Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Новини

Наша сеть партнеров Banwar

30.12.2017 ТОВ «Українська хендлінгової компанія» успішно почала обслуговування нового типу ВС Boing 767-300 нашого клієнта Azur Air Ukraine

2017 ТОВ «Українська хендлінгової компанія» успішно почала обслуговування нового типу ВС Boing 767-300 нашого клієнта Azur Air Ukraine

01.11.2017 ТОВ «Українська хендлінгової компанія» оновила корпоративний стиль форменого одягу фронт-лайн персоналу.

2017 ТОВ «Українська хендлінгової компанія» оновила корпоративний стиль форменого одягу фронт-лайн персоналу

12.04.2017 ТОВ «Українська хендлінгової компанія» взяла участь в XIII Ярмарку вакансій НАУ «День кар'єри: Злітна смуга»

16.06.2015 ТОВ «Українська хендлінгової компанія» здає в оренду несамохідні установки для обслуговування туалетних (TSC -7030) і водних (PWC -1000) систем ВС 2012 випуску фірми Zodiac (Чехія).

ZODIAC TSC -7030

Причіпна візок для обслуговування туалетів (ємність цистерни для відходів 700 л, цистерни для промивної води 300 л)

Конструкція складається з закритих сталевих профілів, захищених напиленням цинком і лакуванням. Вона покрита сталевий оцинкованої і лакованої листової сталлю, верхня поверхня покрита листовим дюралюмінію з захистом від ковзання. Нерухома задня вісь - складова частина рами. Передня керована вісь встановлена ​​на сферичної доріжці. Колеса зі сталевими дисками з інтегрованими втулками і шарикоподшипниками оснащені цельнорезіновое шинами розміром 4.00-8. Дишло закінчується петлею діаметром 40 мм. Передня вісь оснащена стоянковим гальмом, який приводиться в дію за допомогою підйому і фіксації дишла в вертикальному положенні. Цистерни, включаючи випускний трубопровід, виготовлені з нержавіючої сталі; вони оснащені покажчиком рівня наповнення і інспекційним отвором для зручності очищення, дезінфекції та перевірки. Вода перекачується в літак через фільтр за допомогою насоса, який приводиться в рух електричним двигуном або двигуном внутрішнього згоряння. На виході промивної води встановлений водомір з можливістю обнулення для заповнення запропонованого обсягу води, закачиваемой в літак. Відходи з літака випускаються за допомогою легкого прозорого шланга з ПУ, який веде в збірний резервуар. Цистерна для відходів розвантажується за допомогою кульового клапана з її заднього боку. Термоізоляція - шар пінистого полістиролу.

Висота (мм) 1010

Довжина (мм) 3295

Ширина (мм) 1700

Вага від (кг) 1000

ZODIAC PWC -1000

Причіпна візок для транспортування питної води (ємність цистерни 1000 л)

Конструкція складається з закритих сталевих профілів, захищених напиленням цинком і лакуванням. Вона покрита сталевий оцинкованої і лакованої листової сталлю, верхня поверхня покрита листовим дюралюмінію з захистом від ковзання. Нерухома задня вісь - складова частина рами. Передня керована вісь лежить на сферичної доріжці. Колеса зі сталевими дисками з інтегрованими втулками і шарикоподшипниками обладнані цельнорезіновое шинами розміром 4.00-8. Дишло закінчується петлею діаметром 40 мм. Передня вісь оснащена стоянковим гальмом, який приводиться в дію за допомогою підйому і фіксації дишла в вертикальному положенні. Цистерна разом з випускним трубопроводом виготовлена ​​з нержавіючої сталі. Вона обладнана покажчиком рівня наповнення і інспекційним отвором для зручності очищення, дезінфекції та перевірки. Для заповнення вона забезпечена муфтою швидкого дії типорозміру «C» і повітряний переливом. Вода перекачується з цистерни в літак через фільтр за допомогою насоса з нержавіючої сталі, який приводиться в рух електричним двигуном або двигуном внутрішнього згоряння. Термоізоляція - шар пінистого полістиролу.

Висота (мм) 1010

Довжина (мм) 3415

Ширина (мм) 1730

Вага від (кг) 980

Контакти для зв'язку:

Ганькевич Олександр Миколайович

Заступник Генерального директора з виробництва

тел. +380504108638

e-mail: [email protected]

18.11.2014 ТОВ «Українська хендлінгової компанія» здає в оренду два наземних джерела живлення 2012 випуску фірми Guinault (Франція).

GA 100 (використано ресурсу 2 495 годин)

GA 120 (використано ресурсу 2 597 годин)

Місцезнаходження: міжнародний аеропорт Київ (IEV)

Наземний джерело живлення GA100 Призначений для регіональних і узкофюзеляжних ВС

  • Сталева рама, антикорозійна обробка, автоматичне гальмо при опущеному або піднятому дишлі
  • вихід 400Hz -115 / 200Vac постійною потужністю 100кВА при cos phi 0.8 з кабелем 10м і стандартним роз'ємом STANAG 3303
  • DEUTZ TURBO дизельний двигун тип BF BF4M1013EC (водяного охолодження)
  • GUINAULT Бесщеточний генератор ASAS250M250- 2182 об / хв
  • 1 (один) вихід 28 Vdc з кабелем довжиною 10м.і стандартним авіаційним роз'ємом 800А постійної напруги, 2400 А пікової напруги
  • Оснащений ATR обмежувачем напруги.
  • Можливість одночасного використання виходів змінного і постійного струму.
  • Проблисковий маяк на даху
  • Зимовий пакет для експлуатації до -35 ° C (підігрів блоку циліндрів двигуна і зарядний пристрій для акумуляторів з живленням від мережі 220В з кабелем)
  • Розміри: 3300 x W: 1880 XH: 1 765
  • Вага: близько 2300 kg
  • Колір: шасі сірий (гаряче цинкування), капот білий RAL 9010
  • Вбудований пластиковий демонтовані паливний бак 260л
  • Відсіки для зберігання кабелів з кожного боку агрегату, габаритні вогні, дисплеї U, I, F
  • Один комплект інструкції по експлуатації та обслуговуванню російською мовою + інструкція по двигуну
  • Агрегат відповідає чинним стандартам IATA, EN12312-20, ISO6858, SAE ARP2015, EC 97/68, маркований CE.

Додатково в комплекті:

  • Запасне колесо з шиною в зборі
  • Паливний фільтр-сепаратор з підігрівом

Наземний джерело живлення GA120 Призначений для регіональних, узкофюзеляжних і широкофюзеляжних ВС

  • Сталева рама, антикорозійна обробка, автоматичне гальмо при опущеному або піднятому дишлі
  • виходу 400Hz -115 / 200Vac постійною потужністю 120кВА при cos phi 0.8 з кабелем 10м і стандартним роз'ємом STANAG 3303
  • DEUTZ TURBO дизельний двигун тип BF BF6M1013EC (водяного охолодження)
  • GUINAULT безщіткових генератор AS250M250- 2182 об / хв
  • 1 (один) вихід 28 Vdc з кабелем довжиною 10м.і стандартним авіаційним роз'ємом STANAG 3302 800А постійної напруги, 2400 А пікової напруги
  • Оснащений ATR обмежувачем напруги.
  • Можливість одночасного використання виходів змінного і постійного струму.
  • Проблисковий маяк на даху
  • Зимовий пакет для експлуатації до -35 ° C (підігрів блоку циліндрів двигуна і зарядний пристрій для акумуляторів з живленням від мережі 220В з кабелем)
  • розміри: 3300 x W: 1880 XH: 1 765
  • вага: близько 2400 kg
  • Колір: шасі сірий (гаряче цинкування), капот білий RAL 9010
  • Вбудований пластиковий демонтовані паливний бак 280л
  • Відсіки для зберігання кабелів з кожного боку агрегату, габаритні вогні, дисплеї U, I, F
  • Один комплект інструкції по експлуатації та обслуговуванню російською мовою + інструкція по двигуну
  • Агрегат відповідає чинним стандартам IATA, EN12312-20, ISO6858, SAE ARP2015, EC 97/68, маркований CE.

Додатково в комплекті:

  • Запасне колесо з шиною в зборі
  • Паливний фільтр-сепаратор з підігрівом
  • Додатковий однофазний вихід з розеткою 115V \ 400Hz 1kW для допоміжного обладнання

Контакти для зв'язку:

Ганькевич Олександр Миколайович

Начальник комерційного відділу

тел. +380504108638

e-mail: [email protected]

07.07.2014 ТОВ «Українська хендлінгової компанія» розширює співпрацю з ТОВ «Скай Хендлинг».

ТОВ «Українська хендлінгової компанія» (Ukrainian Handling Company LLC)   www ТОВ «Українська хендлінгової компанія» (Ukrainian Handling Company LLC) www.uhc.aero з 06 липня 2014 року розширює співпрацю з ТОВ «Скай Хендлинг» (Sky Handling LLC) skyhandling.com.ua В рамках розширення співпраці компанії будуть надаватися представницькі послуги і наземне адміністрування рейсів в міжнародному аеропорту «Львів», які дозволять якісно і в строк організувати обслуговування VIP клієнтів ТОВ «Скай Хендлинг».

03.07.2014 ТОВ «Українська хендлінгової компанія» розпочинає співпрацю з ПАТ «Авіалінії Харкова».

ТОВ «Українська хендлінгової компанія» (Ukrainian Handling Company LLC)   www ТОВ «Українська хендлінгової компанія» (Ukrainian Handling Company LLC) www.uhc.aero з 03 липня 2014 року розпочинає співпрацю з ПАТ «Авіалінії Харкова» (Kharkiv airlines) flykharkiv.com В рамках співпраці Авіакомпанії будуть надаватися представницькі послуги і наземне адміністрування рейсів в міжнародному аеропорту «Львів», які дозволять Авіакомпанії якісно і в строк організувати обслуговування пасажирів і повітряного судна. ПАТ «Авіалінії Харкова» з 03 липня 2014 року розпочинає виконувати чартерні рейси по популярним туристичним напрямками Львів - Анталія (Туреччина) і Львів - Шарм-ель-Шейх (Єгипет).

16.06.2014 ТОВ «Українська хендлінгової компанія» розпочинає надання послуг МААК «УРГА»

ТОВ «Українська хендлінгової компанія» (Ukrainian Handling Company LLC)   www ТОВ «Українська хендлінгової компанія» (Ukrainian Handling Company LLC) www.uhc.aero з 18 червня 2014 року розпочинає повномасштабне співробітництво з МААК «УРГА» (IJSAC «URGA») www.urga.com.ua . В рамках співпраці Авіакомпанії будуть надаватися такі послуги: представницькі послуги, наземне адміністрування рейсів, продаж авіаперевезень, прийом зборів від пасажирів за провезення наднормативного багажу, а також інші послуги в міжнародному аеропорту «Львів», які дозволять Авіакомпанії якісно і в строк організувати обслуговування пасажирів, екіпажу, а також повітряного судна. 18 червня 2014 року МААК «УРГА» відкриває повітряне сполучення між Львовом і Києвом. Рейси Львів - Київ будуть виконуватися з понеділка по п'ятницю о 19:00, о 19:40 щонеділі. На лінії Київ - Львів авіакомпанія буде експлуатувати комфортні шведські літаки Saab 340. Обслуговування на борту організовано в преміум - економічному класі з наданням харчування і додаткових послуг і економічному класі, де пасажирам запропонують напої.

22.01.2014 «Ukrainian Handling Company і Guinault - легкий запуск, надійний політ»

Рівно рік тому в січні 2013 року компанія Ауфбау, г Рівно рік тому в січні 2013 року компанія Ауфбау, г. Киев (Aufbau Ltd) www.aufbau.com.ua, яка займається постачанням комунальної та авіаційної техніки, успішно реалізувала черговий проект з постачання наземних джерел живлення компанії Guinault (Франція) (GPU ( Ground Power Unit) GA100, GA120) ,. Дане обладнання було поставлено в ТОВ «Українська хендлінгова компанія» (Ukrainian Handling Company LLC) www.uhc.aero для використання на території МА «Київ» (Жуляни).

ТОВ «Українська хендлінгової компанія» з 2004 року працює на ринку наземного обслуговування в аеропортах України надаючи широкий спектр послуг починаючи від наземного адміністрування, обслуговування пасажирів і повітряних суден до продажу авіаперевезень як генеральний вантажний і пасажирський агент Авіакомпаній.

На сьогоднішній день офіси і каси компанії розташовуються в 10 аеропортах і регіонах України: Київ (Бориспіль і Жуляни), Львів, Одеса, Миколаїв, Запоріжжя, Харків, Донецьк, Луганськ, Сімферополь, а клієнтами компанії на сьогоднішній день є великі Авіакомпанії СНД і Європи : ВАТ «Авіакомпанія ЮТейр» (РФ), ТОВ «Авіакомпанія ЮТейр- Україна» (Україна), ГТК «Росія» (РФ), ТОВ «Авіатранс К» (Україна), ТОВ «Авіакомпанія Хорс» (Україна), Air Baltic ( Латвія), Fly Dubai (ОАЕ), Nouvelair (Туніс), Wizz Air (Україна, Угорщина).

Також слід зазначити, що в листопаді 2013 року ТОВ «Українська хендлінгової компанія» стала найбільшим провайдером наземного обслуговування пасажирів і багажу в МА «Київ» (Жуляни) обслуговуючи до 50 000 пасажирів на відправлення в місяць авіакомпаній входять до групи «Ютейр» і «WizzAir ».

По закінченню року використання GPU (GA100, GA120), компанії Guinault, важливим моментом було б дізнатися про дане обладнання «в роботі». Для цього пропонуємо до уваги невелике інтерв'ю з представниками безпосередньо користувача даного обладнання - начальником комерційного відділу ТОВ «Українська хендлінгової компанія», Олександром Ганькевичем і людиною, який спеціалізується на сервісному обслуговуванні джерел наземного харчування, сервіс-інженером ТОВ «Ауфбау», Дмитром Сидоровим.

І так, Олександр (Начальник комерційного відділу ТОВ «Українська хендлінгової компанія»), що було вирішальним фактором при виборі виробника даного обладнання?

«Коли наша компанія перейшла до реалізації стратегічного проекту з організації повного комплексу послуг з наземного обслуговування нашого основного клієнта ТОВ« Авіакомпанія ЮТейр-Україна »в МА« Київ »(Жуляни), перед нами стояло завдання задоволення потреби в наземних джерелах живлення флоту ATR-42 / 72, у яких відсутня допоміжна силова установка (ЗСУ) та необхідний наземний джерело живлення на період всього наземного обслуговування в аеропорту. При цьому дані установки повинні були мати можливість обслуговування таких типів повітряних суден (ПС) як B737 і A320. При розгляді ряду моделей GPU від різних виробників, ми вирішили зупинитися на продукції компанії Guinault, а саме моделях GA100 і GA120, які повністю задовольняли наші потреби і були рекомендовані виробником повітряних суден ATR (Франція). Компанія Guinault є експертом в галузі авіації з 1949 року і відома у всьому світі своїми ноу-хау і великим досвідом в розробці і виробництві техніки наземного обслуговування повітряний судів: джерела наземного харчування, установки повітряного запуску, електро-конвертери. Також вирішальним фактором в нашому виборі стало наявність офіційного представника і сервісного центру Guinault на території України. »

-з якими проблемами зіткнулися працівники Вашої компанії при використанні даного обладнання

За період експлуатації, який склав рівно рік, обидва агрегату напрацювали понад 2000 годин кожен, при обслуговуванні ПС типу ATR-42/72, CRJ-200, B737, що свідчить про досить інтенсивному використанні. За весь період особливих проблем з обладнанням не виникало, а паливна ефективність вразила і склала в середньому 8 л на годину, що менше на 20% очікуваного результату, а зимовий пакет який був встановлений при виготовленні дозволив експлуатувати агрегати і при температурі - 20 * С в лютому - березні 2013 року.

Також слід зазначити, що робота з обладнанням надзвичайно легка і ефективна після проходження всіма співробітниками навчання безпосередньо інженером прибулим з заводу виробника Guinault у Франції яке зайняло менше тижня. »

Тепер давайте дізнаємося думку сервіс-інженера.

-Дмитрий, як Ви вважаєте, які основні характеристики відрізняють джерела наземного харчування компанії Guinault від аналогічної продукції інших виробників?

Для початку варто відзначити, що перший наземний джерело живлення 400Гц був створений засновником компанії Guinault - Maurice Guinault в далекому 1949года. І ось вже на протязі більш ніж 60 років компанія виробляє джерела живлення, і іншу наземну техніку, необхідну для наземного обслуговування повітряних суден, замість використання допоміжної силової установки (ВСУ). Guinault постійно працює над удосконаленням конструкції своїх агрегатів. На компанію працює цілий конструкторський відділ. Тому 90% всіх агрегатів і складових частин розроблені і вироблені безпосередньо потужностями Guinault, що дозволяє на найвищому рівні проводити контроль якості продукції, що випускається. Діапазон потужностей лінійки джерел наземного харчування досить широкий, від 100кВА до 180кВА, що дозволяє оптимально підібрати агрегат під конкретні потреби Хендлінгова компанії. Залежно від умов експлуатації джерело живлення може комплектуватися «зимовим пакетом» - набором опцій, що дозволяє працювати при -40С. І ще, тільки у виробів Guinault, завдяки їх власне розробленим генератору, двигун працює на низьких оборотах - 1714 об / хв, що робить його максимально ефективним з точки зору витрат палива.

-Чого дозволяє досягти обладнання компанії Guinault при використанні?

Відмінною рисою виробів Guinault є висока ефективність роботи обладнання, надійність агрегатів, безпека і простота в роботі і обслуговуванні. Як показує практика, при належному догляді і обслуговуванні обладнання, вироби Guinault можуть працювати максимально ефективно, ніж забезпечують собі дійсно статус лідерів на світовому ринку наземної техніки аеропортів. Також, варто відзначити, що вироби Guinault завдяки своїм технічним характеристикам і широкому діапазону моделей, здатні обслужити 99,9% існуючих типів ВС, в т.ч. і військову авіацію і вертольоти. Наприклад, для літаків сімейства ATR, встановлено обмеження по вхідному струмі, що забезпечує безпечне електроживлення на борт на стоянці і при запуску двигунів. А оскільки в парку ТОВ «Авіакомпанія ЮТейр-Україна» яку обслуговує ТОВ «Українська хендлінгової Компанія», літають саме літаки ATR42 / 72, така опція більш ніж актуальна. За час роботи не було жодного нарікання ні від екіпажів, ні від технічного персоналу.

Джерела наземного харчування Guinault також успішно експлуатуються в багатьох аеропортах України.

Дмитрий, як Ви вважаєте, які основні характеристики відрізняють джерела наземного харчування компанії Guinault від аналогічної продукції інших виробників?
Чого дозволяє досягти обладнання компанії Guinault при використанні?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов