Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

У кого купити електромобіль в Україні? огляд продавців

Наша сеть партнеров Banwar

Україна переживає електромобільні бум: тільки в 2015 році продажі автомобілів на електротязі виросли більш ніж в 5 разів по відношенню до 2014. Силами яких людей і компаній став можливий такий результат? Давайте розбиратися.

Давайте розбиратися

Великих офіційних поставок електромобілів на Україну немає: ні Tesla, ні Nissan безпосередньо від виробника не поставляються і не продаються. Обережно намагається розвиватися тільки Renault (e-fluence) і китайські Biо Auto.

Тому умовно всіх продавців можна поділити на кілька "класів": мають / не мають авто в наявності та продають цілі / відновлені після ДТП машини. Про помічників в підборі і доставці авто з-за океану (а більшість авто везе саме звідти) розповімо пізніше. Зараз же поговоримо про компанії, що мають в наявності як мінімум пару авто.

Харків. Імідж - все

Почнемо, мабуть, з найбільшою і одіозною компанії на ринку: Автоентерпрайз . На даний момент компанія з Харкова «з американським корінням» має найбільшу дилерську мережу, яка налічує понад 40 партнерів в 25 містах. Також компанія є єдиною, хто має і розвиває власну мережу зарядних станцій, яких, за їхніми даними, налічується вже понад 130. Правда, доступ до зарядки - тільки для клієнтів компанії.

Асортимент автомобілів так само широкий: Nissan Leaf, Tesla model S, обіцяють навіть BMW i3 і Toyota RAV4 у наявності. Зарядних станцій пропонується кілька: від оригіналу Nissan до пристрою власного виробництва.

Все б добре, але імідж у Автоентерпрайза склався неоднозначний: початком роботи і електромобільного буму в Україні став імпорт партії битих і утоплених Nissan Leaf. Харківські умільці навчилися давати таким автомобілям друге життя: кузов від "потопельника", двигун - з не підлягає відновленню машини, прибуток від процедури - в розвиток електротранспорту. Причому, найчастіше покупці були в курсі метаморфоз, проте обіцянка 3-х річної гарантії і приваблива ціна врівноважували ризики.

В ту ж скарбничку "неоднозначності" можна скласти і обіцянку мережі зарядних станцій суперчарджеров стандарту ChaDeMO (якої і в помині немає) і гучні заяви про "офіційності" і "ексклюзивності"

Друга компанія-імпортер X-motors налаштовує мережею власних СТО та імпортує електромобілі вже досить давно. Це один з напрямків бізнесу, не основне.

компанія Автохауз , Раннє спеціалізувалася на ненажерливих американських пікапах, вирішила спробувати врівноважити шкоду, що наноситься атмосфері, продажем екологічно чистого транспорту. Є СТО та автосалон, в асортименті Nissan Leaf і Mitsubishi i-miev.

Київ. Електростоліца

У столиці гравців значно більше, але основними локомотивами можна назвати кілька.

Elmob.co зірки YouTube Захара Пашунь недавно відкрили автосалон з продажу готових авто. Також серед пропозицій - переробка будь-якого авто в електричне.

Захар - відомий популяризатор електродвіженія, доповідач на еко-форумах і автор популярних тест-драйвів. Починав як дилер Автоентерпрайза, але перейшов на світлу сторону сили і тепер продає і допомагає привезти під замовлення тільки автомобілі з прозорою історією.

Рік Авто - один з найбільших салонів-майданчиків пропонує просто величезний вибір різної авто електро екзотики: вантажівка Nissan eNV-200, хетчбеки Volkswagen e-Golf і e-UP, псевдокроссовер Kia Soul EV і навіть електро BYD. Правда, все це - під замовлення. В наявності - звичні для ринку Leaf і Tesla. В цілому, готові привезти будь-який існуючий в світі електро і не-електро авто, але треба бути готовим до допомоги на відповідне ціннику. Новий європейський Leaf, наприклад - 41 000 $. Дорогувато, враховуючи, що двох-трьох річний SL (максимальна комплектація) коштує близько 22000 $.

Eco Cars вигідно відрізняється від інших продавців комплексним підходом і вивіреної стратегією: почали з прокату електро авто, продовжили продажем. Тепер на черзі - розвиток мережі заправних комплексів під ТМ Toka . Філії у Львові, Одесі та Києві. Nissan Leaf можна взяти в прокат на кілька днів, якщо авто вирішили купити - прокат буде безкоштовним. Відмінний варіант для тривалого тест-драйву.

Electrocars.com.ua . Потужний новинний портал, регулярно видає "на гора" розважальні та аналітичні матеріали власного виробництва, може запропонувати своїм клієнтам широкий асортимент послуг: продаж авто, зарядних станцій (в тому числі і під власним брендом), кабелів до них.

ZE Mobiles одна з дуже небагатьох компаній, що мають в наявності нові Nissan Leaf і eNV-200. Ціна в 32 000 EUR, звичайно, змушує посилено прораховувати вигоди, але для сміливих є лізингові програми спільно з Укргазбанк.

Назар Шимона-Давида і його організація Tesla Club Ukraine формально львів'яни, проте більшість Тесла все-таки живе і продається в столиці. Тесла Клуб - найпотужніший інсталятор загальнодоступних і безкоштовних для користувача зарядних станцій. На даний момент їх налічується вже 53 по всій Україні. Гучний проект з мережею АЗС ОККО - дітище саме Тесла клубу. Варто відзначити грунтовний і стратегічний підхід: тільки найякісніші зарядні пристрої, тільки Європейські, з максимально можливою підтримкою машини. Також планується випускати свій мобільний додаток з картою зарядок і дроти для швидкісного заряду.

Електро К.М.А.М.К. Мало хто знає, що Київський міський автомотоклуб пустив свої щупальця і ​​в електротранспорт. Спеціально створений підрозділ займається постачанням електромобілів в Україні. Правда, це досить рідкісні моделі: BMW i3, Volkswagen e-Golf, Ford Focus electro. Днями має приїхати навіть електричний Mercedes B-class Electric Drive.

Одеса. в'їзні ворота

Морські ворота України, через які проходить велика частина "електричок", віддають перевагу індивідуальному підходу: тут, напевно, найбільша кількість приватних продавців / міні-автосалонів. Це й не дивно: імпорт електрокара - новий і привабливий бізнес, а в портовому місті набагато простіше весь процес доставки організувати.

З організованих продавців можна відзначити Автопалац - поставляють тільки авто, що не побували в ДТП, зі зрозумілою історією.

Платинум авто і АвтоБум також мають електро автомобілі в асортименті, проте особливого фокусу на них не роблять: продажу бензинових приоритетнее.

Дніпропетровськ. Почати з малого

Індустріальна столиця східної України поки в електричному ар'єргарді: продажі невеликі, організованих продавців і зовсім кіт наплакав: крім всюдисущого Автоентерпрайза, є тільки Електроклуб і VoltAuto , Що мають в наявності по одному авто. Обидві компанії стартували недавно, але на відміну від китів планують завойовувати покупців відкритістю: тільки не биті авто і якісний сервіс.

Мережа зарядних станцій також невелика, можливо, це і стримує продажу.

Львів. на перспективу

на перспективу

Ситуація схожа з Дніпропетровськом: приватні продавці, Автоентерпрайз і великі перспективи. Через особливості податкових пільг привозити електричні авто з Європи не так вигідно, як, наприклад, зі Штатів. У Львові ж більшість компаній - Імпортери з Європи.

Декілька порад

І наостанок, декілька порад про те, як не стати жертвою нечистих на руку продавців.

  • Завжди запитуйте, чи є авто в наявності, якщо є, то де, (місто) і як можна його подивитися. Часто зазначена в оголошенні ціна - під замовлення, з очікуванням авто близько 3-х місяців і без гарантій з боку продавця.
  • Просіть VIN код і перевірте вподобане авто по CarFax і AutoCheck. Це буде коштувати Вам 5 $ - 10 $ але заощадить нервів на кілька тисяч
  • Ціна на ринку на Nissan Leaf 2013 року випуску приблизно така, в залежності від комплектації: S - 17 500 $, SV - 19 500 $, SL - 21 500 $.
    без урахування опцій. Все, що значно дешевше або дорожче - уточнюйте та перевіряйте.

Резюмуючи

Центри електропрітяженія - Харків, Київ та Одеса. Інша частина України - великий потенціал для розвитку Електро. Через вибухового зростання ринок притягує не зовсім чесних імпортерів і продавців. Будьте акуратніше!

Станіслав Блох

Если ви нашли помилки, будь ласка, віділіть фрагмент тексту та натісніть Ctrl + Enter.

2014. Силами яких людей і компаній став можливий такий результат?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов