Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Тюнінг ВАЗ 2109 своїми руками, фото тюнінгу салону, двигуна, доопрацювання ВАЗ 2109

  1. Покращуємо двигун дев'ятки
  2. Ази механічного тюнінгу
  3. Тюнінг карбюраторних дев'яток
  4. Тюнінг ходової частини ВАЗ 2109
  5. Зовнішній тюнінг 2109
  6. Фари ВАЗ 2109
  7. Декоративні бампера на ВАЗ 2109
  8. Установка бамперів від ВАЗ 2114
  9. підняття
  10. Заміна штатного бампера тюнинговим
  11. Решітка радіатора
  12. Передня панель і щиток приладів ВАЗ 2109
  13. багажник дев'ятки
  14. Тюнінг салону ВАЗ 2109
  15. Основа тюнінгу салону
  16. Декор дверних панелей
  17. Задня полиця у 2109
  18. Останні штрихи тюнінг

Наша сеть партнеров Banwar

Аерографія і тюнінг машин набирають все більшої популярності, молодь все частіше модернізує своїх жезених коней. У Росії найчастіше тюнингуют хоч і не новий, але доступний автомобіль ВАЗ 2109. Дана стаття докладно розповість про модернізацію радянської машини.

Покращуємо двигун дев'ятки

Покращуємо двигун дев'ятки

Прибрати недолік крутного моменту в найбільш затребуваному, нижньому діапазоні оборотів, зменшити спад динаміки при скиданні газу, підняти купірувати ВАЗом потужність, обмежити витрату палива інжекторних дев'яток допоможе чіп тюнінг.

Склався термін від англійських слів «chip» - мікросхема, і «tuning» - доведення, що для фахівців означає лише додаткову настройку електронного блоку управління ДВС. В цілому алгоритм роботи не змінюється, проте система управління двигуном містить область калібрувань, де трохи підправляється кут випередження запалювання, злегка коректується наповнення сумішшю циліндрів. Після чіп тюнінгу власник отримує жвавий, що розвиває максимальний крутний момент в більш короткий період часу автомобіль. При цьому енергетичні витрати для досягнення рівної швидкості падають, що й обумовлює шукану любителями активної їзди динаміку на низах.
Калібрування ЕБУ ВАЗ 2109 можна програмувати досить гнучко: від економічної до спортивних налаштувань. Кінцевий вибір завжди визначає водій, адже найважливіша складова експлуатації машини - частота відвідування АЗС, буде залежати тільки від манери його поведінки на дорозі.

Ази механічного тюнінгу

Штатні двигуни дев'яток нерідко піддаються істотної модернізації. Сюди відносять установку:

  • забезпечує більш сильну ступінь стиснення горючої суміші в циліндрах колінчастого вала;
  • спортивних (горбатих) розподільних валів;
  • повітряних фільтрів «нульового» опору;
  • шліфованого зсередини впускного колектора, або роздільного для кожного циліндра «павука»;
  • дросельного патрубка збільшеного перетину;
  • пламегастіелей замість каталізатора.

Крім того, деякі змінюють шляхом проточки форму сідел клапанів, стоковий поршневу групу на ковану, монтують допоміжні системи охолодження. Але все це добре для спортивних рекордів з байдужим ставленням до ресурсу двигуна, а не в повсякденності. Будь-яке втручання в роботу вузлів ДВС загрожує різким зниженням терміну його служби. Фільтруюча здатність «нулевика» також близька до нуля, їзда без каталізатора негативно впливає на екологію і веде до прогорання гофри, великий дросельний патрубок підвищує витрата пального, хоча один позитивний момент в механічному тюнінгу є. При інсталяції шліфованого впускного тракту за рахунок кращого проходження паливно-повітряної суміші зросте потужність двигуна. Правда, ще більший приріст здатні дати своєчасна заміна свічок, масла, фільтрів і якісний бензин.

Тюнінг карбюраторних дев'яток

Тюнінг карбюраторних дев'яток

Якщо на «класику» ставлять більш прогресивний карбюратор від ВАЗ 2109, то тут альтернативи йому немає. Все простіше. Крім шліфування впускного колектора можна лише експериментувати з системою жиклерів, шляхом багаторазового підбору домігшись на тлі прийнятного споживання палива гідних тягових властивостей.

На деяких моделях автомобілів до тюнінгу двигуна нерозривно підв`язана модернізація системи опалення. У дев'ятки вона продумана, довговічна, оптимальна по калорійності подається тепла, в вентиляції салону явних недоліків немає, тому будь-які маніпуляції тут не актуальні.

Тюнінг ходової частини ВАЗ 2109

Тюнінг ходової частини ВАЗ 2109

Крім придбання легкосплавних дисків, доведення ходової частини ВАЗ 2109 можлива за двома напрямками: тюнінг підвіски і гальмівної системи. У свою чергу, модернізація підвіски складається з відокремлених елементів:

  • заміна стійок, опор амортизатора і втулок важелів. Мабуть, найбільш легкий шлях поліпшення експлуатаційних характеристик автомобіля. Установка газо-масляних амортизаторів відомого бренду, бесподшіпнікових опор фірми СС-20 замість схильних до люфтам і руйнування стандартних, втулок з поліуретану здатна як вагомо продовжити життя підвіски, так і підвищити керованість з комфортом їзди;
  • впровадження додаткових деталей жорсткості. Зчленування опор амортизаторів за допомогою розтяжок дає зменшення деформації кручення кузова, дозволяючи здійснювати перестроювання на більш високих швидкостях. Зникне хиткість в поворотах, зростуть загальна зібраність машини, стійкість на траєкторії. Дев'ятка буде не так схильна до вібрацій, а це суттєво вплине на втому металу;
  • заниження підвіски через обрізання пружин. Нерозумно і безглуздо - чиста данина псевдоспортивного моді, але застосовується широко. Багато хто вважає: завдяки зменшенню дорожнього просвіту знизиться коефіцієнт аеродинамічного опору, що додасть машині додаткову динаміку. Природно, висновок не позбавлений підстав, однак швидкість, при якій починає діяти цей закон фізики ВАЗ 2109 просто не розвине. Зате скоротиться хід поршня стійок, що призведе до передачі профілю дорожніх вибоїн на кузов.

Удосконалення гальмівної системи дев'ятого сімейства теж має ряд різновидів, головні серед яких заміна задніх барабанних гальм дисковими і установка пари диск-супорт більшого діаметра. Потрібні обидва способи лише при доведенні двигуна з КПП, коли штатний обладнання погано гасить взросшіе прискорення. Тюнінг ефективний, але при дотриманні ключового правила: зі зміною кінцевих вузлів необхідно міняти і головний гальмівний циліндр. Гідравлічна ємність дискового гальма вище барабанного, збільшення розміру супортів також вимагає додаткового об'єму циркулюючої рідини, а нехтування даної аксіомою лише погіршить їх роботу навіть по відношенню до стокових.

Зовнішній тюнінг 2109

Зовнішній тюнінг 2109

Іноді повз проїде щось настільки бриньчала-розписне, обвішані не гірше новорічної ялинки, що мимоволі згадуються юродиві з книг про стародавню Русь. Але ж при належному підході доведення кузова - найбільш значимий аспект сприйняття автомобіля.

Формується воно з кількох взаємозалежних компонентів, розглянути які варто в міру важливості:

  • верхній спойлер. Конструктивний недолік ВАЗ 2109 - миттєво забризкуване скло задніх дверей, тому елемент конче необхідний. Декоративна функція його слабка, вид утилітарний, однак переважна більшість дев'яток подібним пристосуванням зі сталевої пластини дообладнати;
  • литі або ковані диски. Відмінне доповнення до екстер'єру, крім зорової складової несе чималу користь. При дотриманні допусків по розмірності і вильоту зниження маси колеса веде до зменшення навантаження на ступичний підшипник;
  • бокові дзеркала. Виробники товарів для тюнінга пропонують дзеркала збільшеної площі в колір машини, деякі навіть з повторювачами сигналів повороту. Річ потрібна, головне не нарватися на підробку, яка буде весь час деренчати, вібрувати, а через пару місяців лопне або облізе;
  • дверні ручки. Виконані за типом аналогів для іномарок безкуркові ручки різного кольору можуть істотно полегшити відкривання дверей. Єдина складність - процес установки і регулювання механізмів відкривання;
  • декоративні пороги і колісні арки. Першочергове їх завдання - маскування вогнищ корозії, але при цьому, стаючи як би ширше і нижче, дев'ятка набуває спортивний вид. Монтуються деталі зовнішнього декору досить складно, на саморізи, з використанням герметика. У ряді випадків вимагають забарвлення, але незважаючи на погіршилася вентиляцію частини кузова і погано переборні зазори, даний спосіб тюнінга вельми популярний;
  • пластина-мухобойка на капот. Безрезультатний, що знижує обтічність машини при русі елемент, придатний лише для приховування облупленою фарби;
  • різні антени, імітатори повітрязабірників, прорізи на капоті, кожухи двірників. Звичайні фантики для краси. Як і наклейки провідних спортивних фірм на дверях, ні швидкості, ні експресії не додають, викликаючи лише усмішку власників дійсно динамічних авто.

Фари ВАЗ 2109

Фари ВАЗ 2109

Тюнінг освітлювальних приладів дев'ятки містить три позиції: задні ліхтарі, покажчики поворотів і фари головного світла. Два перших елемента доводяться заміною стандартного устаткування на продукцію спеціалізованих виробників, але якщо установка замість звичайних сигналізаторів повороту прозорих з помаранчевими галогенками нешкідлива, то деякі «просунуті» задні ліхтарі дивними барв здатні ввести в оману інших учасників руху.

Головний світло ВАЗ 2109 чудовий, треба лише вчасно міняти лампи, бажано на якісні імпортні. Однак і штатною схемою є альтернатива:

  • Установка блок-фар від тюнінгових ательє. Провідне місце на вітчизняному ринку займають вироби фірми Про-Спорт. Вони привабливі зовні, наділяють машину рисами агресії, мають гарні світяться дуги навколо відбивачів ламп. Але ось головне завдання - висвітлення дорожнього полотна в темний час, виконують куди гірше стічних, про що прямо заявляють тести багатьох автомобільних видань;
  • Вії і тонування фар. Результатом вкладення коштів будуть менша освітлена площа і ослаблений світловий потік;
  • Ксенон. Чужорідне, жодним чином не передбачене для вітчизняного транспорту нововведення, крім проблем з ДАІ цілком що може викликати негативну реакцію зустрічних водіїв. Хоч як би занижений був фокус ксеноновим оптики, часто власникам газорозрядних ламп вночі ніхто не перемикається з далекого світла.

Декоративні бампера на ВАЗ 2109

Декоративні бампера на ВАЗ 2109

На зорі випуску ВАЗ 2109 існувала мода фарбувати бампери в колір кузова, проте вона не прижилася. Причиною стало слабке зчеплення покриття з матеріалом, а підсумком - облуплена, посічені дорожніми сюрпризами деталь. Зараз тюнінг розвивається в дещо інших площинах.

Установка бамперів від ВАЗ 2114

Після підгонки кріпильних пристосувань виглядають пластикові фартухи непогано, зате фортецею набагато поступаються чорним з вкрапленнями скловолокна. Та й на тлі рубаних кутів дев'ятки округлений бампер при докладному огляді навіває відчуття чужорідність.

підняття

Застосовується для усунення ефекту провисання через зазорів між бампером і кузовом. Зібраність машини міняє кардинально, але сама процедура клопітка, пов'язана з демонтажем і обрізанням верхньої кромки обох бамперів.

Заміна штатного бампера тюнинговим

На сьогоднішній день подібних елементів випускається чимало. Як правило, інсталяція здійснюється в комплексі з порогами, надає автомобілю чудові обриси, але володіє і негативними сторонами. Перша - ціна. Віддати за не надто потрібну пластмасу чверть вартості в середньому десятирічної дев'ятки здатний тільки справжній фанат тюнінгу. Друге - зручність користування. Виїхати на дачу або рибалку на такій машині вже не вийде. Крім того, і в місті нижня «губа» довго не протягне; дорога не гоночний трек.

Окремим рядком в доведенні переднього бампера стоїть вирізка отворів під круглі протитуманні фари. Не секрет, що штатні місця ВТФ призначені під кондові радянські «цеглини», а будь-які підвісні виглядають вкрай невдало. Робити це можна, потрібно, правда лише з дотриманням стандартів по установці протитуманних фар на легкові автомобілі.

Решітка радіатора

Решітка радіатора

Коли дев'ятки випускалися з коротким крилом і передньої пластикової рамкою, верхи елегантності вважалося прикрутити на решітку радіатора хромовану накладку від ВАЗ 2107. Тепер подібний «тюнінг» зустрічається виключно на старих фото, тому що краще стандартної нічого немає. Єдине, на конвеєрі ВАЗ 2109 комплектувалися гратами під загальний забарвлення кузова, а натомість можна поставити блискучу з магазину.

Присутній на ринку ще один різновид профільного товару - пластмасове «вікно» із закріпленою зсередини металевою сіткою. Так, для деяких автомобілів це шедевр, але у родини Самара-1 з крихітним отвором повітрозабірника криво прілаженние фіча вразити не в змозі.

Передня панель і щиток приладів ВАЗ 2109

Передня панель і щиток приладів ВАЗ 2109

На цей момент існує три варіанти заводських передніх панелей ВАЗ 2109: низька, висока і євро. Жодна з них для будь-якого розумного тюнінгу непридатна, допустимо лише інсталювати туди різну електроніку на зразок передніх колонок-пискавок або бортового комп'ютера «Мультітроникс» замість утлого «Штат». В низькою панелі місце під БК не передбачено, проте саме під неї існує найрадикальніший елемент доведення - верхня накладка суцільного профілю. Інтер'єр салону перетворюється повністю. Чорна, монолітна, з м'якого пластику, з вбудованими кварцовим годинником, деталь відразу піднімає ступінь внутрішнього комфорту. Монтаж простий, після нічого не гримить, з'являється додатковий закривається речовий ящик навпаки пасажирського крісла. Єдиний недолік - перед установкою треба зняти облицювання щитка приладів, так як у нового елемента вона виконана єдиним дугоподібним припливом. Заодно усувається головний недолік низької панелі дев'яток: площину над приладової секцією відблисків на скло більше не дає, і в довгій дорозі не треба закривати джерело засліплення тканиною.

Приладові панелі також підрозділяються на стрілочні і електронні, для експортних версій ВАЗ 2109. Останні зустрічаються виключно рідко, тому тюнінг зав'язаний навколо основних. Способу три - заміна жовтої підсвічування на діодні лампи, установка декоративних накладок поверх стокової та інсталяція модернізованого щитка. Кожен елементарний, розрізняючи лише фінансовими витратами, правда в перших двох випадках панель приладів потрібно розбирати.

багажник дев'ятки

багажник дев'ятки

Величина радше номінальною, що дає право стверджувати: «Він є». Входять в нього або валізу, або пара дорожніх сумок, три відра. При монтажі газового обладнання з циліндричним балоном зникає зовсім, хоча для тюнінгу і там знаходиться корисний простір. Основна, та й мабуть єдина можливість змінити на краще багажне відділення - установка сабвуфера і підсилювача акустичної системи. Виглядає процес так:

  • з ДСП або фанери збирається бокс під динамік;
  • укладається проводка, сабвуфер прикріплюється;
  • внутрішня порожнину багажника обшивається капертом - сірої ворсистої автомобільної тканиною по типу килима;
  • зверху монтується підсилювач.

Виглядає композиція, особливо якщо зробити підсвічування, шикарно. Машина «звучить», і всього одна проблема: доводиться жертвувати запасним колесом через неможливість доступу до виїмки на днище відсіку.

Тюнінг салону ВАЗ 2109

Тюнінг салону ВАЗ 2109

Індивідуалізація салону будь-якого автомобіля йде за трьома напрямками: заміна штатних деталей на модернізовані, установка додаткових елементів і обтягування інтер'єру різними типами матеріалів. Особливо актуальна вона для вітчизняного транспорту. Сірість, усереднення - незмінний атрибут дев'яток, а якщо машина випущена в комплектації «люкс», з м'якими дверними панелями і велюрової оббивкою сидінь, залишає бажати кращого якість виконання. Отже, небайдужі до вигляду свого авто змушені моделювати внутрішній простір самі.

Основа тюнінгу салону

Домінуючу позицію в салоні займають сидіння. Саме від їх зовнішнього вигляду залежить сприйняття цілісності дизайну і органічності колірної гами. Вибір матеріалу обшивки крісел є базою для доведення інших елементів, тому економити на головному не варто.

Методик поліпшення як візуальних, так і функціональних параметрров сидінь ВАЗ 2109 кілька. Це покупка чохлів, перетяжка шкірою або установка готових крісел.

Автомобільні чохли - найпростіший спосіб надати салону необхідні обриси. Можна замовити комплект, ще легше придбати, проте необхідно пам'ятати ряд моментів:

  • Кріпильні прістосування чохлів більшості масових віробніків Далекі від Досконалість. Ні наскрізній шнур, ні липка стрічка, ні чіплятіся за корд гачком, а тім более тасьма НЕ здатні надійно зафіксуваті подушку на сідінні. Через недовго годину тканини сповзе, з'являться зморшкі. Избежать подібної непріємності поможет пришивання за край оббивки крісел. Аналогічна ситуация з заднім диваном. Краще зняти нижню часть и обшита, чем розправляті после кожної поїздкі;
  • спинки передніх чохлів одягаються окремо, в натяг, но и смороду поступово перекручуються всередину салону. Проблема такоже усувається підшівкою до торців крісел. Спинка заднього дивана оснащена важель для складання, на тільній стороні відчини-Захоплення, значить чохол потрібен з прорізамі. Кроме того, доцільно відкрутіті декоративну захист, прікріпівші краю матеріалу до ребер жорсткості. Назад конструкція собирается без труднощів;
  • головне при замовленні - вибір ательє. Геометрія сидінь дев'яток давно и добре Вівче, праворуч лишь в співвідношенні ціна-якість. Нема чого брати відвертій шірвжіток, а й викладати від 10 до 12 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за топові набори навряд чи розумно. Золота середина - комбінування матеріалів, а найкращим буде екошкіра, тобто найбільш сучасний, що володіє всіма характеристиками оригіналу замінник. Причини для відмови від традиційних покриттів знайти нескладно: в шкіряному кріслі взимку холодно, влітку спекотно; флок, гобелен та інші тканини швидко порошаться, плямуються, а чистяться погано; синтетика вологи не вбирає, зате утворює статичну електрику; обробка матеріалу чохлів засобами проти забруднення може стати алергеном;
  • не слід захоплюватися формотворними вставками з поролону. Незважаючи на очевидне поліпшення бічної підтримки крісел, парниковий ефект м'яких поверхонь шкідливий тим, хто знаходиться в салоні довгий час;

Інший спосіб тюнінгу сидінь ВАЗ 2109 полягає в повній перетяжки. Крісло демонтується, оббивка знімається, розпорює, після чого з деталей знімаються викрійки. Досить трудомістке заняття, однак зшита з якісних компонентів і натягнута поверх каркаса точна копія вражає. Принагідно варто замінити набивку довговічним аналогом; Проте правильної виявиться інсталяція під нове покриття нагрівального елементу. До недоліків процедури можна віднести пошук швейної машинки з широкою рядком, адже звичайна побутова грубого «шкіряного» шва не дасть.

Купівля спортивних крісел спеціалізованої фірми - найкраще рішення в області доведення салону. Стильні, обладнані п'ятиточковими ременями безпеки "ковші" перетворять внутрішній світ дев'ятки до невпізнання, і ціна цілком адекватна результату. Все відмінно, кормі одного нюансу: довга їзда на таких сидіннях задоволення не доставить. По суті, це лава, відповідно доведеться вибирати між брутальністю і комфортом.

Декор дверних панелей

Декор дверних панелей

Улюбленим полем для салонного дизайну служать обшивки дверей. У ВАЗ 2109 вони бувають простими або включають тканинні секції. Тюнінг друге примітивний: після демонтажу основа обтягається матеріалом в тон крісел, і елемент встановлюється на місце. Прикраса же панелей «стандарт» засноване на самостійному виготовленні схожих вставок. Має бути зняти з усіх заглиблень лекала, випиляти по ним подіуми з ДВП, оклеив шкірою на шарі синтепону. Вийдуть дуті з одного боку майданчика, крепімие до профілю будівельним клеєм. Заковика - виїмки під ручку і воріт стеклопод'емника, в координатах яких краще не помилятися.

Деякі майстри ухіщряются обтягнути дверну панель цілком, але поряд з подібним тюнінгом центральної панелі і стельових плит операція позбавлена ​​сенсу. Об'єктивні чинники тут: дуже складна форма, велика площа поверхонь, температурні перепади, часте механічний вплив. Суб'єктивний - колосальна трудомісткість укладання з використанням нагрівальних приладів, і як би грамотно не була зроблена робота, рано чи пізно покриття почне відставати.

Задня полиця у 2109

Задня полиця у 2109

У стоці складна площину призначена для розмежування багажного відсіку, хоча багато врізають туди акустику. Експериментувати зі штатною конструкцією в силу убогості нерозумно, тому краще зробити аналог з листкового фанери. Як і при тюнінгу дверей, плита з шахтами під колонки перетягується шкірою (дерматином) поверх синтепону, єдина відмінність - підкладку треба формувати товщі. Деталь буде виглядати солідніше, масивніший, а музика зазвучить чистіше. Додатковим плюсом можуть стати кріплення під знак аварійної зупинки, вогнегасник і аптечку з виворітного боку.

Останні штрихи тюнінг

Завершеність реконструкції салону дев'ятки неможлива без тюнінгу дрібних, проте істотно впливають на загальну гармонію елементів:

  • Кулиса важеля перемикання передач. Штатна обшивка жахлива, замінник з ринку перевершує її ненабагато; залишається шити. За розпоротої старої кроятся чотири секції, готовий чохол одягається на важіль, верхній край заправляється всередину, нижнім обтягують фіксуючу рамку. Сам оголовок важеля досить естетичний і заміни не вимагає;
  • Підлокітник, він же речовий відсік. У заводській комплектації не передбачений, хоча при тривалій їзді річ корисна. Основна функція очевидна з назви, разом з тим бокс вміщує безліч предметів - від записників до грошей. Варіант оснащення один - купити. Пластиковий універсал, або продукт дрібносерійного виробництва під антураж конкретного автомобіля;
  • Накладки стійок. Перетягуються шкірою за типом дверних панелей. На любителя. Робота копітка, а естетичний потенціал близький до нуля;
  • Сонцезахисні козирки. Видно, коли опущені. Тюнінг елементарно, обшивкою, створюючи колірний баланс передній частині салону;
  • Накладки педалей. За бажанням замість гумок можна встановити алюмінієві. Продаються набори «для спорту» в більшості магазинів, але після монтажу випадки зісковзування ноги з педалі в екстрених ситуаціях не поодинокі;
  • Світло. Останній фрагмент мозаїки, обрамлення, під яким подається картина. Про зміну лампи плафона на диодную мови не йде - правилами доведення вона запропонована спочатку. А для виграшного огляду деталировки, ще вірніше, для зручності власника існують клейкі світлодіодні стрічки різної потужності і гами. Кріпляться відрізки невеликої довжини під центральну панель. Харчуються від кінцевих вимикачів сигналу відкриття дверей, і лише в аурі суворої ілюмінації тюнінг виглядає закінченим.

Варіантів перелицювання салону ВАЗ 2109 не злічити. Кожен має свої плюси, обмежуючись виключно фантазією або засобами власника. Однак визначальний критерій присутній завжди: колір. Неграмотно підібрана, аляпісто-кричуща палітра - ознака несмаку. Навпаки, еталон в поміркованості, поєднаннях, переходах. Дев'ятці як не можна органічніше відповідає чорне з червоним, хоча ідеалізувати будь-чиї пристрасті некоректно. Кожен здатний розібратися сам, аби підсумком не стало образливе слово «колгосп».

Відео тюнінг ВАЗ 2109

Тюнінг фото ВАЗ 2109

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов