Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

У Лейпцигу побудували автодром з 11 легендарних поворотів

Наша сеть партнеров Banwar

Найкраще творіння Германа Тільке.

Німецька компанія «Порше» горіла бажанням роздобути новий тестовий трек - причому не якусь звичайну трасу: відділенню з виробництва гоночних машин був необхідний полігон, максимально наближений до реальних змагальних умов. Для вирішення завдання штутгартци найняли Германа Тільке - реконструктора «Ред Булл Рингу», «Хоккенхаймринг», «Нюрбургринга», «Траси Каталонії» і «Фудзі» і автора «Сепанг», «Сахір», «Марини Бей», «Яс-Марини »,« Траси Америк »і треків в Сочі, Стамбулі, Валенсії, Кореї та Індії (кожен з них брав Гран-прі« Формули-1 »). причому якщо більшість автодромів будуються відповідно до карти місцевості, то німцю видали рівну ділянку біля Лейпцига і повний карт-бланш: проектувальник трас міг ліпити будь-які пагорби, насипу або западини на свій смак.

ЗБІЛЬШИТИ

Результат вийшов приголомшливим: автодром завдовжки 3,7 км (є більш коротка версія на 2,2 км, але творці заявили наявність 20 різних конфігурацій) і шириною в 6,5 метрів (дозволяє двом-трьом машинам одночасно боротися за позицію в ряд) складається з 11 найлегендарніших поворотів в історії гонок, взятих з відомих кожному фанату історичних трас.

«Цей трек - музичний твір, кожна нота якого вже була зіграна раніше, - описав своє творіння сам Тільке. - Але послідовність даних нот створила новий шедевр. Таких екстраординарних речей раніше не робили. Коло по лейпцизьким трасі - майже як подорож по місцях гоночної слави з Японії в Америку і назад в Німеччину. Я б не змінив тут ні метра ».

Аналог повороту Sunset Bend з легендарного американського треку «Себринг», знаменитого своїми високими перевантаженнями. «Входити в віраж потрібно виключно в одній вірною точці, - пояснив свій вибір Тільке. - Тому що потім можна утримувати газ і швидко пройти поворот по оптимальній траєкторії ». Середня швидкість на повороті становить 170 км / ч.

А це поворот «Карусель» - гість зі старого «Нюрбургринга» (того самого «небезпечного і варварського треку», де свого часу розбився Нікі Лауда). Тільки повна концентрація дозволить впоратися з 33-градусним нахилом треку при 180-градусним розвороті. «Потрібно знайти вірну точку входу - а не те є ризик« зісковзнути », поворот реально дуже крутий», - прокомметіровал своє творіння конструктор. Швидкість і вибір траєкторії особливо важливі в останній третині сектора на виході з-за серйозних перевантажень, плюс через характер конфігурації перегин з газом не залишить шансів на продовження шляху.

«Параболіка» з «Монци» - ще один легендарний 180-градусний вигин. Поворот можна пройти при незмінному куті повороту керма, але він зажадає максимуму можливостей і від пілота, і від машини. «Цей віраж здається нескінченним, - пояснив Тільке. - У процесі його проходження здається, ніби ніколи його не проїдеш ». Пілоти повинні бути готові штурмувати його на високій швидкості і рано включати повний розгін.

Друге спадщина «Монци» - поворот «Лесма» - вимагає великої концентрації для правильного проходження. Його можливо проїхати набагато швидше, ніж можна було б очікувати, при правильному попаданні на внутрішню траєкторію. «Тут потрібно уважно дивитися вперед, - погодився Тільке. - І фокусуватися на виході з прямої, щоб не вийти занадто швидко ».

Поворот «Вікторія» копіює віраж з більш неіснуючої траси в Ріо. «Коли проходиш цей сектор, машину постійно кидає від недостатньої поворотності до надлишкової - і це робить поворот дуже хвилюючим». Для комфортного подолання віражу необхідно плавне гальмування і сильне зниження швидкості машини і акуратні руху кермом. Необхідно уникати недостатньої поворотності і занадто раннього розгону.

Повороти Suntory з траси «Фудзі» вимагають потужного гальмування і зниження передачі. Також потрібно плавно перекладати кермом навантаження з різних сторін машини - тільки так можна ефективно вийти з першого повороту більшого радіусу і потрапити прямо на наступний дуже вузький віраж.

Неймовірна зв'язка поворотів «Штопор» заснована на легендарному секторі каліфорнійської траси «Лагуна Сека». Ухил в 12 градусів не дозволяє бачити вихід з віражу. «Коли посилаєш машину в небо, не знаючи, де ж потрібно повертати перед ковзанням вниз по крутому схилу - і коли робиш все правильно, відчуваєш нереальне задоволення», - пояснив свій вибір Тільке.

«Мобіл 1S» - шикана вже з нового «Нюрбургринга». При наближенні до неї пілоти повинні реально оцінювати рівень впевненості у власних здібностях: навички тут реально впливають на швидкість, використання поребриків та траєкторію входження в поворот. «Секцію потрібно жорстко атакувати, використовувати поребрики та одразу ж потужно розганятися - так, щоб відчути болід», - прокоментував його Тільке.

А цей сектор вже копіює знамениті і улюблені багатьма пілотами «Ескі» з «Сузукі». «Це місце - одне з найбільш технічних, - пояснив свій вибір Тільке. - Спеціально для пілотів, здатних повністю сконцентруватися. Тут потрібно їхати дуже плавно і вибирати дуже чисті траєкторії. Якщо увійдеш в зв'язку занадто агресивно - втратиш занадто багато часу ».

Копія знаменитої «Автобусної зупинки» з бельгійської траси «Спа-Франкоршам» вимагає сміливого і ідеального виконання. Для подолання повороту пілоти повинні максимально вирівняти машину, потім повернути праворуч і вичавити повний газ навіть через поребрики.

Тут будівельники скопіювали відому на весь світ монегаскський шикану з Монте-Карло «Левс». «Вона знаменита завдяки вимогу особливого кута повороту керма, - оцінив поворот Тільке. - У будь-якому випадку, перед входженням необхідно вдарити по гальмах по-справжньому сильно, акуратно знизити передачі, а тільки потім акуратно повертати ».

Відразу ж захотілося провести тут Гран-прі «Формули-1», правда?

джерело: Porsche

фото: porsche-leipzig.com

Відразу ж захотілося провести тут Гран-прі «Формули-1», правда?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов