Наша сеть партнеров Banwar
У шведських автомобілів Saab і Volvo характер, як то кажуть, нордичний, витриманий. Хоча імідж у них абсолютно різний. Напевно, тому, що різний споживач. В автомобільному світі є навіть такий термін - «водій« Вольво ». Він позначає супердісціплінірованного, завжди пристебнутого, що їздить переважно тільки в правому ряду і тільки з дозволеною швидкістю людини. Самі автомобілі, в геометрії яких довгі роки переважали строгі прямі лінії, диктували стиль і манеру водіння.
Клієнти Saab - інші, люблять швидку їзду і володіють агресивним стилем водіння. Тому що автомобілі інші. Такий собі за відгуками друзів продукт компанії, що спеціалізується на виробництві літаків.
У лихача машина менше живе. Навіть якщо йому вдається уникати аварій, до вас, коли ви її будете брати в свої «секондхендовие» руки, машина точно прийде розбовтаною, з багатьма проблемами, які вам доведеться вирішувати за допомогою власного гаманця. Адже, незважаючи на високі експлуатаційні якості «шведів», обслуговування їх виливається в копієчку. Дорожнеча запчастин і ремонту шведських авто - їх загальний і найголовніший недолік. І єдиний, який заважає всепоглинаючої любові до них.
SAAB 900. Відмінний кузов, а також якість лакофарбового покриття. Зовнішній вигляд майже не змінюється з роками. Зручний салон з надійними сидіннями. Просторий багажник. Надійне рульове управління з гідропідсилювачем. Автомобіль добре тримає курс як на прямій дорозі, так і на віражах. Автомобілі з пробігом більше 100 000 км зазвичай все мають збільшений люфт рульових тяг. Швидко зношується шланг вакуумного регулятора і порушується регулювання запалювання. Вже після 70 000 км зношується ремінь ГРМ. Якщо його не змінити вчасно, може серйозно пошкодити двигун. Недовго служить глушник.
SAAB 9000. Навіть в перших версіях його (з 1984 року) - дуже багатий внутрішній зміст: повний електропакет, штатна АБС, система коніцііонірованія повітря.
Після 1993 року під тиском «зелених» фірмою була змінена технологія фарбування кузова. На жаль, але без шкідливого пластифікатора фарба швидко злазить. Звідси парадокс: старіші машини виглядають краще нових. Слабке місце - шестерня спідометра. «Плавають" обороти холостого ходу. У машин з пробігом більше 100 000 км неминучі дорогі роботи по заміні бензонасоса, елементів системи запалювання.
VOLVO 440/460/480. Хоча автомобілі 4-й серії найменші з сімейства «Вольво», вони в міру молодецькі. Ці машини спортивні, енергійні і динамічні. При цьому мають стандартний для «Вольво» набором елементів безпеки. Як пасивної, так і активної. Хороша шумо- і теплоізоляція. Потужна піч. Усередині салону велика кількість поличок і кишеньок.
Погані, недовговічні фірмові амортизатори. Дуже маленький кліренс. Через часті сутички з люками, бордюрами і т. Д. Швидко виходить з ладу рульова рейка - дуже дорога деталь. Характерні шум і вібрація зчеплення. Можливі труднощі з включенням передач. Витік масла з картера і сальника коробки після пробігу 70 000 км і вище. Вібрація дверний обшивки, панелі приладів.
VOLVO 740/940. Практично вічний кузов. Просторий затишний салон, широкі сидіння. Добротна обшивка. М'яке рульове управління. Висока надійність бензинових двигунів.
Швидко зношуються і починають вібрувати гальмівні диски (після 30 000 км пробігу). Доводиться часто регулювати розвал / сходження коліс. Дизельні двигуни надто димні з ненадійною прокладкою головки циліндрів. Маленький термін служби диска зчеплення, особливо випуску 1986 - 1989 рр. Погана штатна магнітола SС 800.
VOLVO 850. Дуже «просунуте» електрообладнання. Надійна система безпеки. Великий ресурс двигуна: до 300 000 км і вище. Загальний пробіг дублюється на комп'ютері. Надійна, оснащена АБС, гальмівна система.
Швидкий знос сальників коленвала і распредвала. Через кожні 40 000 км необхідно міняти ремінь ГРМ, в іншому випадку його обрив призводить до руйнування власника. В автомобілях 1996 року з турбонаддувним двигуном часті випадки деформації прокладки головки циліндрів при русі на високій швидкості.
«Шведи»
Будь ласка, оцініть цю сторінку