Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

У чому різниця між American Truck Simulator і Euro Truck Simulator 2

  1. США проти Європи
  2. Нові правила, знаки та світлофори
  3. Нові вантажі і причепи
  4. нові тягачі
  5. Зміни економіки і парковок
  6. Логістика

Наша сеть партнеров Banwar

American Truck Simulator - гра про далекобійників від SCS Software. Після декількох років поневірянь по дорогах Європи, симулятор повернувся в рідні смугасто-зіркові краю, представивши на радість фанатам частина західного узбережжя Сполучених Штатів. На перший погляд, гра копіює до пікселя свою попередницю Euro Truck Simulator 2. На щастя, є й приємні відмінності, про які й піде мова.

США проти Європи

Природно, самим значною зміною став сеттинг. Європейські вулички змінилися американськими шосе, хоча в цілому дорога є дорога. Змінилася архітектура, природа, особливості будови автострад. Причому споруди варіюються від міста до міста. На момент написання статті до гри вийшло 3 додатка. До базової Каліфорнії додалися Невада, Арізона і Нью-Мексико. І в кожному штаті свій вигляд за вікном: рельєф, природа, населені пункти.

Незначно змінилася кількість деталей: тут в порту впав контейнер, там мийник вікон надраювати величезну скляну вітрину. Дрібниці, але приємні. Як завжди, пішоходи в грі відсутні як клас, мабуть, за все тією ж причини неясності їх реалізації з точки зору ПДР.

Нові правила, знаки та світлофори

У зв'язку зі зміною географічної локації змінилися і правила дорожнього руху, і знаки - само собою, вони тепер відповідають практиці США. Подовжені напівпричепи на деяких вузьких перехрестях і розвилках роблять повороти складніше, змушуючи брати більший радіус, щоб гарантовано вписатися, не подряпавши авто на дорозі, що перетинається.

На окрему увагу заслуговують знаки STOP - незвичні дорожні покажчики, які в Сполучених Штатах зустрічаються повсюдно. Головне правило проїзду перехресть з таким позначенням: хто перший під'їхав, той перший проїхав.

Вишенькою в цьому переділі правил їзди для мене стали маленькі світлофори, встановлені на ділянці проведення дорожніх робіт в місці роз'їзду зустрічних потоків по одній смузі.

Нові вантажі і причепи

Якщо нові вантажі - явище логічне і очікуване, то з причепами все куди цікавіше. Само собою, в новій частині вони оновилися і видозмінилися відповідно до нового регіоном. Але крім цього з'явилася можливість везти вантаж не тільки з напівпричепом, але і додатковим причепом, і навіть двома!

Це створює масу нових цікавих ситуацій і змушує їхати куди уважніше. Мало того, що простенький стартовий тягач з працею потягне один додатковий причіп; складність їзди навіть по трасі зростає. Доведеться заздалегідь прораховувати перестроювання. Час розгону і гальмування значно збільшується. А вже повороти, особливо на маленьких перехрестях, перетворюються в хірургічно точну процедуру з постійним біганням очима по всіх дзеркалах в спробах переконатися, що все йде за планом. Про рух заднім ходом можна в такій ситуації просто забути.

Мабуть, побити фан від їзди з двома додатковими причепами може тільки нова частина, якщо її дія розгортатиметься в Австралії, де нерідкі випадки перевезення трьох, чотирьох і навіть п'яти причепів. Завдання, скажімо так, далеко не для найслабших тягачів.

нові тягачі

ATS - монумент мощі величезних американських тягачів. Прощайте, європейські SCANIA, DAF та інші. Привіт, Kenworth і Peterbilt, ті самі, з довгими капотами, через які без багатогодинної тренування абсолютно не зрозуміло, де знаходиться сама передня точка вантажівки: перед перехрестями завжди зупиняєшся за 5 метрів до авто попереду, боячись його протаранити. Особливість американських важкоатлетів в тому, що двигун винесено вперед, тоді як в європейських моделях двигун перебуває ніби під водієм, через що, наприклад, для його обслуговування доводиться відкидати кабіну.
Така конструкція додає складності і при маневруванні, так як загальна довжина самого тягача значно більше.

Ну і останнє важлива відмінність нових авто - велика кількість хрому, адже, як відомо, американські автовиробники намагаються захроміровать все, що тільки можна, і тягачі постійно виблискують відполірованими елементами, в яких в ATS відображаються дорога і оточення.

Зміни економіки і парковок

Зміни в балансі торкнулися в деякій мірі всі аспекти гри, але найбільше - штрафи. Тепер порушення правил позначаються ще гіршого на гаманці початківця водія, так що доводиться суворіше дотримуватися швидкісного режиму і ні в якому разі не проскакувати світлофор на червоне, що було іноді можна пробачити в ETS 2.

Змінився і механізм парковки з вантажем. При досягненні кінцевого пункту з'явилася можливість вибрати: здати вантаж відразу, запаркувати авто з напівпричепом по ходу руху (невеликий плюс до досвіду) або виконати повноцінну парковку з заїздом заднім ходом (істотний бонус до досвіду).

Логістика

Злегка змінилася і розстановка об'єктів. Більше баз знаходяться в околицях міст або на видаленні від них. Скоротилася кількість автосалонів, станцій техобслуговування і кадрових агентств. Більш того, заправки і місця для відпочинку також зустрічаються рідше, так що доводиться уважніше стежити за втомою і повнотою бака.

Якщо ви грали в обидві частини і помітили інші важливі зміни, обов'язково напишіть в коментарях.

American Truck Simulator - гра про далекобійників від SCS Software

Непростий поворот навіть для машини з напівпричепом, чого вже говорити про більш довгому автопоїзді

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Євген Бєляєв @MorgenS

(150 lvl)

Гик і геймер. Фанат ПК і трішки консольщіков. Редактор і автор.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов