Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тюнінг по-російськи: колишній костромич в США робить машини для президентів

Наша сеть партнеров Banwar

The article has been automatically translated into English by Google Translate from Russian and has not been edited. The article has been automatically translated into English by Google Translate from Russian and has not been edited

Едуард Орлов відкрив в Майамі тюнінг-ательє, в якому з традиційних пікапів робить наповнені численними опціями позашляховики-всюдиходи. Фото: Рафаель Апріам

Колишній костромич Едуард Орлов за кілька років перетворив свою майстерню в Майамі в тюнинг-ательє преміум-класу з клієнтами по всьому світу. Орлов і його команда роблять з серійних пікапів дорогі позашляховики, які з оригінальною версією не мають майже нічого спільного. Серед клієнтів Едуарда - великі компанії, мільйонери і навіть президенти. ForumDaily розповідає про історію успішної імміграції.

народження бізнесу

Власник компанії Devolro переїхав в США з Костроми, де в 90-х у нього був успішний лікеро-горілчаний бізнес. Вигравши грін-карту, подружжя Орлови в 1999 році спочатку приїхали просто озирнутися і погуляти пару місяців в Нью-Йорку, але так і залишилися в Брукліні.

Едуард розповідає ForumDaily, що завжди мріяв потрапити в Америку. Однак тут він мав будувати життя заново, і незабаром після приїзду він влаштувався працювати далекобійником.

«Перший час не знав до пуття, чим зайнятися, тому що не було ні родичів, ні друзів, ні мови, ні знань чого-небудь. Отримавши права, почав працювати водієм на траку, - каже Едуард. - Близько року їздив по країні, заодно дивився, чим можна зайнятися. Все, що бачив, дуже подобалося, тому що в Росії нічого подібного не було. Крім Аляски, всі штати, напевно, об'їздив ».

У 2001 році Едуард купив пікап, однорічний «Форд», допрацював і десь через півроку відвіз його в Росію.

«Розмитнити машину, і мене відразу друзі попросили її продати - дуже вже вона незвичайна була. Спочатку не хотів продавати, але коли мені 50 тисяч доларів понад її вартості запропонували, я все ж віддав. Це були хороші гроші - рівно стільки, скільки водій трака в США заробляє за рік, не вилазячи з-за керма », - зізнається Едуард.

Повернувшись в США, він купив ще три машини, став доробляти їх і відправляти в Росію. Крім того, Орлов займався продажем на батьківщину і в інші країни різних плавзасобів, включаючи катери і яхти.

До того моменту, в 2003 році, Едуард Орлов вже переїхав з Нью-Йорка в Майамі, штат Флорида.

Ed Orlov - навпаки

Для тюнінгу автомобілів він спочатку орендував підйомники в майстернях, а потім став працювати з американськими партнерами, які комплектували машини за його проектами. Але незабаром, за його словами, виникли певні проблеми з точки зору ставлення до якості роботи.

«Американці не заморочуються над якістю. Завдання тут - підняти підвіску машини, аби була високою, а що в ній стоїть і як вона буде їздити - нікого не хвилює. Коли ми робили машини в американських тюнінг-ательє і потім привозили їх до Росії, вони нічого не витримували і просто розсипалися. Тому ми стали самі виробляти комплектуючі, які витримували російські дороги, навантаження, температурні режими від мінус 40 до плюс 40 градусів за Цельсієм », - каже Едуард Орлов.

У 2009 році йому прийшла ідея створити свою компанію. Едуард запатентував бренд Devolro [Ed Orlov - навпаки] і став шукати виробників, які могли б робити комплектуючі для автомобілів під цим брендом.

Devolro Diablo. Фото: Рафаель Апріам

Фото: Рафаель Апріам

Фото: Рафаель Апріам

Від власних комплектуючих Орлов і його команда, в якій працюють переважно російські менеджери і кубинські механіки-універсали, перейшли до повного тюнінгу автомобілів під брендом Devolro.

Спеціалізація Devolro - позашляховики, які створюються, в основному, з серійних моделей Toyota Tundra. Від оригіналу, за словами власника тюнінг-ательє, практично нічого не залишається, в тому числі - жодного знаку. В якості порівняння Едуард призводить машини Brabus - німецького тюнінг-ательє, яке спеціалізується на моторному і кузовному тюнінгу автомобілів Mercedes-Benz.

«Хтось каже, що їздить на« Мерседесі », а хтось - на« Брабус ». Так і наші клієнти їздять уже на «Деволро», а не на «Тундрі», - говорить Орлов. - Ми у них [у компанії Toyota] купуємо готову машину і йдемо від цієї назви. Вони нас добре знають, ми з ними спілкуємося. Чому вибрали «Тойоту»? Це найнадійніший апарат, з надійними двигунами, коробкою передач, якість у них перевірено роками ».

Американські запчастини та італійська шкіра

Заходимо з Едуардом в цех, споруджений на місці знаходився тут раніше, ніж звичайно складу. Робота одночасно ведеться над декількома машинами. Особлива гордість - прес власної збірки, на якому робляться фірмові решітки Devolro, що захищають весь перед машини. За словами Орлова, якщо навіть потрапить цегла, він не зможе пробити радіатор.

Через пару місяців машина зліва буде виглядати як машина праворуч. Фото: Рафаель Апріам

Фото: Рафаель Апріам

Фото: Рафаель Апріам

«Ми і свої машини тюнінгуем, і машини клієнтів, які вони до нас привозять. Ця машина, наприклад, прийшла з Онтаріо, - каже Едуард, підходячи до одного з автомобілів [зліва на фотографіях вгорі]. - Ось інша, абсолютно нова машина, яку ми повністю переробляємо. Зараз з неї знімемо кузов. Кабіна відразу підніметься, розбереться до болта, все всередині виріже. Найчастіше саме новими машинами ми і займаємося, хоча, буває, і відновлюємо старі машини », - розповідає Орлов.

Корпус із захисним покриттям Line-X, який використовують при тюнінгу автомобілів, не дряпається взагалі. Це двокомпонентний полімер, який нагрівається в спеціальному резервуарі до +150 градусів за Цельсієм, потім спеціальним пульверизатором наноситься і твердне рівно за 4 секунди. І все - можна їхати крізь кущі і дерева.

«Шкіру і обшивку для машин привозимо з Італії. Людина особисто туди літає, персонально підбирає шкури, щоб вони були без дефектів, і привозить їх у валізах, не в контейнерах. У штаті працюють дві швачки, - розповідає далі Едуард про особливості доопрацювання машин. - Ніяких китайських або тайваньських запчастин, тільки виробництво США, працюємо з 63 заводами, які роблять різні комплектуючі по нашим розробкам і прототипам. Завод ставить їх на виробництво і робить для нас дрібними партіями », - пояснює Орлов.

Хочеш випробувати машину - потрібні російські дороги

На кожну машину йде від 2 до 4 місяців, в залежності від складності комплектації. Щоб випробувати свої автомобілі, Едуард Орлов відправляє їх в експедиції по Росії і колишньому Радянському Союзу. Велика частина експедицій проводиться за рахунок самої компанії, а в деяких випадках Devolro просто надає організаторам свою машину. У США, за словами Орлова, протестувати машину вкрай складно - надто хороші дороги.

«Ми по 3-4 тижні подорожували через гори Колорадо, Каліфорнії, по пустелях і так далі, але тут навіть по горах їдеш - і всюди асфальт лежить. Важкопрохідних місць практично немає. Ми, наприклад, жодного разу не використали тут лебідку. Ну, ніде її використовувати. Жодного разу не включали блокування, тому що всюди все добре. Екстремальні полігони тут спеціально споруджують - з брудом і калюжами. Зате коли їдеш по Росії, кругом екстрим », - розповідає Орлов.

Перша експедиція по Росії, в яку Орлов відправив свій автомобіль, проходила за маршрутом Владивосток-Москва і називалася «10 тисяч верст». У травні-червні 2012 року відомий російський мандрівник-екстремал, журналіст і фотограф Влад Мінін проїхав з водієм на машині Devolro за російськими містами й селами.

Мінін проводив презентації в великих містах, після чого від'їжджав на 100-200 км від центральної траси, де в селах живуть люди, по суті, відрізані від цивілізованого світу, і привозив їм подарунки і шкільне приладдя. Проект проходив під егідою Російського географічного товариства.

Також автомобіль Devolro побував в експедиції From Russia, під час якої пройшов близько 20 тисяч км, і в кругосветке World Without Borders, організатори якої ставили завдання проїхати по всьому світу з паспортами, але без віз, щоб показати, що в світі не потрібні кордону.

«Всі наші проекти були соціальними, - говорить Орлов. - Одночасно з цим поїздки показували слабкі сторони машини, чого не можна було виявити в Америці ».

- Одночасно з цим поїздки показували слабкі сторони машини, чого не можна було виявити в Америці »

Фірмові решітки Devolro створюються за допомогою преса власної збірки. Фото: Рафаель Апріам

Клієнти Devolro - переважно, росіяни. До валютної кризи в Росії, що почався в кінці 2014 року і супроводжувався різким ослабленням курсу рубля по відношенню до долара, майже 90% замовлень приходили з Москви та інших російських міст, близько 5% - з Казахстану, ще 5% давав внутрішній ринок і решта світу .

Офіси компанії, серед іншого, розташовані в Україні, Німеччині та ОАЕ.

Президенти і спецназ

За словами Едуарда Орлова, машини Devolro є в гаражі лідерів 15 держав світу. Втім, називати їх власник тюнинг-ательє категорично відмовляється. Крім того, позашляховиками Devolro користуються спецпідрозділу різних країн і охоронні підприємства.

«Купують у нас машини, в основному, багаті люди або компанії. Вартість одного авто - від 200 до 300 тисяч доларів. Компанії найчастіше беруть автомобілі, допрацьовані для поліпшення прохідності. Наприклад, щоб їздити по якимось розробкам, для контролю за нафтовими вишками, бригади возити і так далі. Для Росії ми робимо також «північний» варіант - з особливим утепленням салону, підігрівом мостів, коробки, двигуна, амортизаторів, щоб все працювало навіть при температурі до мінус 60 градусів », - пояснює Орлов.

Використовують автомобілі Devolro і для зйомок фільмів. Наприклад, в недавно вийшов фільм «Код Каїна», який знімали білоруські та американські кінематографісти.

У 2015 році Devolro взяв участь в так званій «гонці переслідування» по Південній Америці, яка проходить поза загального заліку престижного ралі «Дакар».

Фото: Devolro

Фото: Devolro

Фото: Devolro

Орієнтація на американський ринок

Едуард зізнається: якщо раніше вони робили по 35-40 і навіть 50 машин на рік, то з кризою виробництво впало приблизно на 70%. Зате тепер компанія стала активно брати участь в різних шоу і виставках, що проходять у Флориді, і виходить на американський ринок, який раніше, за словами Едуарда, його не цікавив.

«Тюнинговий ринок в Америці - величезний, це мільярди доларів. Але повною розробкою, як ми, тут не займаються. Можуть підняти машину, але як і на яку підвіску вони її поставлять - ніхто не знає. Ми ж несемо відповідальність за кожну деталь », - не приховує гордості Орлов.

Поки американці не шикуються в чергу за його машинами, але в Америці ринок, за словами власника компанії, набагато більш стабільний, ніж в Росії, і тут більше забезпечених людей. Ще один фактор, який грає на руку Орлову - в США великою популярністю користуються пікапи.

«Єдина складність при просуванні в Штатах - ціна. У нас дорога машина, а люди звикли до дешевого тюнінгу з китайськими комплектуючими. Китайські бампера коштують 300-400 доларів, а у нас найдешевший - 3500. І вони не зможуть зрозуміти, як можна заплатити такі гроші за машину », - констатує Орлов.

Комп'ютерний ескіз тюнингованного UAZ Hunter. Фото: Devolro

Серед найближчих цілей Devolro - доробка російських автомобілів УАЗ, в тому числі моделей Hunter і Patriot. Планується не тільки зовнішній тюнінг і установка позашляхових аксесуарів, але і заміна двигуна, доробка коробки передач і повна переробка інтер'єру. Однак, за словами Орлова, російські партнери тимчасово заморозили проект через те ж валютної кризи.

Читайте також на ForumDaily:

З Мінська в Чикаго: історія успішної імміграції

Як українець побудував в США бізнес вартістю $ 250 млн

Від першої особи: як москвич облаштовується в Лос-Анджелесі

Наші люди - про роботу в топових компаніях Кремнієвої долини

Історія росіянки, яка переїхала на Гаваї

Як уродженець Білорусі виявився на вершині американського фешн-олімпу

Заходьте на сторінку ForumDaily в «Фейсбуці», щоб бути в курсі останніх новин і коментувати матеріали.

Чому вибрали «Тойоту»?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов