- США проти Європи
- Нові правила, знаки та світлофори
- Нові вантажі і причепи
- нові тягачі
- Зміни економіки і парковок
- Логістика
Наша сеть партнеров Banwar
American Truck Simulator - гра про далекобійників від SCS Software. Після декількох років поневірянь по дорогах Європи, симулятор повернувся в рідні смугасто-зіркові краю, представивши на радість фанатам частина західного узбережжя Сполучених Штатів. На перший погляд, гра копіює до пікселя свою попередницю Euro Truck Simulator 2. На щастя, є й приємні відмінності, про які й піде мова.
США проти Європи
Природно, самим значною зміною став сеттинг. Європейські вулички змінилися американськими шосе, хоча в цілому дорога є дорога. Змінилася архітектура, природа, особливості будови автострад. Причому споруди варіюються від міста до міста. На момент написання статті до гри вийшло 3 додатка. До базової Каліфорнії додалися Невада, Арізона і Нью-Мексико. І в кожному штаті свій вигляд за вікном: рельєф, природа, населені пункти.
Незначно змінилася кількість деталей: тут в порту впав контейнер, там мийник вікон надраювати величезну скляну вітрину. Дрібниці, але приємні. Як завжди, пішоходи в грі відсутні як клас, мабуть, за все тією ж причини неясності їх реалізації з точки зору ПДР.
Нові правила, знаки та світлофори
У зв'язку зі зміною географічної локації змінилися і правила дорожнього руху, і знаки - само собою, вони тепер відповідають практиці США. Подовжені напівпричепи на деяких вузьких перехрестях і розвилках роблять повороти складніше, змушуючи брати більший радіус, щоб гарантовано вписатися, не подряпавши авто на дорозі, що перетинається.
На окрему увагу заслуговують знаки STOP - незвичні дорожні покажчики, які в Сполучених Штатах зустрічаються повсюдно. Головне правило проїзду перехресть з таким позначенням: хто перший під'їхав, той перший проїхав.
Вишенькою в цьому переділі правил їзди для мене стали маленькі світлофори, встановлені на ділянці проведення дорожніх робіт в місці роз'їзду зустрічних потоків по одній смузі.
Нові вантажі і причепи
Якщо нові вантажі - явище логічне і очікуване, то з причепами все куди цікавіше. Само собою, в новій частині вони оновилися і видозмінилися відповідно до нового регіоном. Але крім цього з'явилася можливість везти вантаж не тільки з напівпричепом, але і додатковим причепом, і навіть двома!
Це створює масу нових цікавих ситуацій і змушує їхати куди уважніше. Мало того, що простенький стартовий тягач з працею потягне один додатковий причіп; складність їзди навіть по трасі зростає. Доведеться заздалегідь прораховувати перестроювання. Час розгону і гальмування значно збільшується. А вже повороти, особливо на маленьких перехрестях, перетворюються в хірургічно точну процедуру з постійним біганням очима по всіх дзеркалах в спробах переконатися, що все йде за планом. Про рух заднім ходом можна в такій ситуації просто забути.
Мабуть, побити фан від їзди з двома додатковими причепами може тільки нова частина, якщо її дія розгортатиметься в Австралії, де нерідкі випадки перевезення трьох, чотирьох і навіть п'яти причепів. Завдання, скажімо так, далеко не для найслабших тягачів.
нові тягачі
ATS - монумент мощі величезних американських тягачів. Прощайте, європейські SCANIA, DAF та інші. Привіт, Kenworth і Peterbilt, ті самі, з довгими капотами, через які без багатогодинної тренування абсолютно не зрозуміло, де знаходиться сама передня точка вантажівки: перед перехрестями завжди зупиняєшся за 5 метрів до авто попереду, боячись його протаранити. Особливість американських важкоатлетів в тому, що двигун винесено вперед, тоді як в європейських моделях двигун перебуває ніби під водієм, через що, наприклад, для його обслуговування доводиться відкидати кабіну.
Така конструкція додає складності і при маневруванні, так як загальна довжина самого тягача значно більше.
Ну і останнє важлива відмінність нових авто - велика кількість хрому, адже, як відомо, американські автовиробники намагаються захроміровать все, що тільки можна, і тягачі постійно виблискують відполірованими елементами, в яких в ATS відображаються дорога і оточення.
Зміни економіки і парковок
Зміни в балансі торкнулися в деякій мірі всі аспекти гри, але найбільше - штрафи. Тепер порушення правил позначаються ще гіршого на гаманці початківця водія, так що доводиться суворіше дотримуватися швидкісного режиму і ні в якому разі не проскакувати світлофор на червоне, що було іноді можна пробачити в ETS 2.
Змінився і механізм парковки з вантажем. При досягненні кінцевого пункту з'явилася можливість вибрати: здати вантаж відразу, запаркувати авто з напівпричепом по ходу руху (невеликий плюс до досвіду) або виконати повноцінну парковку з заїздом заднім ходом (істотний бонус до досвіду).
Логістика
Злегка змінилася і розстановка об'єктів. Більше баз знаходяться в околицях міст або на видаленні від них. Скоротилася кількість автосалонів, станцій техобслуговування і кадрових агентств. Більш того, заправки і місця для відпочинку також зустрічаються рідше, так що доводиться уважніше стежити за втомою і повнотою бака.
Якщо ви грали в обидві частини і помітили інші важливі зміни, обов'язково напишіть в коментарях.
Непростий поворот навіть для машини з напівпричепом, чого вже говорити про більш довгому автопоїзді
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.
Євген Бєляєв @MorgenS(150 lvl)
Гик і геймер. Фанат ПК і трішки консольщіков. Редактор і автор.