Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Україну заполонили евробляхі. 7 причин, чому виник шалений бум на авто з Єврономер

Наша сеть партнеров Banwar

Погані дороги, девальвація, високі податки. Що підштовхнуло українців завозити автомобілі на Єврономер

Проблема "евроблях" (авто на Єврономер) виникла ще кілька років тому. Зараз по українських дорогах, по даними УКРІНФОРМ, їздить більше 383,3 тис. Авто з іноземною реєстрацією. Неофіційна статистика свідчить про більш мільйон машин на еврорегістраціі.

Стати власниками "евроблях" не гребують і представники влади - в деклараціях чиновників за 2016 років нарахували 295 автомобілів на європейських номерах. Можливість задешево завозити такі авто розділила суспільство на два табори. У Раді зареєстровано 23 законопроектів, покликані врегулювати це питання.

Зараз власників таких автомобілів штрафують, машини крадуть, за розслідування їх походження взялися і за кордоном. Тривають суперечки між владою та активістами по їх легалізації, у вересні останні навіть перекривали вулиці Києва, під Радою влаштовували " бляхомайдан ".

Читайте також: Крадуть, штрафують, конфіскують. Що чекає власників авто на Єврономер

І на все є свої причини. Що ж привело до настільки масового поширення автомобілів на евробляхах.

законодавчі колізії

Митний кодекс України (частина 4 статті 380) забороняє ввезення таких авто для власного користування, але активісти люблять посилатися на Стамбульську конвенцію, яку Україна ратифікувала ще в 1997 році.

Стамбульська конвенція - це міжнародний договір, тому він має вищу юридичну силу, ніж українське право. У статті 7 Додатка C до Конвенції говориться про те, що для здійснення комерційної діяльності транспортні засоби можуть бути зареєстровані на особу, яка практично не знаходиться в країні. Ввозити і використовувати машини в такому випадку можуть особи, які проживають в Україні. Але якщо авто потрібно для приватного використання, його обов'язково реєструвати і розмитнювати за всіма правилами.

Тобто, громадянин України, який працює комерційним агентом іноземної фірми, керуючись ст. 7 додатка до Конвенції, має право користуватися пільгами, передбаченими конвенцією, а саме ставити авто в митний режим. Митний режим, як уже зазначалося, передбачає ввезення терміном виїзду до 1 року.

У коментарі Еспресо.TV д иректор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів (ВААІД) Олег Назаренко заявив, що схема завезення авто в такому режимі далеко не нова, тому вона не викликана якимись законодавчими змінами.

Бум на евробляхі був ще в 1990-і роки, але тоді вдалося вирішити цю проблему за тиждень.

"Більше мільйона автомобілів в 1990-і тільки за тиждень вдалося повернути назад. Було наказано спецпідрозділу "Кобра" зупиняти такі машини на кожному кроці. Водії швидко зрозуміли, що платити по 100 доларів на кожній такій зупинці - зовсім невигідна справа, тому намагалися позбутися від таких авто ", - пояснює Назаренко.

Девальвація гривні, дорогі кредити і банкопаду

Після девальвації гривні і зниження реальних доходів автомобіль для переважної більшості громадян став майже казковою розкішшю. Нове авто середнього класу коштує як невелика квартира в районному центрі. А на вживані авто в хорошому стані потрібно працювати роками.

Якщо в 2013 році навіть німецьку або японську малолітражку можна було взяти за 100-150 тис грн з салону, то в 2017 році ця сума перетворилася в мізер.

Кредити для придбання автомобіля відносно дорогі - зараз за можливість користуватися 400 тис. Грн для придбання авто протягом 24 місяців доведеться виплачувати 20-30%.

Грн для придбання авто протягом 24 місяців доведеться виплачувати 20-30%

джерело: finance.ua

Банківська система після так званого банкопаду досі не відновила довіру населення, тому люди вирішували, що краще: витратити гроші на дешеве (нехай навіть не зовсім законно) авто, ніж довірити їх банку.

Протекціонізм українського виробника

Підтримуючи національного виробника, в Україні роками намагалися зробити покупку імпортного авто невигідною.

Наприклад, до 2008 року ввізне мито на імпортні машини становила 25%. Потім зі вступом України до СОТ в 2008 році мито знизили до 10%, але вже в 2009 ввели додаткову спецмито в розмірі 13%. Укравтопром вимагав підвищити ставку до 47%. Врешті-решт після розслідування Міжвідомчої комісії з міжнародної торгівлі спецмито встановили на рівні 6-13% (також введений утилізаційний збір).

Повністю скасувати спецмито на імпортні авто вдалося лише в 2015 році.

джерело: ЛІГА

І, як бачимо, все це не допомогло українському виробникові залучити інвестиції і витримати конкуренцію. Українці зрозуміли, що Lanos без кондиціонера і подушок безпеки за 10 тис. Доларів - занадто дороге задоволення, тому шукали дешевші альтернативи, наприклад ввозити авто на європейських номерах.

Нещодавно ЗАЗ довелося відмовитися від цієї моделі, посилаючись на неможливість конкурувати з евробляхамі.

Читайте також: В Україні більше не випускатимуть Lanos . Що пішло не так в історії "народного авто"

Податкове навантаження

І відміна спецмита не зробила імпортні авто значно доступнішими. Зараз українці, які хочуть придбати вживане авто за кордоном, повинні сплатити акцизний збір (залежить від віку, типу палива, об'єму двигуна ТЗ), ПДВ (20% митної вартості), ввізне мито (в середньому 10%), збір до Пенсійного фонд (3-5% митної вартості) і транспортний податок (тільки, якщо авто з двигуном понад 3 літри і не старше 5 років).

Частина з них - взагалі штучна, вважає Назаренко. Він наводить приклад відрахування в пенсійний фонд при ввезенні автомобілів з-за кордону, яке свого часу запроваджувалося як тимчасовий захід на один рік до виплати заборгованостей перед пенсіонерами. Але тепер дію цього правила автоматично продовжується разом з прийняттям чергового закону про державний бюджет.

Читайте також: З 1 січня знизиться ввізне мито на машини з ЄС. Наскільки подешевшають автомобілі

Також довгий час існувала проблема з подвійною сплатою ПДВ, зараз її частково вирішує система відшкодування. Податок на додану вартість сплачувався на імпортні деталі раз на кордоні, і все вже включалося в вартість деталей. Зате автосервіси, вираховуючи людям вартість роботи, вартість деталей вдруге включали в квитанцію ПДВ. Тобто, споживач податок на додану вартість платив двічі.

Висока вартість розмитнення через Євро-5

З 1 січня 2016 року у Україні ввели стандарт екологічної безпеки Євро-5, який передбачає, що мінімальний вік ввезених в Україну автомобілів може бути не більше 7 років (2010 року випуску).

Автомобілі, що відповідають Євро-5, стоять в ЄС 7-8 тис. Євро. Машину на "евробляхах" можна купити навіть за 1,5-2 тис. Євро.

Пільгове оформлення для автомобілів екологічного класу Євро-5, вироблених не пізніш 2010 року, обійдеться в плюс 40% від його вартості.

А на загальних умовах за митне оформлення часто потрібно заплатити більше, ніж за саме авто.

Мережею навіть блукає іронічна історія про те, як «Запорожець» 1991 р.в. для експерименту спочатку продали в Польщу і поставили на польську реєстрацію, заплативши близько 700 євро (вартість авто, розмитнення, техогляд, постановка на облік тощо). А щоб пригнати "горбатого" назад в Україну і поставити на українську реєстрацію, довелося викласти близько 3500 євро.

близькість ринків

Найпопулярніші серед українців автомобілі на литовських чи польських номерах. І справа тут не тільки в географічній близькості. Просто саме туди машини віком "понад 10 років" стікаються з усієї Європи. Якщо в цілому в зоні Євросоюзу середній вік авто 10,7 року, то в цих країнах - 16-17 років.

Середній вік автомобілів в ЄС

А все тому, що користуватися старим автомобілем в Європі дорожче, ніж купити новий. З кожним роком екологічний податок, страхування і обслуговування для такої машини буде все більше, так як власники з радістю їх продають. Ці авто потрапляють спочатку в Литву, Польщу, Румунію, Молдову, а потім - в Україну.

Щоб вести бізнес в цих країнах, навіть не потрібно знати іноземні мови (в Литві багато російськомовного населення, з поляками порозумітися неважко, навіть якщо говорити по-українськи). Та й у порівнянні з цінами в ЄС послуги в Литві і Польщі для українців є "порівняно доступними".

Крім того, поліція не має доступу до баз Госфіскалслужби (УКРІНФОРМ), яка відзначає все авто, які перетинають кордон. Термін перебування транзитної машини в країні становить 5-10 днів.

Якщо більше, то фіскали на кордоні виписують штраф - 8,5 тисячі. грн. І як поліцейські можуть зрозуміти, скільки часу авто знаходиться в Україні? Тому вже на території країни за транзитної машиною ніхто не ганяється для перевірки документів.

Погані дороги, малі ризики і прагнення жити краще

З дорогами все зрозуміло: людина думає, навіщо працювати 10 років, щоб купити машину, якщо її можна "вбити" за два-три роки на українських дорогах. Особливо проблема актуальна для водіїв таксі, тому навіть усвідомлюючи, що схема нелегальна, вони віддають перевагу дешевому авто.

Тим більше, що ризики за управління такими машинами - нижче. Якщо власник автомобіля з українською реєстрацією потрапить в ДТП з вини "іноземця", то він ризикує не отримати кошти на ремонт від винного.

Також популярний аргумент серед тих, хто займається ввезенням авто: "навіть якщо приймуть якийсь закон для заборони евроблях, машину можна просто продати на деталі". І подекуди навіть залишитися в плюсі. Якщо ж авто конфіскують, втрати будуть порівняно невеликими.

Ну і останній аргумент - прагнення жити краще, ніж можна собі дозволити. Українці часто люблять похвалитися, щоб переплюнути принаймні сусіда. Тому що інших причин пояснити, чому "зубожіле" населення пріганяет з-за кордону моделі Mercedes, BMW або навіть Cadillac з двигунами понад 3 куб. м, коли бензин коштує 30 грн за літр , Немає.

І як поліцейські можуть зрозуміти, скільки часу авто знаходиться в Україні?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов