Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Турбіна по-російськи: закінчили вправу

Наша сеть партнеров Banwar

«Газпром» пропонує не наполягати на спробах замінити імпортні газові турбіни вітчизняною продукцією. Розробники твердо мають намір розкачати перший млинець назад. «Газпром» пропонує не наполягати на спробах замінити імпортні газові турбіни вітчизняною продукцією

з офіційного сайту «ОДК-Сатурн»

Через тиждень після новини про невдалі випробування першої російської великої потужності турбіни представники найбільшої держкорпорації склали думку щодо галузевого імпортозаміщення. На профільному форумі в Петербурзі вони запропонували не втрачати дарма ще кілька років, а на 100% пересадити сюди зарубіжні розробки. Російські виробники і чиновники, втім, мислять стратегічно, так що головні випробування ще попереду. Знову ж - допомога петербурзької компанії, яка потрапила під санкції.

Зазвичай малособитійное пленарне засідання енергетичного форуму в Петербурзі в цей раз виявилося цікавим. Спочатку представники Міненерго зірвали покриви і прямо назвали діючі технічні нормативи «нелегітимними», а потім слово взяв Денис Федоров, гендиректор «Газпром енергохолдингу». Проблеми він позначав в основному петербурзького масштабу (фізичний метод розрахунку тарифу на тепло і тяжба з містом за боргами належного йому Жилкомсервісу) або вселенського (перехід на поновлювані джерела енергії).

Однак інші спікери самі вивернули на тему імпортозаміщення та створення вітчизняної турбіни великої потужності. Федоров висловився за звичаєм впевнено: «Чому ми постійно винаходимо колесо, яке вже винайдено? Причому колесо виходить то квадратне, то трикутний. Є той же Siemens, можна провести 100-відсоткову локалізацію замість того, щоб вкладати в розробку, потім 2-3 роки відчувати турбіну з неясними перспективами. Далі вправлятися з цим безглуздо ».

Заступник міністра енергетики Андрій Черезов, як здалося, виявився не готовий до такого рішучого вердикту. Чиновник визнав, що власних надійних розробок галузь за багато років так і не отримала, погодився з курсом на локалізацію, але окремо підкреслив, що виконати її на 100% неможливо. До того ж є рішення підтримувати таких учасників ринку як «Силові машини», цього і треба дотримуватися. Погляди звернулися до гендиректора підприємства Юрію Петрени, який також брав участь в пленарці, але він залишився над сутичкою. Лише згадав, що саме Ленінградський металевий завод, нині філія «Силових машин», розробляв в СРСР перші гідравлічні і газові турбіни.

Суперечка трапився не на порожньому місці. У Росії дійсно немає промислового випуску турбін великої потужності (від 110 МВт), та й в цілому частка російських турбін в країні менше 50%. Основні імпортери - Siemens, GE, Alstom і Mitsubishi, а «Інтер РАО» і ГЕХ використовують лише кілька вітчизняних потужних турбін ГТД-110 виробництва «ОДК-Сатурн». Тим часом ще рік тому в уряді говорили, що попит на такі агрегати може досягати 2-3 штук в рік. У 2013 році «Сатурн» підписав інвестиційну угоду з Роснано і «ИнтерРАО»: корпорація взялася розробити новий газотурбінний двигун ГТД-110М.

ПАТ «ОДК-Сатурн», зареєстроване в Ярославській області, належить Об'єднаній двигунобудівній корпорації (ОДК), а через неї - держкорпорації «Ростех». Самим хлібним роком по частині держконтрактів для «Сатурна» видався 2015-й, коли підприємство уклало договорів на 34 млрд рублів. У 2017 році результати були значно скромніше - 2,5 млрд. Проте виручка за підсумками року все одно перевищила 32 млрд рублів при чистого прибутку 235 млн. У кінці 2017 року стало відомо, що двигуни виробництва «Сатурна» будуть ставити на все нові російські фрегати .

Створення дослідного зразка нової турбіни було заплановано на кінець 2017 року, запуск в серійне виробництво - на 2018 й. Ще в жовтні міністр енергетики Олександр Новак висловлював упевненість в тому, що дослідно-промислова експлуатація пройде успішно.

Все це відбувалося на тлі скандалу з поставкою в Крим турбін виробництва ТОВ «Сіменс технології газових турбін» (спільне підприємство Siemens AG і ВАТ «Силові машини», зареєстрованого в Петербурзі). По ходу справи свого поста позбувся колишній директор «Сілмаша» Роман Філіппов . На початку року «Силові машини» були включені в списку санкцій США , А 12 квітня глава ради директорів компанії Олексій Мордашов попросив допомоги у держави у вигляді преференцій на внутрішньому ринку. Більш того, він висловив упевненість, що компанія зможе розробити власні турбіни, аналогічні тим, що робить Siemens.

Напевно на той момент Мордашов вже знав, чим закінчилися випробування турбіни, яку зібрав «ОДК-Сатурн». Денис Федоров 25 квітня знав точно: вона зруйнувалася ще в грудні, і ЗМІ повідомили про це за тиждень до енергетичного форуму. Звучали суперечливі свідчення, аж до того, що турбіна тепер взагалі відновленню не підлягає. За даними джерела «Фонтанки», близького до підприємства, зібрати щось її можна, але невідомо, наскільки це раціонально; вибір можуть в результаті зробити на користь створення нового зразка. У будь-якому випадку з урахуванням додаткової перевірки всіх вузлів і підвищення надійності, відновлення може зайняти рік.

За словами Дениса Федорова, для фахівців «Газпром енергохолдингу» результат випробувань не став несподіванкою, і свою заяву він зробив, що називається, не на емоціях. Шість років тому Федоров же повідомив, що компанія знімає турбіну ВМД-110 «Сатурна» зі своєю ГРЕС в Рязанській області через часті зупинок. Проте в ОДК як і раніше підкреслюють переваги свого двигуна. «Це повністю російська розробка, - кажуть в корпорації. - Істотною перевагою ГТД-110М перед зарубіжними аналогами є високий ККД - 36,5%, що вигідно відбивається на вартості життєвого циклу вироби. Крім того, унікальні масогабаритні характеристики ГТД-110М дозволяють здійснювати його транспортування навіть у віддалені регіони країни в повній заводській готовності будь-якими видами транспорту, а також виконувати монтаж турбіни при заміні застарілого обладнання без реконструкції будівлі ».

Після інциденту з ГТД-110М в РОСТЕХ повідомили, що в проект можуть увійти «Силові машини». У самій компанії утрималися від коментарів, але ОДК підтверджує наявність такого варіанту. «Буде це спільне підприємство або якийсь інший формат - рішень немає, все обговорюється поки на рівні ідеї, - кажуть в компанії. - У «Силових машин» є досвід в цій сфері, є незавантажені виробничі потужності для великовузлового і фінального складання машин даного класу. Плюс проекту необхідні додаткові інвестиції. Всі учасники проекту налаштовані твердо, роботи будуть продовжені. Створення ГТД-110М є стратегічним проектом, реалізованим в рамках програми імпортозаміщення в області газотурбінних технологій ». Так що питання трикутних коліс, за висловом газпромівського топ-менеджменту, вирішувати будуть все одно Ростех, «ИнтерРАО» і Роснано.

Микола Кудін,
«Фонтанка.ру»


© Фонтанка.Ру

Федоров висловився за звичаєм впевнено: «Чому ми постійно винаходимо колесо, яке вже винайдено?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов