Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тюнінг (форсування) двигунів ВАЗ ⋆ CHIPTUNER.RU

  1. Елементи форсованого двигуна

Наша сеть партнеров Banwar

При складанні матеріалу використано фотоматеріали з інтернет - ресурсів Інжектор-ВАЗ, SVR Conversions, Team-RS, Двигуни-ВАЗ.ru, мотопром, КАРТЮНИНГ, ОКБ «Динаміка» і багатьох інших.

Деякі матеріали можуть дублюватися з основним змістом сайту. Це дуже популярна стаття. Вона, з купюрами (але, в основному, без), вкрадена і розміщена на доброму десятку «тюнінгових» сайтів і в автомобільній пресі держави Україна. (Я навіть кілька задоволений тим, що у мене так багато крадуть - значить, є що. У зв'язку з цим я дозволяю вільну передрук без посилання на першоджерело для всіх представників сексуальних меншин пасивного типу).

Вам судити про якість «послуг» таких «тюнінгаторов», які самі два слова не можуть зв'язати про те, що пропонують людям за чималі гроші. Люди, будьте пильні! :

Скупий цифри роликового стенда.

Скільки ж можна вичавити конячок з 8 -кл. серійного двигуна 21083. Випробування на роликовому стенді автомобіля ВАЗ 2108 - 17 .10 .2002 проведеного за участю Uncle Sam.

Початкові дані.

ВАЗ 2108

  • Двигун 1, 6, распредвал і ГБЦ кросові
  • Спортивний ресивер, 52 мм ДЗ, фільтр нульового опору, вільний випуск
  • Без витратоміра, додаткові корекції по атмосферному тиску і темп. повітря.
  • Датчик кисню. ДПКВ - на маховику. Обмежувач оборотів - 8500
  • стандартна КПП

Що вийшло (дані по ВСХ з роликів).
Максимальна потужність 126 к.с. при 7400 об і швидкості 206 км / ч. Природно без урахування Сх, тому що вітру на роликах немає :).

Далі серійні форсунки просто відмовилися працювати (скінчився лінійний діапазон).

ВСХ стандартного двигуна 2112

Збільшення робочого об'єму

Найбільш поширеним варіантом збільшення робочого об'єму до 1600 куб. см є збільшення ходу поршня до 74, 8 мм (стандартний - 71 мм) шляхом заміни колінчастого вала і поршнів. Тут є кілька варіантів

а) «Ковані поршні поширені розміри 82, 0, 82, 4, 82, 5 84, 0 мм різних класів а) «Ковані" поршні поширені розміри 82, 0, 82, 4, 82, 5 84, 0 мм різних класів. «Ковані" поршні бувають як звичайної форми, так і Т-образні. Останні значно легше за масою.
б) Стандартні поршні, які пройшли спеціальну механічну доопрацювання.
в) Використання поршнів 21213 з механічною доопрацюванням і заміною шатунів під «плаваючий» поршневий палець.

Крім самого поширеного колінчастого вала з ходом поршня 74, 8 мм, існують ще КВ з ходом поршня 75, 6 (серійний від 1, 6) 78, 79, 80 і навіть 84 мм. При використанні цих колінчастих валів можна отримати обсяги від 1580 до 1862 куб. см, причому майже всі конфігурації вмістити можна і в блоці стандартної висоти. При цьому, природно, страждає «крутильних» двигуна через неоптимального R / S.

Самі колінчаті вали випускаються в трьох «вагових категоріях» - легкі, середні і важкі, з різних заготовок - 2112, 11183 та ін.
У серійних автомобілях ВАЗ об'ємом 1, 6 л. застосовується колінвал 75, 6, 1, 5 л. - 71 мм.

Стаття з журналу «Тюнінг»: А. Пахомов. «Про порушених»

Власники 16 -кл. двигунів (для яких гроші не мають значення, можуть уникнути цього геморою і придбати двигун ВАЗ 21128 об'ємом 1, 8 л. (100 л.с, 160 Нм) або об'ємом 2, 0 літра і потужністю 118 к.с.

У двигуні 21128 маса кривошипно-шатунного механізму знижена на 190 гр., Застосований «високий» блок (вище на 1, 9 мм.), Оригінальний колінчастий вал, шатуни довжиною 129 мм., Полегшені поршні. За заявою виробників, дана модифікація неможливо загинає клапана при обриві ременя ГРМ.

Для 8 V на тому ж ОПП випускається новий двигун 21084 об'ємом 1, 6 л. 21084 випускається на ОПП тільки в карбюраторному варіанті.

Технічні характеристики21203 2112821084

Діаметр циліндра, мм 82 82, 5 82 Хід поршня, мм 94 74, 8 Робочий об'єм, см³ 1980 1580 Ступінь стиснення 10, 6 10 Номінальна потужність, кВт / об.мин 80/5400 60/5600 Номінальна кр. момент Н * м, при об / хв 182/3200 160 /? 124/3600 Кількість циліндрів 4 4 4 Привід клапанів Гидротолкатели Гидротолкатели Зчеплення / діаметр мм 21203/215 Довжина шатуна, мм - 129 Октанове число бензину Аі 95 Аі 95 Аі 91 КПП 21203, 2123

Елементи форсованого двигуна

Дросельна заслінка

Дросельний патрубок штатної системи упорскування має діаметр 46 мм Дросельний патрубок штатної системи упорскування має діаметр 46 мм., Для поліпшення наповнення циліндрів повітряно - паливним зарядом має сенс збільшити діаметр заслінки. Зустрічаються найчастіше 3 «тюнінгових» розміру - 52, 54 і 55 мм. При самостійної доопрацюванні корпусу ДЗ майте на увазі, що подальше збільшення діаметра різко збільшує шанс зіпсувати патрубок (дуже тонка стінка легко руйнується) і враховуйте той факт, що сама заслонка має дещо незвичну форму, простота тільки здається. При установці ДЗ необхідно регулювальним гвинтом встановити тепловий зазор між заслінкою і корпусом патрубка, що б виключити заїдання заслінки (особливо при прийнятніший перепадах температур) і забезпечувати невелику подачу повітря навіть при положенні дроселя 0%.

ІМХО, дана фіча має сенс тільки на форсованих ДВС і то, тільки в режимі «повна дірка». Ефект «жвавості», одержуваний від застосування такої заслінки - суб'єктивний і ні що інше, як велика подача повітря при малому відкритті ДЗ (аналогічно, якщо ви просто сильніше і різкіше натиснете на газ). Недолік - дерготни на дуже малих дроселях. Вирішується проблема просто - потрібно забезпечити більш плавне і пропорційне відкриття ДЗ. Вирішується це невеликим «тюнінгом» кулачка приводу ДЗ (від Dodgev- 103) . Застосування даного профілю прибирає всі мінуси управління при малих кутах ДЗ. Правда, при цьому пропадає і колишня псевдо - «жвавість». Ще один негативний фактор - якість виготовлення «тольяттинских» ДП з базарів залишає бажати кращого.

Повітряний фільтр

Як ви вже помітили, практично всі тюнінгові нововведення пов'язані з повітрям і його проходженням по шляху в циліндри Вашого двигуна Як ви вже помітили, практично всі тюнінгові нововведення пов'язані з повітрям і його проходженням по шляху в циліндри Вашого двигуна. Важливо забезпечити його безперешкодне проходження і досить важливим елементом на його шляху є повітряний фільтр. Якість штатних фільтрів вітчизняного ринку рясніє підробками і залишає бажати кращого, тому варто зважити своє ставлення до автомобіля і вирішити чи варто брати для нього досить дорогий спортивний фільтр. Найдешевший на сьогоднішній день - це фільтр JR (близько 40 у.о.). З «брендів» часто застосовують K & N. Не варто забувати при цьому, що ресурс фірмового спортивного фільтра при правильній експлуатації (тобто ТО через кожні 5 - 10 т.км з використанням тільки фірмових матеріалів) близько 100000 км.


впускний ресивер

Важливий елемент настройки впуску. Більший, ніж у стандартного, обсяг дозволяє, при правильній конструкції і налаштування, згладити пульсації повітря, крім того, в такій конфігурації довжина впускного тракту коротше, що дозволяє отримати додатковий момент на середніх і високих оборотах. Для отримання високого моменту на низьких оборотах, впускні канали, навпаки, повинні бути довшими. Оптимальним було б зміна довжини впускних каналів залежно від оборотів. Наприклад, до 2700 - 3000 об / хв. працює довгий впускний тракт, після - короткий. Дане рішення реалізовано на багатьох іномарках, ВАЗ теж розробив двигун 11193 із змінною довжиною впускного колектора і фаз ГРМ ще в 1998 р На тюнінгові Середньофорсовані мотори обов'язково встановлюють ресивери збільшеного обсягу.

Впускний ресивер - непоганий засіб збагачення тюнінгових контор. Його вартість рідко опускається менше $ 200. Наприклад, вартість ресивера SVR Conversions з установкою в КАРТЮНИНГ - 420 у.о. Не вірте в його «налаштованість». Налаштування двигуна під конкретний впуск - випуск проводиться точною підгонкою фаз ГРМ під резонанс вруска / випуску та сам по собі «налаштованим» бути не може, навпаки, неправильне налаштування ГРМ може спричинити великі втрати моменту на всьому діапазоні оборотів. І, хоч би яким був ресивер, все ж він має обмежений обсяг і паразитний резонанс повітря на впуску. Тому для досягнення більш значних результатів необхідно застосовувати 4-х дросельний впуск , Але це вже зовсім інша історія ...

Впускні і випускні канали повинні бути ретельно оброблені - збільшений діаметр (на впуску, що не розрахованим збільшенням діаметра випуску можна домогтися часом протилежного ефекту), прибрані всі нерівності, напливи, стики - все, що здатне гальмувати рух потоку. Канали повинні бути ретельно зашліфовані.

Деякі контори пропонують полірування - це технічно безграмотно. До слова сказати, не всі «нестиковки» в ГБЦ слід спилювати, деякі з них виконують досить важливу роль, створюючи в потрібному місці протитиск або гальмування потоку.

Клапана бажано використовувати збільшеного діаметру і / або полегшені. При розкручуванні двигуна понад 7000 об / хв рекомендується використовувати більш жорсткі клапанні пружинки або спортивні пружинки «Schrick» і модифіковані (полегшені титанові) тарілки клапанів. На 8 -кл. двигун відмінно «імплантуються» клапана від BMW з діаметром стрижня 7 мм. Так само, недорого (по тюнинговим мірками) можна придбати клапана «Shrick» або виготовити легкі титанові клапана з захисним покриттям по Вашим кресленням (станом на грудень 2003 року вартість одного такого клапана - 21 USD)

Якщо передбачається використання стандартних клапанів - вони повинні бути максимально спрощені і прітерти. На ВАЗівської конвеєрі відсутня операція притирання клапанів, фаска на клапанах і сідлах розрахована на «самопрітірку» під час обкатки.

Распредвали для тюнінгу та спорту відрізняються підйомом і фазової характеристикою. Діапазон робочих оборотів в якому распредвал дає ефект підвищення наповнення двигуна визначається шириною фаз відкриття клапанів і хвильовими (частотними) параметрами його газового тракту, тобто геометричними параметрами систем впуску та випуску. А ось сама величина цього ефекту буде визначатися максимальним підйомом, «часом-перетином» відкриття клапанів і параметрами їх перекриття, за умови, що адекватно знижено опір газового тракту. Тут важливо визначитися - для яких цілей форсується двигун і, виходячи з цього вибирати распредвал.

В даний час асортимент пропонованих розподілвалів постійно розширюється. Перерахування одних тільки «брендів» вражає - «МастерМотор», «СТІ», «Торгмаш», «Динаміка», «Брагінського», «Нуждінскіе», «Стольніковскіе» ...

Перерахування одних тільки «брендів» вражає - «МастерМотор», «СТІ», «Торгмаш», «Динаміка», «Брагінського», «Нуждінскіе», «Стольніковскіе»

Орієнтовна фазова характеристика ГРМ при використанні тюнінгових розподілвалів

Орієнтовна фазова характеристика ГРМ при використанні тюнінгових розподілвалів

Принцип збільшення підйому клапана перешліфовці стандартного распредвала

При заміні распредвала вкрай бажано (а в більшості випадків - обов'язково) застосування так званої «розрізний шестерні», тому що необхідно дуже точно налаштувати фазову характеристику тракту, «зловити його резонанс». Пристрій такої шестерні вкрай просто - забезпечується можливість плавного зміщення шестерні щодо центру з подальшою фіксацією в обраному положенні. Існують також «розрізні» шківи коленвала.

Для 8 -кл Для 8 -кл. двигунів ВАЗ випускається досить широкий діапазон валів, на будь-який смак. Найбільш перспективні для «міських битв» р / вали з 49 -го по 55-й вали, для рейсингу - № 62, далі йдуть вали чисто спортивні, для ралі і кільцевих гонок.

Безсумнівний інтерес представляє новий напрямок ОКБ Динаміка - р / вали з неплоскими штовхачами - лінійка р / валів RX для двигуна 21083. Дане технічне рішення дозволяє реалізувати дуже велике піднесення клапанів з високою швидкістю відкриття / закриття клапана і досить вузькою фазової характеристикою. ОКБ «Динаміка» має патент на даний профіль ГРМ, хоча подібне технічне рішення встречалочь на досить старих іноведрах. ОКБ «Динаміка» випускає 6 модифікацій RX: RX 1-RX 3 для «побутових» двигунів і RX 4-RX 6 для автоспорту.

Для 16 -кл модифікацій Майстер-Мотор випускається всього три пари тюнінгових валів 38/32, 44/38 і 50/44 (в недавньому минулому випускалася досить вдала пара 52/48, яка була в «побутової» лінійці сама екстримальних.), З висотою підйому до 9, 6 мм (серійний 7, 6), інші - чистий спорт. При установці валів слід мати на увазі, що в нових (2003 рік) ГБЦ вони можуть зачіпати за припливи, причому, чим вище підйом, тим більша ймовірність. Тому потрібно обов'язково перевіряти «прокрутку» вала, і при необхідності доопрацювати ГБЦ .

Інформація по темі:

1. Тюнінгові і спортивні розподільні вали 16 V

2. Тюнінгові і спортивні розподільні вали «СТІ»

3. Тюнінгові і спортивні вали ОКБ «Двигун»

4. Тюнінгові і спортивні вали НПФ «Майстер Мотор»

4. Тюнінгові і спортивні вали «Динаміка»

5. Трохи про якість валів «СТІ»

Регулювання розрізний шестерні (шківа верньєри).

Інформація з сайту http://team-rs.ru

1. Помітити на обох, нерухомою і рухомою частинах, стандартну мітку, згідно зі стандартною шестерні.
2. Встановити на вал, надіти ремінь і поєднати все мітки (колінвал, распредвал)
3. Проконтролювати впускний і випускний клапан 4 -го циліндра: при суміщених мітках має бути перекриття (однаково відкриті впуску і випускний клапани). Якщо перекриття немає (тобто один відкритий більше ніж інший), послабити гвинти шестерінки і повернути вал щодо зовнішньої частини шестерні). За час перебування перекриття - поставити мітки на шестерні (як в п. 1). У цьому положенні вал знаходиться в точці перекриття і точно суміщені мітки коленвала і распредвала. Це умовний «0», від якого йде регулювання в залежності від поставлених цілей.
Якщо РВ проходить мітку раніше КВ це «випередження», якщо пізніше - «запізнювання».

Подача палива.

Регулятор Тиску Палива. Сподіваюся, не потрібно пояснювати, як важливо підтримувати в рампі форсунок постійний тиск палива. І, якщо при звичайній міській їзді штатного регулятора тиску палива цілком вистачає, на високих оборотах виникає ситуація, коли постійно відкриті форсунки призводять з загального зниження тиску в рампі. Як наслідок - зниження подачі палива, поганий розпил, збій в розрахунках та ін. Тому при форсуванні двигуна має сенс збільшити тиск на 0, 5 - 1 атм., В залежності від ступеня форсування двигуна. Природно, що при цьому необхідно скорегувати програму упорскування, що б забезпечити правильний склад суміші. В останніх «перехідних» моделях і нових двигунах ВАЗ об'ємом 1, 6 літра застосована безслівная система, РДТ знаходиться в баку в зборі з бензонасосом і працює з більш високим тиском 3, 8 Атм.

Форсунки. При форсуванні мотора цілком може скластися ситуація, коли продуктивності (кількість пропускається палива) може просто не вистачити. У такому випадку потрібно заміна форсунок на продуктивніші або установка другого ряду форсунок. Другий варіант досить складний і трудомісткий, хоча і можливий навіть на стандартному блоці "Січень 5 .1», тому простіше, все ж встановити більш продуктивні форсунки, з продуктивністю від + 15% до + 50% (загальнодоступні форсунки від автомобілів ГАЗ застосовувати небажано, т.к у них один плюс - велика продуктивність, все решта - мінуси, і самі жирні - швидкодія і нелінійна хар-ка на початку діапазону, там, де у ВАЗа ХХ.) характеристики форсунок

прошивка

Поза всякими сумнівами, що для того, що б отримати максимальний ефект від доведення двигуна необхідна відповідна коригування практично всіх калибровок уприскування. Причому однозначно необхідна тонка доведення калибровок на конкретному автомобілі, в результаті якої виходить прошивка під конкретне «залізо», його налаштування, водія і його стиль керування автомобілем. Остаточне налаштування двигуна і прошивки - це, однією фразою - боротьба за повітря, двигун повинен без перешкод споживати максимально можливу кількість повітря, прошивка повинна бути налаштована на оптимальну подачу палива і установку кутів запалювання у всіх режимах роботи двигуна. З появою для серійних версій прошивок Січень 5 інженерного блоку J 5 On-Line Tuner , (А пізніше і J 7 On-Line Tuner) дозволяє на ходу, в режимі реального часу відбудовувати калібрування цей процес стає менш времяемкім. Раніше існували такі системи тільки під тюнінгові і спортивні блоки «Корвет» фірми ABIT (Санкт-Петербург). В процесі настройки завдання тюнера забезпечити правильний склад суміші - до 12, 6: 1 в потужному режимі і 15, 5 - 16, 5 в економічному.

Здавалося б все просто, але на ділі це тонкий і кропітка праця - склад суміші повинен бути оптимальний у всьому діапазоні оборотів двигуна. Крім цього існують режими мощностного збагачення, перехідні режими та ін ... Доводилося багато годин викочувати з інженерним блоком, постійно контролюючи склад суміші. З газоаналізатором (ГА) з-за його великої інерційності можна, але досить незручно працювати. Великим проривом є застосування при налаштуванні альфометр - контролерів широкосмугових ДК фірми «Innovatemotorsports» (USA).

Система випуску ОГ.

Як правило, на тюнінгові автомобілі встановлюються «павуки» 4 - 2 1 добро Працюють в Досить широкому діапазоні оборотів. Системи 4 - 1 не прижилися в цивільному тюнинге через дуже вузького діапазону ефектівної роботи. Принцип роботи такого випуску Заснований на створенні розрядження перед Ще не відкрітім Випускний клапаном, что спріяє кращій продувке циліндра. Детальніше про налаштування випуску.

Найпошіренішім у нас «тюнінгом» є установка «спортивного» глушника. Найпоширенішою (і, природно, самим дешевої) є продукція Nex (имхо - повний відстій) і PowerFull, рідше зустрічаються Remus, Asso, Sebring ... Сенс від такого глушника може бути тільки в комплексі з прямоточним «павуком», фірмовим основним і додатковим глушником з трубами збільшеного діаметру (не менше 55 мм для двигуна 1, 6 і вище). Інакше - лише глибоко пафосний звук. Причому Powerfull випускає найменш «гучні» моделі, ASSO - найагресивніші і гучні. PRO-SPORT пропонує «банки» з можливістю регулювання «гучності» +/- 10 db за допомогою знімного вкладиша. Ну і особливий інтерес викликає глушник Pro-Sport з електричним (з салону) управлінням гучністю, від стандарту до «Super-Sport» (різниця 30 db). Звук вихлопу - справа смаку, особисто мені подобається тихий «рик» - це велика банка PowerFull (в центрі) і двотрубний (DTM) Remus. Однак ціна першого 75 - 80 USD, другого - більше 300 ..

Ряди КПП, головна пара


Вибір КПП та ДП залежить від поставлених цілей і можливостей двигуна. У таблиці перераховані основні популярні ряди бюджетної Серра.

Ряд / передача123456

Стандарт 3, 636 1, 950 1, 357 0, 941 0, 784 21083 - 05 2, 923 1, 810 1, 276 1, 030 0, 880 21083 - 06 2, 923 1 , 810 1, 276 1, 063 0, 941 0, 784 21083 - 07 2, 923 2, 053 1, 555 1, 310 1, 129 21083 - 08 3, 416 2, 105 1, 357 0, 969 0, 784 21083 - 11 3, 636 2, 222 1, 538 1, 167 0, 941 0, 784 21083 - 12 3, 250 1, 950 1, 357 1, 030 0, 784 21083 - 18 3, 170 2, 105 1, 480 1, 129 0, 886 0, 784

На автомобілях 2108 - 09 -99 - 15 серійно встановлюється ДП з передавальним числом 3, 9, на «десятого» сімейства - 3, 7. Встановлюючи на авто ДП з великим передавальним числом можна помітно підвищити динаміку на низах, втрачаючи, правда, при цьому в максимальній швидкості. Як правило, на ринку пропонуються вже готові «комерційні» ряди КПП, з якими можливе застосування крім стандартних ДП 3, 7; 3, 9; 4, 1, тюнінгових ДП - 3, 5; 4, 3; 4, 5; 4, 7; 4, 9 та 5, 1. Найважливішим параметром при розрахунку трансмісії є загальне передавальне число (КПП + ДП) на кожній передачі.

Хорошим прикладом неграмотного підходу до розрахунку трансмісії є стандартна КПП передньопривідних ВАЗ. В результаті неузгодженості по оборотам на 1 і 2 -й передачі, остання відчуває сильні перевантаження при перемиканні, що виводить її з ладу раніше інших. При установки рядів в автомобілі 10-го сімейства бажано застосування 083 вторинноговалу.


Передавальні числа і швидкісні характеристики різних варіантів «схрещування» рядів КПП та ДП можна порахувати тут

Блокування диференціала.

Блокування диференціала (диференціал підвищеного тертя, диференціал) Блокування диференціала (диференціал підвищеного тертя, диференціал). На відміну від стандартного диференціала, «блокування» дозволяє перерозподілити крутний момент з розвантаженого колеса на більш завантажене або з колеса з меншим коефіцієнтом тертя на колесо з гарним зчепленням з дорогою.

«Блокування» бувають гвинтові і дискові. Гвинтові - «Quaife» застосовуються на цивільних машинах - не вимагають спеціального обслуговування і часто виготовляються в «цивільних» версіях (невисока ступінь блокування), зручних для повсякденної експлуатації автомобіля. Таке блокування збільшує прохідність і стійкість в поворотах, однак необхідний певний навик - управління автомобіля з блокуванням відрізняється від автомобіля зі стандартним диференціалом.

На спортивних автомобілях використовуються диференціали дискового типу, здатні передавати майже весь момент на завантажене колесо. Такі блокування використовуються в основному в автоспорті.

Гальмівна система

Тюнінг автомобіля взагалі логічніше починати з гальмівної системи, а саме з передніх гальм, саме на них припадає основне навантаження при гальмуванні. При цьому не слід забувати, що втручання в штатну гальмівну систему заборонено ПДР.

На автомобілі ВАЗ можлива установка передніх вентильованих дисків діаметром 14, 15, 16 дюймів. На цьому краще не економити і придбати фірмові диски і гальмівні колодки. Задні дискові гальма - дороге задоволення, однак з ними ефективність гальмування стає значно вище.

Що б не годувати численний персонал тюнінгових фірм, які хочуть заробити всі гроші відразу задні дискові гальма можна зробити з передніх «восьмих» дисків і супортів від Оки (ВАЗ- 2108, VW) і гідравлічним або механічним стоянковим гальмом. Виготовити та встановити такі гальма досить просто.

Слід мати на увазі, що втручання в гальмівну систему - серйозне рішення, що впливає на Вашу безпеку, заборонене ПДД. На мій погляд, якщо вже ефективність гальмування ніяк не влаштовує, найбільш оптимальне використання попереду - фірмові вентильовані перфоровані гальмівні диски, ззаду - гальмівні барабани збільшеного діаметру (від класики). Таке тех. рішення застосоване на ВАЗ 21106. Природно застосування якісних гальмівних колодок.

підвіска

Правильно налаштувати підвіску під певні умови - завдання важливе і складне. Варіантів «універсальної» підвіски просто не існує. Виграючи в одному завжди програєш в іншому. У форсованого автомобіля підвіска повинна бути налаштована досить жорстко і якомога нижче стандартної. Заміні або налаштування підлягають амортизатори, пружини - спортивні або обрізані штатні, або занижені пружини з прогресивною характеристикою, опори стійок замінені на кульове з'єднання ( «ШС») або тюнінгові опори SS 20. Так само повинна бути збільшена жорсткість кузова за допомогою спеціальних розпірок. Налаштування підвіски - дуже складна і копітка заняття.


Nitro Oxide System

Цей спосіб форсировки двигуна застосовується для гонок на короткі дистанції і не дивлячись на величезну кількість нереальних чуток не являє собою нічого нового, революційного і надприродного Цей спосіб форсировки двигуна застосовується для гонок на короткі дистанції і не дивлячись на величезну кількість нереальних чуток не являє собою нічого нового, революційного і надприродного. Для форсування двигунів для коротких гонок, де потрібні короткі потужні прискорення, застосовується неочищена технічна закис азоту. Ефект досягається за рахунок збільшення в камері згоряння кількості вільного кисню, здатного ефективно окисляти більшу кількість палива.

Для забезпечення максимальної віддачі двигуна необхідно точно дотримуватися співвідношення паливо / окислювач. У двигунах внутрішнього згоряння як окислювач використовується кисень, що міститься в повітрі, частка якого приблизно приблизно 20%. Кількість палива, що подається в циліндр безпосередньо залежить від кількості споживаного повітря. Надмірне збагачення призводить до протилежного результату - багата суміш повільно і погано горить через відсутність окислювача. Закис озоту містить 35 - 36% кисню, отже, на 15% можна збільшити топливоподачу без зниження ефективності процесу горіння.

Слід мати на увазі, що при цьому різко підвищується температура двигуна і застосовувати уприскування закису більш ніж на 15 - 20 сек. без застосування додаткових засобів охолодження згубно для двигуна. В даний час існує два різновиди уприскування «нитроса»: звичайна, коли по ньому подається тільки закису у впускний колектор і другий, коли здійснюється додаткова подача вже готової паливної суміші. Друга система набагато складніше і трохи ефективніше. У карбюраторних системах установка вимагає установки системи додаткової подачі палива, інжекторні системи перекалібровиваются і, можливо, зажадають установки паливних форсунок з більшою продуктивністю.

Для тих, хто зацікавився - більш детально можна почитати тут: http://larkon-auto.ru/tuning/motor/nitrous.htm

Pесурс у форсованих моторів

Знос двигуна залежить, перш за все від ступеня форсування, навантаження, умов експлуатації і якості ПММ. Режими максимальних навантажень у повсякденному житті використовуються вкрай рідко і, як правило, нетривалий час. Тому можна сміливо стверджувати, що при «цивільному» тюнінгу ресурс двигуна практично не змінюється. І, навіть навпаки, може змінитися в бік збільшення. Доведення двигуна це, в більшості випадків - індивідуальна висококваліфікована ручна робота, точна підгонка, развесовка, балансування ДВС. Використовується найсучасніший інструмент, постійно накопичується досвід і вивчаються технології. Зрозуміло, якість роботи в цьому випадку не можна з конвеєрної складанням.

Посилання по темі (Зібрав Олег Сізінцев, aka SOM)

http://tuningplus.narod.ru/articles/tun_theory/index.htm

http://gt-parts.com/modules.php?op=modload & name = Subjects & file = index

http://tuningplus.narod.ru/articles/tun_pract/theory_practics.htm

http: // auto 2141 .narod.ru / soderzh.html

http://dvpt.narod.ru/russian/history/index 13

http://beetle.org.by/tuning 3.html # 31

http://www.innovatemotorsports.com/index.html

http://www.performancetrends.com/

http://www.xede.com.au

http://innovatemotorsports.com

Момент Н * м, при об / хв 182/3200 160 /?
Php?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов