Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тюнінг вітчизняних автомобілів. Інженерія

  1. залишити рідне
  2. Геть рідні агрегати
  3. До «баржам» в народі свій підхід
  4. Треба просто знати, як їх готувати

Наша сеть партнеров Banwar

Погодьтеся, при згадці цього напрямку на розум досі ні-ні та й приходять різні «молдинги-шмолдінгі», підставки під телефон та інша біжутерія, якою щедро, як новорічні ялинки, покривали машини в 90-і роки. Пам'ятаю, у товариша на «Ниві» був кенгурін, а під ним ще і спойлер ... Народ дурів від можливості, що з'явилася якось облагородити свій автомобіль. І все-таки за минулі десятиліття щось змінилося в свідомості власників автомобілів, особливо вітчизняних. Кіч залишився, але став осередком деяких, пішов в тінь по-справжньому цікавих - інженерно або стилістично - проектів. У цій статті зробимо упор на технічній частині того, що називається тюнінгом вітчизняних автомобілів.

Питання наріжний: чому? Чому в якості об'єкта тюнінгу вибирають радянські або російські машини з їх технічної відсталістю, неідеальної механікою, взагалі неважливою, якщо порівнювати із зарубіжними автомобілями, генетикою. Напрошується відповідь очевидна лише на перший погляд. Так, на початковому етапі, при виборі мети, вартість самого апарату і комплектуючих грає вирішальну роль. Але апетит приходить під час їжі, і часто проект стає не настільки дешевий, як здавалося спочатку. Так чому? Унаслідок проходження нашої російської традиції - робити не завдяки, а всупереч. Хтось так прямо і говорить: хотілося дійти до межі, подивитися, на що здатний, наприклад, вітчизняний мотор, і що з ним можу зробити я. Це викликає повагу.

залишити рідне

Незважаючи на те, що в окремих видах спорту (дрег, дрифт) вже є усталена думка більшості - «вітчизняне краще не використовувати», мотори ВАЗів, ГАЗів, «Москвичів» цілком можна піддавати силовому тюнінгу. Причому, на відміну від зарубіжних двигунів, тут не йдеться лише про фінансування за принципом «купив-поставив». Потрібна інженерна робота - певна частка технічної фантазії і вміння мислити нестандартно.

Взагалі вітчизняний автомобіль і мотор - що конструктор! Бери і став мало не все що хочеш. Той же уфимський двигун дозволяє і пограти зі своїм обсягом (як мінімум до 2,3 л) і зробити себе двохвальним і багатоклапанним.

За ВАЗам, між тим, ті ж трансмісійні проблеми. І хоча «Жигулі» часом самі діляться балками і коробками з «Москвичами», серйозна показники потужності підготовка примовляє, в першу чергу, ці агрегати. Правда, її ще потрібно здійснити, і тут є варіанти. Хтось збирає атмосферний двигун на карбюраторах, хтось - з уприскуванням. Само собою, розточуються канали в ГБЦ, перешивати ЕБУ, встановлюється спортивний распредвал, збільшується ступінь стиснення, іноді обсяг. А перші операції - підбір поршнів / шатунів по вазі і перебирання двигуна з використанням імпортних комплектуючих. При всій удаваній комусь неоднозначності такого тюнінгу (мовляв, «купи беху і катайся») відзначимо два моменти. По-перше, підвищену форсировку при якісних складових і роботах вазовськие мотори тримають! По-друге, у цих автомобілів є свій характер! Коли двигун легенькою «класики» з короткою головною парою без проблем крутиться до 7500 об / хв, а після трьох тисяч забезпечує відчутний підхоплення і при цьому «без нервів» їде на низах, не так вже й важлива фактична потужність - її знання і величина. Що говорити про «турбо». Хоча в цьому випадку підготовка нерідко носить показово спортивний характер - на зло тим, хто стверджує, що «відра НЕ валять».

Хоча в цьому випадку підготовка нерідко носить показово спортивний характер - на зло тим, хто стверджує, що «відра НЕ валять»

Один з представників «турбоВАЗов». Мотор - ВАЗ-2112, всього лише «полторашка», але яка, як вважають багато хто, здатна витримувати значне підвищення потужності без істотної втрати ресурсу. За форсування відповідає twin-scroll турбіна від Subaru. Зрозуміло, доопрацьована головка, паливна система, знижено ступінь стиснення. А ось розподілвали з не дуже високим підйомом клапанів, по місту можна пересуватися, особливо не напружуючись. Яка потужність? При дрегову тиску в 1,6 бару реально, мабуть, говорити силах про 300-х

Геть рідні агрегати

Прикладів того, що в вітчизняний кузов імплантують зарубіжні агрегати, досить. І зовсім не обов'язково має йтися про якесь культовому автомобілі на зразок ГАЗ-21. Часто буває, що в родині вже є який-небудь «космічних» або «Жига», які в хорошому стані дісталися від родича і ... не здавати ж такий за програмою утилізації? З нею в Росії може просто не залишитися ретромобілів, нехай це «копієчка» або «каблучок». Добре, що є люди, які не жадають нового - дбайливо, хоча і керуючись своїми уявленнями, зберігають старе.

Варіантів тут маса. Ставлять, наприклад, при штатній коробці в 2141 406-го «заволжцев». Зустрічається вибір дизельки - зазвичай атмосферних і з доступних. Що складніше, тюнінг штатної установки або імплантація імпортної, сказати відразу складно. Однак в останньому випадку в кузовах беззубих «Москвичів» - «Жигулів» теж виходять справжні дорожні або гоночні монстри.

«Піддатливість» (і дешевизна!) Вітчизняного автомобіля як сировини для побудови іноді змушує задуматися, а чи є якісь обмеження, щось неможливе. Не сильно форсований автомобіль на кожен день - будь ласка. Дрег-болід - так без проблем!

Дрег-болід - так без проблем

Тут 41-й «Москвич» навіть зовні пізнається тільки по боковинам - завдяки беемвешний фарам і оригінальним бамперах. А вже під капотом взагалі якесь диво - 2,7-літровий 250-сильний V6 biturbo від Audi Allroad з коробкою від «сотки» тієї ж марки. Модифіковані гальма і підвіска по пружним і демпфирующим елементів, правда, збережений весь направляючий апарат

«Москвич» -2141 взагалі, виявляється, зараз чи не популярніший, ніж при СРСР і потім, поки випускався вже в Росії. А що, поздовжнє розташування двигуна, довгий і вільний моторний відсік - свап не хочу. Про «четвірки» на кшталт SR20 вже говорили, але трапляються «Москвичі» з моторами серії RB і «джей зетамі», і навіть із зовсім не звичними в світі російського тюнінгу агрегатами, причому з повністю переосмисленої інженерією.

За непоказною зовнішністю ховається справжній боєць, що пройшов через кілька етапів підготовки. У самому ранньому тюнінгованих по став для нього рідним «шестерочного» мотору - спочатку карбюраторному, потім перетворився у вприськовий і турбований. Після цього приміряв 2,5-літровий хондовській V6 J25A, колишній стокових. А тепер під широким капотом мотор з тієї ж серії, але вже 3,2-літровий, з наддувом і взагалі комплексною підготовкою. «Механіка» запозичена у Subaru, як і вся система повного приводу. Глобально переосмислені гальма і, судячи з усього, підвіска

До «баржам» в народі свій підхід

А що ми все про «Жигулях» - «Москвичах»? «Волги» - ГАЗ-24, 31029, 3110 - теж популярні в тюнинг-середовищі. І як автомобілі на кожен день, і в якості спортивних болідів. В тому і іншому випадку (особливо, звичайно, у другому) «баржа» - важка, неповоротка - вимагає особливого роду підготовки. Тюнить штатний двигун не завжди доцільно. Краще відразу кардинально міняти техноначінку, ставити щось більш серйозне, ніж рядні «четвірки» і, не виключено, навіть «шістки».

Треба просто знати, як їх готувати

Напевно, всі погодяться, що ЗАЗ, будь це «горбатий» 965-й або «вухатий» 966 з його модернізацією 968 - повна протилежність «Волги», навіть 41-го «Москвича» чи «класики». В тому сенсі, що підбір тюнінг-агрегатів тут не визначає великого вибору, вписуватися треба в дуже скромні габарити при характерною заднемоторной і задньопривідний компонуванні. У підсумку обсяг робіт часто навряд чи пропорційний розмірам «Запорожця», і ніяк знову-таки не обійтися без нестандартних рішень, без технічної фантазії. Що ще характерно, при масі різних моделей в 650-840 кг ЗАЗам зовсім не потрібні надто об'ємні і великі за габаритами силові установки. Досить «копійчаного» або «троечние» мотора, хоча, буває, що власники ними не обмежуються.

Не оминають увагою і «Ниви», точніше, Лади 4х4. У переважній більшості будівництво тут лежить в площині off road'а. Проте зустрічаються цікаві проекти по частині стайлінгу і навіть інженерії.

Загалом, скептики можуть скільки завгодно говорити про те, що вітчизняні автомобілі віджили своє і більше ні на що не придатні. Люди з руками, головою і пов'язані приділяють значно менше уваги історії радянського автопрому, доводять зворотне. Тим більше що в цьому середовищі зустрічаються проекти, які за масштабом робіт, по стилістичної складової нітрохи не нижче рівня кращих західних. Про них - в наступній частині. Ну а на завершення пропонуємо вашій увазі ще ряд просто красиво відреставрованих «Жигулів», «Москвичів», «Волг» і «Запорожців».

Питання наріжний: чому?
Так чому?
Яка потужність?
Не здавати ж такий за програмою утилізації?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов