Наша сеть партнеров Banwar
Ремонт робився перед Євро-2012.
посилання на ютуб
На трасі Дніпропетровськ-Київ та ж фігня. Так всюди таке.
Слухайте, якщо не можна домогтися нормального якості доріг від наших будівельників (крадіжка, відсутність сучасних технологій), а наймати турків на всю Україну дорого (траси гос.значенія у нас будують турецькі компанії і там все ок), то може змінити правила експлуатації цих самих доріг ? .. Процитую шановного френда dibrov_s :
В кінці 90-х мені пощастило прослухати кілька лекцій професора київського автодорожнього інституту (нині - Національного транспортного університету), в сфері наукових інтересів якого було економічне обґрунтування тарифів на проїзд по платних дорогах.
Руйнування дорожнього покриття під впливом автомобіля пропорційно навантаженню на вісь, яка була зведена в четверту ступінь. (Якщо точніше, ступінь впливу пропорційна квадрату швидкості і четвертого ступеня маси).
Граничне навантаження на вісь вантажного автомобіля - 10 тонн.
Граничне навантаження на вісь автомобіля ВАЗ-2107 - 775 кг.
Тобто КамАЗ з дозволеною навантаженням розбиває дорогу в двадцять сім тисяч разів більше, ніж повністю завантажений «Жигуль». Іншими словами, якщо вводити обґрунтовану плату за проїзд і брати з «Жигулів» одну гривню, то за правильно навантажений вантажівка по справедливості потрібно платити 27000 грн.
При перевантаженні все ще гірше. Якщо навантаження на вісь становить 12 тонн, то машина розбиває дорогу вдвічі сильніше, ніж вантажівка з граничною дозволеною масою, або ж як п'ятдесят тисяч (!) Навантажених «Жигулів».
-
Кінець цитати. На сьогодні вантажівки їздять по країні як хочуть і куди хочуть, а платять за це все водії легковиків - убитої підвіскою, порваними колесами і регулярними ДТП, пов'язаними з тим, що водій зайнятий об'їздом ям, а не стеженням за ситуацією на дорозі.