Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

шиномонтаж

  1. Ремонт шин
  2. ремонт дисків
  3. Заправка шин азотом
  4. Як відбувається заправка шин азотом
  5. проставочное кільця
  6. фарбування дисків

Наша сеть партнеров Banwar

На території СТО Bosch Сервіс «Авто Звук» - Маріуполь розміщується сертифікований Шинний Центр Vianor Express, який здійснює продаж, сервіс, гарантійний ремонт шин Nokian.

На території СТО Bosch Сервіс «Авто Звук» - Маріуполь розміщується сертифікований Шинний Центр Vianor Express, який здійснює продаж, сервіс, гарантійний ремонт шин Nokian Ремонт шин

СТО Bosch Сервіс «Авто Звук» - Маріуполь крім виконання послуг з відновлення дисків, надає високоякісний ремонт шин, пропонуючи усунення бічних порізів і «гриж» покришок.

Здійснюється нами ремонт бічних порізів і "гриж" шин (в тому числі низькопрофільних) заснований на повне відновлення металлокорда з наступною вулканізацією пошкодженої ділянки без використання традиційних латок. В результаті покришка балансується так само як нова і надалі експлуатується без обмеження швидкісного режиму.

Після ремонту шина перевіряється шляхом заповнення її повітрям до тиску набагато перевищує норму встановлену заводом виробником (приблизно до 7-8 атмосфер).

Під час ремонту Київщини, при знятті і установці колеса з Вашого автомобіля для запобігання «прикипання» болтів і гайок, наші фахівці завжди завдають на них спеціальну мідну мастило, що в значній мірі полегшує процеси відкручування. Крім того, під час монтажу і демонтажу покришки використовується професійне шиномонтажне обладнання фірми Beissbarth, завдяки чому нанесення ушкодження диску або гумі в процесі шиномонтажу виключено.

В даний час багато шиномонтажі пропонують послуги з ремонту шин, тому перед Вами може стати складна проблема вибору. Для того, що б прийняти рішення, хто буде виконувати ремонт Вашої покришки, поцікавтеся гарантіями на дані роботи.

СТО Bosch Сервіс «Авто Звук» - Маріуполь надає гарантію до повного зносу протектора на відремонтовану нами покришку. Так само ми гарантуємо відсутність значних дисбалансів і будь-яких швидкісних або вагових обмежень.

Після ремонту бокового порізу при звичайному огляді місце колишнього порізу практично не помітно.

Гарантія на даний вид робіт до повного зносу протектора.

Дана гарантія поширюється на покришки аж до 30 дюймів, покришки системи RUN FLAT і низькопрофільні.

Пам'ятайте що термін служби значної кількості шин може зменшиться через:

  • швидкості і умов водіння: нерівні дороги, різке прискорення руху, часте гальмування створюють умови, які можуть значно знижувати термін служби шин (при швидкості 120 км / год шина зношується в 2 рази швидше, ніж при швидкості 70 км / ч);
  • температури навколишнього середовища: зносостійкість шини в чималому ступені залежить і від температури повітря під час руху;
  • перевантажень: при перевантаженні шини на 20% її термін служби зменшується на 30%;
  • недостатнього рівня внутрішнього тиску: при тиску на 20% нижче норми спостерігається зниження терміну служби в середньому на 30% ударів: бордюри тротуарів, рух по вибоїнах на високій швидкості, каміння та інші перешкоди можуть бути причиною пошкодження шини, наслідки яких не завжди виявляються відразу.

ремонт дисків

ремонт дисків

Ремонт дисків є головною спеціалізацією компанії СТО Bosch Сервіс «Авто Звук» - Маріуполь. За 8 років нами було відремонтовано величезна кількість дисків, і тому ми володіємо величезною технічною базою і великим досвідом роботи, що дозволяє нам прийняти в ремонт дисків практично будь-який пошкоджений диск. Завдяки сучасному обладнанню і многолетніму досвіду роботи, ремонт литих дисків від СТО «Авто Звук - Маріуполь» є швидким, ефективним, надійним і професійним. При ремонті литих дисків наша компанія використовує тільки високоякісні видаткові матеріали і перевірені часом методи ремонту, які гарантують якісний результат. Ремонт дисків вимагає індивідуальний підхід, і поєднує в собі комбінацію різних технології, застосування яких залежить від виду пошкодження диска.

Ремонт дисків є комплексною процедурою. При зверненні в нашу компанію, кваліфіковані фахівці, перед тим як почати ремонт дисків, на наявному у нас сучасному обладнанні, безкоштовно проведуть діагностику дефекту Вашого диска. На підставі діагностики Вам буде запропонований відповідний ремонт дисків і вартість даних робіт. В ремонт дисків приймаються литі, ковані і сталеві (штамповані) диски, всіх типів і розмірів, в будь-якому стані. Ремонт дисків від СТО Bosch Сервіс «Авто Звук» - Маріуполь гарантує повне усунення осьового і радіального биття диска.

На сьогоднішній день, литі диски завоювали високу популярність серед автолюбителів. Завдяки різноманіттю вибору литі диски можуть поліпшити зовнішній вигляд автомобіля і виділити його серед інших. Безумовно литі диски виграють за всіма статтями у сталевих, але одночасно з цим мають один недолік. Як правило, литі диски (в тому числі 2-х і 3-х складові) м'якше сталевих дисків, і тому вони є більш уразливими до зовнішнього впливу. Якість дорожнього покриття або різні позаштатні ситуації можуть привести до таких обставин, коли один або відразу декілька автомобільних дисків можуть вийти з ладу. Купівля нового диска у дилера може стати дорогою витівкою, додайте до цього термін очікування надходження диска, якщо його немає в наявності. Саме тому ремонт дисків є відмінним виходом з ситуації, що склалася.

Зараз існує велика кількість компаній, які заявляють, що вони можуть виконати ремонт будь-яких дисків. Інтернет рясніє оголошеннями типу "відновлення коліс будь-якої складності", "ремонт дисків", "нове життя ваших коліс", "реставрація дисків" або "прокатка дисків". Правда полягає в тому, що багато хто з цих компаній мають примітивні інструменти для ремонту дисків (кувалда і грілка), а сам ремонт дисків заснований на принципі «пощастить, не пощастить». У багатьох випадках після звернення в такий «сервіс» диск стають небезпечними для експлуатації, так як чиниться тиск на диск є непостійним, а точковий нагрів руйнує саму структуру диска. Крім того, такий «ремонт дисків» створює додаткову напругу в сплаві диска, що також позначається на безпеці експлуатації диска. Так звана "прокатка дисків" порушує молекулярну структуру металу, що тягне за собою ослаблення литих і кованих дисків, роблячи їх безпечну експлуатацію в подальшому практично неможливою. Повторний удар в теж місце прокатанного литого або кованого диска може стати критичним як для диска, так і для авто. Звичайно, можна їздити на дисках після їх прокатки, але собі це буде "дорожче" ... в плані життя!

в плані життя

І все ж, з усього цього не випливає, що ремонт литих дисків зовсім не можливий. Пропонований нами ремонт дисків виключає точковий нагрів і прокатку диска роликами, що в значній мірі покращує якість ремонту, а так само не порушує структуру металу диска.

СТО Bosch Сервіс «Авто Звук» - Маріуполь використовується власне обладнання по ремонту дисків, яке гарантовано повертає заводські властивості пошкодженого диска. Так як Ваша безпека є нашим головним пріоритетом, ми ніколи не візьмемося за ремонт литих дисків, подальша експлуатація яких буде небезпечна.

Перед тим як почати ремонт литих дисків, проводиться детальний аналіз його стану.

Першою стадією ремонту дисків є мийка диска з метою повного видалення бруду і в'ївся гальмівного пилу. Процес миття повинен бути особливо ретельним, тому що в'їдаються пил може приховувати додаткові подряпини і тріщини на диску. Після того як диск пройшов повну очистку і готовий до ремонту, він вивчається фахівцями на предмет осьового або радіального биття.

Ремонт дисків від СТО «Авто Звук - Маріуполь» дозволяє прибрати як радіальне биття, яке є вертикальним, так і осьове - горизонтальне. Під час розкручування пошкоджений диск, який має вертикальне зміщення, починає ходити вгору - вниз, якщо ж диск має осьовий зсув - диск розгойдується з боку в бік. Дані значення вимірюються спеціальним мікрометром, який дозволяє обчислити параметри зміщення диска з найвищою точністю і використовувати їх в подальшому ремонті. Деякі диски з великим діаметром після попадання у вибоїну або наїзду на бордюр згинаються, і, якщо удар був досить сильний, скручуються в районі спиць, при цьому диск отримує як радіальне, так і осьове зміщення геометрії. У рідкісних випадках осьовий зсув не може бути усунуто і в цьому випадку ремонт дисків неможливий.

Усунення осьового зсуву є одним з найбільш трудомістких процесів при ремонті диска. Крім того, осьовий зсув може бути оманливим. За незначними ушкодженнями, які видно неозброєним поглядом, можуть ховатися серйозні порушення, які суттєво ускладнять ремонт дисків. Виявлення таких пошкоджень можливо тільки після перевірки колеса на спеціальному стенді.

Наступним етапом огляду є перевірка диска на наявність подряпин і тріщин. Даний вид ушкодження має особливе значення для якісного ремонту диска, так як тріщини є найпоширенішим дефектом, при якому ремонт литих дисків неможливий. Диски не підлягають ремонту в наступних випадках:

  • Ремонт литих дисків неможливий, якщо є тріщина біля основи спиць
  • Ремонт дисків неможливий, якщо є тріщини біля посадочних отворів

Дуже часто тріщини зустрічаються на хромованих дисках, це пояснюється тим, що процес хромування завдає шкоди сплаву диска і робить його більш крихким.

У разі відсутності фрагмента пошкодженого диска, під час ремонту наші фахівці на основі спектрального аналізу підбирають відповідні присадки і в повному обсязі відновлюють диск.

Останньою стадією перевірки перед початком ремонту дисків є оцінка стану лакофарбового покриття.

Після повної перевірки диска фахівці СТО Bosch Сервіс «Авто Звук» - Маріуполь озвучують остаточну вартість ремонту дисків, і після отримання згоди клієнта диски приймаються в ремонт.

Високоякісний ремонт литих дисків від СТО Bosch Сервіс «Авто Звук» - Маріуполь обумовлений використанням спеціального обладнання і строгим дотриманням технологічного процесу ремонту, який заснований на рекомендаціях виробників дисків. Під час ремонту, диск з "холодного" витягають на спеціальному стенді (диск саме витягується, а не прокочується), надаючи диску первісну форму. Крім того, під час монтажу і демонтажу покришки використовується професійне шиномонтажне обладнання фірми Beissbarth, завдяки чому нанесення ушкодження диску або гумі в процесі шиномонтажу виключено.

Солідна репутація та багаторічний досвід роботи компанії СТО Bosch Сервіс «Авто Звук» - Маріуполь гарантує бездоганне виконання найскладніших і термінових замовлень по ремонту дисків.

Заправка шин азотом

Однією з послуг, що надаються в сервісних центрах СТО Bosch Сервіс «Авто Звук» - Маріуполь, є заправка шин азотом.

Азот - це синонім безпеки для шин і осіб, його використовують.

Ефективність заправкм азотом обумовлена тим, що азот є вельми інертним газом, в ньому не містяться пил, масло, вологі частинки, а також інші складові, що знижують довговічність колеса.

У заправлений азотом шинах, відсутня окислювальний процес металлокорда. Кисень, що міститься в атмосферному повітрі, є окислювачем, а висока вологість всередині покришки, накачаної повітрям, призводить до конденсації вологи при перепадах температур. Разом ці фактори призводять до корозії металлокорда, отже, зменшують термін життя покришки. При заправці азот, виробляється азотним генератором виробництва відомої фірми Beissbarth і має вологість, близьку до нульової, до того ж азот не є окислювачем.

При заправці азот, виробляється азотним генератором виробництва відомої фірми Beissbarth і має вологість, близьку до нульової, до того ж азот не є окислювачем

Тиск в шині, накачаної повітрям, різко змінюється в залежності від поточної температури шини, а влітку, природно, це тиск досягає максимальних величин. Коефіцієнт теплового розширення повітря великий, тому для колеса легкового автомобіля підвищення тиску розігрітій після руху шини може досягати 0,5 - 0,8 атмосфери. Під навантаженням найменша шишка на покришці автомобіля або серйозний прокол може привести до оглушливого вибуху. Для азоту коефіцієнт теплового розширення набагато нижче, і розігрів покришки для колеса, заправленого азотом, призведе до зміни тиску всього на 0,1 атмосфери. Таким чином, азот в колесах практично не схильний до тепловому розширенню, отже забезпечує стабільність тиску всередині шини, заправленої азотом, при будь-якій температурі. Тиск в шині, накачаної повітрям, різко змінюється в залежності від поточної температури шини, а влітку, природно, це тиск досягає максимальних величин Колеса всіх спортивних автомобілів, починаючи від Формули-1 і закінчуючи кільцевими гонками, накачуються тільки азотом. Тому прихильникам агресивного стилю водіння і любителям великих швидкостей, для забезпечення більшої безпеки, ми рекомендуємо взяти приклад професійних гонщиків і заправити свої шини азотом.

Стабільність тиску в шинах потрібна не тільки влітку, це стосується і зимових холодів. Як відомо, для покришки шкідлива експлуатація з будь-якими відхиленнями від рекомендованого виробником тиску. Якщо тиск в покришці перевищує норму, то центр протектора як би "видуває" по відношенню до країв, відповідно, при цьому більше зношується центральна частина протектора. Якщо тиск нижче, то центр покришки вмінается, більше зношуються краю. Та й підвищилася амплітуда вигину металлокорда швидко наближає загибель шини. Тому накачуючи шини азотом, ви за рахунок стабільності тиску всередині шини значно подовжить термін їх експлуатації.

Як відбувається заправка шин азотом

Для заправки коліс азотом до теперішнього часу існувало дві можливості: використовувати балон високого тиску з азотом або пристрій, що виробляє азот.

«Група РЛД», для заправки азотом, використовує пристрій НІТРОПРОФІ, для перетворення повітряної суміші і вироблення азоту. При цьому повітря проходить кілька ступенів обробки:

1) Закачка в робочу систему не менше 8 атмосфер стисненого воздуха.2) Проводиться багаторівнева фільтрація. Повітря обезжиривается, очищається від вологи, домішок масел, ароматичних гідрокарбонов.3) Перекачування очищеного повітря через спеціальні мембрани для відділення молекул азоту-N2.

Після повного циклу обробки на виході виходить азот чистотою понад 95%. Як нам вже відомо, таке співвідношення газової суміші, де вміст кисню не перевищує 5%, є найоптимальнішим для заправки автомобільних шин.

Для закачування азоту в колесо, вентиль колеса підключається до спеціальної установки НІТРОПРОФІ, яка, відокремлюючи азот від всіх інших газів, присутніх в повітрі, примусово заганяє його в шину. Тобто тепер, накачуючи колесо практично інертним азотом, ми не пускаємо всередину не тільки кисень, але і не даємо потрапити в порожнину шини вологи. А це як раз нам на руку, адже колісний диск тепер не схильний до корозії. Всім відомо, що корозія посадочних місць шини може служити причиною втрати її герметичності.

Закачані азотом шини мають наступні переваги:

  • Зменшення витоку через дрібні пошкодження шини і не щільності прилягання до диску.
  • Виняток процесів окислення металокорду шини і матеріалу диска.
  • Зменшення зносу шин і забезпечення його рівномірності.
  • Підвищення працездатності коліс при підвищених навантаженнях і температурах.
  • Підвищення плавності й м'якості проходження нерівностей дорожнього покриття, як наслідок поліпшення керованості автомобілем.
  • Поліпшення амортизації коліс і зниження навантаження на підвіску автомобіля.
  • Підвищення зчеплення з дорожнім покриттям і зменшення гальмівного шляху.
  • Поліпшення стійкості при проходженні поворотів, зміні смуги і з'їздах на узбіччя.
  • Зменшення шуму і вібрації від контакту шини з дорожнім покриттям.

У підсумку, кожен автовласник повинен чітко розуміти для себе, що заправка шин азотом має ряд переваг, які не просто сприяють продовженню працездатності шини, але, головне, забезпечують комфорт і безпеку на будь-якій дорозі.

проставочное кільця

проставочное кільця

Виготовлення проставочное кілець з алюмінію. Іноді внутрішній діаметр ваших дисків не збігається з діаметром посадкового місця диска на маточині. Для вирішення цієї проблеми СТО Bosch Сервіс «Авто Звук» - Маріуполь пропонує проставочное кільця. Проставочное кільця виготовляються індивідуально під Ваше авто. Варто відзначити, що розбіжність діаметрів часто є причиною биття коліс, що призводить до виходу з ладу різних агрегатів ходової частини автомобіля і сильним незручностей при їзді.

фарбування дисків

фарбування дисків

Варто відзначити, що звичайна авто емаль, що застосовується заводом виробником для забарвлення колісних дисків, не витримує більше 1 року випробувань нашими дивовижними реагентами і в результаті чого фарба починає отшелушиваться. Якщо ви зіткнулися з такою проблемою або просто хочете поліпшити зовнішній вигляд Ваших дисків СТО Bosch Сервіс «Авто Звук» - Маріуполь пропонує порошкове фарбування дисків.

В даний час найстійкішим до агресивних середовищ є порошкові (полімерні) фарби, які мають підвищену стійкість до впливу різних механічних, фізичних і хімічних чинників. СТО Bosch Сервіс «Авто Звук» - Маріуполь пропонує послуги з порошкового фарбування авто дисків.

Наша методика фарбування дисків забезпечує рівномірний розподіл лакофарбового шару по всій площі диска і гарантує якісне виконання робіт.

Фарбування диска порошковим полімером здійснюється в кілька етапів, пов'язаних з обробкою поверхні диска і, безпосередньо, фарбуванням диска:

  1. Піско- або дробеструйная обробка перед фарбуванням диска.
  2. Ручна підготовка диска перед фарбуванням пов'язана з усуненням відколів, подряпин, вм'ятин і наплавка відсутніх частин.
  3. Фосфатирование колісного диска. Застосовується для створення антикорозійного шару, товщиною в кілька мікрон.
  4. Знежирення перед фарбуванням. Хімічний спосіб видалення масляних і жирних плям, що погіршують адгезію порошкового покриття.
  5. Нанесення грунтового шару фарби на всю поверхню колісного диска.
  6. Нанесення фінішного шару фарби на поверхню диска в електростатичному полі.
  7. Нанесення фінешного шару глянцевого або матового лаку.
  8. Термообробка в печі полімеризації при температурі понад 200 C градусів.

В результаті даної технології фарбування диска виходить досить міцна, ідеально рівна і естетично приваблива поверхню.

На даний момент СТО Bosch Сервіс «Авто Звук» - Маріуполь не провадить фарбування дисків самостійно. При необхідності фарбування після ремонтних робіт ми рекомендуємо наших партнерів. Для зручності клієнтів ми готові надати контакти, або самостійно доставити Ваші диски до місця фарбування і назад. Надамо всі видаткові документи. Комісійні не беремо!

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов