Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тюнінг ВАЗ класика: посилення кузова, модернізація салону і підвіски

  1. Що таке тюнінг
  2. Стайлінг «класики» ВАЗ: зовнішні і внутрішні модифікації
  3. Тюнінг передньої оптики «Жигулів»
  4. Зміна форми головного світлотехніки шляхом установки накладок
  5. Установка ангельських глазок на «Жигулі»
  6. Ксенонові фари для «класики» ВАЗ
  7. Відео: тюнінг фари ВАЗ 2106 з лінзами
  8. Тонування: стиль, комфорт і закон
  9. Решітка на заднє скло: класика для «класики»
  10. Аеродинамічні обважування і спойлери для «Жигулів»
  11. Доопрацювання інтер'єру «класики»
  12. шумоізоляція салону
  13. Передня панель: заміна, доробка і обшивка
  14. Відео: тюнінг приладової дошки ВАЗ 2106
  15. Обшивка карт дверей
  16. установка електросклопід'ємників
  17. перетягування стелі
  18. Заміна керма і важеля КПП
  19. Відео: тюнінг салону ВАЗ 2107 своїми руками
  20. Технічний тюнінг «Жигулів»: підвищуємо характеристики
  21. Як поліпшити керованість і стійкість «класики»
  22. Доопрацювання підвіски «Жигулів»
  23. Тюнінг гальмівної системи
  24. Як підвищити потужність і динамічні характеристики «класики»
  25. Відео: заряджена «сімка» проти суперкарів на змаганнях з драг-рейсингу
  26. Відео: чиптюнінга мотора «сімки»
  27. Підвищення безпеки «класики»
  28. Чотирьохточковими ремені безпеки для водія і переднього пасажира
  29. Каркас безпеки для «Жигулів»

Наша сеть партнеров Banwar

Почувши слово «класика», більшість автолюбителів в нашій країні згадують зовсім не твори Чехова і Толстого і не симфонічну музику, а сімейство автомобілів Волзького Автомобільного Заводу, що бере свій початок від легендарної "копійки" ВАЗ-2101, випущеної вперше в 1970 році. Задньопривідні малолітражки проводилися аж до 2012 року, і, незважаючи на свою архаїчну конструкцію, гаряче улюблені багатьма автомобілістами на просторах Росії і країн колишнього соціалістичного табору. Характеристики «Жигулів» незалежно від моделі вельми скромні, а дизайн незграбний і не дуже вишуканий, проте простота конструкції дає великі можливості для тюнінга. Розглянемо найбільш поширені рішення для поліпшення стилю і їздових характеристик «класики».

Що таке тюнінг

Тюнінг автомобіля - це процес його доопрацювання з метою підвищення характеристик або поліпшення дизайну. Умовно можна виділити два напрямки доробок:

  • технічний тюнінг,
  • стайлінг.

Технічний тюнінг спрямований на поліпшення їздових характеристик автомобіля, таких як потужність, аеродинаміка, керованість, динамічні показники, економічність і безпеку. Для поліпшення цих параметрів проводяться роботи над двигуном, підвіскою, коробкою перемикання передач, вихлопної і гальмівної системами та іншими вузлами, що впливають на експлуатаційні якості автомобіля.

Для поліпшення цих параметрів проводяться роботи над двигуном, підвіскою, коробкою перемикання передач, вихлопної і гальмівної системами та іншими вузлами, що впливають на експлуатаційні якості автомобіля

Нерідко об'єктом тюнінгу стає гальмівна система, наприклад, штатні диски замінюються на перфоровані

Стайлінг проводиться для того, щоб змінити зовнішність автомобіля і його інтер'єр, зробити машину унікальною. Доробки в цій області тюнінга зазвичай стосуються кузовних панелей, колісних дисків, світлотехніки і деталей салону.

Глибина модернізації інтер'єру «класики» ВАЗ залежить тільки від фантазії і можливостей власника

До моделей ВАЗ класичної лінійки застосовують обидва ці підходи, нерідко комбінуючи їх. Тому на дорогах нашої країни можна зустріти як змінені до невпізнання п'ятірки, сімки і інші моделі сімейства, так і надпотужні боліди, зовні відрізнити від своїх незграбних побратимів.

«Копійка», допрацьована за допомогою спортивного обважування з великими протитуманними фарами, аерографії та нових колісних дисків, виглядає майже як гоночний болід

Стайлінг «класики» ВАЗ: зовнішні і внутрішні модифікації

Багато власників «класичних» моделей ВАЗ бажають зробити автомобіль унікальним, а інтер'єр більш комфортабельним і яскравим, деякі ж просто вважають вигляд своїх машин незакінченою. І ті й інші вдаються до візуального тюнінгу, часом не зачіпаючи технічну частину. Розглянемо найбільш популярні способи поліпшення зовнішнього вигляду і салону «Жигулів».

Тюнінг передньої оптики «Жигулів»

Передня світлотехніка автомобіля нерідко асоціюється з очима машини. Фари найчастіше є визначальним елементом дизайну, тому не дивно, що найчастіше автолюбителі в першу чергу беруться за тюнінг оптики. Залежно від моделі, завдань тюнінгу і кількості грошей, які господар готовий витратити на доопрацювання своєї машини, можна умовно виділити три види поліпшень фар. Розглянемо їх у порядку від самого бюджетного до найбільш складного і витратного.

Зміна форми головного світлотехніки шляхом установки накладок

Такий спосіб тюнінга фар найчастіше використовується власниками автомобілів ВАЗ-2104, 2105 і 2107. Їх прямокутна світлотехніка з рівною поверхнею плафона дозволяє без труднощів встановити накладки практично будь-якої форми. Комплекти для тюнінгу переднього світла продаються в більшості магазинів запчастин для вітчизняних автомобілів. Нерідко автомобілісти виготовляють насадки самостійно, адже для цього необхідний тільки щільний пластик, гостра пила і наждачний папір або напилок.

Нерідко автомобілісти виготовляють насадки самостійно, адже для цього необхідний тільки щільний пластик, гостра пила і наждачний папір або напилок

Накладки на фари надають «класиці» більш «хижий» вигляд

Кріпляться насадки, як правило, за допомогою клею безпосередньо на плафон фари. При використанні шурупів насадку потрібно встановлювати на корпус автомобіля, щоб виключити потрапляння води в фару, тому до такого способу прибігають рідше.

Варто уважно поставитися до вибору клею. Він повинен бути термостійким, так як при довгій роботі фари можуть нагріватися до високих температур.

Установка ангельських глазок на «Жигулі»

Так звані ангельські очки - більш складний різновид тюнінгу головного світла «класики». Найчастіше така доробка здійснюється на моделях ВАЗ-2106 і 2103, так як на цих автомобілях світлодіодну стрічку можна закріпити і зовні фар. Однак і на інших виробах «класичної» лінійки ця модифікація зустрічається досить часто. Щоб встановити ангельські очки на «четвірку», «п'ятірку» або «сімку», необхідно просвердлити відбивач всередині плафона і встановити діоди в кожен отвір. Крім того, з тильного боку ставиться короб для блоку діодів і резисторів.

Крім того, з тильного боку ставиться короб для блоку діодів і резисторів

Ангельські глазки найчастіше встановлюють на моделі ВАЗ-2103 і 2106

Схожим чином можна поліпшити і задню оптику. Світлодіоди дозволять збільшити яскравість стоп-сигналів, змінити малюнок задніх ліхтарів і знизити навантаження на бортову електромережу автомобіля.

Все просвердлені в відбивачах отвори для установки діодів необхідно обробити герметиком, щоб уникнути попадання води в фару.

Ксенонові фари для «класики» ВАЗ

Найбільш радикальною і дорогої модифікацією головного світла «Жигулів» є установка ксенонових фар. Ксенонове світло значно яскравіше галогенного, а пляма освітлення від таких фар значно ширше. Сам процес установки нескладний. Досить зняти фари, просвердлити в відбивачах отвори і встановити нові лампи. Однак пусковий обладнання і самі лампи можуть коштувати досить дорого.

Однак пусковий обладнання і самі лампи можуть коштувати досить дорого

Ксенонові фари світять значно яскравіше, ніж галогенні

Відео: тюнінг фари ВАЗ 2106 з лінзами

Тюнінг вікон «Жигулів»

Для створення затишної обстановки в салоні, а також для захисту від яскравих сонячних променів власники «Жигулів» нерідко вдаються до нанесення тонування на стекла, а також до установки решітки на скло заднього огляду.

Тонування: стиль, комфорт і закон

Тонування вікон автомобіля є, напевно, найбільш поширеним видом тюнінгу. Як правило, вікна тонуються за допомогою плівки. Існує також електротоніровка, але її вартість вимірюється в тисячах доларів, тому на «Жигулях» її не використовують. Виділяють кілька видів тонировочной плівки:

  1. Пофарбована - найбільш поширений варіант. Кріпиться клеєм, нанесеним на поверхню самої плівки. Ступінь затемнення залежить від уподобань автовласника.

    Глуха тонування виглядає стильно, але є небезпечною і тому незаконної

  2. Металізована. Володіє металевим дзеркальним відливом. Така плівка може мати різні відтінки, а значить, її можна підібрати під колір кузова вашого автомобіля. Під вікно вона кріпиться так само, як і пофарбована.

    Металізована тонування відмінно приховує надра салону від сторонніх очей

  3. Перфорована. Складається з дрібних непрозорих осередків і отворів між ними. Встановлюється, як правило, на задні стекла.
  4. Силіконова. Така технологія тонування стала відповіддю на що з'явилися закони, що обмежують ступінь затемнення передніх вікон, а саме: частина 3.1 статті 12.5 КоАП і ГОСТ 27902. Кріпиться силіконова тонування за допомогою статичного ефекту, без застосування клею.

Автолюбителю, котрий зібрався тонувати вікна своєї машини, варто знати про правові норми, що стосуються рівня затемнення. Основні пункти ГОСТу 27902 (светопропускаемость стекол):

  1. Лобове скло не повинно втрачати більше 25% светопропускаемости.
  2. Для передніх стекол дверей автомобіля втрати можуть становити до 30%.
  3. Заднє центральне скло і бічні стекла на задніх дверях можуть бути затемнені на 95%.
  4. На передніх стеклах не допускається нанесення малюнків і використання перфорованої плівки.
  5. На передніх стеклах заборонено використання червоної, зеленої, жовтої і синьої тонировочной плівки.

Решітка на заднє скло: класика для «класики»

Решітка на заднє скло - декоративний елемент, виконаний у дусі потужних американських автомобілів сімдесятих років. Крім чисто естетичного призначення вона захищає задню частину салону від попадання прямих сонячних променів, а заднє скло - від бруду.

Крім чисто естетичного призначення вона захищає задню частину салону від попадання прямих сонячних променів, а заднє скло - від бруду

При правильному поєднанні з іншими елементами тюнінгу решітка на задньому склі виглядає досить ефектно

Як правило, продається решітка у вигляді двох окремих частин і кріпиться спеціальним виступом, розташованим по всьому периметру деталі. Цей виступ необхідно помістити під гумовий ущільнювач заднього скла. Контактують поверхні бажано очистити і знежирити.

Для зручності установки решітка продається у вигляді двох половинок

Аеродинамічні обважування і спойлери для «Жигулів»

Якщо ви хочете радикально змінити зовнішність вашої «класики», вам не обійтися без аеродинамічного обважування. Варто однак розуміти, що слово «аеродинамічний» стосовно більшості тюнінг-пакетів для «Жигулів» вживається в переносному сенсі. Деталі, котрі справді покращують обтічність або підвищують зчеплення з дорогою, зустрічаються не так часто і коштують, як правило, досить великих грошей.

Деталі, котрі справді покращують обтічність або підвищують зчеплення з дорогою, зустрічаються не так часто і коштують, як правило, досить великих грошей

Деталі обважень визначають зовнішній вигляд автомобіля, тому до їх вибору треба підходити обережно і зі смаком

Зазвичай аеродинамічний обвіс включає в себе:

  • модифікований передній бампер з імітацією воздухозаборников і спойлерів;
  • накладки на пороги;
  • задній бампер (іноді з декоративним дифузором).

Іноді в аерокіт входить також заднє антикрило, яке найчастіше кріпиться на кришку багажника.

Іноді в аерокіт входить також заднє антикрило, яке найчастіше кріпиться на кришку багажника

Заднє антикрило (спойлер) кріпиться на кришку багажника

Доопрацювання інтер'єру «класики»

Доопрацювання салону «Жигулів» виглядає найбільш доцільним напрямком стайлінгу, адже саме інтер'єр автомобіля найчастіше на очах у водія і пасажирів. Крім того, крім естетичних змін можна значно підвищити і рівень комфорту, який в базових комплектаціях моделей «класичної» лінійки невисокий.

шумоізоляція салону

Говорячи про комфорт, в першу чергу слід звернути увагу на шумоізоляцію. У заводській комплектації «Жигулів» вона практично відсутня.

У заводській комплектації «Жигулів» вона практично відсутня

Тиша в салоні коштує зусиль, які потрібно докласти для установки якісної шумоізоляції

Для обклеювання салону шумоізолюючі матеріали доведеться зняти всі сидіння, торпеду, а також обшивку дверей. Як шумоізоляції можна використовувати пенофол або спеціальне покриття, яке продається в магазинах запчастин.

Передня панель: заміна, доробка і обшивка

Передню панель на машинах ВАЗ «класичного» сімейства можна модернізувати або замінити цілком. Деякі власники вважають за краще встановлювати на свої автомобілі торпеди від інших моделей ВАЗ, але зустрічаються і ті, хто вирішує встановити деталі від автомобілів інших марок. На просторах мережі можна зустріти фотографії «Жигулів» з торпедами від Mitsubishi Galant і Lancer, Nissan Almera і навіть Maxima. Особливою популярністю в нашій країні користується марка BMW, тому умільці встановлюють на «класику» передні панелі від більшості старих моделей баварського автовиробника. Природно, донорські торпеди необхідно серйозно змінювати і підганяти, щоб вони помістилися в салон «Жигулів».

Природно, донорські торпеди необхідно серйозно змінювати і підганяти, щоб вони помістилися в салон «Жигулів»

Умільці примудряються встановити на «Жигулі» навіть передню панель від BMW

Рідну передню панель можна обшити шкірою або іншим матеріалом. Це досить складний процес. Щоб нова обшивка виглядала добре, необхідно ідеально підігнати матеріал, щоб він не провисав і не утворював складок. Саму торпеду для проведення обшивки необхідно повністю демонтувати.

Іноді тюнінг салону змінює автомобіль до невпізнанності

На стандартну передню панель нерідко встановлюють нові прилади. Готові блоки приладів для різних моделей «Жигулів» продаються в автомобільних магазинах, однак найбільш креативні автовласники виготовляють шкали, стрілки і підсвічування своїми руками.

Нестандартні блоки приладів продаються в магазинах в зборі

Відео: тюнінг приладової дошки ВАЗ 2106

Сидіння: обшивка або чохли

Компаній, які займаються виготовленням чохлів на автомобільні сидіння, дуже багато. Їх асортимент включає в себе моделі практично для будь-якої марки. Більш того, багато хто з цих компаній виготовляють чохли за індивідуальним побажанням замовника. Таким чином, підібрати варіант для «класики» не складе труднощів. Однак чохли в більшості випадків, - рішення тимчасове, вони розтягуються і починають «гуляти» по сидінням.

Однак чохли в більшості випадків, - рішення тимчасове, вони розтягуються і починають «гуляти» по сидінням

У продажу часто зустрічаються чохли з бічною підтримкою

Якщо ви володієте навичками крою та шиття, ви можете самостійно обшити сидіння матеріалом, який вам підходить. Важливо, щоб тканина, шкіра або вініл були міцними і стійкими до деформації.

Обшивка карт дверей

Після заміни обшивки крісел і передньої панелі має сенс звернути увагу на карти дверей. Як правило, в базовій комплектації вони оббиті дешевим чорним дерматином і пластиком низької якості. Для поліпшення цієї частини салону внутрішню обшивку дверей доведеться зняти, попередньо демонтувавши підлокітник, внутрішню ручку відкривання дверей і важіль стеклопод'емника.

Для поліпшення цієї частини салону внутрішню обшивку дверей доведеться зняти, попередньо демонтувавши підлокітник, внутрішню ручку відкривання дверей і важіль стеклопод'емника

Обшити шкірою можна не тільки двері, але і підлокітник

установка електросклопід'ємників

В процесі тюнінгу обшивки дверей можна також встановити електросклопідйомники. Комплекти для установки продаються в магазинах автомобільних запчастин.

перетягування стелі

Стелі на «Жигулях» страждають чи не більше за інших елементів салону. Матеріал, яким оббитий стелю, нерідко провисає, рветься або брудниться. Існують два способи перетяжки стелі:

  1. Безпосередня заміна оббивки. Ця процедура вимагає зняття дуг, на які натягнутий матеріал. В ході цієї операції можна проклеїти стеля додаткової шумоізоляцією.
  2. Натяжка нового шару оббивки поверх старого. Цей спосіб підходить в тому випадку, якщо старий стелю ще не провис.

Заміна керма і важеля КПП

Якщо тюнінг «класики» виконаний в спортивному стилі, має сенс встановити трьох- або двухспіцевие спортивне кермо меншого діаметру. Для цього необхідно зняти старий кермо, кріплення якого знаходяться під подушкою сигналу. Гвинти, на яких тримається сама подушка, в залежності від моделі знаходяться або під емблемою, або з тильного боку рульового колеса.

Гвинти, на яких тримається сама подушка, в залежності від моделі знаходяться або під емблемою, або з тильного боку рульового колеса

Трьохспиці кермо кермо є невід'ємною частиною спортивного стайлінгу «Жигулів»

Насадку на важіль КПП також має сенс підібрати відповідно до колірної гами і стилем обробки салону. Деякі власники вкорочують сам важіль для зменшення його ходу, але це може привести до зниження ефективності перемикання.

Відео: тюнінг салону ВАЗ 2107 своїми руками

заниження посадки

Останнім часом у молодих автолюбителів, які найчастіше і займаються тюнінгом «класики», популярністю користується заниження підвіски автомобіля. Робиться це виключно з естетичних міркувань і нерідко веде до зниження їздових властивостей машини. Такий напрям доопрацювання не рекомендується жителям тих частин нашої країни, де якість дорожнього покриття залишає бажати кращого.

Такий напрям доопрацювання не рекомендується жителям тих частин нашої країни, де якість дорожнього покриття залишає бажати кращого

При неочевидних естетичних переваги занижена машина втрачає в прохідності

Знизити «класику» досить просто. Необхідно розібрати вузли передньої і задньої підвіски і обрізати пружини на необхідну довжину.

Технічний тюнінг «Жигулів»: підвищуємо характеристики

Простота конструкції «Жигулів» робить автомобілі цього сімейства ідеальним конструктором, з якого можна зібрати швидкий і маневрений автомобіль. А заднеприводная компоновка дозволяє побудувати справжній болід для змагань з дрифту або аматорських кільцевих гонок. Однак для серйозного поліпшення керованості, динаміки і безпеки «Жигулів» потрібні глибокі доопрацювання. Розглянемо, з чого можна почати цей процес.

Як поліпшити керованість і стійкість «класики»

Незважаючи на класичне компонування (двигун спереду, привід на задні колеса), «Жигулі» відрізняються посередньою керованістю. Та й дорогу автомобілі цього сімейства тримають не дуже добре. Виправити цю ситуацію цілком реально. Для цього необхідно приділити увагу тюнінгу підвіски і гальм.

Доопрацювання підвіски «Жигулів»

Стандартна схема тюнінга підвіски «класики» дозволяє збільшити її жорсткість і помітно зменшити крен. Складається вона з трьох етапів:

  1. Установка пружин від «Ниви» (ВАЗ 2121). Пружини відрізняються більшою жорсткістю, але при цьому ідеально підходять для установки на «Жигулі». На цьому етапі потрібно також замінити гумові відбійники.
  2. Заміна амортизаторів на спортивні. Перевагу варто віддати газомасляної стійок. Асортимент цих вузлів в магазинах запчастин досить широкий.
  3. Встановлення більш жорстких стабілізаторів поперечної стійкості.

Доопрацювання підвіски дозволить не тільки поліпшити керованість і стійкість, але і підвищити комфорт при їзді на «Жигулях».

Доопрацювання підвіски дозволить не тільки поліпшити керованість і стійкість, але і підвищити комфорт при їзді на «Жигулях»

Поліпшення підвіски дозволяє підвищити маневреність і комфорт

Тюнінг гальмівної системи

Доопрацюванням гальм на «Жигулях» варто зайнятися до того, як ви візьметеся за підвищення потужності і динамічних характеристик. Стандартні гальма «класики» ніколи не відрізнялися ні ефективністю, ні надійністю, тому вони можуть просто не впоратися із збільшеними швидкостями.

Як правило, всі «Жигулі» комплектувалися дисковими передніми і барабанними задніми гальмами. Почати процес поліпшення краще з заміни задніх гальм. Комплекти для тюнінгу гальмової системи від іменитих виробників можна придбати в магазинах запчастин, проте їх ціна може бути досить високою. Бюджетним варіантом є установка дискових вентильованих гальм від ВАЗ-2112. Вони набагато ефективніше зупиняють автомобіль.

Задні дискові гальма помітно підвищують ефективність гальмування

Тюнінг задніх гальм зводиться до заміни барабанних механізмів на дискові. Донором може стати ВАЗ-2108. Передні гальмівні супорти від «вісімки» або «дев'ятки» нескладно адаптувати і встановити на «класику» в якості задніх, проте диски доведеться купувати окремо.

Як підвищити потужність і динамічні характеристики «класики»

Ахіллесовою п'ятою «класики» є її динаміка. Навіть самі бюджетні іномарки набирають швидкість помітно швидше «Жигулів». Багато власників «класичних» ВАЗів не готові з цим миритися. Вони вдаються до тюнингу моторів своїх автомобілів, а також допрацьовують вихлопну систему.

Відео: заряджена «сімка» проти суперкарів на змаганнях з драг-рейсингу

Тюнінг двигуна «Жигулів»

Власникам інжекторних «Жигулів» доступний чіп-тюнінг. Ця процедура не вимагає втручання в конструкцію двигуна. Зміна характеристик мотора відбувається за рахунок коригування програмного забезпечення двигуна. За допомогою чип-тюнінгу можна змінити рівень насичення згоряє суміші бензином, що, в свою чергу, призводить до зміни параметрів потужності і економічності.

Якщо на ваших «Жигулях» встановлено карбюраторний двигун, чіп-тюнінг, на жаль, вам недоступний. Однак підвищити потужність можна за рахунок установки двох карбюраторів або збільшення діаметра паливних і повітряних жиклерів карбюратора. Ефект від цієї модернізації полягає в прискоренні подачі повітряно-паливної суміші в камеру згоряння.

Установка другого карбюратора значно підвищує віддачу мотора, але також увелічвается витрата палива

Якщо цих доробок недостатньо, можна скористатися наступними способами збільшити потужність двигуна «класики»:

  1. Установка повітряного фільтра нульового опору підвищить потужність шляхом поліпшення процесу насичення горючої суміші повітрям. Характеристики двигуна підвищуються без втрати в економічності.
  2. Установка компресора і турбіни.
  3. Збільшення робочого об'єму шляхом розточування блоку циліндрів.

Відео: чиптюнінга мотора «сімки»

Тюнінг вихлопної системи

Грамотна доопрацювання вихлопної системи «Жигулів» може принести збільшення потужності до 10 кінських сил. У жертву підвищенню характеристик приноситься шумопоглинання, екологічність і економічність машини.

У жертву підвищенню характеристик приноситься шумопоглинання, екологічність і економічність машини

Прямоточний глушник зовні відрізняється розширеним патрубком вихлопної труби

Знизити опір вихлопної системи і збільшити тим самим потужність можна шляхом установки прямоточного вихлопу. Різниця між звичайним вихлопом і прямотоком полягає в лінійному розташуванні камер глушника.

Прямоточний глушник відрізняється від звичайного лінійним розташуванням камер

Варто розуміти, що виготовлений своїми руками прямоток може і не принести збільшення потужності. У такому випадку вся суть змін полягатиме тільки в підвищенні гучності вихлопу. Для більшої впевненості в результатах тюнінгу найкраще придбати прямоточний глушник, розроблений фахівцями для вашої моделі автомобіля.

Це правило стосується і заміни «штанів» глушника. Неправильно підібрана деталь може порушити режим роботи циліндрів. Однак якісний колектор зі зниженим опором підвищує потужність мотора за рахунок більш ефективного видалення відпрацьованих газів.

Підвищення безпеки «класики»

Якщо ви серйозно модернізували вашу «класику», зробили її помітно швидше і маневреність, варто задуматися про підвищення рівня безпеки. Особливо важливим цей напрямок тюнінгу стає в тому випадку, якщо автомобіль буде використовуватися в того чи іншого роду змаганнях.

Чотирьохточковими ремені безпеки для водія і переднього пасажира

Стандартні ремені безпеки мають трьохточкову систему кріплення. Вони справляються з фіксацією водія і пасажира в разі фронтального і бічного удару, проте утримують тіло недостатньо надійно. Чотирьохточковими ремені можуть врятувати людей, що знаходяться навіть в перевертають автомобілі. З тілом вони стикаються на манер плечовок рюкзака і надійно утримують в кріслі.

З тілом вони стикаються на манер плечовок рюкзака і надійно утримують в кріслі

Поєднання каркаса безпеки і чотирьохточковими ременів найчастіше зустрічається на машинах, адаптованих до перегонів

Нижні кріплення чотирьохточковими ременів встановлюються на нижню частину спинки сидінь, а верхні - на спеціальні вушка, які необхідно вмонтувати в підлогу позаду водія і переднього пасажира або ж в каркас безпеки. Це зазвичай залишає недостатньо місця для ніг задніх пасажирів, тому чотирьохточковими ремені є в основному долею спортивних модифікацій, на яких задні сидіння відсутні.

Каркас безпеки для «Жигулів»

Каркас безпеки служить для захисту водія і пасажира від травм в разі найсерйозніших аварій. Каркасами оснащуються переважно гоночні автомобілі, більш того, в більшості гоночних серій наявність каркаса безпеки є обов'язковою умовою для допуску машини на трасу. Крім захисної функції каркас може також підвищувати жорсткість несучої конструкції, що позитивно позначається на керованості автомобіля.

Розрізняють два види каркасів безпеки, доступних для установки на «Жигулі»:

  1. Вварной. Монтується в кузов шляхом зварювання. Таку конструкцію неможливо демонтувати.
  2. Болтової. Встановлюється на болти, кріпиться, як правило, до днища і стелі автомобіля. Надійність і міцність кріплення у такого каркаса трохи нижче, ніж у Вварной, але для «класики» його характеристик зазвичай буває достатньо.

Тюнінг автомобілів ВАЗ «класичної» лінійки здатний перетворити застарілу бюджетну машину на справжнього гоночного монстра або в стильний компактний транспортний засіб з досить високим рівнем комфорту. Важливо знати міру в візуальному тюнінгу і грамотно підходити до тюнингу технічного. Допрацьовуйте свої «Жигулі» зі смаком і з розумом, тоді результат приємно здивує вас і сусідів на дорозі.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов