Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тулица глухне через 50 хвилин. - Головний МОТО форум - UAMOTO [moto] (Україна, Мотоцикли, Байкери, Ukraine, Motorcycles, Bikers)

Севака Кому: trot master

Наша сеть партнеров Banwar

5/7/2008 0:44 AM | 1 | # | 5/7/2008 0:44 AM |   1   |   #   |   Перепрошую Перепрошую! Звичайно-ж в "ремонт"! Це перша моя тема на форумі - з ходу не розібрався. Не сваріть!
Ні, прихвата немає. Вивертаю свічку - вона сильно замаслена, але без кіптяви. Кіком поршень вільно ходить в циліндрі. З отвору свічки дме бензиновий пар. Протираю свічку, але завести не виходить, поки не охолоне (до наступного дня поруч не сиджу - просто залишаю до наступного вечора після роботи . Бензин свіжий А-80 (А-76 на заправці немає). Масло Лукойл 2Т розводив 1:50 як в інструкції, міряв дуже точно - мензуркою - 100 мл на 5 л бензину. Свічка нульова тільки з магазину. Реле-регулятор теж новий - електронний - замість рідного механічного. Поки двигун працює реле працює, як годиться - на низьких оборотах загоряється червона лампа акумулятора. Додаю газу - лампа гасне. Ось карб точно не налаштований - я його повністю розбирав для огляду і чищення. Намагався відбудувати, як в інструкції, але нічого не зрозуміло, тому що майже годину працює нормально, а потім швидко глухне. Єдина зачіпка - коли знімав карб перевірити камеру поплавця звернув увагу, що він заляпаний маслом знизу якраз навпроти стику половинок картера. Неначе прокладка труїть - я рідну пластмасову при перебиранні замінив на тонку паронітових.
А дивитися нікому - в моєму містечку я спеців не знайшов - тому і написав в форум.
Дякую за відгук! Може ще міркування з'являться - велкам, то біш ласкаво просимо
GRMax Кому: Севака 18/7/2008 1:28 PM | 1 | # | У тебе акумулятор хоч живий?
Або ти міряв без акумулятора?

Якщо котушка нагрівається дуже сильно, неможливо доторкнутися рукою, то найімовірніше вона здохла.

Не варто, бо тоді може не вистачити довжини штовхача, щоб контакти замкнулися.
Перевір, чи не нагріваються чи контакти кулачків запалювання разом скатушкой.
На рахунок перегріву. По-перше через 20 хвилин їзди на 2-3 швидкості він і далжен бути гарячим. Свічку в руках не втримаєш і через 5 хвилин. Масло 1:50 ллють тільки на обкатці, при цьому ти димішь як паравоз. 1:25, 1:35 - Цього достатньо. Якщо і при цьому дозуванні він у тебе буде диміти, то найімовірніше що у тебе пропускає сальник на колін-валу. Масло з радіатора потрапляє в поршневу. Викрутити гвинт для затоки масла, при працюючому двигуні (тільки морду туди не сунь, може вилітати масло), потім чакрой пальцем дірку, і дай різко газу. Якщо палець притягує, або виштовхує, то хана або сальнику, або прокладанні між картерами.
Або злий масло з картера, якщо воно схоже на веретёнку, то туди потрапляє бензин, причини ті ж.
Севака Кому: GRMax 24/7/2008 0:29 AM | 1 | # | ОТЖЕ! Два тижні відпустки вбиті! Підводжу проміжні підсумки.
1. Поки експериментував на ходу апарат ДЛМГ через 10 хвилин їзди на 3-4 передачі.
2. Лукойл Мото 2Т (1:50 за інструкцією виробника !!!) виробив. Намешал А-80 з МС-20 в пропорції 1:25 як в інструкції до моторолеру. Ситуація не змінилася - свічка і поршень масляні без нагару.
3. За порадами звернув увагу на котушку запалювання. Котушка гаряча і нагрівається швидко. При цьому сильно завищена напруга на клемах АКМ в режимі роботи від генератора (16-19V), Міняв на запасну Б-51 - гріється, але напруга стало 14-15V. Ставив здоровенну автомобільну - гріється аж рука ледве терпить. Повернув ту, з якої оказалость прийнятні вольти.
4. Розбирав дінастартер, перевірив знос щіток - малий. Перевірив якір на пробій між ламелями і корпусом - пробою немає. Продзвонив кожну ламель по відношенню до решти на предмет обриву проводу - обриву не виявив. За книгою до Мурасі намагався міряти напругу між ламелями, але за тією схемою ні я ні сусід по гаражу (працює енергетиком так і не розібралися що куди підключати і де заміряти. Так що виконав лише прозвон. Все знежирив, зібрав. Ситуація не покращилася.
5. Ставив сусідський К-36Д з Сходу-3. Ситуація не змінилася. Про всяк випадок знову перебрав свій карбюратор (К-36Ф) продув, хоча і так все чисто. Брав в магазині К-65Г, але він не встав - знизу заважає важіль зчеплення на картері - повернув назад.
6. На холостих обертах вивертав пробку затоки масла, затуляв долонею і газував на предмет всмоктування / видавлювання. Ні того ні іншого не відчув.
7. Знімав переривник, зачищав контакти, виставив на "трохи більше раніше" - 3,1 при нормі 2,8-3,2. Замінив конденсатор. Ситуація не покращилася.
8. Ось точно - в смайловом вираженні восьмий пункт повинен виглядати як 8- (! Зараз двигун заводиться більш менш стабільно, але працює хвилину-дві, не тримає низькі обороти, пропускає такти, на підвищених обертах вібрує і все одно глухне, хоча і він і котушка холодні ...
Всі знайомі мотоводи (колишні) спочатку говорять "там все просто - не одне так інше, перевір це і це", а потім - "ну, в тебе тульський, а ми ось - Іж, Восход" і тихенько линяють.
Загалом - крик душі - волосся дибки, очі в купу і образа за витрачені полотпуска.
Завтра, напевно, буду розбирати двигун на предмет сальників і прокладок. Але ж так акуратно все збирав !!!
PS Заводив зі знятим повітряним фільтром - без змін.
PPS Бензин А-80 - на заправці А-76 немає. В останні рази звернув увагу на крихітні краплі на спідниці свічки - як ніби вода. Злив трохи суміші в пробірку залишив до завтра відстоюватися - раптом дійсно вода.
matronster

Відгуки: 2 100% Кому: Севака 24/7/2008 0:58 AM | 1 | # |

Ну, я звичайно не спец, але судячи із симптомів - проблема саме з запалюванням.
У мну ось сьогодні на Дніпрі здохла чи котушка запалювання, то чи комутатор. Один хер - завтра купую і те й інше, а там видно буде.
Девайс у мене здох в пробці, при перегріванні. Добре хоч двигло НЕ клемануло.
Подивися, може у тебе теж котушка перегрівається. До речі, дурне питання, але все ж ... Ти не дивився, у тебе пальне в паливний фільтр надходить? У мну просто теж таке було - на карби підсмоктування йшов, а далі фільтр просто не заливав в себе пальне. Я заводився, їхав 10 хвилин і ДЛМГ ...
Перевір, мало ли .....


Або ти міряв без акумулятора?
Ти не дивився, у тебе пальне в паливний фільтр надходить?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов