Наша сеть партнеров Banwar
В тюнінгу ВАЗівської «класики» є свої характерні особливості. Одна з них - в хід йде все, що яскравіше і дешевше. Значить, про потужні двигуни, шкіряні салони, мультимедійні системи і хромовані диски можна в більшості випадків забути.
Сині вогники омивателей, наклейки на вітровому склі з незмінним Racing ... і все в такому дусі. Правда, як і для будь-якого іншого правила, тут є свої винятки. Ось приклад - наша біла «сімка». Правда, якийсь наліт слідування моди помітний і тут, але в цілому автомобіль непоганий. І в першу чергу динамікою.
Як поголовна більшість тюнинг-карів, цей почав друге життя, вже перейшовши кордон молодості і наближаючись до середнього віку. Зате господар виявився молодим - тобто підключився до справи з енергією і бажанням змінити світ. Почавши з власної машини.
Перевтілення почалося з двигуна - він отримав «спортивний» распредвал і тюнінговий карбюратор. Потім - прямоток, причому рідкісного для «класики» виду з двома глушниками, розведеними на всі боки. Все це, по клятвеним запевненням власника, додало близько 40 л.с. Ми цим до клятв поставимося з неабиякою часткою скепсису - хоча б тому, що мотор довелося б розкручувати для отримання такої потужності до 8300 оборотів, а то і більше. А він таких знущань не витримає. Але справа-то не в цифрах, а у відчуттях. Біла «сімка» і справді жвавіше звичайної класики. Та й машину перебудовували не для рейсерскіх покатушек, а для міської їзди.
Трохи покатавшись, власник «сімки» вирішив, що непогано було б підсилити і підвіску. Перебравши безліч варіантів, він зупинився на тому, який здавався йому кращим - поставив амортизатори Koni і пружини Eibach. А заодно модернізував і гальмівну систему, встановивши деталі Lukas.
Але максимум зусиль він доклав до зовнішності авто і оздобленню салону. Щоб виглядати!
Знову ж таки всупереч канонам, автомобіль отримав повноцінний обвіс: нестандартні, виготовлені в єдиному екземплярі бампери, накладки на пороги і антикрило. Обвіс з'їв кліренс, але власник «сімки» не сумує: зате не як у всіх!
Щоб отримати вид a-la DTM, бічні дзеркала ... вкоротили рівно наполовину, залишивши зовнішню частину. Що з того, що в ці обрубки мало що розгледиш? Зате стильно. Ну і рух в місті не дуже який напружений. Що стосується оптики, то тут інша іномарка може позаздрити - в фарах коштує ксенон з колірною температурою 8000К (чисто фіолетовий). І ... два стробоскопа на бампері. Зовсім без блиску, значить, не обійшлося. Задня оптика стилізована під ліхтарі Nissan Skyline.
На задні двері господар приклеїв пару драконів, наробив отворів в дверних ручках. Поставив дефлектори на стекла, фарбовані в колір кузова. З зовнішністю на цьому зупинився.
У салоні все за законами жанру: квітчастий спортивний «бублик», накладки педалей, ручка коробки MOMO, величезний виносний тахометр AutoGauge. Є ще купа приборчиков. Спостерігається і деяку схожість з кабіною спортивного літака - завдяки ряду тумблерів на консолі. Вони включають і вимикають обігрів, неонове підсвічування салону, стробоскопи.
Оббивка розкішна. Сидіння обшиті чорною шкірою з синіми замшевими вставками.
Набір мультимедійних компонентів - рідкісний для «класики». 8-дюймовий монітор, врізаний в торпедо на місце центральних воздуховодов, нижче - еквалайзер і головний пристрій DVD-ресивер Alpine. Динаміків - чотири: два в передніх дверях, ще два на спеціально виготовлених подіумах, в задній полиці. У багажнику - сабвуфер Audiobahn із заявленою максимальною потужністю 800 Ватт. Підсилювачів два, Power Acoustic.
Що ж, власник автомобіля добився бажаного: він став виділятися, його роботою цікавляться і навіть захоплюються. «Сімка» навіть бере участь у виставках, а недавно знялася в документальному фільмі про тюнінг.
Що з того, що в ці обрубки мало що розгледиш?