Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

U151 (150) / U250 Опис, Слабкі місця і запчастини для ремонту

  1. Приблизний асортимент запчастин для ремонту цієї АКПП
  2. Stall-test (тиск масла)

Наша сеть партнеров Banwar

5-ступінчаста АКПП U250E встановлюється c 2001 року на всі популярні передньо- і повно-приводні автомобілі Тойоти (Camry, Avensis, Corolla, RAV4, Highlander 5-ступінчаста АКПП U250E встановлюється c 2001 року на всі популярні передньо- і повно-приводні автомобілі Тойоти (Camry, Avensis, Corolla, RAV4, Highlander ...) і Лексус (ES240 / 350) з двигунами від 2.5 до 3.5 літрів .

Сім'я U150 - більш комфортна і економічна (і дорога) альтернатива "невбиваним" 4-х ступінчастим АКПП U140-U240 . Для ще більш вимогливих до перемикань власників Камрі і Лексусів в 2007-му була випущена 6-ти ступінчаста АКПП U660 .

У США, Австралії і багатьох збірках Східної Азії (Китай, Тайвань, Філіппіни, В'єтнам, Таїланд) U250 ставилася навіть на 3.5 літрові Камрі. І в кризові роки 2008-2009 її встановлювали на 2.4 літрові Pontiac Vibe.

Для Лексус ES300 в 2002-му була випробувана модифікація U150E, яка не пройшла обкатки і в тому ж році була значно модифікована. З 2003-го модифікація U151E використовується для різних тойотовськіх бестселерів (в тому числі і російських Камрі). І під "дівочим прізвищем" Айсин 95-51LS - для канадських Лексусів RX330 і RX350.

Для Лексусів іноді використовується класифікація Айсин: U250E = 95-50LS.

Конструктивно U250E \ U150E - розвиток бестселера Айсин №1: 4-х ступінчастою U140-U240 тільки деякі вузли (планетарні ряди) посилені з тим, щоб усунути слабкі місця попередника. Багато запчастини для ремонту - взаємозамінні з U140-240.

АКПП U150, 151 - можуть передавати трохи вищий крутний момент на низьких оборотах, ніж U250E.

U151F - модифікація для 6-циліндрових повнопривідних авто - RAV4, Highlander, Sienna.

МаслоATFМаслоATF

в цьому поколінні 5-східчастих АКПП останнім часом використовується "незмінний" тойотовское - WS.

У ранніх версіях (до 2006 року) заливалося "напівсинтетичне" масло - T-IV. Обсяг для повної зміни масла ок. 8 літрів. Часткова зміна - від 2.9 літра (U150) до 3.5л (U250). Під масло виконані і настройки комп'ютера. Різницю в цих оліях можна відчути тільки на холодному двигуні. Масло перевіряється по щупі після досягнення маслом робочої температури.

Масло перевіряється по щупі після досягнення маслом робочої температури

Продавці машин обіцяють, що масло і фільтр металопластиковий з фетровому мембраною - № 341010 міняти не потрібно. Тобто, обидва вони доживають до капремонту. Але терміни капремонту визначаються чистотою самого масла і інженери Айсин стверджують, що норма гарантованої роботи коробки до капремонту - 100-150 ткм. Далі - бонус від Айсин, тому - чим чистіше масло, тим пізніше капремонт.

Так що, існує рекомендація робити часткову зміну масла як тільки воно стане занадто темним, але ще прозорим і без сміття . А повну заміну масла із заміною фільтра варто робити коли масло стало брудним , В цьому випадку капремонт і "типові хвороби" відкладаються до глибокої старості машини. Повну зміна масла можна робити кожну другу зміну масла. Якщо їздити "по-тойотовских", то масло і фрікціони легко доживають до 300 ткм. А якщо їздити "по-опелевськи", то масло стає критично брудним вже після 150 ткм.

Буксирування автомобілів з цією коробкою: за правилами східчастих АКПП: "50х50" - в положенні селектора - N, не швидше 50 км \ год, не далі, ніж на 50 км. Влітку максимальна відстань варто скоротити вдвічі, взимку - можна вдвічі збільшити. Але буде надійніше - скористатися евакуатором або взагалі не доводити справу до цієї необхідності.

Типові ремонтні місця АКПП U250E і U151E:

Типові ремонтні місця АКПП U250E і U151E:

Підібрати ремкомплекти - натисни клавішу зліва.

Капремонт U150-250 майже завжди починається зі здачі гідротрансформатора в ремонт для заміни витратних матеріалів - блокування муфти. Ремонт гідротрансформатора - № 341 001.

Ремонт гідротрансформатора - № 341 001

Для капремонту цих невбиваних автоматів зазвичай замовляють Комплект прокладок, фрикційні (окремо 341100-341120 або комплектом341003), трохи рідше комплект сталевих дисків і комплект поршнів або поршні +341963 і 341985. Часто змінюють втулку насоса - 341034. Розтин може показати про необхідність заміни вузлів заліза або електрики (нижче).

Майстри більш обережні воліють купувати більш дорогі ремкомплекти прокладок і сальників від Пресіжн і Транстек 341 002. З комплектом майже завжди змінюють втулку насоса - +341034.

Але частіше майстри замовляють Ремкомплекти і сальників АТОК 341002A-AT. Ремкомплект (Оверол) беруть в основному для заміни зношених кілець і гумових ущільнень, при Горілому олії рекомендують міняти все гумові деталі коробки.

Фрікціони при повній перебиранні також змінюють всім комплектом. Однаково надійно працюють обидва варіанти фрикционов оригінал \ неоригінал - 341003. Фрікціони при повній перебиранні також змінюють всім комплектом

Також в типовий набір витратних матеріалів для перебирання коробки, яка прийшла в ремонт з горілим маслом входить - Комплект обрезиненних поршнів (зліва) - 341 008. Поршні тут помітно впливають на якість перемикань. Розтин часто показує необхідність заміни барабана Овердрайв з фрікціонами, або задньої кришки, або насоса. Діагностика, чистка та р емонт гидроблока часто показує необхідність заміни соленоїдів.

Першим в цих коробках згорають пари фрикционов пакета Овердрайв (№ 341100) - сталевих дисків (№ 341120) в барабані Overdrive. Згорілі сталеві диски змінюють часто разом з наполегливими (ступінчастими) дисками - № 341140. Цей пакет - самий проблемний. Причина викликана зносом кілець на супорті кришки.

Другим по черзі (якщо довго їздити зі згорілими фрікціонами Овердрайв) горить пакет Direct Другим по черзі (якщо довго їздити зі згорілими фрікціонами Овердрайв) горить пакет Direct. Причини - нижче.

Часто водії так довго їздять зі палаючими фрікціонами і маслом, що перепалюють і гуму поршнів цих пакетів. На останньому етапі зносу справа доходить і до заміни "заліза" - барабана зчеплення (див. Нижче)

Комплект фрикційних 341003 замовляють також часто як і Оверол , Особливо при ремонті трансмісій зі згорілим маслом. Комплект сталевих дисків окремо замовляють трохи рідше - 341004. Через те, що в разі необхідності сталей - беруть Повний комплект витратних матеріалів " Кельні "- 341 007.

Через те, що в разі необхідності сталей - беруть Повний комплект витратних матеріалів    Кельні   - 341 007

В замовленнях часто присутні згорілі разом з дисками овердрайвом і обидва поршня 341 985 (O.Dr. Clutch) і 341963.

А також стопорне кільця 341860.

Але при загальному перегріванні коробки воліють міняти весь комплект (6шт) поршнів 341008.

Але при загальному перегріванні коробки воліють міняти весь комплект (6шт) поршнів 341008

Щодо ранній знос пакета Овердрайв пов'язують з конструкцією задньої кришки (триста сорок одна тисяча сімсот п'ятьдесят дев'ять), яка є супортом для цього кошика (барабана) зчеплення.

Це - типове конструктивно тонке місце тойотовский U-серії (і маздовского   FN4A-EL   ) АКПП з супортом на задній кришці Це - типове конструктивно тонке місце тойотовский U-серії (і маздовского FN4A-EL ) АКПП з супортом на задній кришці.

І на думку деяких майстрів обумовлюється тим, що під час дії максимального крутного моменту, диференціал через шестерню (710) перекошує бічний навантаженням сам Барабан Overdrive / Direct 341555 і зовнішнє тефлонове кільце 179 між задньою кришкою і барабаном клинить. Знос кільця 340179 призводить до втрати тиску і з'їданню фрикционов. Подальша експлуатація в брудному маслі призводить до зносу заліза барабана і супорта кришки.

Подальша експлуатація в брудному маслі призводить до зносу заліза барабана і супорта кришки

На останньому етапі роботи з двома зношеними кільцями супорта згорає весь Пакет зчеплення OverDrive \ Direct в зборі, включаючи Барабан триста сорок одна тисяча п'ятсот п'ятьдесят п'ять з Наполегливим диском (№ 341140E, який в різних модифікаціях має різну товщину від 2.8 до 3.1мм) + Поршні обгумовані, (O.Dr. Clutch) № 341963 та утримувач-Ретейнер (O.Dr. Clutch) № 341985.

Clutch) № 341985

У попередніх модифікаціях U140 електронний акселератор був відрегульований трохи більше щадяще для трансмісії, не дозволяючи перевантажувати це слабка ланка конструкції.
А для найдорожчій комплектації Камрі і Авенсиса, програмісти TCM вирішили не обмежувати водія в його праві розпоряджатися кінськими силами, як Тарас Бульба - долею сина: "Моя машина, хочу - березі, хочу - вб'ю". Повна аналогія з механікою. Тому при заміні фрикційних і сталевих дисків в пакеті OD варто перевірити ковзаючі поверхні кришки і барабана. Ці місця зазвичай вже бувають зношені. І, якщо не міняти залізо цього вузла, то потрібно попередити власника про обмеження розгону при подальшій експлуатації авто.

Поштовхи і ривки при перемиканні 2-3 швидкостей, а також затримка при включенні реверсу часто буває викликана ще й зносом підшипника кришки. Бочкоподібний голчастий підшипник - № 340223 знос, вібрації і руйнування якого іноді настає навіть раніше зносу кілець. Ця проблема властива як для п'ятиступінчасті U150 так і для 4-х ступок U140.

Коли тривала експлуатація з цими дефектами досягає критичного рівня, доводиться міняти і саму - задню кришку Камрі: № 341759В.

Коли тривала експлуатація з цими дефектами досягає критичного рівня, доводиться міняти і саму - задню кришку Камрі: № 341759В

Інша типова хвороба вікових автоматів: - сальники насоса (340070) і піввісь (340076).

З ними разом замовляють втулку насоса 330034 З ними разом замовляють втулку насоса 330034. Симптом - підтікання масла через сальник насоса.

Причинами називають агресивне водіння і тривала їзда зі з'їденим фрикціоном гідротрансформатора.

Причинами називають агресивне водіння і тривала їзда зі з'їденим фрикціоном гідротрансформатора

Якщо запустити цю проблему і продовжувати так їздити далі, то доведеться змінювати і саму кришку Насоса № 341510 з шестернями, при тривалому недоліку тиску і брудному маслі зношуються поверхні.

Майстри пов'язують проблему насоса і згорілих сальників з зносом блокування і перегрівом гідротрансформатора.

Природно, що ці хвороби Айсіновскіх U * - коробок характерні для машин з найпотужнішими двигунами в лінійці, або з дуже великими пробігами, або з безжальними водіями.

Природно, що ці хвороби Айсіновскіх U * - коробок характерні для машин з найпотужнішими двигунами в лінійці, або з дуже великими пробігами, або з безжальними водіями

Планетарні ряди підрівнялися по надійності з сусідніми вузлами і поки мало турбують господарів в порівнянні з попередником U140-U240.

Але регулювання ЄСМ ( Електронний блок управління ) U150 у 3.3 і 3.5 літрових двигунів дозволяють перевантажувати АКПП і наступне слабка ланка "заліза" - Передню Планету (Forward - +341582). Ця планета взаємозамінна з планетою U140 - 340582.

Граничні крутний момент призводять до того, що фарбували зуби сателітів. Варто відзначити, що більшість проблем "заліза" проявляється на пробігах за 300 - 500 ткм, в прямій залежності від потужності двигуна і правої ноги водія.

Варто відзначити, що більшість проблем заліза проявляється на пробігах за 300 - 500 ткм, в прямій залежності від потужності двигуна і правої ноги водія

електрика U250-150 електрика U250-150

електрика U250-150

Проблема електрики U250 і U151 - часто причиною несправностей коробки є Гідроблок - № 341740)

Гідроблок U250 (341740A) в 2002-2004 роках часто не витримував налаштувань комп'ютера, старі (великі) соленоїди дещо не справлялися із завданнями, матеріал гідропліти зношувався досить швидко. У 2005-му році гідроблок оновили, замінивши соленоїди і залишивши саму гідропліту без змін. (Різниця зліва).

Через проблеми з герметичністю пакета Овердрайв (вище) насос жене все більше масла через соленоїди і гідроблок Через проблеми з герметичністю пакета Овердрайв (вище) насос жене все більше масла через соленоїди і гідроблок. Від забрудненого фрикційної пилом максимального потоку масла зношуються (і забиваються) клапана соленоїдів, "проїдаються" канали клапанної плити , Що призводить до перетоку масла між лініями. Зустрічалися проблеми з перегрівом і перекосом плити.

Заміни зустрічаються: соленоїд лінійний (бере участь в перемиканні передач - B 1 2nd brake) SL1 341421CA.

або Соленоид Shift №1 (SL1) 341421E. або Соленоид Shift №1 (SL1) 341421E

і два інших лінійних ( PWM ) Шифт-соленоїда: SL2 і SL3 341422A і

- соленоїд лінійного тиску EPC- (SLT \ Line Pressure Control) № 341428.

Для тонкого управління фрікціонами в цих гідроблоків стали використовувати   лінійні соленоїди Для тонкого управління фрікціонами в цих гідроблоків стали використовувати лінійні соленоїди . Конструкцію їх довго підбирали і вдосконалювали під кожну модифікацію АКПП і модель авто. Вони відрізняються по роках випуску (до 2003, до 2006 і пізніше) характеристиками, так і кріпленням . Також комп'ютерники постійно оновлювали програму ЕБУ, "прикручуючи" режими, що сприяють швидкому зносу вузлів і коректуючи роботу коробки з "постарілим маслом" і зношеними витратні матеріали.

Магніти для гідроблоків U250 і U151 розрізняються для різних авто і підбираються по VIN-коду автомобіля Магніти для гідроблоків U250 і U151 розрізняються для різних авто і підбираються по VIN-коду автомобіля.

Маленькі соленоїди - 3way мають кульковий клапан. 3-way соленоїди мають довший ресурс, але теж змінюються з усією гідроплітой. Заміну гідроблоків U250 і U151 випуску до 2004 року замовляють досить часто.

Особливості раннього виходу в ремонт U250 і U151 пов'язані з тим, що на початку 2000-х з широким використанням "електронного зчеплення" конструктори-програмісти відмовилися від концепції "фулпруф", і не обмежували можливостей водія до агресивної їзди, що спалює фрікціони і інші елементи коробки .

З кожним роком експлуатації настройки ТСМ-ЕБУ коректувалися, програмне забезпечення оновлювалося і зараз вже важче за допомогою педалі газу вбити цю чудову коробку.

Якщо не надто перевантажувати АКПП Форсаж і буксуванням в грязі, а також кожні два-три роки міняти масло (з фільтром), U151- U250 може служити без капремонту стільки ж, скільки і сама машина. В руках обережних водіїв ця коробка майже настільки ж надійна і довговічна як і попередники U240 і 140 . Прочитати про режим прослизання муфти ВМД, що вбиває гідроблок і сам автомат - тут .

Мануал для U150 / U250 - ( рус. або англ .). "Стіл-спід-тест" для сімейства U150-U250 точно такий же як і для U140-240 .

На яких авто встановлювалося це сімейство АКПП:

Авто Модель Країна збірки Двигун Модель Або LEXUS ES250 01-06 JPN 5 SP FWD V6 2.5L U250 95-50LS LEXUS ES300 01-06 JPN 5 SP FWD V6 3.0L U250 95-50LS LEXUS RX330 03-06 CAN 5 SP F / AWD V6 3.0L U151 95-51LS LEXUS RX330 03-08 JPN 5 SP F / AWD V6 3.3L U250 95-50LS LEXUS RX350 07-08 CAN 5 SP F / AWD

V6 3.3L

U151 95-51LS PONTIAC VIBE 08-09 USA 5 SP F / AWD L4 1.8L 2.4L U250E / F TOYOTA ALPHARD 02-08 JPN 5 SP F / AWD V6 3.0L U250 TOYOTA AVALON 06-07 USA 5 SP FWD V6 3.5L U151E TOYOTA AVENSIS 03-08 UK 5 SP F / AWD L4 2.4L U151 TOYOTA CAMRY 04-06 TWN USA 5 SP FWD V6 3.0L 3.3L U151E TOYOTA CAMRY 08- .. RUS TWN 5 SP FWD L4 2.4L U151E TOYOTA CAMRY 04 - .. AUS CHN TWN USA VNM PHL THA 5 SP FWD L4 2.4L 2.5L V6 3.0L 3.5L U250E TOYOTA COROLLA 07- .. CAN JPN USA 5 SP FWD L4 2.4L U250E TOYOTA HARRIER 03-08 JPN 5 SP F / AWD V6 3.0L 3.5L U250 TOYOTA HIGHLANDER 04-08 5 SP F / AWD V6 3.3L 3.5L U151 TOYOTA HIGHLANDER 07- .. CHN JPN 5 SP F / AWD L4 2.5L V6 3.5L U250 TOYOTA IPSUM 01-03 JPN 5 SP FWD L4 2.0L U250 TOYOTA KLUGER V 03-07 JPN 5 SP F / AWD V6 3.0L 3.3L U250 TOYOTA MARK X 07- .. CAN 5 SP FWD L4 2.4L U250 TOYOTA RAV4 07-08 5 SP F / AWD V6 3.5L U151 TOYOTA RAV4 05- .. CAN JPN 5 SP F / AWD V6 3.5L U250 TOYOTA SIENNA 04-09 USA 5 SP F / AWD V6 3.3L 3.5L U151 TOYOTA SOLARA 04-08 USA 5 SP FWD V6 3 .3L U151E TOYOTA SOLARA 06-08 USA 5 SP FWD L4 2.4L U250E TOYOTA BANGUARD 07- .. JPN 5 SP F / AWD V6 3.5L U250 TOYOTA WINDOM 03-05 JPN 5 SP FWD V6 2.5L 3.0L U250

Приблизний асортимент запчастин для ремонту цієї АКПП

Актуальну ціну і наявність - можна дізнатися, натиснувши номер деталі. Повне найменування натисни # деталі дізнатися ціну Комплект Прокладок і Сальников (Ремкомплект \ Оверол кит \ Overhaul Kit) без поршнів U150 2002 Up 341002A Комплект Прокладок і Сальников (Ремкомплект \ Оверол кит \ Overhaul Kit) без поршнів U250 2005-Up 341002B Комплект фрикційних дисків U250 2005-Up 341003A Комплект фрикційних дисків U150 2002 Up 341003 Комплект сталевих Дисков U250 2005-Up 341004A Комплект сталевих Дисков U150 2002 Up 341004 Комплект фрикційних і сталевих Дисков, прокладок і Сальников з поршнями U250 2005-Up 341007BP Комплект фрикційних і сталевих Дисков , прокладок і Сальников U150 / U151 2005-Up 341007СP Комп єкт з 6 обрезиненних поршнів U150E / U151E / U151F 2002-07 Aftermarket 341008 Фільтр масляний U150 / U250 2002 Up Aftermarket 341010 Фрикційний Диск, [40Tx1,7x151] O.Dr. Clutch (Overdrive Direct) U150 / U250 2002 Up 341100 Фрикційний Диск [40Tx1,52x157] Direct Clutch U150 / U250 2002 Up 341106 Сталевий диск [40Tx1,8x127] O.Dr. Clutch (Overdrive Direct) U150 / U250 2002 up 341120 Сталевий диск [40Tx1,8x140,5] (Direct Clutch) U150 / U250 2002 up 341126A Диск Наполегливий [40Tx2.5x127] ступінчастий O.Dr. Clutch (Overdrive Direct) №0 U151 / U250 2001 Up 341140EA Диск Наполегливий [40Tx2.8x127] ступінчастий O.Dr. Clutch (Overdrive Direct) U151 / U250 2002 Up 341140EB Диск Наполегливий [40Tx3,0x127] ступінчастий O.Dr. Clutch (Overdrive Direct) U151 / U250 2002 Up 341140EC Диск Наполегливий [40Tx3.1x127] ступінчастий O.Dr. Clutch (Overdrive Direct) U151 / U250 2002 Up 341140ED Підшипник без обойми [75.69x56x3.55] барабана директ (Direct / O.Dr. Drum), U150 / U250 1999 Up 341229A Соленоид Регулятор тиску з чорним роз'ємом, Solenoid U150 / U250 SL2 / 3 (чорний коннектор) 2008 up, OEM 341421CA Соленоид-електрорегулятор включення пакетів зчеплень з чорним роз'ємом, варто в малій частині плити (шифт), Solenoid Shift №1 (SL1), U150 / 151 2003 Up 341421E Соленоід- електрорегулятор включення пакетів зчеплень з чорним роз'ємом, варто в малій частині плити (шифт), Solenoid Shift №2 / 3, (SL2 / SL3), U150 / 151 2003 Up 341422A Соленоид-електрорегулятор лінійного тиску, Solenoid EPC (Line Pressure Control) (SLT), (35290-33 030 / 35290-45010) U150E / U151E / U250E 2002-07 341 428 Кришка насоса з шестернями (товщина шестерні 11.7 мм), U151 / U250 2002 Up OEM 341510 Барабан зчеплення директ / овердрайв (Direct / O.Dr. Drum) U250 2002 -Up OEM 341555B Плита управління в зборі (гідроблок), Valve Body U250E 2002 Up OEM 341740A Плита управління в зборі (гідроблок), Valve Body U150 / U151E / U15F на автомобілі Toyota / Lexus 2002 Up OEM 341740 Oversized Pressure Regulator & Boost Valve Kit U151E / U151F / U250E (27741-08K), Sonnax 341741D Кришка корпусу АКПП задня, Rear Cover, U150 / U151 на автомобілі Lexus RX300 / 330/350 2002 Up OEM 341759A Кришка корпусу АКПП задня, Rear Cover, U250 на автомобіль CAMRY 2002 Up OEM 341759B Поршень прогумований зчеплення овердрайв (O.Dr. Clutch), U151 / U250 2001 Up Aftermarket 341963 Поршень Прорезинений [163,4Х56Х43,5] з маточиною зчеплення овердрайв / директ (O.Dr.Clutch), U151F / U250 2002 Up 341965C Поршень-тримач прогумований [121,5x33, 85x20] зчеплення овердрайв / директ (O.Dr. Clutch) U151 / U250 2001 Up 341 985

Stall-test (тиск масла)

згорнути розгорнути

згорнути розгорнути

згорнути розгорнути

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов