Наша сеть партнеров Banwar
Фото: Zuma / Skanda Gautam / ТАСС
У ГИБДД підтримали пропозицію про введення нічної їзди для мотоциклістів. При цьому ініціативу щодо навчання "мотоновічков" перевезення пасажирів необхідно опрацювати. Про це m24.ru розповів начальник управління правового регулювання ГИБДД Росії Юрій Шакіров. Можливі нововведення для автошкіл планують обговорити на круглому столі в Мосгодуме 4 квітня . Столичні депутати також розглянуть питання про включення в курс основ контраварійного водіння, практичних занять в місті, а також обговорять розміщення на Воробйових горах постійної майданчики для мотофристайлу.
"В умовах реального часу нічне водіння теж передбачено. Якщо спеціально навчатимуть, то це буде краще", - пояснив Шакіров. Однак, за його словами, необхідно зістикувати навчання з перевезення пасажирів з введенням обмеженням для молодих водіїв.
Учасники круглого столу в Мосміськдумі в черговий раз піднімуть питання про можливості мотоциклістам пересуватися по виділенки . минулий експеримент був визнаний невдалим .
Зараз мотоциклісти зобов'язані пройти в автошколі і теоретичні, і практичні заняття. На практичному іспиті вони повинні продемонструвати вміння маневрувати в обмеженому просторі, гальмувати і зупинятися при русі на різних швидкостях, включаючи екстрену зупинку, паркуватися і зупинятися. На відміну від автомобілістів, мотоциклісти не піддаються навчанню і не здають іспит в місті. Тому мотоциклісти запропонували проводити в автошколах практичні заняття в реальних міських умовах.В кінці березня уряд встановило обмеження для початківців водіїв зі стажем менше двох років . Їм заборонили буксирувати інші автомобілі, перевозити пасажирів на мотоциклах, мопедах і моторолерах, а також транспортувати великі вантажі і небезпечні вантажі. Крім того, у водія зі стажем до двох років повинен бути знак "Водій", при його відсутності можуть накласти заборону на експлуатацію такого автомобіля.
Керівник спільноти "МотоМосква" Андрій Іванов розповів, що зараз багато мотоциклісти проходять навчання в пізній час доби. "Велика кількість мотоциклістів проходять навчання у вечірній час доби при світлі ліхтарів. Ще частина мотоциклістів проходить підготовку на критих полігонах при штучному освітленні, нічого страшного в цьому немає", - зазначив він.
Однак, за його словами, дійсно необхідно проводити навчання в реальних дорожніх умовах. "Було б правильно, щоб в обов'язковому порядку впровадили навчання в місті. Зараз деякі мотошколи пропонують курси з навчання в місті, але вже після отримання учнями прав. Це, можливо, трохи ускладнить процедуру підготовки, але дасть мотоциклістам відчути міський потік і побачити справжніх пішоходів ", - підкреслю експерт.
Іванов додав, що навчати мотоциклістів водінню з пасажирів не так просто. "Сама перевезення статичного вантажу, як манекена, дуже не схожа на перевезення живої людини. При цьому здоров'я пасажира - величезна відповідальність мотоцикліста, так як при аварії пасажир точно також може постраждати", - сказав співрозмовник m24.ru
Посилання по темі
Голова правління Гільдії автошкіл Росії Сергій Лобарев також наголосив на важливості навчання водіїв в місті. "Зараз в Росії працює близько трьох тисяч організацій, які готують водіїв за категорією" А ", при цьому в автошколах практично відсутня проходження іспиту мотоциклістом в реальних умовах", - зазначив він.
За його словами, нововведення в програму навчання мотоциклістів вимагають експертного обговорення. "Спочатку потрібно вирішити мотоциклістам практикуватися в місті, а потім вже їздити в темний час доби. В будь-якому випадку такі зміни вимагають обговорення, щоб вони не суперечили існуючим нормам", - додав Лобарев.
Цього року мотосезон відкривається 22 квітня . До його відкриття байкери планують провести мотопарад по набережних Москви-ріки. Попередній маршрут пройде від оглядового майданчика МГУ до парку Сокольники. також байкери роздадуть понад 130 тисяч брошур про правильне водінні . Листівки попередять водіїв автомобілів про те, що потрібно дивитися в дзеркала, включати поворотники, бути уважними при виконанні маневрів, а мотоциклістам нагадають про носіння екіпіровки, шолома і про дотримання ПДР. Столична влада попереджають про появу мотоциклістів на дорогах за допомогою інформаційних табло .