Наша сеть партнеров Banwar
Горьковський автозавод представив нові моделі автомобілів покоління NEXT, що працюють на стиснутому природному газі. Мова йде про евакуаторі на базі среднетоннажного вантажного автомобіля «ГАЗон NEXT CNG» і бортовий «ГАЗелі NEXT». Машину для транспортування інших транспортних засобів повною масою до 2,5 тонн обладнали дизельним двигуном ЯМЗ-534 CNG потужністю 150 л. с., максимальний крутний момент 493 Н.м. і сім'ю газовими балонами об'ємом 72,8 м3. Вони забезпечують запас ходу не менше 370 км. Вартість базового шасі автомобіля «ГАЗон NEXT CNG» в 2,5-3 рази нижче вартості моделей, традиційно використовуваних для установки евакуаторних надбудов, а використання двигуна CNG дозволяє заощадити до 160 000 рублів на рік при пробігу 60 000 км.
Стаціонарна евакуаторної платформа російського виробництва V-Simple на автомобілі «ГАЗон NEXT» виконана з високоякісної сталі. Її особливістю є 4-компонентів забарвлення, що забезпечує зносостійке і довговічне покриття. Краново-маніпуляторна установка Palfinger 13500TB, спеціально розроблена для автомобільних евакуаторів, має максимальну вантажопідйомність 5 тонн на вильоті стріли 2 метри і 1,5 тонни на вильоті 8 метрів. Евакуатор оснащений траверсами з гідроцентрірованіем в комплекті зі стропами і колісними захопленнями.
Евакуатор «ГАЗон NEXT CNG»
Бортовий автомобіль «ГАЗель NEXT» укомплектований новим бітоплівним двигуном EvoTech TurboCNG, які працюють як на природному газі, так і на бензині. За рахунок застосування турбокомпресора збільшені показники потужності силового агрегату, поліпшені динаміка розгону і швидкісні характеристики. Зокрема, максимальний крутний момент підвищено до 255 Н. м (В тому числі зріс крутний момент в області низьких частот з 1 000 до 2 500 оборотів в хвилину), а максимальна потужність двигунів збільшена до 120 к.с. На автомобіль встановлені чотири газові балони загальним обсягом 41,6 3. Запас ходу складає 750 км, в тому числі 300 км - на газі. Новий двигун оптимізований під роботу на природному газі. Модуль газових клапанів забезпечує точне дозування палива в усіх режимах роботи, а випускний колектор дозволяє двигуну протягом тривалого часу працювати на збіднених сумішах, що забезпечує низьку витрату палива.
На машини встановлено сучасне газобалонне обладнання, всі компоненти якого сертифіковані на відповідність вимогам Євразійської економічної комісії ООН і забезпечують виконання максимальних вимог з протипожежної безпеки.
Бортовий автомобіль «ГАЗель NEXT» на стиснутому природному газі
«У 2010 році ГАЗ став піонером в серійному виробництві автомобілів, що працюють на газовому паливі. На першому етапі це були автомобілі на зрідженому газі - пропан-бутану, з 2013 року в нашій лінійці з'явилися також машини, що працюють на стиснутому природному газі (CNG). У 2016 році компанія починає виробництво автомобілів з двома новими типами силових агрегатів: турбованим газово-бензиновим двигуном EvoTech TurboCNG і газовим ЯМЗ CNG. Перехід на газове паливо дозволить споживачам істотно знизити паливні витрати і скоротити терміни окупності інвестицій в оновлення і розширення транспортних парків », - прокоментував директор дивізіону« Легкі комерційні автомобілі »« Групи ГАЗ »Павло Середа.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.