Наша сеть партнеров Banwar
Трактор Т-4А відноситься до категорії гусеничної техніки. Дана модель вироблялася на Алтайському тракторному заводі. Попередником Т-4А був трактор Т-4. Випуск останнього тривала з 1964-го по 1970-ий роки. Потім його змінила версія Т-4А з частковою модернізацією. Її на Алтайському тракторному заводі випускали в 1970-1998-му роках.
Гусеничний сільськогосподарський трактор Т-4А ставився до 4-му тягового класу і використовувався в агрегаті з причіпними, навісними і напівнавісними гідрофікованими знаряддями і машинами. Також модель працювала в зв'язці з бульдозерним обладнанням категорії ОБГН-4. Технічні параметри даної техніки в порівнянні з колісними аналогами були значно вище. Це дозволяло використовувати Т-4А в зимовий період при снігозатримання, навесні - при роботі на перезволожених грунтах.
Крім версії Т-4А Алтайський тракторний завод також випускав промислову модифікацію Т-4АП. Вона призначалася для виконання меліоративних і будівельних робіт. Т-4АП від стандартної моделі відрізнявся наявністю гідроциліндрів приводу, фронтальним відвалом і механізмом блокування ресори підвіски, що підтримує точне позиціонування відвалу. Даний механізм включався з кабіни і мав гідравлічне управління.
Зміст статті
Відео трактора Т-4А
Моделі Т-4А активно експлуатувалися в цілинних районах Казахстану і Сибіру. Завдяки високій тяговооруженности трактора ефективно справлялися з оранкою важких грунтів. Однак оцінки Т-4А не завжди були позитивними, що пояснювалося декількома причинами:
- гусениці трактора були недостатньо надійними і міцними;
- модель виявилася вузькоспеціалізованої через полужесткой підвіски, яка не дозволяє розганятися швидше 9 км / год. Техніку використовували для оранки, тому восени і влітку вона зазвичай простоювала. Саме тому в конкуренції з Т-150 і ДТ-75 продукт Алтайського заводу зазнав фіаско.
- при роботі на мерзлому ґрунті взимку полужесткая підвіска викликала відчутну тряску, працювати на тракторі в таких умовах тривалий час було неможливо;
- двигун Т-4А був дуже гучним;
- для заміни фрикційних стрічок, що відрізняються швидкої зношуваності, доводилося знімати паливний бак, що доставляло додаткові труднощі;
- в ремонті і обслуговуванні Т-4А був значно складніше, ніж ДТ-75.
Модель випускалася в 4 модифікаціях, що відрізнялися наявністю або відсутністю виносних силових циліндрів і гідросистеми.
Технічні характеристики
- В Т-4А встановлювався 130-сильний мотор.
- Питома витрата палива трактора становив 173 г / кВт на годину. Ємність паливного бака дорівнювала 320 літрам.
- Уперед трактор розганявся до 9,32 км / год, тому - до 6,1 км / год.
- Продукт Алтайського тракторного заводу мав ширину +1952 мм, довжину - 4650 мм, висоту - 2840 мм.
- Найменший радіус повороту становив 1700 мм, колісна база - 2522 мм.
- Дорожній просвіт у Т-4А дорівнював 371 мм.
- Трактор мав питомий тиск на грунт в 0,50 кгс / кв.см і масу 8870 кг.
двигун
Т-4А комплектувався 4-тактним 6-циліндровим дизельним мотором «A-01M» з камерою згоряння і рідинним охолодженням. Силова установка наводилася в дію з водійського місця через 10-сильний пусковий двигун «ПД-10У», харчування до якого надходило від електростартера. Також запуск «ПД-10У» здійснювався за допомогою розкручування маховика шкіряним шнуром.
Потужність двигуна «A-01M» становила 130 «коней». У зимовий час для полегшення пуску застосовувався декомпресор, зусилля на який передавалася через спеціальний важіль.
Пристрій
Основою Т-4А була рама, зварена з 2 лонжеронів з коробчатим перетином. Дані елементи між собою були з'єднані брусом. У передній частині рами встановлювався двигун з системою охолодження і мастильної системою.
Трактор отримав суху, постійно-замкнуту, 2-дискову муфту зчеплення з гідропідсилювачем. Управління їй здійснювалося за допомогою педалі. В Т-4А була механічна КП з реверс-редуктором, 4 задніми і 8 передніми передачами.
Модель оснащувалася стрічковими, сухими гальмами плаваючого типу, що дозволяло однаково ефективно знижувати швидкість при русі заднім і переднім ходом. За рахунок гальм планетарного механізму Т-4А міг здійснювати плавні повороти.
Ходова частина трактора включала дві гусеничні ланцюги, балансирних поперечну ресору і дві гусеничні візки.
Т-4А мав металеву кабіну з вентиляцією закритого типу і обігрівом. Вона встановлювалася на амортизаторах і була розрахована на два місця. В кабіні монтувалось підресорене сидіння, регульоване по зростанню і масі оператора.
фото
вартість
Незважаючи на те, що випуск Т-4А завершився в 1998-му році, пропозицій даного трактора на ринку і зараз досить багато. Середня ціна продукту Алтайського заводу становить 100000-200000 рублів.
аналоги
Аналогами Т-4А є моделі Т-150 і ДТ-75, що перевершують його за технічними параметрами.