Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тріщина в блоці циліндрів: ознаки і причини

  1. Ймовірні симптоми і причини
  2. методи визначення
  3. Як закрити пошкоджені місця
  4. електродугове зварювання
  5. Закладення тріщин ГБЦ
  6. Приварка латки
  7. Застосування епоксидної пасти

Наша сеть партнеров Banwar

Незалежно від того, який металевий сплав застосовується у виготовленні блоку, з часом в ході роботи може утворитися тріщина в блоці циліндрів двигуна.

Візуально можна виявити глибокі розриви, а ось мікротріщини «на око" не визначити.

Ймовірні симптоми і причини

Нижче описані ознаки, за якими можна побічно визначити тріщину в блоці або голівці Нижче описані ознаки, за якими можна побічно визначити тріщину в блоці або голівці. Хоча, описані ознаки можуть означати і інші несправності.

  • Перегрів двигуна, з системи повністю випливає антифриз. Якщо не стоїть питання про герметичності самої системи охолодження, в цьому випадку необхідно перевірити наскільки добре затягнуті болти ГБЦ. Важливо: будьте обережні, при протягуванні болтів вони можуть лопнути.
  • Некоректна робота приладу управління температурою (термопари), внаслідок перегріву відбувається деформація головки блоку циліндрів.
  • Несправність пробки розширювального бачка, в якій клапан не тримає тиску, утворюються повітряні пробки.
  • У теплу погоду відбувається коливання температури двигуна. Стрілка термодатчика виробляє різкі скачки в бік збільшення, або зменшення температур.
  • Вібрація двигуна або «троение», особливо це відчутно при підйомі в гору. Як показує практика, це один з поширених симптомів освіти саме мікротріщин. Важливо: щоб підтвердити наявність мікротріщин на блоці циліндрів або переконатися, що є тріщина в ГБЦ, викрутити свічку запалювання. Якщо свічка мокра, спробуйте рідина на мову. Солодкий смак означає що це антифриз, що потрапляє через мікротріщину в масло. долийте охолоджуючу рідину і включіть двигун, не закриваючи капот і кришку розширювального бака. Якщо рідина відразу почне кипіти, це вірна ознака наявності тріщини в ГБЦ.
  • Велика ймовірність появи тріщин біля направляючої втулки або втулки впускного клапана. В цьому випадку головку доведеться міняти.
  • Ідуть гази. Для визначення витоку можна надіти гумову медичну рукавичку на розширювальний бачок, або горловину радіатора, і закріпити канцелярською гумкою. Якщо рукавичка надувається, значить проблема є.

Антифриз краще використовувати імпортний і безсілікатний G-11 - для алюмінієвих блоків Антифриз краще використовувати імпортний і безсілікатний G-11 - для алюмінієвих блоків. Для чавунних блоків циліндрів краще використовувати антифриз червоний, штатний. Він розрахований під температуру -80 +135.

На замітку: на верхній площині блоку циліндрів можуть з'явитися тріщини внаслідок поганої промивки та продувки блоку перед складанням. В результаті цього в різьбових отворах під болти залишається бруд і рідина.

методи визначення

Щоб остаточно переконатися в освіті мікротріщин, існує кілька способів визначення дефектів. Щоб остаточно переконатися в освіті мікротріщин, існує кілька способів визначення дефектів

  • Проводиться установка магнітів по корпусу пристрою або ГБЦ. Зверху насипається металеву стружку. Вона починає рухатися до місць установки магнітів, забиваючись в тріщини.
  • На ретельно промиту ацетоном або гасом поверхню ГБЦ наносимо особливу рідку фарбу і чекаємо 10 хвилин. Після цього чистою ганчіркою стираємо залишилася фарбу. Дефекти після такого методу виявляються відразу.
  • Для перевірки цілісності можна використовувати рідину. Для цього необхідно герметично закрити всі отвори і залити в канал води. За допомогою насоса закачуємо в канал повітря під тиском 0,7 МПа. Ми залишаємо блок в такому стані на кілька годин. Пішла вода скаже про те, що в головці блоку присутні дефекти. Таким же чином цілісність перевіряється шляхом занурення блоку в ємність з водою. В цьому випадку бульбашки покажуть місце тріщин.

В цьому випадку бульбашки покажуть місце тріщин

Місця розташування дефектів, за усунення яких братися не варто.

  • на клапанних гніздах;
  • на дзеркалах циліндрів;
  • на площині прилягання блоку і головки.

Як закрити пошкоджені місця

забивання електрозварюванням

Засвердлити тріщини свердлом, щоб вони не пішли далі і не почали збільшуватися під час роботи. Зашліфувати. Засвердлити тріщини свердлом, щоб вони не пішли далі і не почали збільшуватися під час роботи

Розігріваємо блок до 600-650 градусів. Для закладення використовуємо пруток присадний з чавунно-мідного сплаву, діаметром 5 мм і флюс. Шов оберегти від окислення за допомогою бури.

На поверхні в блоці двигуна повинен залишитися рівний шар з виступом не більше 2 мм. Після цього охолоджуємо блок в термошкафу.

електродугове зварювання

В цьому випадку підігрів блоку не потрібно. Електронна дріт йде в якості присадочного матеріалу. Аргон використовується як середовище для зварювання. Не допускайте перегріву понад 60 градусів.

Закладення тріщин ГБЦ

Нагріваємо головку до температури 200 градусів. Використовуємо для цього ацетиленову пальник. Забивання проводиться за допомогою постійного струму. Діаметр електрода вибираємо в залежності від ширини і товщини стінки.

Приварка латки

Підбираємо шматок металу, розміром з тріщину. Бляшанкою обворачіваем мідні електроди з мідного сплаву і приварюють латку. Шліфуємо і в довершення покриваємо епоксидної пастою. Підбираємо шматок металу, розміром з тріщину

Застосування епоксидної пасти

Розлом обробити шліфуванням і засвердлити кінці тріщин свердлом, діаметром не більше 85 мм. В отвори засадити мідні заглушки. По контурах тріщин проходимся рискою, для створення штучної шорсткості.

Поверхня знежирюємо із застосуванням ацетону, підігріваємо за допомогою інфрачервоної лампи до температури 80 градусів. На розлом наносимо епоксидну пасту в наступній послідовності:

  • 1 шар 1 мм,
  • другий 2-3 мм,
  • третій 3-4 мм.

Витримати протягом доби при температурі 20 градусів, потім необхідно просушити місце ремонту в сушильній камері, при температурі 90 градусів, протягом однієї години.

Після просушування склеєна ділянка зачистити і вирівняти шліфуванням.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов