Наша сеть партнеров Banwar
Scania AB Тип публічна компанія Підстава 1891 Розташування Швеція Швеція : Седертелье галузь Автомобільна промисловість Продукція Вантажні автомобілі , автобуси , Суднові і дизельні двигуни оборот ▲ SEK 94,880 млрд (2014 рік) Операційний прибуток ▲ SEK 8,721 млрд (2014 рік) Чистий прибуток ▼ SEK 6,009 млрд (2014 рік) Число співробітників ▲ 42,129 тис. (2014 року) Материнська компанія Volkswagen Group Дочірні компанії Scania Production Słupsk [D] , SOE Busproduction Finland [D] , Dansk Automobil Byggeri [D] , Scania Peter [D] , Scania Production Angers [D] , Scania-Bussar [D] , Scania IT [D] , Ferruform [D] , Scania-Hytter [D] і Scania Latin America [D] сайт www.scania.com Медіафайли на Вікісховища
Scania AB - шведський виробник вантажних автомобілів , автобусів , Промислових і морських двигунів. Випускає автобуси з 1920 року . Штаб-квартира розташовується в місті Седертелье , Швеція. Виробництво знаходиться в Швеції, Франції, Нідерландах, Аргентині, Бразилії, Польщі та Росії.
Найбільші акціонери на жовтень 2011 року: Volkswagen AG (70,94%), MAN (17,37%) [1] . З 2015 року Фольксваген повністю контролює Scania.
Scania виробляє вантажні автомобілі, автобуси, суднові і промислові дизельні двигуни. Також компанія поставляє свої шасі багатьом стороннім кузовним підприємствам. Найбільш вдале співробітництво у Scania Bus намітилося з іспанською фірмою Irizar .
У 2005 Scania випустила 52 567 вантажівок і 5816 автобусів. Виручка за цей рік склала $ 7,97 млрд, чистий прибуток - $ 587 млн.
Серія Century 3000 [ правити | правити код ]
Давня кооперація з іспанської кузовний фірмою Irizar привела до створення комплектного автобуса Scania Century 3000, змонтованого на шасі К124 (4х2 або 6х2) і відповідає всім нормам Західної Європи і США. Його дизайн поєднує аеродинамічнішу форму, властиву фірмі Irizar, з «фірмовим» стилем «посмішка», створеному на Scania. Автобус з числом посадочних місць до 57 пропонується в декількох варіантах довжини - від 10,7 до 15 м, з габаритної шириною 2550 мм і висотою 3700-3900 мм. Внутрішня висота салону - 2050 мм. Кузов оснащений периферійним поясом безпеки, а його найбільш уразливі нижні елементи виконані з нержавіючої сталі. У задній частині шасі поздовжньо розміщуються вертикальні двигуни робочим об'ємом 9, 11 і 12 л потужністю від 300 до 420 к.с. в блоці з механічною 8-ступінчастою коробкою передач ZF. Шасі обладнано всіма дисковими гальмами, індивідуальної пневматичною підвіскою кожного переднього колеса, гідроприводом для керування не провідними колесами третьої осі.
Серія Omni [ правити | правити код ]
В кінці 90-х років фірма випустила серію комплектних 12-метрових багатофункціональних автобусів Omni з кузовами модульної конструкції, які отримали передню облицювання, названу «усміхненої». Від неї незабаром пішла мода на такий оригінальний стиль оформлення. Міський Низькорамний 3-дверний автобус OmniCity CN94 оснащений повністю алюмінієвим кузовом: його підставу у вигляді поздовжньої силовий балки, поперечини і каркас зібрані на болтах з алюмінієвих П-подібних профілів, дах і бічна облицювання теж алюмінієві, але передня і задня панелі склопластикові. У задній частині кузова поперечно з нахилом 60 ° назад розташовані двигуни об'ємом 9 або 11 л потужністю 220-260 к.с. і автоматична 4-ступінчаста коробка передач. Один з двигунів в 230 к.с. розрахований на роботу на етанолі.
Автобус укомплектований усіма дисковими гальмами, 3-контурної гальмівною системою з АБС і індикатором зносу накладок, гідравлічним гальмом-сповільнювачем, установкою мікроклімату в кабіні водія. Приміський автобус OmniLink відрізняється від міського тільки двигуном, встановленим ззаду поздовжньо з кутом нахилу 60 °.
Близький до них за конструкцією приміський 2-дверний варіант OmniLine IL94, вперше показаний на автосалоні у Франкфурті-на-Майні восени 2000 року, змонтований на шасі L94IB і забезпечений алюмінієвим каркасним кузовом з висотою розташування підлоги салону 860-960 мм над поверхнею дороги. У задній частині поздовжньо з нахилом 60 ° встановлено 9-літрові двигуни потужністю 230-300 к.с., що працюють з автоматичною 5-ступінчастою коробкою передач.
На основі міського одиночного автобуса випускається зчленований варіант OmniCity CN94UA (6х2) довжиною 18 м, укомплектований моторами в 230-260 л.с. і автоматичною 4- або 5-ступінчастою трансмісією. Його максимальна швидкість досягає 102 км / ч.
Scania почала розробляти двигун для автобуса, що працює на етанолі , у середині 80-х років. Було вироблено близько 600 автобусів, що працюють на суміші 95% етанолу і 5% паливної присадки. Автобуси експлуатуються транспортною компанією Stockholm Public Transport.
Випробування автобусів, що працюють на 95% етанолі , За програмою BEST (BioEthanol for Sustainable Transport) проходять в містах: La Spezia ( Італія ), Стокгольм , Роттердам , Дублін , Мадрид , Наньянг ( Китай ), Країна Басків ( Іспанія ), Сан-Пауло ( Бразилія ), Лондон .
Scania також виробляє двигуни для автобусів, які споживають 100% біодизель (з ріпаку ), природний газ і біогаз . З початку 90-х років Scania справила близько 1000 газових автобусів.
59 ° 53'14 "пн. ш. 30 ° 20'22 "в. д. H G Я O L
В 2002 році в Санкт-Петербурзі , На проммайданчику за адресою Люботинський проспект 8, компанія запустила завод по збірці автобусів серій OmniLink і OmniLine для російського і європейського ринків. Інвестиції склали $ 8,4 млн, потужність заводу дозволяла випускати до 500 автобусів на рік. до 2010 року на підприємстві було виготовлено понад 1000 автобусів. В 2010 році через зниження попиту виробництво автобусів було зупинено, а в 2015 році майданчик продали. [2]
В листопаді 2010 року в промзоні Шушари під Санкт-Петербургом офіційно запущений завод з виробництва вантажівок «Сканія-Пітер». Інвестиції в будівництво склали більше 10 млн євро. На заводі збираються самоскиди, і вантажні шасі різного призначення, в подальшому до них повинні додатися тягачі. Підприємство розраховане на щорічну збірку 6,5 тис. Машин. У перспективі випуск машин планується довести до 10 тис. Одиниць на рік [3] .
59 ° 48'52 "пн. ш. 30 ° 24'06 "в. д. H G Я O LУ 2015 році виробництво вантажівок «Сканія-Пітер» переїхало на розташовану поруч в Шушарах виробничу площадку компанії MAN «MAN Truck & Bus Production Rus». [2] З 2016 року обидві компанії експлуатують загальну складальну лінію потужністю до 6500 вантажівок на рік. Однак реальні сумарні обсяги виробництва обох марок близько 1000 машин на рік. [4]