрикционов і сталей, без обрезиненних поршнів) Master Kit, складається з 136002-TK + 136004 + 136003 136007 Фільтр АКПП, TR60SN / 09D VW / Audi / Porsche 2003 Up 136010A Комплект (9 шт) бронзових втулок, TR60SN / 09D, Bushing Kit, 2004 Up 136030A Комплект (11 шт) біметалевих розрізних втулок, TR60SN / 09D, Bushing Kit, 2004 Up 136030 Сальник / манжета насоса, TR60SN / 09D [62.3x44x8] (входить до складу ремкомплекта прокладок і сальників) 2004 up 136070A Сальник (манжета) насоса, TR60SN (09D) (62x44x7,3) 2004 Up 136070B Сальник вихідного вала, Seal, TR60SN / 09D Extension Housing (72.5 x42x15.2), 2003 up, NOK 136074A Фрикційний Диск, TR60SN / 09D K-3 Clutch [36Tx2,0x170] 2003 Up 136100A Фрикційний Диск, TR60SN / 09D K-2 Clutch [42Tx2,0x137] 2003 Up 136104A Фрикційний Диск, TR60SN / 09D K-1 Clutch [40Tx2,0x165] 2003 Up 136106A Фрикційний диск, TR60SN / 09D B-1 Clutch [48Tx2,0x195] 2003 Up 136110A Фрикційний Дис TR60SN / 09D B-2 Clutch [50Tx1,8x173] 2003 Up 136116A Сталевий диск, TR60SN / 09D K-3 Clutch [36T x 2 x 145,92] 2003 Up 136120B Сталевий диск, TR60SN / 09D K-2 Clutch ( 36Тх2,0х114) 2003 Up 136124A Сталевий диск, TR60SN / 09D K-1 Clutch (36Тх2,0х150) 2003 Up 136126A Сталевий диск, TR60SN / 09D B-1 Clutch [10Tx169,95x2,1] 2003 Up 136130A Комплект компресійних кілець з 10-ти штук, тефлон, (входять в ремкомплект ... 002) TR60SN 136199AK Комплект компресійних кілець з 13-ти штук, тефлон, (входять в ремкомплект ... 002) TR60SN 136199K Прокладка піддону, TR60SN / 09D (входить до складу ремкомплекта прокладок і сальників) VW / Audi / Porsche 2003 Up 136300 Комплект прокладок гидроблока TR60SN / 09D, Valve Body KIT (входять в ремкомплект ... 002) 136320K Набір інструментів для ремонту (очищення) соленоїдів з Великим Корпусом AW09D / G / 55-50 / TF60 / 80 (10 предметів без втулок) 136419KA Набір (6 шт) втулок для ремонту соленоїдів, AW09D / G / 55 -50 / TF60 / 80 Bushing set 136419R Набір інструменту +12 втулок, для ремонту соленоїдів, AW09D / G / 55-50 / TF60 / 80 (12 Bushes, 1 Reamer, 1Tool) Aisin SL Solenoid Bush and Reamer Kit 136419 (Замовляйте за позиції 134421A-AF) Соленоид-Електроклапан перемикання пакетів швидкостей, Solenoid Shift "A" / "В" ON-OFF (№88 / №89), 09G / TF-60SN / 09K / TF-61SN / 09M / TF-62SN, 2003 up 136421A Соленоид-Електроклапан блокування гідротрансформатора, Solenoid Lock-up (TCC Linear №52-0488) N91, з чорним роз'ємом (жовтий роз'єм м-заміна), TF60SN / TF61SN / 09G / 09K / 09D, 2002-13 136421 Соленоид-Електроклапан лінійного тиску Solenoid EPC Pressure control solenoid (PWM) (№93), TR60SN / TF60SN / TF61SN / 09G / 09K / 09D, 2007 -up (ТОНКИЙ, нового зразка з сірим роз'ємом) 136431CA Соленоид-Електроклапан пакетів C1 (N92), C2 (282), (ТОНКИЙ, нового зразка), Solenoid TR60SN / TF60SN / TF61SN / 09G / 09K / 09D 2006-up 136431CB Соленоид -Електроклапан, Solenoid EPC / B1 / C1 / C2 / C3 (УНІВЕРСАЛЬНИЙ), СТАРОГО ЗРАЗКА, TF60SN / TF61SN / 09G / 09K / 09D, з 2002 р.в., Тайвань 136431 Датчик Оборотов, Sensor, Speed ​​Input TR60-SN ( 09D) (Датчик - ЧОРНИЙ ПЛАСТИК. Роз'єм - ЖОВТИЙ ПЛАСТИК. Контактів - 2 (ПАПА). дл.27 мм) 2003 up 136436 Водяна помпа в зборі (Варіант з підшипником під гідротрансформатор), TR-60SN / 09D Touareg / Q7, Є варіанти по маточини, потрібно порівнювати !!! 136500A Шестерня Сонячна, SunGear, TR60-SN (09D) 27 зубів 136614

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов