Наша сеть партнеров Banwar
- Як «подружити» відділ маркетингу та продажів?
- Що це за елемент, якого бракує в вашому маркетингу, відсутність якого заважає успішному висновку нового продукту / послуги на ринок?
- Як без цінової війни протидіяти акціям конкурентів?
- Як забезпечити відтік товару зі складу дистриб'ютора або успішні продажі складних, дорогих послуг?
- Як зробити, щоб продавці свої (і дилерів) продавали багато, на великі суми і з максимальною маржинальністю?
Ось кілька проблем, які існують у взаємодії регіональних менеджерів, продакт і бренд-менеджерів зі своїм відділом продажів і відділами продажів дистриб'юторів, після яких виникає запитання: «Що робити?».
- Наприклад, компанія вирішила випустити на ринок новий товар або послугу. Відділ маркетингу розробив план запуску в який включив всілякі рекламні активності, промоушени і навіть навчання команди продажів. Запустили ... Не продається, як прогнозувалося. Що робити?
- Підписали контракт із зобов'язаннями під певні обсяги продажів. Створили товарний запас на складі. Навчили менеджерів продукту, провели рекламну кампанію ... і - фіаско.
- Якщо розірвана ланцюжок маркетинг-продажу, відділ продажів починає звинувачувати відділ маркетингу в недостатності активностей, а відділ маркетингу звинувачує продажу, в недостатності зусиль. І це перетворюється у велику проблему.
- Домовилися з дистриб'ютором про продаж товарів або послуг, завезли першу партію на склад (домовилися про мінімальний обсязі продажів товарів / послуг). Менеджери пішли до клієнтів, зробили перші рідкісні продажу, і все застопорилося ...
- Менеджери пішли «в поля», і принесли таку зворотний зв'язок: «Дорого!», «Не продається», «Клієнт не готовий», «Це нікому не потрібно».
- Менеджери раніше продавали дешевий і середньої категорії продукт, а компанія вирішила вийти на новий сегмент ринку з новим товаром або послугою. І після запуску продажу «стали».
Тренінг призначений для:
- Бренд - менеджерів
- Продакт менеджерів
- маркетинг менеджерів
- маркетинг директорів
Ось кілька проблем, які існують у взаємодії регіональних менеджерів, продакт і бренд-менеджерів зі своїм відділом продажів і відділами продажів дистриб'юторів, після яких виникає запитання: «Що робити?».
- Наприклад, компанія вирішила випустити на ринок новий товар або послугу. Відділ маркетингу розробив план запуску в який включив всілякі рекламні активності, промоушени і навіть навчання команди продажів. Запустили ... Не продається, як прогнозувалося. Що робити?
- Підписали контракт із зобов'язаннями під певні обсяги продажів. Створили товарний запас на складі. Навчили менеджерів продукту, провели рекламну кампанію ... і - фіаско.
- Якщо розірвана ланцюжок маркетинг-продажу, відділ продажів починає звинувачувати відділ маркетингу в недостатності активностей, а відділ маркетингу звинувачує продажу, в недостатності зусиль. І це перетворюється у велику проблему.
- Домовилися з дистриб'ютором про продаж товарів або послуг, завезли першу партію на склад (домовилися про мінімальний обсязі продажів товарів / послуг). Менеджери пішли до клієнтів, зробили перші рідкісні продажу, і все застопорилося ...
- Менеджери пішли «в поля», і принесли таку зворотний зв'язок: «Дорого!», «Не продається», «Клієнт не готовий», «Це нікому не потрібно».
- Менеджери раніше продавали дешевий і середньої категорії продукт, а компанія вирішила вийти на новий сегмент ринку з новим товаром або послугою. І після запуску продажу «стали».
Що з себе являє наша програма.
На курсі Ви отримаєте більше інструментів, для впливу на відділи продажів, які ще не використовують ваші конкуренти.
Інструменти, які ви отримаєте на курсі:
- Матеріали, як навчати продавців доларів, збільшити продажі, які не затарівая доларів, а допомагати дилера робити відтік з торгової точки;
- Уміння розробляти для своїх відділів продажів (відділів продажів дистриб'юторів) для продажів конкретних брендів по конкретним категоріям клієнтів і каналах продажів стандарти ведення переговорів: презентація рішення, все про питання, які потрібно задати клієнту, перелік заперечень і відповіді на них);
- Отримати технологію тренувань продавців своїх і продавців доларів;
- Матеріали для переходу з навчання продукту / послуги до навчання продавати продукт / послугу.
За рахунок цього ваші менеджери і менеджери дистриб'юторів зможуть:
- збільшити суму середньої угоди за рахунок збільшення продажів більш дорогих товарів і послуг
- підвищити конверсію переговорів (більше угод за меншу кількість зустрічей)
- обґрунтовувати більш високу вартість продукту / послуги і робити це максимально ефективно
- перестати сподіватися на один супераргумент і зменшити кількість переробок комерційних пропозицій
- підвищити продажі на 19-27%
- знизити тривалість процесу укладення угоди з 3 місяців до 1,5
- підвищити маржинальність угоди і зменшити відсоток знижки
- відійти від конкуренції за ціною (ефективна продаж свого більш дорогого, ніж у конкурента, продукту
За рахунок чого ви отримуєте такі результати
- СИСТЕМА ТРЕНУВАНЬ SalesMaster, яка конкурує з кращими світовими системами
Наша система навчання переговорам стоітнаравне зі світовими лідерами «Miller Heiman», «The Gap Partnership». Аналогів в СНД немає. - 100% АДАПТАЦІЯ
Ви пройдете тренінг, на 100% адаптований до специфіки вашого бізнесу, продукту і каналу продажів.
Ось стаття, яка допоможе зрозуміти, для чого Вам необхідно це навчання і яких результатів досягнете після його проходження.
Замовте розрахунок проекту для Вас
Ваші дані не будуть передані 3-им особам
Як «подружити» відділ маркетингу та продажів?Як «подружити» відділ маркетингу та продажів?
Що це за елемент, якого бракує в вашому маркетингу, відсутність якого заважає успішному висновку нового продукту / послуги на ринок?
Як без цінової війни протидіяти акціям конкурентів?
Як забезпечити відтік товару зі складу дистриб'ютора або успішні продажі складних, дорогих послуг?
Як зробити, щоб продавці свої (і дилерів) продавали багато, на великі суми і з максимальною маржинальністю?
Що робити?
Що робити?