Наша сеть партнеров Banwar
Найкраще творіння Германа Тільке.
Німецька компанія «Порше» горіла бажанням роздобути новий тестовий трек - причому не якусь звичайну трасу: відділенню з виробництва гоночних машин був необхідний полігон, максимально наближений до реальних змагальних умов. Для вирішення завдання штутгартци найняли Германа Тільке - реконструктора «Ред Булл Рингу», «Хоккенхаймринг», «Нюрбургринга», «Траси Каталонії» і «Фудзі» і автора «Сепанг», «Сахір», «Марини Бей», «Яс-Марини »,« Траси Америк »і треків в Сочі, Стамбулі, Валенсії, Кореї та Індії (кожен з них брав Гран-прі« Формули-1 »). причому якщо більшість автодромів будуються відповідно до карти місцевості, то німцю видали рівну ділянку біля Лейпцига і повний карт-бланш: проектувальник трас міг ліпити будь-які пагорби, насипу або западини на свій смак.
ЗБІЛЬШИТИ
Результат вийшов приголомшливим: автодром завдовжки 3,7 км (є більш коротка версія на 2,2 км, але творці заявили наявність 20 різних конфігурацій) і шириною в 6,5 метрів (дозволяє двом-трьом машинам одночасно боротися за позицію в ряд) складається з 11 найлегендарніших поворотів в історії гонок, взятих з відомих кожному фанату історичних трас.
«Цей трек - музичний твір, кожна нота якого вже була зіграна раніше, - описав своє творіння сам Тільке. - Але послідовність даних нот створила новий шедевр. Таких екстраординарних речей раніше не робили. Коло по лейпцизьким трасі - майже як подорож по місцях гоночної слави з Японії в Америку і назад в Німеччину. Я б не змінив тут ні метра ».
Аналог повороту Sunset Bend з легендарного американського треку «Себринг», знаменитого своїми високими перевантаженнями. «Входити в віраж потрібно виключно в одній вірною точці, - пояснив свій вибір Тільке. - Тому що потім можна утримувати газ і швидко пройти поворот по оптимальній траєкторії ». Середня швидкість на повороті становить 170 км / ч.
А це поворот «Карусель» - гість зі старого «Нюрбургринга» (того самого «небезпечного і варварського треку», де свого часу розбився Нікі Лауда). Тільки повна концентрація дозволить впоратися з 33-градусним нахилом треку при 180-градусним розвороті. «Потрібно знайти вірну точку входу - а не те є ризик« зісковзнути », поворот реально дуже крутий», - прокомметіровал своє творіння конструктор. Швидкість і вибір траєкторії особливо важливі в останній третині сектора на виході з-за серйозних перевантажень, плюс через характер конфігурації перегин з газом не залишить шансів на продовження шляху.
«Параболіка» з «Монци» - ще один легендарний 180-градусний вигин. Поворот можна пройти при незмінному куті повороту керма, але він зажадає максимуму можливостей і від пілота, і від машини. «Цей віраж здається нескінченним, - пояснив Тільке. - У процесі його проходження здається, ніби ніколи його не проїдеш ». Пілоти повинні бути готові штурмувати його на високій швидкості і рано включати повний розгін.
Друге спадщина «Монци» - поворот «Лесма» - вимагає великої концентрації для правильного проходження. Його можливо проїхати набагато швидше, ніж можна було б очікувати, при правильному попаданні на внутрішню траєкторію. «Тут потрібно уважно дивитися вперед, - погодився Тільке. - І фокусуватися на виході з прямої, щоб не вийти занадто швидко ».
Поворот «Вікторія» копіює віраж з більш неіснуючої траси в Ріо. «Коли проходиш цей сектор, машину постійно кидає від недостатньої поворотності до надлишкової - і це робить поворот дуже хвилюючим». Для комфортного подолання віражу необхідно плавне гальмування і сильне зниження швидкості машини і акуратні руху кермом. Необхідно уникати недостатньої поворотності і занадто раннього розгону.
Повороти Suntory з траси «Фудзі» вимагають потужного гальмування і зниження передачі. Також потрібно плавно перекладати кермом навантаження з різних сторін машини - тільки так можна ефективно вийти з першого повороту більшого радіусу і потрапити прямо на наступний дуже вузький віраж.
Неймовірна зв'язка поворотів «Штопор» заснована на легендарному секторі каліфорнійської траси «Лагуна Сека». Ухил в 12 градусів не дозволяє бачити вихід з віражу. «Коли посилаєш машину в небо, не знаючи, де ж потрібно повертати перед ковзанням вниз по крутому схилу - і коли робиш все правильно, відчуваєш нереальне задоволення», - пояснив свій вибір Тільке.
«Мобіл 1S» - шикана вже з нового «Нюрбургринга». При наближенні до неї пілоти повинні реально оцінювати рівень впевненості у власних здібностях: навички тут реально впливають на швидкість, використання поребриків та траєкторію входження в поворот. «Секцію потрібно жорстко атакувати, використовувати поребрики та одразу ж потужно розганятися - так, щоб відчути болід», - прокоментував його Тільке.
А цей сектор вже копіює знамениті і улюблені багатьма пілотами «Ескі» з «Сузукі». «Це місце - одне з найбільш технічних, - пояснив свій вибір Тільке. - Спеціально для пілотів, здатних повністю сконцентруватися. Тут потрібно їхати дуже плавно і вибирати дуже чисті траєкторії. Якщо увійдеш в зв'язку занадто агресивно - втратиш занадто багато часу ».
Копія знаменитої «Автобусної зупинки» з бельгійської траси «Спа-Франкоршам» вимагає сміливого і ідеального виконання. Для подолання повороту пілоти повинні максимально вирівняти машину, потім повернути праворуч і вичавити повний газ навіть через поребрики.
Тут будівельники скопіювали відому на весь світ монегаскський шикану з Монте-Карло «Левс». «Вона знаменита завдяки вимогу особливого кута повороту керма, - оцінив поворот Тільке. - У будь-якому випадку, перед входженням необхідно вдарити по гальмах по-справжньому сильно, акуратно знизити передачі, а тільки потім акуратно повертати ».
Відразу ж захотілося провести тут Гран-прі «Формули-1», правда?
джерело: Porsche
фото: porsche-leipzig.com
Відразу ж захотілося провести тут Гран-прі «Формули-1», правда?