Наша сеть партнеров Banwar
Уазіки, незважаючи на свою простоту і повна відсутність комфорту, досить популярні в нашій країні. Пояснюється це дуже просто - чудова прохідність і дешевизна обслуговування. Одна з моделей отримала назву "буханець", оскільки дуже сильно нагадує зовні це хлібобулочний виріб. Ну, раз популярний автомобіль, то і тюнінг УАЗ буханець своїми руками так само не варто залишати в стороні.
Технічна частина
Перш за все, це позашляховик, який вимагає відповідного обладнання. Відразу обмовимося, що його вартість може зашкалювати за пару мільйонів. Не варто думати, що УАЗ вибирають люди, у яких немає грошей на "кукурузер". Це зовсім не так, тому що:
- Land Cruiser не може конкурувати з "буханцем", оскільки вони знаходяться в різних класах. Ось якби проходили змагання по комфорту, то ситуація обернулася б в точності навпаки;
- УАЗ значно можна поліпшити, в той час як Ленд Крузер вже практично повністю напханий електронікою. Тут можна обмежитися лише навісним обладнанням, а сам авто залишиться практично штатним.
Трансмісія
Отже, перше, на що треба звернути увагу при переробці будь-якого позашляховика - це трансмісія. Ми подивимося на тюнінг при наявності коштів. Так, всі роботи потрібно виконувати самим, але обладнання все одно доведеться купувати.
Як правило, любителі тюнінгу встановлюють на Буханець мости "Барс". Спереду встановлюється міст з підвищеним передавальним числом, посиленим поперечним стабілізатором, а так же збільшеною шириною колії. Ззаду все приблизно так само, але диференціал тут самоблокирующийся, що дуже корисно при подоланні повного бездоріжжя. Тож не дивно, що передній міст не має блокування, тому що колеса повертають.
підвіска
Йдемо далі, тепер підвіска. Треба сказати, штатна не так вже й погана, але ось амортизатори жорсткіше, а так само поліуретанові ущільнювачі ще нікому не заважали. Крім того, є така річ, як ліфт підвіски. Тут доведеться вибирати пружини, а так же амортизатори зі збільшеним ходом. Ліфт підвіски робиться для того, щоб збільшити її хід, а так само підняти автомобіль над бездоріжжям.
Ще є такий захід, як ліфт кузова. Він має таку ж мету, але тут використовуються дещо інші методи. Під кріплення до рами підкладаються звичайні хокейні шайби, які служать все життя. 4 штуки під кожне кріплення забезпечують ліфт до 25 см, в залежності від розмірів шайби.
Чи не найостанніша справа - це установка збільшених коліс на УАЗ. Тут практично немає обмежень, за винятком місткості колісних арок. Цей же недолік описується попереднім заходом, а саме - ліфтом кузова. Основним критерієм для вибору покришок є зовнішній діаметр. Як правило, він дорівнює 32 ".
Навісне обладнання
Ну список додаткового навісного обладнання так само просто величезний, а спосіб його застосування - це виключно фантазія кожного. Так, наприклад, лебідку на експедиційному багажнику можна використовувати як підйомний кран, наприклад, для запаски, тому що вага її може бути досить великий.
Ось невеликий список основних доробок:
- Експедиційний багажник;
- Кенгурятник з майданчиком для установки лебідки;
- Сама лебідка, з показником вантажопідйомності близько 10000, що дорівнює приблизно 3 тоннам;
- Непогано було б встановити лебідку і на задній бампер;
- Фари-шукачі, краще використовувати галогенові, вони менш вибагливі до умов експлуатації.
Це лише основний список, є ще дрібниці на зразок шноркеля та інших. Його можна продовжувати практично нескінченно.
салон
Інтер'єр автомобіля також не варто залишати без уваги, проте, готових рішень практично немає, тому власникам доводиться доводити салон УАЗ буханець своїми руками.
Більшість робить будку пасажирської і розміщує там зручні крісла, спальні місця, столики. Не варто забувати, що після подібних доробок автомобіль може заїхати в такі місця, де бажано наявність ночівлі, а так само місця для прийому їжі та інших занять. Як правило, Уазіки використовують саме для подолання бездоріжжя.
Останнім часом пішла мода робити з буханців екскурсійні автомобілі, які, до речі, користуються величезним попитом.
Але не треба забувати про сидять попереду. Для них варто встановити більш зручні крісла, а рульова колонка від Соболя стане дуже до речі, оскільки тут є регулювання по нахилу. Щоб в поїздці не було нудно, можна встановити аудіосистему, але варто вибрати якісну, щоб не псувати враження про автомобіль.
джерело: http://pulyaet.ru