Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Lamborghini

  1. концепткар [ правити | правити код ]
  2. прототипи [ правити | правити код ]
  3. В Росії [ правити | правити код ]

Наша сеть партнеров Banwar

Automobili Lamborghini SpA (коротко: Lamborghini - [Lamborɡiːni] Automobili Lamborghini SpA (коротко: Lamborghini -   [Lamborɡiːni]   слухати   - Ламборгіні   [7]   ) - італійська компанія, виробник дорогих   спортивних автомобілів   під маркою Lamborghini слухати - Ламборгіні [7] ) - італійська компанія, виробник дорогих спортивних автомобілів під маркою Lamborghini. Знаходиться в комуні Сант-Агата-Болоньєзе , близько Болоньї . Компанія заснована в 1963 році Ферруччо Ламборгіні , На той момент він вже був засновником великої компанії по виробництву тракторів .

Сам Ламборгіні після заснування компанії володів їй ще 9 років. Сьогоднішній власник компанії - Audi [5] .

На початку 1960-х років Ферруччо Ламборгіні був власником кількох компаній і міг собі дозволити купувати дорогі автомобілі. У різний час у нього були Mercedes 300SL , кілька Maserati 3500 GT , Jaguar E-type . Він також володів кількома Ferrari 250 GT, різних версій. Але в кожному автомобілі він знаходив деякі недоліки.

Існує кілька версій про причини, за якими Ламборгіні заснував власну фірму. Всі ці версії зводяться до конфлікту між Енцо Феррарі (Власником компанії Ferrari ) і Ферруччо Ламборгіні . Найбільш популярна версія, розказана сином Ферруччо Ламборгіні, говорить, що Ламборгіні приїхав на фабрику до Енцо Феррарі поскаржитися на якість зчеплення в своєму автомобілі Ferrari 250 GT . Енцо відправив Ламборгіні назад з побажанням і далі займатися тракторами, тому що в автомобілях, а тим більше спортивних, Ламборгіні нічого не розуміє. Ламборгіні повернувся на фабрику, розібрав трансмісію в своєму Ferrari 250 GT і виявив, що виробник багатьох деталей той же, що і в тракторах Lamborghini. На своїх складах він знайшов відповідну заміну, і після складання проблема була вирішена.

Ферруччо вирішив, що його автомобіль буде мати двигун V12, цей двигун був також обраний з економічних причин. Ферруччо привернув до свого проекту талановитого інженера Джотто Біццаріні (Giotto Bizzarrini), власника компанії Bizzarrini SpA , Який до цього розробляв V12 для Ferrari.

прототип автомобіля Lamborghini 350 GTV був представлений громадськості на автошоу в Турині в жовтні 1963 року [8] . У березні 1964 року був показаний перший серійний автомобіль Lamborghini 350 GT. Продажі серійної версії були досить успішними. Народжений під знаком тільця , Ферруччо Ламборгіні прикрасив автомобіль логотипом із зображенням бика.

За успіхом моделі 350 GT настала не менш успішна модель Lamborghini 400 GT , Що принесла достатньо коштів для розробки першої цієї «перлини» фірми, легендарної Lamborghini Miura . Цей прототип автомобіля був продемонстрований самим Ферруччо в листопаді 1965 на автошоу в Турині , А вже в березні 1966 на автомобільній виставці в Женеві була представлена ​​робоча версія. Miura мала великий успіх - тільки за 1967 рік було продано 111 автомобілів - і компанія отримала популярність по всьому світу.

У 1971 році Lamborghini знову здивував світ прототипом нової революційної моделі Lamborghini Countach . Хоча сам автомобіль почав проводитися тільки трьома роками пізніше (в 1974), до цього часу він залишався в центрі уваги на будь-якому автошоу. Прототип мав новомодні тоді вертикально відкриваються двері, задні повітрозабірники і потужний 4-літровий двигун.

Однак в 1972 році у компанії трапився серйозну кризу - був перерваний контракт на поставку великої партії тракторів в Південну Америку. Нестача коштів змусив Ферруччо продати частину своєї частки тракторного виробництва, яка була куплена компанією Fiat . В остаточному підсумку, все тракторне виробництво перейшло під володіння Same Deutz-Fahr Group , Яка і виробляє трактора Lamborghini по сьогоднішній день.

Протягом сімдесятих років успішні продажі Lamborghini Countach підтримували компанію на плаву. Незабаром автомобільне виробництво стало самодостатнім і прибутковим, але, тим не менш, Ламборгіні продав свою частку компанії швейцарським інвесторам - Жоржу-Анрі Росетті (Georges-Henri Rossetti) і Рене Леймеру (René Leimer). Феруччо Ламборгіні помер в 1993 році у віці 76 років.

В результаті нафтової кризи 1970-х років продажу спортивних автомобілів різко впали. Компанія, в числі інших, зіткнулася з фінансовими проблемами, постачання запасних частин були зірвані, замовлення на автомобілі були розпродані на 2 роки вперед і покупці були вельми незадоволені таким терміном очікування. Як результат, в 1978 році компанія оголосила себе банкрутом . Італійський суд був змушений продати компанію. Вона була куплена братами Мімрам зі Швейцарії.

Купівля компанії корпорацією Chrysler стала черговим сюрпризом. В цей час велася робота над послідовником Countach - Lamborghini Diablo . Значні технічні та фінансові ресурси були залучені в модернізацію компанії і автомобілів, що випускаються, і кінцевий результат став черговим успіхом для компанії - модель Diablo дуже швидко вивела компанію знову на світовий рівень.

У 1994 році корпорація Chrysler через фінансові труднощі була змушена продати Lamborghini інвестиційній групі з Індонезії M'tec (Megatech) під керівництвом Томмі Сухарто [En] . З тієї ж самої причини (фінансові проблеми) компанія в 1998 році знову поміняла власника, на цей раз новим власником стала компанія Audi AG [5] . Новий власник знову справив великий вплив на дизайн випускалися суперкарів, сьогоднішніх Lamborghini Murciélago .

Різні моделі мають свої технічні нововведення, наприклад: кузов з вуглеволокна, високотехнологічні двигуни V12 . Оригінальний стиль автомобілів розроблявся Франко Скальоне (Franco Scaglione), Touring , Zagato , Маріо Марацці (Mario Marazzi), Bertone , ItalDesign і Марчелло Гандіні (Marcello Gandini) - відомими по всьому світу.

У 2001 році в Сант'Агата Болоньєзе був відкритий фірмовий музей - Museo Lamborghini , В 2016 році його реконструювали і повністю змінили експозиції [9] .

У березні 2019 року компанія Lamborghini спільно з італійським для аксесуарів брендом Piquadro випустили нову модель рюкзака. Його презентація відбулася на Женевському автосалоні 2019. Рюкзак Piquadro Bagmotic Special-Edition Automobili Lamborghini, випущений тиражем всього в 63 примірника - на поточний рік заснування автовиробника, створений з високотехнологічних матеріалів, використовуваних в автомобілях Lamborghini: штучної замші Alcantara, карбонового волокна, а також гладкою і зернистої шкіри. Дизайном спортивного автомобіля натхненні деталі рюкзака - помаранчева вставка спереду, що нагадує типову форму літери Y в дизайні машини, особливо виділяється на сидіннях і фарах [10] .

Модель Роки випуску Двигун Максимальна швидкість Кількість примірників 350 GT 1964 - 1967 V12 3464 см³ 254 км / ч 123 400 GT 1966 -1968 V12 3929 см³ 250 км / ч 247 Miura 1966- 1973 V12 3929 см³ 288 км / ч 764 Espada 1968-1978 V12 3929 см³ 245 км / ч 1217 Islero 1968-1970 V12 3929 см³ 248 км / ч 225 Jarama 1970-1976 V12 3929 см³ 240 км / ч 328 Urraco 1970-1979 V8 2463 см³ + 230 км / ч 776 Countach 1974-1990 V12 3929 см³ + 316 км / ч 1997 [11] Silhouette 1976-1979 V8 2996 см³ 260 км / год 54 Jalpa 1982-1989 V8 3485 см³ 240 км / ч 410 LM002 1986-1992 V12 5167 см³ 210 км / ч 301 Diablo 1990-2001 V12 5707 см³ + 330 км / ч 2884 Murciélago 2001-2010 V12 6192 см³ + 340 км / ч 4099 Gallardo 2003-2013 V10 4961 см³ + 325 км / ч 14022 Reventón 2008-2009 V12 6496 см³ 356 км / год 36 Aventador 2011- V12 6496 см³ 350 км / ч 3646 Sesto Elementо 2011 V10 5204 см³ 350 км / год 20 Veneno 2013 V12 6498 см³ 355 км / ч 3 Huracán 2014- V10 5204 см³> 325 км / год немає даних Asterion 2014- V10 5204 см³ 320 км / год немає даних Centenario 2016-2017 V12 6498 см³> 350 км / год 40 Urus 2018- V8 3993 см³ 305 км / год немає даних Sian 2020-V12 6498 см³ 350 км / год немає даних

концепткар [ правити | правити код ]

Гоночні автомобілі [ правити | правити код ]

Ферруччо Ламборгіні встановив за правило, що автомобілі Ламборгіні не беруть участі в гонках, тому в роки його керівництва компанія не проводила гоночних автомобілів .

Але, вже опинившись під керівництвом Розетті, компанія разом з BMW вирішила створити автомобіль, придатний для автогонок. Однак Ламборгіні зі своєю частиною завдання не впоралася, і автомобіль був повністю розроблений спортивним відділенням BMW. Пізніше він вступив у виробництво і продаж як BMW M1 .

В 1986 році для участі в змаганнях групи «C» компанія створила автомобіль Lamborghini QVX . Автомобіль був побудований, але проблеми зі спонсорами змусили пропустити сезон. QVX брав участь тільки в одній непрізовой гонці на трасі « Кьяламі »( Йоганнесбург ) В 1986 році під керуванням Тіффом Ніделл ( англ. Tiff Needell). Незважаючи на те, що автомобіль показав досить непоганий результат, програма фінансування була згорнута.

З 1989 по 1993 рік Ламборгіні поставляв двигуни V12 для автомобілів Формула 1 . Двигуни поставлялися для Larrousse , Ligier , Lotus , Minardi . В 1991 році Ламборгіні виставила в гонках власну команду, яка проіснувала лише один сезон. Цей же двигун, але під логотипом Chrysler (Нового власника компанії), в 1993 році тестувався на McLaren . Хоча за результатами тестувань двигун рекомендувався для використання в сезоні 1994 року , Команда вважає за краще двигун від Peugeot , І Chrysler закрив проект.

Для участі в Diablo Supertrophy - змаганнях однієї моделі, що проводилися щорічно з 1996 по 1999 роки, компанія надала дві модифікації автомобіля Lamborghini Diablo - Diablo SVR в перший рік і Diablo 6.0 GTR в інші 3 роки.

Lamborghini розробляв Lamborghini Murciélago R-GT для участі в чемпіонаті FIA GT і 24 години Ле-Мана . Найкращі результати всіх цих змагань - перше місце (стартував останнім) в класі LMGT1 на трасі «Каталунья» в серії «Ле-Ман» 2009 г. (автомобіль російської команди «ІнтерПрогрессБанк СПАРТАК Рейсінг») і третє місце (стартував п'ятим) при відкритті чемпіонату FIA GT в Валенсії (Автомобіль був виставлений командою Reiter Engineering ).

версія Lamborghini Gallardo для участі у чемпіонаті FIA GT3 розробляється командою Reiter Engineering.

прототипи [ правити | правити код ]

  • Lamborghini 350 GTV (1963)
  • Lamborghini 350 GTS (1965)
  • Lamborghini 3500 GTZ (1965)
  • Lamborghini Marzal (1967)
  • Lamborghini LP5000 Countach
  • Lamborghini AMS Raceca (1972)
  • Lamborghini P114 Bravo (1974)
  • Lamborghini Faena
  • Lamborghini Cheetah (1977)
  • Lamborghini Countach «Alfieri»
  • Lamborghini Athon (1980)
  • Lamborghini LM 001 (1981)
  • Lamborghini Marco Polo (1982)
  • Lamborghini LM 004 (1984)
  • Lamborghini Portofino (1987)
  • Lamborghini P140 (1988)
  • Lamborghini Genesis (1988)
  • Lamborghini Calà (1995)
  • Lamborghini Canto (1999)
  • Lamborghini Stella (2000)
  • Lamborghini Concept S (2005)
  • Lamborghini Miura Concept (2006)
  • Lamborghini Estoque Concept (2008)
  • Lamborghini Aventador Jota (2012)

Lamborghini протягом декількох років випускала великі двигуни V12 морських блоків для використання в гонках на моторних човнах, зокрема World Offshore Series Class 1. Цей двигун випускається з робочим об'ємом приблизно 8171 см³ з вихідною потужністю близько 940 л. с.

Компанія брала участь в гонках « Формули-1 »в 1989 - 1993 роках в якості постачальника двигунів для команди Larrousse ( 1988 - 1990 , 1992 - 1993 ), Lotus ( 1990 ), Ligier ( тисячу дев'ятсот дев'яносто один ) і Minardi ( 1992 ). У 1991 році автомобіль команди Modena , Який брав участь в чемпіонаті, був повністю розроблений і виготовлений компанією.

Рік Кількість 500 1000 1500 2000 2500 3000 3500 Ферруччо Ламборгіні (1963-1972) 1968 353 Жорж-Анрі Росетті і Рене Леймер (1972-1977) Receivership (1977-1984) Патрік Мімран (1984-1987) Chrysler Corporation (1987-1994) тисячу дев'ятсот дев'яносто один [13] 672 1992 [14] 166 1993 [14] 215 MegaTech (1994-1995) V'Power and Mycom Sedtco (1995-1998) 1996 [15] 211 1997 [14] 209 Audi AG (1999-Н.В) 1999 [16] 265 2000 296 2001 [17] 297 2002 [18] 424 2003 [19] 1305 2004 [19] 1592 2005 [20] 1600 2006 [16] 2087 2007 [21] 2406 2008 [22] 2430 2009 [23] 1515 2010 [24] 1302 2011 [25] 1602 2012 [26] 2083 2013 [27] 2121 2014 [28] 2530 2015 [29] 3245 2016 [30] 3457

В Росії [ правити | правити код ]

В 2005 році у Ламборгіні з'являється офіційний дилер в Росії і було продано два автомобілі [31] [32] . У квітні 2006 року компанія відкриває свій перший автосалон і продає за підсумками року 14 примірників [32] [33] . У 2007 році продажі збільшуються до 16 машин [34] [~ 1] . На наступний рік було реалізовано тільки 13 автомобілів компанії [31] . У 2009 році було продано 9 машин, а в 2010 - на одиницю більше [34] . У 2011 році Ламборгіні йде з російського ринку, так як офіційний дилер марки не став продовжувати контракт через непорівнянності витрат на реалізацію і результатів продажів [35] .

Пізніше, в квітні 2012 року, повертається в Росію з новим офіційним дистриб'ютором [36] . За підсумками року було продано 6 автомобілів [37] . 10 примірників стали результатом продажів 2013 року [38] . У 2014 році продажі виросли до 26 автомобілів [39] ; тоді як в 2015 році було реалізовано 19 автомобілів [40] [~ 2] . У 2016 році вже в першому кварталі було продано всі 25 автомобілів виділені за квотою [41] .

Компанією в різний час володіли:

  • Ферруччо Ламборгіні 1963-1972;
  • Жорж-Анрі Росетті (Georges-Henri Rossetti) і Рене Леймер (René Leimer) 1972-1977;
  • банкрут 1977-1984;
  • Патрік Мімран (Patrick Mimran) (керував компанією в 1980-1984) 1984-1987;
  • Chrysler 1987-1994;
  • Megatech 1994-1995;
  • V'Power, Mycom 1995-1998;
  • Audi AG - з 1998.
  1. Lamborghini продала в 2016 році рекордну кількість автомобілів - Журнал Движок
  2. Audi 2011 Annual Financial Report, 2012 , P. 245.
  3. Audi 2011 Annual Report, 2012 , P. 62.
  4. Audi 2011 Annual Financial Report, 2012 , P. 162.
  5. 1 2 3 Audi.com Automobili Lamborghini SpA
  6. Volkswagen Aktiengesellschaft Facts and Figures 2012 (неопр.) (PDF). volkswagenag.com. Volkswagen Aktiengesellschaft (11 June 2012). - «Automobili Lamborghini SpA (867 employees, founded in 1963 wholly owned by AUDI AG since 1998)». Дата обігу 10 серпня 2012. Читальний зал 11 серпня 2012 року.
  7. Василь Єфанов. Як правильно говорити: "Ламборгіні" або "Ламборджині"? (неопр.). auto.vesti.ru (5 серпня 2016). Дата обертання 22 січня 2019.
  8. Peter Valdes-Dapena. 1963 350 GTV (неопр.). CNN (4 березеня 2013).
  9. Lamborghini відкрив оновлений музей
  10. Piquadro і Lamborghini випустили високотехнологічний рюкзак (неопр.).
  11. Суперкари, 2011 , С. 3.
  12. Новий концепт Lamborghini Egoista (неопр.) (Недоступна посилання). Дата обігу 13 травня 2013. Читальний зал 30 грудня 2013 року.
  13. Lamborghini ставить рекорд з продажу (неопр.). Авто Mail.Ru. Дата звернення 25 квітня 2017.
  14. 1 2 3 Automobili Lamborghini Holding SpA Company History (неопр.). Дата обігу 13 квітня 2009. Читальний зал 20 жовтня 2012 року.
  15. Lamborghini Reports Record Figures (неопр.). carpages.co.uk (21 лютого 2004). - «In 1996 року, Automobili Lamborghini sold a total of 211 cars worldwide.». Дата обігу 3 серпня 2012. Читальний зал 3 серпня 2012 року.
  16. 1 2 Treat them mean (Англ.). Torque. Дата звернення 23 квітня 2017.
  17. Expansion Opportunity: Lamborghini seeks growth in emerging markets (Англ.). Autoweek. Дата звернення 25 квітня 2017.
  18. Lamborghini буде освоювати нові ринки (неопр.). Autonews. Дата звернення 25 квітня 2017.
  19. 1 2 Evaluation of Cooperative Planning in Supply Chains: An Empirical Approach of the European Automotive Industry (Англ.). Springer Science & Business Media. Дата звернення 24 квітня 2017.
  20. Lamborghini відкрила свій перший в Росії автосалон (неопр.). Драйв. Дата звернення 24 квітня 2017.
  21. Audi Group: рекордні показники за 2008 фінансовий рік (неопр.). Драйв. Дата обертання 22 квітня 2017.
  22. Lamborghini працює над автомобілем на кожен день (неопр.). За кермом. Дата обертання 22 квітня 2017.
  23. Міркуємо про покарання, послане Lamborghini в Росії (неопр.). Драйв. Дата обертання 22 квітня 2017.
  24. Вітальня: Техдиректор Lamborghini про зиму і рекорд Нордшляйфе (неопр.). Драйв. Дата обертання 22 квітня 2017.
  25. У 2011 році зростання продажів Lamborghini збільшився на 23% (неопр.).
  26. Audi Group Finances 2012 (Англ.) (Недоступна посилання). Audi. Дата обертання 22 квітня 2017. Читальний зал 23 квітня 2017 року.
  27. Lamborghini Urus все ще під питанням (неопр.). Top Gear Russia. Дата обертання 22 квітня 2017.
  28. Lamborghini святкує новий рекорд продажів (неопр.). Top Gear Russia. Дата обертання 22 квітня 2017.
  29. Lamborghini представив ювілейне купе Centenario (неопр.). Відомості. Дата обертання 22 квітня 2017.
  30. Росіяни «розкупили» ще не випущені Lamborghini Urus (неопр.). Авто Mail.Ru. Дата обертання 22 квітня 2017.
  31. 1 2 Lamborghini роз'їжджається з Mercury (неопр.). Коммерсант. Дата обігу 6 вересня 2017. Читальний зал 6 вересня 2017 року.
  32. 1 2 Lamborghini змінює Москву на Петербург (неопр.). Діловий Петербург. Дата обігу 6 вересня 2017. Читальний зал 6 вересня 2017 року.
  33. Lamborghini відкрила свій перший в Росії автосалон (неопр.). Драйв. Дата обігу 6 вересня 2017. Читальний зал 6 вересня 2017 року.
  34. 1 2 Міркуємо про покарання, послане Lamborghini в Росії (неопр.). Драйв. Дата обігу 11 липня 2017. Читальний зал 11 липня 2017 року.
  35. Lamborghini йде з російського ринку (неопр.). Autonews. Дата обігу 6 вересня 2017. Читальний зал 6 вересня 2017 року.
  36. Lamborghini офіційно в Росії і з трирічною гарантією (неопр.). Автоманія. Дата обігу 6 вересня 2017. Читальний зал 6 вересня 2017 року.
  37. Суперкари отримають сверхналог (неопр.). Газета.Ru. Дата обігу 6 вересня 2017. Читальний зал 6 вересня 2017 року.
  38. У Росії в 2013 році було продано 10 машин Lamborghini (неопр.). Газета.Ru. Дата обігу 6 вересня 2017. Читальний зал 6 вересня 2017 року.
  39. На порозі (неопр.). Авторевю. Дата обігу 9 січня 2017. Читальний зал 9 січня 2017 року.
  40. Росіяни скупили всі доступні на ринку Lamborghini (неопр.). Російська газета. Дата обігу 7 вересня 2017. Читальний зал 7 вересня 2017 року.
  41. У Росії проявився ажіотажний попит на Lamborghini (неопр.). Lenta.ru. Дата обігу 7 вересня 2017. Читальний зал 7 вересня 2017 року.

Як правильно говорити: "Ламборгіні" або "Ламборджині"?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов