Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

У Москву на велосипеді

  1. Єгор Лихоманов
  2. Навіщо їхати в Москву на велосипеді
  3. Велосипед, три дня і 700 км
  4. Про страшні історії
  5. про досвід

Наша сеть партнеров Banwar

Єгор Лихоманов   - 28 років   - фрілансер   - учасник і організатор спортивних заходів   - учасник зйомок фільмів від сноуборд-студії We Are 2012   - велосипедист з 2-річним стажем, спортсмен-боєць   Про себе   Я з дитинства живу спортом і весь час щось пробую

Єгор Лихоманов

- 28 років
- фрілансер
- учасник і організатор спортивних заходів
- учасник зйомок фільмів від сноуборд-студії We Are 2012
- велосипедист з 2-річним стажем, спортсмен-боєць

Про себе

Я з дитинства живу спортом і весь час щось пробую. Футбол, баскетбол, скейтборд і сноуборд , Єдиноборства - все мені до душі. На велосипеді катаюся два роки: замовив собі запчастини і зібрав, який хотів. Поступово влився в пітерську велотусовку, fixed-gear культуру: як і мотоциклісти, це велика сім'я, де всі один одному допомагають, обмінюються досвідом, виїжджають на вечірні тренування. Беру участь в таких гонках, як «Ленінград Критеріум», «Крізь-Спринт», Alleycat - на відкритті і закритті сезону в Пітері і, по можливості, в Москві.

Ми поїхали на лютому андеграунді: ніякої підтримки і підготовки, рюкзаки по 14 кг і жорсткий дедлайн

Навіщо їхати в Москву на велосипеді

Ідея поїхати в Москву на велосипеді з'явилася спонтанно в кінці серпня 2014 року. Я хотів пробити виїзд на матч «Зеніту» - це коли уболівальник їздить за своєю командою по всій країні. На моїй пам'яті немає людей, які їздили за маршрутом Пітер-Москва на фікс - трекових велосипедах без гальм. Більше 50 кілометрів на них їздити небажано: оскільки доводиться гальмувати за рахунок блокування заднього колеса, йде колосальне навантаження на колінні суглоби. У 2010 році хлопці з московського #FGM їздили з Москви в Петербург, але робили це в супроводі машин і зі спонсорською підтримкою, ночуючи в готелях. А ми поїхали на лютому андеграунді: 14-кілограмові рюкзаки на плечах, жорсткий дедлайн в три дня і ніякої підготовки. Я просто взяв відпустку, «підписав» одного і поїхав.

Велосипед, три дня і 700 км

По трасі їхати легше, ніж по місту. Тут ти просто набираєш ритм і їдеш, в той час як в місті ритм рваний: газ - гальмо, газ - гальмо. Особливо легко на трасі їхати колоною - там є лідер, який задає і тримає ритм, а всім іншим легко. Складність лише в тому, що ми були обмежені терміном - 3 дні - і нам доводилося робити по 200 кілометрів в день, а в останній - 270. Ми їхали тільки вдень - стартували в 9-10 ранку і крутили без зупинки до настання темряви - 8 -9 вечора.

Останні 60 км ми гнали по горбах в позі ембріона

З краю від основної магістралі є близько 40 сантиметрів, за якими можна їхати, не боячись, що тебе зачеплять. Якщо їхали великі фури, то, швидше за все, вони передавали один одному по рації, що їдуть велосипедисти, і по можливості трохи зміщувалися для об'їзду. До Новгородської області включно дорога рівнинна - і було легко їхати. Важко було, коли почався горбистий Валдайській край. Ці американські гірки вичавили з нас всі сили, і ми доїхали тільки до Вишнього Волочку, а за графіком повинні були до Торжка. Ранок третього дня почалося зі слів «ва-банк, все або нічого». Спасибі хочеться сказати московським друзям, які нас зустріли в Клину, знявши з нас рюкзаки. Останні 70 кілометрів ми взагалі їхали в позі ембріона, показавши відмінний ритм - незважаючи на те, що позаду було 600 кілометрів. О 2 годині 50 хвилин на кінець третього дня ми були в межах Москви. Без єдиного проколу і поломки. Абсолютний рекорд.

Нас лякали історіями про зниклих під час ночівлі велосипедистів

Про страшні історії

А ще знайомі нас залякували страшними історіями про те, як люди на трасі зупиняються на нічліг, а потім їх знаходять мертвими. Я плював на це, звичайно, але, коли ми зупинилися в першу ніч, було страшнувато. Ми намагалися з'їжджати з траси непомітно і заглиблюватися в ліс. Як бачите, все обійшлося. Не знаю, правда чи ці історії.

На простому цікавості 700 кілометрів, крутячи педалі, за 3 дні не проїдеш

про досвід

Такі ось поїздки дуже тебе змінюють. Ти ставиш мету і добиваєшся її. Ти цікавий людям. Ти в дії. А потім повертаєшся додому і в офіс - і все здається таким нудним, відразу хочеться зробити щось подібне знову. Тепер я планую поїхати в Європу, а може, ще раз по маршруту «Петербург - Москва», тільки вже зі спонсорською підтримкою. Головне, як і в усьому - бажання. На простому цікавості 700 кілометрів, крутячи педалі, за 3 дні не проїдеш.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов