Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Volvo

  1. volvo - вантажівки volvo - вольво - вантажівки вольво

Наша сеть партнеров Banwar

Подробиці Переглядів: 2901

volvo - вантажівки volvo - вольво - вантажівки вольво

  • VOLVO
  • Гетеборг - Даблин / Грінсборо / Огден - Міссіссога - Курітіба
  • Швеція / США / Канада / Бразилія
  • 1927-

Компанія volvo є ГЧоднім з найбільших в світі виробників найбільш надійних, могутніх і комфортабельних вантажівок сучасності, а вся її продукція сьогодні по праву визначає світовий прогрес в автомобілебудуванні Компанія volvo є ГЧоднім з найбільших в світі виробників найбільш надійних, могутніх і комфортабельних вантажівок сучасності, а вся її продукція сьогодні по праву визначає світовий прогрес в автомобілебудуванні. Біля витоків volvo (Вольво) стояли два здатні інженери Ассар Габріельссон (Assar Gabrielsson) і Густаф Ларсон (Gustaf Larson), що працювали тоді в знаменитому концерні СКФ (SKF) з виробництва підшипників, причому перший з них у свій час служив представником цієї фірми в Радянській Росії .

Народна легенда розповідає, що одного разу серпневим вечором 1924 р обидва молодих людини сиділи за кухлем пива в одному з стокгольмських ресторанів, де і вирішили взятися за випуск автомобілів Народна легенда розповідає, що одного разу серпневим вечором 1924 р обидва молодих людини сиділи за кухлем пива в одному з стокгольмських ресторанів, де і вирішили взятися за випуск автомобілів. Тут же один з них запропонував дати їм марку volvo - від латинського дієслова volvere, що означає котитися, обертатися. Габріельссон забезпечив заступництво і фінансову підтримку могутнього концерну СКФ (було виділено 200 тис. Крон), Ларсон став керівником групи молодих фахівців, які взялися за розробку першого автомобіля.

Днем народження компанії Вольво |  volvo вважається 14 квітня 1927 року, коли з конвеєра нового заводу в Гетеборзі зійшов перший легковий автомобіль volvo OV4 Днем народження компанії Вольво | volvo вважається 14 квітня 1927 року, коли з конвеєра нового заводу в Гетеборзі зійшов перший легковий автомобіль volvo OV4. Його можна було відразу впізнати по діагональної хромованою накладці поверх облицювання радіатора, в яку була вмонтована скромна емблема volvo (Вольво) - коло зі стрілою - символ єдності, закінченості і прагнення до досконалості.

Незабаром за легковими послідувало ще більш велике сімейство вантажних автомобілів Незабаром за легковими послідувало ще більш велике сімейство вантажних автомобілів. У жовтні 1927 року на зборах правління Volvo було прийнято рішення про виробництво 1,5-тонної вантажівки з двигуном від легкового автомобіля (1944 см3, 28 л.с.) і новими рамою, заднім мостом, підвіскою, простенькою дерев'яною кабіною і двома розмірами бази (3300 і 3700 мм). Під позначенням LV40 вантажівку почали збирати 20 лютого 1928 року з використанням американських методів організації серійного виробництва і перспективного планування. Так американський досвід, поєднаний зі шведською діловитістю і ретельністю, перетворився в так званий Вольво-метод виробництва ~ символ високої якості і надійності автомобілів і їх вузлів, виготовлених на конвеєрі. У 1929 р з'явився 2-тонний варіант вантажівки Volvo LV60 з рядним 6-циліндровим 3-літровим двигуном Пента (Penta) в 65 л.с. і гідроприводом всіх колісних гальм, що пропонувався в 6 варіантах виконання. Сьомим в 1931 р став перший шведський 3-вісний вантажівка Volvo LV64LF (6x2) п олной масою 5,4 т, створений шляхом установки третьої неведущей осі.

30-е рр 30-е рр. стали для Volvo часом копіткого вдосконалення і розширення сімейства вантажівок. Тоді ж почала складатися базова концепція і генеральна лінія розвитку фірми. До цього часу відносяться численні 2- і 3-вісні капотниє серії вантажівок volvo LV66 / 68, LV70 / 78 і LV81 / 86 з корисним навантаженням 2,0-7,5 т, що отримали верхньоклапанний 6-циліндровий мотор (4094 см3, 75 л . С.). До кінця десятиліття вантажівки серій LV180, LV190 і LV290 з мотором потужністю 90 "130 л.с вже могли перевозити 10 т, а важили з вантажем всього 13-15 т. На базі серійних легкових автомобілів Volvo (Вольво) була створена гамма пікапів. У другій половині 30-х рр. з воріт Volvo вже виходили різноманітні вантажівки 12 базових серій в 40 виконань з двигунами в 65-140 к.с. з декількома варіантами бази, колісної формули і корисного навантаження, а також автобуси, трактори, спеціальні машини. До цього часу Volvo (Вольво) висувався в число європейських лідерів і законодавців технічного рівня в цій області. У 1933 р на фірмі побудували один з перших в світі 3-вісних вантажівок з кабіною над двигуном (модель LV67LF). У серійне виробництво пішов його більш простий 2-вісний варіант LV756 з мотором потужністю 65 л.с., що відрізнявся специфічним видом. Великим досягненням вважається впровадження в 1933 р 6-циліндрового багатопаливного двигуна конструкції інженера Йонаса Хессельмана (Jonas Hesselman). Він міг працювати на різних сортах пального - бензині, спирті, генераторному газі і низькосортних маслах. Для цього потрібно лише замінити систему харчування, поршні і впускні патрубки. На Volvo цей мотор застосовувався на ряді серійних вантажівок в передкамерного дизельному виконанні. До 30-их рр. відноситься також поява перших вантажівок з більш обтічними кабінами і передній облицюванням.

Коли ж в Європі вибухнула війна, нейтралітет Швеції дозволив Volvo продовжувати спокійно і плідно трудитися Коли ж в Європі вибухнула війна, нейтралітет Швеції дозволив Volvo продовжувати спокійно і плідно трудитися. З конвеєрів фірми сходили 24 серії цивільних вантажівок - від 1,5-тонної моделі LV101 до 8-тонних вантажівок Volvo з моторами потужністю 50 ~ 140 л.с. У важкі воєнні роки почалося серійне виробництво нових легких серій LV103 / LV112 повною масою 3,5-4,8 т, а з 1944 р в 11 варіантах випускалася важка 105-сильна гамма вантажівок Volvo LV140 / 148 масою 9-12 т, що відрізнялася специфічним округлим носом. В арсеналі (Volvo) Вольво знайшлися і серйозніші розробки: військові варіанти стандартних вантажівок 130 і 140, спеціальні армійські машини 6x6, напівгусеничні тягачі, джипи, бронеавтомобілі і легкі танки. На щастя, всі вони не пішли в серійне виробництво.

У перші ж мирні роки на Volvo (Вольво) почалося масове виготовлення нового легкового автомобіля Р444, від якого пош ла довга низка легенів капотних фургонів і пікапів PV445, що пропонувалися до початку 60-х рр У перші ж мирні роки на Volvo (Вольво) почалося масове виготовлення нового легкового автомобіля Р444, від якого пош ла довга низка легенів капотних фургонів і пікапів PV445, що пропонувалися до початку 60-х рр., А також невеликих округлих фургонів PV830 вагонної компоновки вантажопідйомністю 850 -900 кг. За специфічну зовнішність їх називали тупоносими на відміну від гостроносих капотних пікапів. У 1946-50 рр. були створені перші власні рядні 6-циліндрові дизелі - передкамерний VDA потужністю 100 к.с. і VDC з безпосереднім уприскуванням палива і системою передпускового підігріву, що застосовувалися на різних моделях вантажівок (LV150, LV245, LV290 і ін.).

Досить пізно вставши на шлях дизелізації, фірма Volvo (Вольво) дуже швидко не тільки надолужила згаяне, а й обігнала своїх конкурентів Досить пізно вставши на шлях дизелізації, фірма Volvo (Вольво) дуже швидко не тільки надолужила згаяне, а й обігнала своїх конкурентів. Цікава деталь: з 1949 р на більшості вантажівок вже застосовувалися коробки передач з синхронізаторами на всіх щаблях, крім першої. Наступний свій історичний крок компанія Volvo (Вольво) Шелаєв в 1950 р в області середніх і важких капотних машин, які отримали більш сучасні зовнішні форми. Нова гамма включала серії L340, L385 і L485 повною масою 5,2 ~ 16,5 т, що вперше отримали назву Вікінг (Viking), а також гаму Титан (Titan), що складалася з двох базових моделей L395 і L495 повною масою 12-22 т . Поряд зі старими бензиновими моторами в 90-150 л.с. на них застосовувалися нові дизелі потужністю 100 ~ 150 л.с. Найважливішим же подією стала поява в 1954 р вантажівки Volvo L395 Титан Турбо (Titan Turbo) 6x4, на якому вперше в світі був встановлений турбонагнетатель.

Це дозволило підвищити потужність стандартного 6-циліндрового 9,6-літрового мотора D96 з 150 до 185 к Це дозволило підвищити потужність стандартного 6-циліндрового 9,6-літрового мотора D96 з 150 до 185 к.с., а потім і до 230 к.с. В середині 50-х рр. дійшла черга і до більш легких капотних автомобілів L370, L375 і L475 повною масою 5,6 ~ 9,5 т, а також моделей вантажівок Volvo L420 і L430 з новою елегантною на ті часи кабіною над двигуном Відповідно вони отримала красиві імена Бразі (Brage) Старці (Starke), Раске1 (Raske), Снаббе (Snabbe) i> Трігг (Trygge). На їх основі створювалася перспективна кон цепция нових силових агрегатів тов. Наприклад, в 1956 р для 3-тонної вантажівки Volvo L420 Снаббе був створений 3,6-літровий бензиновий мотор В36 V8 (120 к.с.) проте незабаром його перетворили в дизель D36 потужність 80 к.с., що застосовувався на моделі L4351 Трігг. У цей ж час проводилися сміливі дизайнерські роботи, поліпшувалася аеродинаміка і ергономіка машин, почався випуск оригінального вантажопасажирського автомобіля Лапландер (Laflander) 4x4 і перших серій вантажівок Volvo Вікінг з досвідченим кабінами над двигуном.

Черговий поворотний момент в історії Volvo (Вольво) npоізошел непомітно в 1963 р з випуском 120-сильного груеовіка Volvo L4751 Расці з новою кабіні Тіптоп (Tiptop), вперше в світі розробленої з урахуванням підвищеної безпеки і зручності Черговий поворотний момент в історії Volvo (Вольво) npоізошел непомітно в 1963 р з випуском 120-сильного груеовіка Volvo L4751 Расці з новою кабіні Тіптоп (Tiptop), вперше в світі розробленої з урахуванням підвищеної безпеки і зручності. Вона була суцільнометалевої 2-місцевої з міцним сталевим каркасом, забезпечуючи водієві високі за поданнями того часу комфорт, безпеку і легкість управління. Саме ця машина вважається родоначальником всієї нинішньої гами на иболее престижних в світі важких вантажівок марки Volvo (Вольво). З наступного року почалося виготовлення 150-сильною моделі L4851 Вікінг з тієї ж кабіною. Керівники Volvo (Вольво) швидко усвідомили, в яку перспективну область вони вторглися. Тут же пригадали ще більш досконалий і оригінальний проект кабіни 2859 кінця 50-х рр., Що задовольняв жорстким нормативам США, і в 1964 р перетворили його в свою нову розробку Тіп-топ з підкреслено прямокутними функціональними формами, плоским носом і скромним квадратом з дрібної сітки для облицювання радіатора. Вперше її змонтували на 230-сильному вантажівці Volvo L4951 Титан, який став попередником легендарної серії 88. У 1965 р на Volvo (Вольво) був прийнятий генеральний план перспективного розвитку з орієнтацією на середні і важкі виключно дизельні вантажівки і тягачі.

У ньому передбачалося впровадження так званої Системи 8, довгий час домінувала в позначеннях нових автомобілів У ньому передбачалося впровадження так званої Системи 8, довгий час домінувала в позначеннях нових автомобілів. Спочатку вона означала число базових варіантів, потім - кількість основних стандартизованих модулів, з яких складалися нові моделі. До цього часу на світ з'явилося одразу кілька вісімок, які замінили всі попередні вантажівки. Вони випускалися в капотном виконанні N8 (моделі N84, N85 і N86) і з кабіною над двигуном F8. Кабіну Тіптоп першого зразка отримали 2- і 3-вісні машини F84, F85 і F86 повною масою 11,8-25,0 т (107-210 к.с.). Вершину програми склали перші уніфіковані важкі вантажівки - капотний NB88 і безкапотну FB88 повною масою до 26 т, оснащені покращуваною кабіною і 10-літровим дизелем D100, відрегульованим на 165 "200 к.с. (з турбонаддувом - 260-290 к.с.) . Серія 88 оснащувалася міцною зварною рамою, ресорної підвіскою, багатоступінчатими трансмісіями, великим вибором варіантів і виконань шасі, пропонувалася з колісною формулою 4x2, 6x2 і 6x4. Вперше в їх кабінах вантажівок Volvo з'явилося стаціонарне спальне місце. у 1970 р безкапотну 88 був перетворений в один з на иболее скоєних в світі магіоральних тягачів F89, що відрізнялися прямокутної гратами радіатора у всю ширину передка кабіни. Їх головними відмінностями стали нові 6-циліндровий 12-літровий дизель TD120A з наддувом потужністю 330 кінських сил і 16-сгупенчатой ​​коробка передач. У 70-ті рр. вони першими надійшли в СРСР для оснащення парку об'єднання Совтрансавто.

У 70-і рр У 70-і рр. на Volvo розробили перспективну розширену гамму уніфікованих вантажівок з новою добре відомою до цих пір індексацією моделей, які отримали в позначенні цифри, відповідні округленому робочому об'єму встановленого на них двигуна. Всі роботи були зашифровані як Проект 2000. Першою в 1973 р в виробництво була запущена капотная гамма, що включала 2- і 3-вісні капотниє моделі N7, N10 і N12, про борудованние 6-циліндровими дизелями з турбонаддувом і округленим робочим об'ємом відповідно 7, 10 і 12 л (207-395 л.с.). До них дод агался широкий вибір коробок з числом передач 8,12 або 16, неяк до типів провідних і керованих мостів, рам різної міцності, підвісок, в тому числі вперше пропонувалася задня пневматична. На основі цієї серії через два роки почався випуск беськапотних вантажівок повною масою до 13,5 т з новою кабіною Клуб (Club), розробленої спільно фірмами Вольво, ДАФ (DAF), Магірус-Дойц (Magirus-Deutz) і САВІЕМ (SAVIEM), складали так званий Клуб чотирьох. Спочатку кабіну випробували на моделях F82 і F83, але в виробництво пішли нові серії F4 і F6, які збиралися бельгійським відділенням Вольво в місті Ренті.

Вантажівки Volvo отримали 4 і 6-циліндровий дизелі робочим об'ємом 4,0 і 5,5 л, які розвивали відповідно 126 і 180 к Вантажівки Volvo отримали 4 і 6-циліндровий дизелі робочим об'ємом 4,0 і 5,5 л, які розвивали відповідно 126 і 180 к.с. У 1978 р до них додалася серія F7 Мильо (Miljo) повною масою 17,5 т, призначена в основному для міських перевезень. Вона отримала 7-літровий дизель TD70 з наддувом в 213 к.с. і автоматичну коробку передач Еллісон (Allison). Автомобіль цієї гами був визнаний Вантажівкою 1979 року. У 1977 р на основі капотной гами почався випуск найбільш потужних беськапотних вантажівок F10 і F12 з колісними формулами від 4x2 до 8x4. Їх кабіну розробили у власному дизайнерському бюро в рамках проекту Генерація 80-х. Ці моделі також випускалися у величезній кількості варіантів і комплектувалися стандартними короткими або подовженими кабінами з одним або двома спальними місцями. Восени 1979 року з'явився перший оновлений варіант кабіни Глоубтроттер (Globetrotter) з підвищеним розташуванням даху. На ті часи це була просто гігантська кабіна з рівнем стелі, піднесеним на 520 мм від звичайного. В результаті її обсяг набагато зріс, а внутрішня висота в 1980 мм дозволяла людині будь-якого зростання стояти всередині не згинаючись. Між сидіннями з ременями безпеки можна було встановити холодильник і термос-підігрівач.

Другим досягненням Volvo Вольво 70-х рр Другим досягненням Volvo Вольво 70-х рр. стало використання на 12-літровому дизелі системи проміжного охолодження повітря, що надходить з турбонагнетателя в циліндри. Вона представляла собою радіатор-теплообмінник з загальновідомим нині назвою Интеркулер (Intercooler), що дозволив збільшити ККД мотора і знизити токсичність відпрацьованих газів. Роботи над таким пристроєм проводилися на Volvo (Вольво) з 1963 р у великій таємниці, тому презентація системи Інтеркулер в 1978 р і його використання з наступного року на серійної моделі F12 викликали сенсацію. З тих пір практично всі дизельні двигуни з турбонаддувом обладнуються такою системою. Що ж стосується Volvo, то в 1979-84 рр. всі попередні серії були серйозно перероблені, і в результаті модель вантажівки Volvo F10 Турбо Інтеркулер з оновленою кабіною отримала титул Вантажівка 1984 року.

У наступні два роки фірма заявила про народження нових серій середніх вантажівок повною масою 7,5-16,5 т, які отримали індекси FL4 і FL6 У наступні два роки фірма заявила про народження нових серій середніх вантажівок повною масою 7,5-16,5 т, які отримали індекси FL4 і FL6. Їх обладнали новою кабіною зі збільшеною площею скління і новою серією дизелів з турбонаддувом (122-207 л.с.), деякі виконання комплектувалися передніми дисковими гальмами. У 1983-84 рр. колишні модернізовані серії вантажівок повною масою 19,0-27,5 т з удосконаленою кабіною склали нові серії FL7 (6598 см3) і "FL10" (9607 см3, 230-318 л.с.), які з 1985 р стали обладнати антиблокувальною системою в приводі гальм.

З 1984 р вантажівки Volvo FL10 пропонувалися також з новою спальною кабіною Юротроттер (Eurotrotter) з підвищеним розташуванням даху і двоярусним розташуванням спальних місць З 1984 р вантажівки Volvo FL10 пропонувалися також з новою спальною кабіною Юротроттер (Eurotrotter) з підвищеним розташуванням даху і двоярусним розташуванням спальних місць. Верхня частина кабіни була зроблена суцільнометалевої або пластмасовою знімною у вигляді повітряного обтічника. У 1986 р серія вантажівок FL була удостоєна звання Вантажівка року. Серйозним конструктивним досягненням стала поява в 1987 р одного з найпотужніших в світі вантажівок і лідера в програмі Volvo - моделі F16 повною масою 21 ~ 34 т з дизелем з турбонаддувом (16123 см3, 465-485 л.с), 12-ступінчастою коробкою передач і АБС. С1989 р дизелі важких моделей почали обладнувати електронним управлінням. Для збірки в США була розроблена спеціальна посилена серія FE в варіантах 42 (4x2) або 64 (6x4) повною масою 13,6 ~ 29,0 т, що застосовувалася на будівництві і в міському господарстві. На ній використовувалися кабіна FL6 і 7-літровий дизель Volvo потужністю 187-263 к.с., різні механічні та автоматичні коробки передач. За 18 років на заводах Volvo було виготовлено 208 тисяч машин серії "F".

Важливою подією 80-х рр Важливою подією 80-х рр. стало масований наступ групи Volvo на американський ринок. В1981 р вона взяла під свій контроль велику американську компанію Уайт (White) і належала їй фірму Отокар (Autocar), а з 1986 року почала спільну роботу з вантажним відділенням концерну Дженерал Моторс (General Motors). Офіційно включивши його до складу Volvo (Вольво), в січні 1988 року в США була утворена нова компанія Вольво-Джі-Ем Хеві Трак Корпорейшн (Volvo-GM Heavy Truck Corporation), протягом наступних 7 років випускала автомобілі марки Уайт-Джі- Ем-Сі (WhiteGMC). Всі вони були комбінацією американських шасі Уайт, Джі-Ем-Сі (GMC) і Отокар з агрегатами і новими обтічними кабінами Вольво. У 1994 р фірма розпочала виготовлення двох нових серій FL12 і FH12, на які протягом 8 років розробки було витрачено 7 млрд. Шведських крон. Перша серія складалася з 2-, 3- і 4-вісних виконань повною масою 18-42 т з моторами потужністю 380-420 л.с., призначених для виконання найширшого комплексу робіт. Друга включала в основному тягачі високої потужності для роботи в складі автопоїздів повною масою до 60 т. У тому ж році серія FH12 завоювала титул Вантажівка року, а на початку 1998 р вже з'явився 100-тисячний автомобіль.

З 1997 р випускається найменша розвозять модель Volvo FLC повною масою до 7,5 т, що базується на шасі FL6, але укомплектована новим 4-циліндровим дизелем D4A з турбонаддувом (3989 см3, 135 к З 1997 р випускається найменша розвозять модель Volvo FLC повною масою до 7,5 т, що базується на шасі FL6, але укомплектована новим 4-циліндровим дизелем D4A з турбонаддувом (3989 см3, 135 к.с.), 5-ступінчастою синхронізованою коробкою передач, всіма дисковими гальмами і задньої пневматичною підвіскою. У 90-і рр. базова серія FL6 пропонувалася в Volvo FH12.340, 1994 г.

4 дво- і тривісних варіантах вантажівок повною масою від 7,5 до 26 т (моделі від FL608 до FL626) 4 дво- і тривісних варіантах вантажівок повною масою від 7,5 до 26 т (моделі від FL608 до FL626). На всіх використовувалися 6-циліндровий дизель D6A (5480 см3,180-250 к.с.), 6- або 8-ступінчаста коробка передач, ресорна або пневматична підвіска. З 2000 р легкі варіанти серії FL6 пропонуються з оновленим дизайном в більш економічних і безпечних виконаннях, що відповідають нормам Євро-3. В середині 90-х рр. вантажівки серії "FL7 / FS7" (4x2 / 6x2) пропонувалися з новим 7-літровим дизелем "D7C" (6725 см3, 230-285 л.с.), на серії FL10 використовувався модернізований 10-літровий мотор (9607 см3, 320- 360 к.с.), а на FL12 - відповідно 12-літровий дизель (12130 см3, 380-420 л.с.). Ці автомобілі пропонуються в найрізноманітніших виконаннях з різними видами трансмісій і підвісок, з різними колісними формулами і розмірами бази, в тому числі для важких будівельних робіт (варіанти "FL10H" і FL12H). До новинок 90-х слід віднести використання напівавтоматичного 12-ступінчастої коробки передач з електронним і ручним управлінням Джіертронік (Geart-ronic), повністю автоматичною 6-ступінчастої коробки Пауертронік (Powertronic) і навігаційної системи Дайнафліт (Dynafleet).

На автомобілях FH12 застосовується новий 6-циліндровий 24-клапанний дизель D12A (12130 см3, 340-420 л На автомобілях FH12 застосовується новий 6-циліндровий 24-клапанний дизель D12A (12130 см3, 340-420 л.с.). Найпотужніший безкапотну варіант FH16 оснащений двигуном D16A в 470 або 520 к.с., обладнаним насос-форсунками з електронним управлінням на кожному циліндрі і компресійним гальмом-сповільнювачем. Кабіна FH пропонується в трьох варіантах довжини, включаючи L2H2 Глоубтроттер з двома спальними місцями і внутрішньою висотою 1950 мм. З 1995 р випускається особливо комфортабельна і найбільш повно оснащена кабіна Глоубтроттер XL з внутрішньою висотою 2,1 м. У 1998 р на серії FH з'явився модернізований 12-літровий 24-клапанний двигун D12C потужністю 340-460 к.с. з електронним управлінням і нова 14-ступінчаста коробка передач, встановлені бортовий комп'ютер і дискові гальма на всіх колесах. Чергові модернізації, використання нових поколінь дизельних моторів Євро-3 і агрегатів шасі дозволили серії FH в 2000 р вдруге отримати престижний титул Вантажівка року.

З 1998 р для заміни важкої серії FL почалося виготовлення нової гами FM повною масою 18 ~ 42 т, що включає автомобілі як для міських розвізних операцій, так і для роботи на будівництві З 1998 р для заміни важкої серії FL почалося виготовлення нової гами FM повною масою 18 ~ 42 т, що включає автомобілі як для міських розвізних операцій, так і для роботи на будівництві. Разом з тим, базою для них послужила більш свіжа серія FH, від якої використано 78% деталей. Вантажівки пропоную ться в виконаннях FM7, FM10 і FM12, обладнаних двигунами відповідного робочого об'єму потужністю 250 420 к.с., механічними або автоматичними коробками, що забезпечують від 5 до 14 передач.

Більшість моделей серій FL і FH, крім Швеції, збирають філії Volvo в Канаді, Австралії і Бразилії Більшість моделей серій FL і FH, крім Швеції, збирають філії Volvo в Канаді, Австралії і Бразилії. До недавнього часу в Швеції, Бразилії і Марокко тривав випуск капотной серії вантажівок Volvo NL з колісною формулою від 4x2 до 6x6 і більш обтічної передній облицюванням. Повна маса машин - 18,0 "33,5 т, в складі автопоїздів ~ до 100 т. На вантажівках застосовуються 10- і 12-літрові дизельні двигуни потужністю 285-405 к.с., механічна коробка має 6, 9 або 14 передач , кабіни - в короткому або подовженому виконаннях.

У 1996 р компанія Вольво-Джі-Ем була перетворена в північноамериканське відділення Вольво Трак Норі Америка (Volvo Trucks North America) зі штаб-квартирою в Грінсборо (США) і філією в Канаді У 1996 р компанія Вольво-Джі-Ем була перетворена в північноамериканське відділення Вольво Трак Норі Америка (Volvo Trucks North America) зі штаб-квартирою в Грінсборо (США) і філією в Канаді. При цьому всі колишні автомобілі, розроблені колись фірмами Джі-Ем-Сі, Ото-кар і Уайт, а потім істотно модернізовані і обладнані агрегатами і кабінами шведської розробки, стали випускатися під маркою Вольво. Від кожної фірми збереглося тільки по одному автомобілю відповідно -магістральние тягачі WG, шасі для будівництва ACL і сміттєвозів Експедитор (Xpeditor). Від самої ж фірми Volvo (Вольво) в спадок дісталися перевірені шасі FE (185-525 л.с.) для комунального господарства. У 1997 р з використанням шасі FH12 там почалося виробництво сідельних тягачів серії VN (4x2 / 6x4) для буксирування автопоїздів загальною масою 36-57 т із швидкістю до 103 км / ч. Вони пропонуються у варіантах VNM і VNL з різною довжиною капота і двома відстанями від кромки переднього бампера до задньої стінки кабіни (цей прийнятий в США параметр іменується ВВС) - 2870 і 3124 мм, декількома типами двигунів потужністю 284-557 к.с. і 14-й коробкою передач. Автомобілі оснащуються трьома типами спальних відсіків 610, 660 і 770 з довжиною 1040, 1550 і 1956 мм відповідно, висотою 2,5 м, площею підлоги до 5 м2 і місткістю до 16 м3, обладнані всіма доступними засобами відпочинку, комфорт розваг в дорозі.

Процес створення нового важкої вантажівки для амріканского ринку почався в середині 90-х рр Процес створення нового важкої вантажівки для амріканского ринку почався в середині 90-х рр. в Швеції. У 1996 р австралійським відділенням був розроблений капотний варіант NH, а з 1998 р в Швеції і Бразилії почалося його серійне виробництво під індексом NH12 (4x2 / 6x4). Автомобіль розрахований для роботи в складі автопоїздів повною масою 42 ~ 100 т. Він розроблений на агрегатах беськапотних серій FH і FM, а по кабіні уніфікований з америка нской гамою VN. Перший варіант NH12 комплектується 12-літровим мотором D12C потужністю 340-420 к.с., коробками з числом передач 9, 12 або 14, кабіною збільшеного обсягу Глоубтроттер. Максимальна швидкість становить 112 км / ч. Осі нью 2000 року відбулася презентація нової капотной будівельної серії VHD (6x4 / 10x4) з моторами в 345-465 л.с. і принципово новим дизайном, розробленої спільними зусиллями різних відділень Volvo (Вольво). В умовах конкуренції, що загострилася керівництво фірми Вольво (Volvo) вирішило розширити сферу діяльності і закріпитися в секторі машин середнього класу, підписавши в 1997 р угоду про співпрацю з японською компанією Міцубісі (Mitsubishi). В1998 р заводи Volvo, на яких зайнято 23 тис. Чоловік, виготовили 85 тис. Вантажівок повною масою понад 6 т і автобусів, посівши шосте місце в світі. Влітку наступного року фірма зміцнила і без того стабільне положення, викупивши більше 70% акцій шведської компанії Сканія (Scania). Це створило передумови освіти третього в світі концерну Вольво-Сканія, проте навесні 2000 року Комісія ЄС наклала вето на цю угоду. Минуло ще кілька місяців і група Volvo викупила 100% акцій вантажного відділення Рено (Renault), створивши ще один великий транснаціональний концерн з виробництва вантажівок.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов