Наша сеть партнеров Banwar
УАЗ Патріот - це середньорозмірний рамний позашляховик . Випускати його почали на Ульяновському автомобільному заводі в 2005 році. За основу був узятий інший популярний автомобіль цього ж заводу - УАЗ Симбир (УАЗ-3162). Кодове позначення УАЗ Патріот - УАЗ-3163.
З жовтня 2014 року було оголошено про випуск оновленої модифікації даного автомобіля. Тоді ж почали надходити заявки на придбання УАЗ Патріот зразка 2015 року. І якщо ви задумалися над придбанням автомобіля, який зможе показати себе з кращого боку як в умовах міста, так і на бездоріжжі, то ця стаття на нашому автопорталі Vodi.su буде для вас цікава.
Розглянемо основні характеристики UAZ Patriot 2015.
Двигун і коробка передач
Особливих змін тут не передбачається, позашляховик буде поставлятися з двома типами двигунів:
- бензиновим - ЗМЗ 409.10;
- дизелем - ЗМЗ 51432.
Бензиновий агрегат володіє наступними показниками:
- обсяг - 2,7 літра;
- максимум потужності складе 128 к.с., і досягається при 4400 оборотах на хвилину;
- макс. крутний момент - 217 Ньютон-метрів при 2500 об / хв.
Двигун 4-циліндровий, розміщення циліндрів - рядне. Інжектор з розподіленим уприскуванням палива безпосередньо в камери згоряння поршнів, відповідає екологічному стандарту Євро-2.
Дизельний двигун ЗМЗ 51432:
- обсяг - 2,23 літра;
- максимальна потужність 113 л.с. при 3500 оборотах;
- макс. крутний момент - 270 Ньютон-метрів при 1800-2800 оборотах.
Чотири циліндра також мають рядне розміщення, система уприскування - інжекторний.
Крім цих двох двигунів на попередні комплектації УАЗ Патріот встановлювався двигун італійського виробництва - IVECO F1A.
Характеристики даного двигуна наступні:
- дизель, об'єм 2,3 літра;
- при 3900 оборотах досягається максимальна потужність в 116 кінських сил;
- макс. крутий. момент - 270 Н / м при 2500 оборотах на хвилину.
Оновлений УАЗ 2015 ж року даними двигуном оснащуватися не буде.
В якості трансмісії в зв'язці з цими двигунами буде виступати п'ятиступінчаста коробка передач.
Автомобіль йде з повним приводом Part-Time, тобто:
- постійний задній привід;
- жорстко підключається передній.
Керувати розподілом зусиль на осі можна за допомогою двоступеневої роздавальної коробки з електроприводом.
динамічні характеристики
Зрозуміло, що від двотонного позашляховика очікувати якихось особливих швидкісних рекордів не варто, однак потужності двигунів цілком вистачить, щоб водій впевнено почував себе і на складних ділянках без нормального асфальтового покриття, і в щільних потоках швидкісних автомагістралей.
З бензиновим двигуном максимальна швидкість становитиме 150 кілометрів на годину. Розгін до першої сотні займе приблизно 20 секунд.
Витрата палива у ЗМЗ 409.10 наступний:
- 12,5 літра бензину Аі-92 в змішаному циклі;
- 14,5 - по місту;
- 10,5 - за містом.
При цьому на швидкості 90 км / год середня витрата складе 11-12 літрів, а на швидкості 120 км / год - 15-16 літрів.
ЗМЗ 51432 показує наступні характеристики:
- максимум швидкості - 135 кілометрів на годину;
- розгін до ста кілометрів на годину - близько 22 секунд.
Витрата дизеля по трасі складає в середньому 9,5 літра при швидкості 90 км / год.
Якщо ж ви захочете перевести бензиновий варіант на газ, то приготуйтеся витрачати на 100 кілометрів приблизно 16 літрів «блакитного палива».
Масово-габаритні параметри УАЗ Патріот 2015
За своїми параметрами Патріот якраз потрапляє в категорію середньорозмірних позашляховиків.
Для трьох доступних комплектацій вказуються такі параметри:
- Класик - 4750/2760/1900/1910 (довжина / колісна база /ширина висота);
- Комфорт і Лімітед - 4785/2760/1900/2005.
Колія передніх і задніх коліс складає 1600 міліметрів для базової комплектації Класик і 1610 міліметрів для комплектацій Комфорт і Лімітед.
маса:
- 2125 кілограм для версії авто, які оснащуються бензиновими моторами;
- 2165 кг - дизель.
Максимальна маса вантажу для транспортування - 525 кілограм, відповідно вага позашляховика з повним завантаженням становитиме 2650 і 2690 кілограм.
Хочеться також сказати, що хоч за документами вантажопідйомність і становить 525 кілограм, ми неодноразово переконувалися, що вага в 600 кг Патріот запросто зможе потягнути.
Дорожній просвіт він же кліренс , У всіх комплектаціях складає 210 міліметрів. Автомобіль може долати брід глибиною до півметра, що теж важливо при їзді по бездоріжжю. Кут рампи складає 35 градусів - тобто автомобіль не сяде «на черево» при заїзді на досить круті нерівності, ну а вже переїжджати бордюри в умовах міста він зможе без проблем.
Шасі, підвіска, гальмівна система
Особливих інноваційних рішень в ходової частини оновленого позашляховика ви не знайдете.
Але ось важливе оновлення у нового Патріота з'явилося в системі підвіски - використаний стабілізатор поперечної стійкості на задній осі.
У всіх же інших відносинах підвіска і система амортизації залишилася без особливих змін:
- передня - залежна пружинна, стабілізатор стійкості;
- задня - теж залежна, на ресорах.
Гальма для передніх коліс йдуть дискові, вентильовані, ззаду встановлена звичайна барабанна система.
Шини в залежності від комплектації можна вибрати радіусом на 16 дюймів і типорозміру 225/75 або 235/70. Якщо ж автомобілю доведеться працювати в більш складних умовах то можна замовити масивні колеса з посиленим протектором, їх розмір - 245/60 R 18.
Ціна, екстер'єр та інтер'єр
За ціною Патріот відповідає своїй назві і залишається в межах бюджетного сегмента.
В наявності є таке комплектації:
- Classic - від 679 тисяч,
- Comfort - від 739 тисяч,
- Limited - від 799 тисяч рублів.
Можна отримати суттєві знижки по програмі утилізації - до 50 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Головні відмінності між зазначеними комплектаціями складаються не в технічних характеристиках, а в додаткових опціях. У базовій комплектації ви не знайдете: ABS / EBD, іммобілайзер, центральний замок, контейнер для запаски , Рейлінги, активну антену, навігаційну систему з ГЛОНАСС і GPS, кондиціонер. Ну а в більш дорогих версіях всі ці необхідні елементи є в наявності.
Якщо ж говорити про зміни в зовнішньому вигляді, то легко можна помітити, що автомобіль пережив значний фейсліфтінг:
- блок фари зі світлодіодами ДГЗ ;
- радіаторна решітка з ламаються лініями;
- бампер кріпиться до кузова, а не до рами;
- задні вогні заходять на боковини.
Поліпшилися показники шумоізоляції завдяки уклеєним склі. Пороги також інтегровані в кузов.
У салоні головні зміни торкнулися сидінь - тепер вони вітчизняного, а не корейського виробництва, є більше можливостей правильно відрегулювати водійське сидіння під своє зростання . Більше регулювань і для пасажирських сидінь. У більш дорогих комплектаціях з'явилась інформаційна панель мультимедійного центру з навігатором, діагональ сенсорного дисплея - 7 дюймів.
Заднім пасажирам виділили більше простору на цілих 8 сантиметрів, за рахунок зміщення заднього ряду сидінь назад. При бажанні ще один диван можна поставити в багажний відсік і автомобіль буде вміщати 7 пасажирів (або 9, якщо з дітьми).
До речі, обсяг багажника - 700 літрів.
Тести і відгуки
Тестували УАЗ Патріот вже безліч разів і в самих різних умовах.
Якщо відчуття розбити по пунктах, то виділимо такі основні, на наш погляд, моменти:
- вже дуже велика витрата палива - якщо відправитися влітку кудись у далечінь до моря, то 87-літрового бака вистачить на 400-500 кілометрів;
- двигуни відверто слабкі для двухтонной машини, щоб їхати на великій швидкості, потрібно підтримувати високі обороти;
- коробка передач - класична, але все передавальні числа відміряно чітко, з перемиканням проблем немає;
- грубка може підвести - тепле повітря з дефлекторів влітку;
- короткий хід педалі газу, туга педаль гальма, до речі гальмівний шлях не найкоротший.
З позитивних моментів перш за все впадає в очі надійність, що не дуже характерно.
Так, при маневруванні на гірських трасах або на бездоріжжі постійно доводиться переміщати важіль раздатки - його навіть можна поламати, але ось якихось значних поломок в трансмісії і підвісці ви не знайдете.
Серйозні поломки, в залежності від манери їзди і експлуатації, можуть початися десь ближче до рубежу в 35-40 тисяч кілометрів пробігу: розбиті підшипники маточини, заміна стабілізаторів, прокладки головки блоку. Деякі водії скаржаться на сторонні звуки з роздавальної коробки, система охолодження потребує постійного контролю - тріщини в шлангах, що протікають краники.
Якщо не стежити за кузовом, то корозія швидко роз'їсть корпус і днище.
Одним словом, відгуків про цю машину можна знайти дуже багато, як позитивних, так і не дуже. Радимо просто дотримуватися всіх рекомендацій виробника, не перевантажувати автомобіль і використовувати за призначенням. У разі будь-яких поломок звертайтеся в сервісні центри, використовуйте тільки оригінальні запчастини при ремонті.
Відео огляд автомобіля УАЗ 2015 року випуску.