Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Трохи про дріфте в Росії

Наша сеть партнеров Banwar

Дрифтинг - вид автоспорту, який має масу шанувальників у всьому світі, став дуже популярним і в Росії

Дрифтинг - вид автоспорту, який має масу шанувальників у всьому світі, став дуже популярним і в Росії. Керування автомобілем в стані заносу вимагає від пілота великої майстерності. Професіонали дріфтингу майстерно виконують видовищні заноси на крутих поворотах траси. Пілоти управляють потужністю двигуна, регулюють хід натисканням педалей, змінюють передачі і чітко повертають і перехоплюють кермо при переході з одного повороту в інший. Дрифтинг - це в першу чергу демонстрація найвищого контролю над машиною.

Для того щоб машину легше було пустити в занос перед поворотом, і увійти в нього під максимальним кутом до траєкторії траси, головною вимогою до дріфтовая автомобілю стає привід на задні колеса.
Іноді в змагання з дрифтингу допускаються повнопривідні автомобілі, які перероблені під задньопривідні, такі як Subaru Impreza WRX STI і Mitsubishi Lancer Evolution . Переробити ці спочатку ралійні автомобілі під задній привід - досить нестандартне рішення, яке робить машину унікальної.

Більшу ж частину моделей для дріфтингу представляють спочатку задньопривідні автомобілі. Найпоширенішими марками є Toyota і Nisssan. У 80-ті роки, коли дрифт-рух зароджувався, саме у цих марок була достатня кількість недорогих моделей з заднім приводом, таких як легендарний дріфтовая автомобіль Toyota Corolla Levin AE86, на якому багато освоювали техніку дріфту. Він до цих пір високо цінується в Японії, хоч і поступається в потужності сучасним моделям.

Найпопулярнішими серед дрифтерів є автомобілі Nissan S-платформи. Nissan Silvia в кузові S13, S14 або S15 вважається найбільш придатною для дріфтингу машиною, якій легко управляти і досить просто переробити під дріфтовая автомобіль.

Nissan Skyline   - менш популярна в дріфте модель, так як вона не володіє відповідною технічною базою для того, щоб виступати в дріфте
Nissan Skyline - менш популярна в дріфте модель, так як вона не володіє відповідною технічною базою для того, щоб виступати в дріфте. Насправді тільки Nissan Skyline GT-R - висококласний спортивний автомобіль. А Skyline можна назвати скоріше його молодшим братом. Не можна також не згадати і про автомобілі Nissan Z-платформи. Їх в дріфтінге теж чимало. Це і легенда 80-х Nissan Fairlady Z (Z32) і Nissan 350Z останнього покоління.

Серед автомобілів Toyota найбільш популярною і підходящої для дріфтингу є Toyota Mark II в кузові JZX, як втім, все моделі JZ-платформи: такі як Toyota Supra , Toyota Chaser , Toyota Verossa . Вони особливо популярні в Японії.

У європейській частині Росії на змаганнях з дрифтингу дуже часто зустрічається   Toyota Altezza   , Спочатку автомобіль мало придатний для цієї дисципліни
У європейській частині Росії на змаганнях з дрифтингу дуже часто зустрічається Toyota Altezza , Спочатку автомобіль мало придатний для цієї дисципліни. Altezza -заднепріводний компактний седан, досить легкий, з потужністю в 210 кінських сил. Toyota Altezza значно дорожче того ж Nissan Silvia і їм набагато складніше управляти. Переробити його під дріфтовая автомобіль - це досить незвичайний крок, адже тільки при великому бажанні пілота він може поїхати боком. Але саме тому, що це складно і цікаво, російські ентузіасти вибирають саме Toyota Altezza.

Є так само не мало дрифтерів на   Mazda RX-7
Є так само не мало дрифтерів на Mazda RX-7 . Особливо їх багато в Японії, хоч цим автомобілем, так само як і Toyota Altezza керувати досить важко. Це спочатку кільцевої автомобіль з роторним двигуном. Саме легкий, але при цьому потужний роторний двигун робить цю модель привабливою для дрифтерів.

Саме легкий, але при цьому потужний роторний двигун робить цю модель привабливою для дрифтерів

Адже двигун також є дуже важливою частиною машини в цьому виді автоспорту. Необхідно передати досить крутного моменту заднім колесам, які починають при цьому обертатися швидше і втрачають зчеплення з дорогою, за рахунок якої автомобіль починає ковзання. Для цього машині потрібен потужний двигун, десь від 200 до 600 кінських сил, в залежності від ваги автомобіля. З одного боку, чим більше потужність, тим простіше підтримувати і коректувати кут заносу, але з іншого, більш потужні автомобілі складніше пілотувати. Найпоширенішим в автоспорті є тоётовскій двигун JZ, хоча він і досить важкий. Цей мотор має великий потенціал, так як спочатку більш потужний. У той час як двигун, наприклад, Nissan Silvia хоч і поступається йому в потужності, але при цьому його набагато простіше і дешевше тюнінгувати. Саме завдяки доступності тюнінгу і досить потужному тяговитому турбомотору Nissan Silvia особливо полюбився дріфтер.

Саме завдяки доступності тюнінгу і досить потужному тяговитому турбомотору Nissan Silvia особливо полюбився дріфтер

Для участі в змаганнях з дрифтингу всі машини піддаються тюнингу. Доробки необхідні, щоб зробити з «стокової» моделі справжній дріфтовая автомобіль. Машини, як правило, намагаються зробити легше. Вага повинна бути невеликим настільки, наскільки це можливо. Пілоти знімають стандартну внутрішню обробку, змінюють навісні деталі кузова машини на більш легкі. Так як автомобілі відчувають сильні перевантаження, здатні порвати місця штатної зварювання, для посилення жорсткості кузова, в салоні встановлюється каркас безпеки, сам кузов проваривается. Пілотові так само необхідно встановити гарне сидіння з високою бічною підтримкою, яке називається «ківш» і жорсткі багатоточкові ремені. Все це потрібно, щоб під час руху ніщо не відволікало пілота від керування автомобілем.

Найважливіше ж - це грамотне налаштування підвіски. Підвіска повинна бути максимально жорсткою для кращої керованості і стійкості автомобіля. Обов'язковою є блокування диференціалів, спеціальний елемент в трансмісії, який дозволяє задніх коліс прокручуватися одночасно. Налаштування підвіски впливає так само на розподіл ваги по осях. Серед дрифтерів немає єдиної думки, якою має бути развесовка. Хтось вважає оптимальним розподіл ваги 50 на 50. Це можна побачити в машинах з роторним двигуном і в Nissan Silvia. Інші віддають перевагу машинам з важким двигуном спереду. При цьому легка задня частина автомобіля простіше втрачає зчеплення з дорогою, а передні колеса навпаки стають більш стійкими.

База машини, відстань між передніми і задніми колесами, в дрифтингу переважніше довга, така як, наприклад, у Toyota Mark II JZX. Так як при переході з однієї траєкторії ковзання на іншу, у пілота є більше часу на коригування за допомогою керма. Але длиннобазная автомобілів легше проходити тільки великі повороти. Перехватка і маленькі повороти даються їм набагато складніше, ніж машинам з короткими базами.

Отже, якщо говорити про найпопулярніші дріфтовая автомобілях в нашій країні, то це Nissan Silvia, яку багато хто вважає створеної для дріфту, і Toyota Altezza, яка навпаки, спочатку непридатна для цього виду автоспорту і Nissan Skyline, досить поширений автомобіль серед владивостоцьких дрифтерів.

Наприклад, в не так давно минулому другому етапі Чемпіонату «Формула Дрифт», більшість учасників виступали на Nissan Silvia. І переможцем став Тимофій Кошарний, пілот Nissan 200SX 14,5, який продемонстрував бездоганну техніку управління своїм автомобілем. Якщо подивитися на загальний залік Чемпіонату , То і там лідери - це в основному власники «Сільва». Але і пілоти автомобілів Toyota Altezza далеко від них не відстають. В умілих руках і при грамотній доопрацювання, ці машини здатні не просто гідно конкурувати з представниками Nissan, а й обігравати їх із завидною перевагою. Наприклад, якщо встановити на легкий атмосферний двигун «Альтеза» турбіни, як зробив це Андрій Богданов, що йде на другому місці чемпіонаті. Іноді дріфт навіть на атмосферних двигунах і демонструють високу майстерність пілотування, як нам показав на все тому ж другому етапі Микита Шиков. На «стокової» Toyota Altezza, з потужністю в 200 кінських сил і з невеликими доробками в підвісці він посів третє місце в кваліфікації.

На найстаріших в Росії змаганнях з дрифту у Владивостоці спортсмени виступають в основному на автомобілях Nissan Skyline, Nissan 180SX і Nissan Silvia. Так у Відкритому Чемпіонаті Приморського краю з дрифтингу, перші місця за підсумками трьох етапів утримують Nissan Silvia, які пілотували Авшаров Костянтин і Тараненко Андрій. Обидва спортсмени лідирували протягом трьох етапів Чемпіонату, показуючи високий рівень підготовки. Під час фіналу другого з трьох етапів спортсменам треба було вісім заїздів, щоб визначився найсильніший.

Це підтверджує те, що дрифтинг - це дійсно автоспорт, в якому технічна складова, звичайно ж, важлива, але головну роль грає майстерність пілота.

Календар найближчих змагань з дрифту в РФ:

16 серпня, в цю суботу, в московських Сорочанах пройде третій етап чемпіонату « Формула-Дріфт », Який розпочнеться о 18:00.

23 серпня, в суботу, у Владивостоці на треку «Змеінка» пройде 4 етап Відкритого Чемпіонату Приморського краю з дрифтингу.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов