Наша сеть партнеров Banwar
Новинки розроблені на базі «звичайної» Audi TT зразка 2014 року і отримали свіжий аеродинамічний обвіс, ексклюзивні колісні диски 19 або 20 дюймів, а також розширену палітру кольорів.
У порівнянні з попередником купе вийшло на десяток кіло легше, а у родстера став спритніше підніматися і складатися м'який верх - всього за 10 секунд при швидкості до 50 км / ч.
У салоні варто відзначити нові спортивні крісла і мультифункціональний рульове колесо, на якому клавіші управління аудіосистемою сусідять з кнопками запуску мотора і вибору режимів роботи керуючої електроніки Drive Select.
До речі сказати, над двигуном в Інгольштадті попрацювали дуже серйозно. Алюмінієвий п'ятициліндровий мотор об'ємом 2,5 літра тепер розвиває 400 кінських сил і 480 Нм максимального крутного моменту - у попередника той же агрегат видавав «усього» 335 «конячок».
У зв'язці з семиступінчастою роботизованою трансмісією S tronic з двома зчепленнями і фірмовою системою повного приводу quattro купе розганяється до першої «сотні» за 3,7 с, родстер ж відстає від нього всього на 0,2 секунди.
Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці в 250 кілометрів на годину, але за доплату лімітатор можна відсунути до 280-ти.
Для поліпшення керованості можна замовити ще більш спортивну підвіску з адаптивними амортизаторами і карбоново-керамічні гальма. Доступні також опциональная матрична головна оптика і задні ліхтарі на основі органічних світлодіодів OLED (вперше в моделях Audi).
Європейські продажі нової Audi TT RS стартує восени цього року, ціни в Німеччині стартують з позначку 66 400 євро за купе і 69 200 євро - за родстер. Терміни появи моделі на ринку Північної Америки будуть оголошені пізніше.
Audi обновила до 2017 року моделі A6 і A7
Audi працює над невеликим спорткупе R6
Audi A8L Extended. Королівський розмір під замовлення