Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

У Татарстані міських чиновників можуть пересадити на таксі

Наша сеть партнеров Banwar

15.03.2017

Ефект Uber: Марат Сафіуллін чекає «привозу» 4 млрд. Рублів в економіку РТ

Більше половини ринку таксі Казані - тіньовий бізнес, а легальних таксистів лише 7 тис., Про це розповіли вчора на презентації дослідження ринку міського пересування, замовленого компанією Uber. Є й інша цікава статистика: як дізналася кореспондент «БІЗНЕС Online», Uber в Казані в основному користуються 30-річні жінки і чоловіки з вищою освітою. Тим часом в компанії заперечують чутки про відтік водіїв і анонсують швидку появу нових послуг.

Роман Шайхутдинов: «Розглядається сервісна модель замість використання службових автомобілів» Фото: mic Роман Шайхутдинов: «Розглядається сервісна модель замість використання службових автомобілів» Фото: mic.tatarstan.ru

Пощастить UBER - пощастить ОН ЧИНОВНИКІВ

Uber виходить в Татарстані на новий рівень. Інакше важко розцінити минулий вчора презентацію дослідження ринку міського пересування і впливу компанії на розвиток ринку в Росії. Як повідомив міністр інформатизації і зв'язку РТ Роман Шайхутдинов, опрацьовується кілька напрямків взаємодії. По-перше, це розміщення потужностей Uber в казанському ІТ-парку. По-друге, можливість локалізації компанії в Іннополісе. По-третє, взаємодія Uber і органів муніципальної влади в частині подання транспортних послуг при переміщенні. «Розглядається сервісна модель замість використання службових автомобілів», - заявив Шайхутдинов.

Мабуть, найбільший інтерес викликає пристосування сервісу під потреби чиновників. Правда, в якому форматі воно станеться, невідомо. Та й чи буде цим сервісом Uber - не факт. За словами міністра, швидше за все, проект з перевезення держслужбовців буде реалізований протягом двох місяців. «Це може бути будь-яка платформа, - зауважив він. - Головне - ефективне використання бюджетних коштів. Термін в два місяці пов'язаний з конкурсними закупівлями, які будуть оголошені ».

Більш ніяких уточнень не було. Та й взагалі, як правило, компанія не розкриває комерційну інформацію. Навіть дивно, що вчора генеральний директор компанії в Росії Дмитро Ізмайлов повідомив, що в Казані на сервіс працює 1 тис. Водіїв.

Дмитро Ізмайлов і Крістофер Бургхардт Фото: mic Дмитро Ізмайлов і Крістофер Бургхардт Фото: mic.tatarstan.ru

«Тіньова РИНОК ТАКСІ ВЕЛИКА»

Що стосується безпосередньо економічного дослідження, то його на замовлення Uber провів центр перспективних економічних досліджень АН РТ разом з КФУ, Європейським університетом в Санкт-Петербурзі і експертами НДУ ВШЕ. Про деякі результати розповів проректор КФУ Марат Сафіуллін.

Отже, як виглядає Казань в дослідженні? У столиці Татарстану на автобусі їздять 73,5% пасажирів, на трамваях і тролейбусах - 15,1% і на метро - 11,3%. При цьому тарифи на перевезення неухильно ростуть. На 1,2 млн. Населення столиці РТ зафіксовано 7 тис. Легальних таксистів (кількість виданих дозволів на перевезення таксі), а кількість легальних таксі на тисячу населення - 5,7 (в Нью-Йорку і Лондоні цей показник досягає 12). На цьому тлі один з авторів дослідження повідомив, що спостерігається зростаюча концентрація ринку таксі - як в Казані, так і в Росії: за останні роки кількість виданих дозволів на перевезення юрособам істотно зростає, а ІП - падає. При цьому тіньовий ринок таксі великий - в Казані, за словами Сафіулліна, значення досягає 57,6%.

Натисніть, щоб збільшити Натисніть, щоб збільшити

Що стосується портрета користувача Uber по Росії, це в основному жінки (52,5%). Середній вік - 30,3 року, майже 70% з вищою освітою, більшість (50,7%) не перебувають у шлюбі, і 44,1% користувачів «не відчувають труднощів з покупкою товарів тривалого користування». Портрет водія - чоловік 36 років. 63% водіїв втратили основну роботу і тому працюють водіями таксі. 71% водіїв мають на утриманні двох і більше осіб.

Натисніть, щоб збільшити Натисніть, щоб збільшити

Сафіуллін видав оптимістичний прогноз по соціально-економічним плюсів від приходу Uber в міста Росії. Так, до 2020 року (в порівнянні з 2015-м) приріст податкових надходжень від водіїв і компанії складе 3,7 млрд. Рублів (в Казані - 230 мільйонів). До 2020 року в 5 містах буде створено 24 тис. Робочих місць (в Казані - 2,7 тисячі). Очікується, що додатковий внесок в економічне зростання складе 62 млрд. Рублів (в Казані - 3,8 мільярда).

Натисніть, щоб збільшити Натисніть, щоб збільшити

У Казані люди користуються Uber, тому що вважають це економним (так вважають 76,3% городян) і це хороша альтернатива особистому авто (51,9%). Це неодноразово повторювали представники сервісу на презентації - за словами директора з питань політики і комунікацій Uber в Європі, на Близькому Сході і Африці Крістофера Бургхардт, проблема не в самій машині, а в тому, як люди використовують авто. Наприклад, катаються в авто в поодинці, а це нераціонально (до чого ж погано західники знають російський менталітет). «Люди не будуть користуватися власним авто, коли у них є гідна альтернатива. Особисті автомобілі простоюють 95 відсотків часу. У США 10 відсотків мілленіалов кажуть, що з Uber відмовилися від авто або передумали його купувати. Ми конкуруємо ні з таксі, а з володінням приватними автомобілями », - оголосив по-піарівський вивірене твердження Бургхардт.

Марат Сафіуллін видав оптимістичний прогноз по соціально-економічним плюсів від приходу Uber   в міста Росії Фото: mic Марат Сафіуллін видав оптимістичний прогноз по соціально-економічним плюсів від приходу Uber
в міста Росії Фото: mic.tatarstan.ru

За статистикою, час подачі машини через Uber в Казані - близько 4 хвилин, а ціна падає. Правда, на погляд кореспондента «БІЗНЕС Online» як користувача сервісу, падає і якість: знизилися вимоги до класу автомобілів, в результаті до вас може приїхати розбита Nexia з прокуреним салоном, а з січня водії взагалі стали вважати нормальним приїхати на замовлення і відмовитися від нього , якщо поїздка планується, скажімо, в Іннополіс або аеропорт, - невигідно. І що робити користувачеві, якщо він запізнюється, не зовсім зрозуміло. У той же час в казанських групах Uber в соцмережі «ВКонтакте» з кінця 2016 року регулярно звучали заклики водіям вийти на страйк - щоб показати невдоволення низькими тарифами і майже повним зникненням доплат водіям. До страйків не дійшло, але водії, наприклад, «Яндекс.Таксі» і Gett охоче розповідають пасажирам, що пішли з Uber через невисокий доходу. На питання, чи був відтік водіїв в Казані в останні місяці, Ізмайлов відповів: «Не погоджуся. Сервіс постійно зростає ».

Натисніть, щоб збільшити Натисніть, щоб збільшити

Відзначимо, що і до цього дня невідомо, коли в Казані з'являться сервіс Uber Eats по доставці їжі, можливість спільних поїздок, немає змоги вибирати автомобіля з дитячим кріслом і визначиться статус роботи Uber в Іннополісе. Компанія вважає за краще приховувати плани до моменту їх реалізації.

Опрацьовується питання взаємодії Uber   і органів муніципальної влади в частині подання транспортних послуг при переміщенні замість використання службових автомобілів / Фото: «БІЗНЕС Online» Опрацьовується питання взаємодії Uber
і органів муніципальної влади в частині подання транспортних послуг при переміщенні замість використання службових автомобілів / Фото: «БІЗНЕС Online»

«ЯК БИ Я обходиться без СЛУЖБОВОЇ МАШИНИ - НЕ УЯВЛЯЮ»

«БІЗНЕС Online» запропонував експертам оцінити новина про таксі для чиновників і стан казанського ринку таксі в цілому.

Яків Геллер - генеральний директор ГУП «Агентство за державним замовленням РТ»:

- Один з поглядів на роботу чиновника полягає в тому, що це найлегша робота. Здавалося б, що тут складного - прийти на роботу і сидіти в кріслі? А відповідальність за прийняті рішення як би розмивається. Звичайно, я замислююся про ту низці службових машин, яка стоїть на вулиці під час великих нарад. Але персональний автомобіль - це такий же атрибут керівника, як телефон, стіл і кабінет, без нього неможливо. Тільки в казках говориться про те, що людина в ранзі міністра повинен вийти з дому і доїхати на роботу на автобусі. Але ми не цінуємо час, не замислюємося про вартість робочого часу. Звичайно, повинна бути нормована потреба в службових машинах, чого поки немає. Я не впевнений, що у кожного завклубом повинен бути персональний автомобіль, але я знаю інше: коли забрали персональні автомобілі у головлікарів, вони стали пересуватися на машинах швидкої допомоги. Звичайно, сама ідея, що то чи Uber, чи то «Яндекс.Таксі» за першим свистком приїде до шлагбауму міністерства економіки і довезе мене до казначейства, з одного боку, хороша, але скільки я буду чекати це таксі? І тут ми знову повертаємося до теми вартості часу. Спірний, дуже спірне питання. У мене немає на нього однозначної відповіді. Ось ми сьогодні зустрічаємо в аеропорту велику делегацію, і я не впевнений, що я в аеропорт повинен поїхати на таксі. У скільки мені це обійдеться? І у скільки це обійдеться тим людям, які будуть мене супроводжувати на інших машинах? Не впевнений, що це піде на користь державі. Як би я обходився без своєї службової машини - не уявляю. Якось я опинився в Москві, ми з колегою викликали «Яндекс.Таксі», прочекали його 40 хвилин, і в кінці кінців він заблукав, плюнув на нас і поїхав, а ми запізнилися на зустріч. Ось вам ще одна картинка до питання про втрачений час.

Артем Прокоф'єв - депутат держради РТ, член фракції КПРФ:

- Вважаю, що попередні розрахунки зроблені, і вигода від такого переходу буде. За останній час вартість послуг таксі знизилася при тому, що ціна на паливно-мастильні матеріали, самі автомобілі росла. За рахунок високої конкуренції на цьому ринку відбулося зниження вартості послуг ... На службових автомобілях в Татарстані впроваджений GPS-контроль, тому мені важко сказати, як введення нової системи вплине на контроль перевезень.

У Казані люди користуються Uber,   тому що вважають це економним (так вважають 76,3% городян) і це хороша альтернатива особистому авто (51,9%) / Фото: «БІЗНЕС Online» У Казані люди користуються Uber,
тому що вважають це економним (так вважають 76,3% городян) і це хороша альтернатива особистому авто (51,9%) / Фото: «БІЗНЕС Online»

Павло Стенников - начальник відділу зі зв'язків з громадськістю служби замовлення таксі «Максим»:

- Ідея пересадити рядових чиновників зі службового автопарку на громадський транспорт і таксі не нова. Це буває вигідніше, ніж утримувати власний гараж, коли потрібно нести витрати на покупку і ремонт автомобілів, платити фіксовану зарплату водіям, механікам незалежно від їх зайнятості, оплачувати понаднормові і лікарняні. При цьому на всіх, кому потрібно їхати, машин може не вистачати і потрібно підлаштовуватися під графік інших. Це просто неефективно. Таксі стало стандартною міської послугою. Поїздки коштують недорого, замовити машину можна цілодобово, час подачі автомобіля зазвичай не перевищує 5 - 7 хвилин. Сервісом «Максим» користуються не тільки фізичні, але і юридичні особи, з якими укладаються договори, є готівковий і безготівковий розрахунок. Тому немає ніяких перешкод до того, щоб чиновники пересіли на таксі. При цьому відбір однієї фірми таксі видається недоцільним. Ціни порівнянні у всіх великих фірм. У разі якщо одна не зможе подати автомобіль, повинна бути можливість замовити в інший. Це підтримає конкуренцію і розвиток всіх фірм, що позитивно позначиться на якості послуг всьому населенню міста.

Олексій Федотов - керівник відділу розвитку регіонів «Яндекс.Таксі»:

- Можемо припустити, що співпраця з сервісами таксі буде вигідним рішенням для бюджету регіону і зручним інструментом для співробітників адміністрації. На наш погляд, співпраця адміністрації Казані з сервісами таксі стане хорошим прикладом для інших регіонів і, можливо, зверне додаткову увагу чиновників на розвиток технологій та ринку таксі в цілому. У Казані понад сотні компаній вже вибрали «Яндекс.Таксі» для корпоративних перевезень. Платформа сервісу повністю готова до роботи з співробітниками адміністрації міста.

Ильдус Янишев - голова наглядової ради групи охоронних підприємств «Контр»:

- Звичайно, це вигідно для бюджету. Справа в тому, що будь-який автомобіль в середньому використовується 2,5 години на добу, 90 відсотків часу автомобіль не працює! Це всесвітнє дослідження, усереднений показник. На покупку і утримання службового автомобіля витрачаються великі бюджетні кошти. Транспортне обслуговування за принципом аутсорсингу розумніше і раціональніше. Нічого не станеться, якщо величезна армія персональних водіїв буде скорочена і піде в реальне виробництво. Справа не в тому, хто володіє бізнесом, а в тому, наскільки оптимальна і економічно виправдана ця послуга. IKEA володіють шведи, але йде локалізація, в магазинах працюють росіяни. Uber - це такі ж робочі місця. Йде «уберізація» економіки, створюються умови для більш ефективного використання ресурсів.

Uber - міжнародна технологічна компанія, творець однойменного мобільного додатка за викликом автомобілів з персональним водієм. Додаток працює більш ніж в 500 містах і 80 країнах світу. У світі реєструється близько 5 млн. Поїздок в день. У Росії сервіс доступний в 16 містах, в тому числі в Казані (з 2015 року).

Отже, як виглядає Казань в дослідженні?
Здавалося б, що тут складного - прийти на роботу і сидіти в кріслі?
Таксі» за першим свистком приїде до шлагбауму міністерства економіки і довезе мене до казначейства, з одного боку, хороша, але скільки я буду чекати це таксі?
У скільки мені це обійдеться?
І у скільки це обійдеться тим людям, які будуть мене супроводжувати на інших машинах?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов