Наша сеть партнеров Banwar
Подробиці Переглядів: 18266
Трос велосипеда - це міцна «нитка» зі сталі або тефлону. Вони використовуються в перемиканні швидкостей і механічних гальмівних системах . Трос гальма товщі, тому що розрахований на передачу великих зусиль. Основа сорочки - спірально закручена дріт. Трос перемикання більш тонкий. Основа сорочки - паралельно йде дріт. Від того наскільки якісно прокладений трос буде залежати якість перемикання передач і гальмування. Навіть найдорожче устаткування може погано працювати якщо трос прокладений неправильно, виникає надлишковий тертя і люфти.
Принцип роботи тросів для велосипеда
Передача зусилля з перемикача або гальмівної ручки здійснюється двома складовими:
- Тросами - вони виготовляються з сплетеної сталевого дроту;
- Сорочками - вони виготовляються з гнучкої сталі, найчастіше згорнутої в спіраль.
Трос прокладається всередині сорочки. Обидві ці частини однаково важливі і не можуть працювати один без одного. На деяких велосипедах, для зменшення ваги сорочку поділяють на кілька секцій, для цього необхідні спеціальні тримачі на рамі і вилці . Тримачі представляють собою западину, в яку вставляється сорочка. Трос на велосипеді без сорочки може пролягати по прямій, а не в місцях вигинів. Сорочка повинна проходити від керма до рами, цим вона забезпечує вигин троса при повороті. Ще сорочку встановлюють там де напрямки руху троса змінюється.
Всі сорочки виготовляються зі сталі, а зовні покриваються пластиком для захисту від вологи.
- Традиційні спіральні сорочки - в цьому типі сорочок велосипеда сталевий дріт тісно пов'язана спіраллю. Він практично не тягнеться і не стискається, так як дріт сплетена дуже щільно. Раніше троси проходили прямо по сталевим спіралям сорочок, для зменшення тертя їх доводилося покривати мастилом. В даний час дріт оточує пластик, це зменшує тертя троса. На дорогих системах пластиком покривають і сам трос.
- Стиснені сорочки для перемикачів - в сучасних системах перемикання передач традиційні сорочки можуть бути причиною неточностей в роботі системи через те, що ефективна довжина сорочки велосипеда незначно змінюється при згинанні. Це не впливає на роботу гальм, але сильно впливає на якість роботи індексних систем перемикання передач. Компанія Shimano розробили новий тип сорочок, який тепер використовують і інші виробники. У таких сорочок дріт йде не спіраллю, а протягнута практично паралельно довжині сорочки. Вони з'єднані тільки двома шарами пластику. У незжатих сорочок не змінюється довжина при згинанні і сигнал від манетки чітко передається перемикача.
Будьте уважні, не стиснені сорочки менш міцні ніж традиційні і їх не варто використовувати в гальмівних системах. Навантаження прикладаються до гальм можуть легко погнути або порвати незжатими сорочку.
Читайте також: