Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Унікальні спецмашини для радянських спецслужб

  1. ГАЗ М-20Г (1955-1958 рр.)
  2. ГАЗ-23 (1962-1970 рр.)
  3. Спецавтомобілі сімейства ГАЗ-24 (1972-1997 рр.)
  4. Спецавтомобілі серії Чайка (1973-1982 рр.)
  5. ЗІЛ-114ЕА (1975-1979 рр.)
  6. Спецавтомобілі сімейства ЗІЛ-4104 (1976-2000 рр.)
  7. ЗІЛ-41072 Скорпіон (1989/1999 рр.)

Наша сеть партнеров Banwar

В радянські часи ніхто навіть припустити не міг, що в рідкому автомобільному русі поруч з вами їдуть легкові машини, абсолютно нічим не відрізняються від собі подібних, але наділені моторами в пару сотень кінських сил і здатні, зірвавшись з місця, за лічені секунди розвинути швидкість в пару сотень кілометрів на годину. Такі надпотужні, швидкохідні і непримітні автомобілі з секретної апаратурою, закамуфльовані під звичайні легковики, несли приховану службу в системі Комітету державної безпеки.

На головній фотографії - потужний спецавтомобіль ЗІЛ-41072 Скорпіон для супроводу і охорони кортежу Президента СРСР (фото А. Барашкова)

В радянські часи ніхто навіть припустити не міг, що в рідкому автомобільному русі поруч з вами їдуть легкові машини, абсолютно нічим не відрізняються від собі подібних, але наділені моторами в пару сотень кінських сил і здатні, зірвавшись з місця, за лічені секунди розвинути швидкість в пару сотень кілометрів на годину

Кращий і останній радянський спецавтомобіль Скорпіон в Кремлі

В їх обов'язки входили зовнішнє спостереження за навколишнім оточенням, дисидентами або іноземцями, переслідування підозрілих машин і супровід автомобілів вищих радянських і партійних працівників. До цієї ж засекреченої категорії ставилися спеціальні санітарні автомобілі для надання екстреної медичної допомоги мешканцям лімузинів з урядових кортежів.

ГАЗ М-20Г (1955-1958 рр.)

Досить досконала легкова Перемога з чотирициліндровим двигуном в 50 л. с. привертала увагу не тільки військових, а й співробітників КДБ. В середині 1950-х на замовлення такого солідного відомства Горьковський автозавод приступив до збірки більш потужного і швидкохідного спецавтомобіля М-20Г, зовні не відрізнявся від серійних варіантів М-20 і М-20В. Його обладнали шестициліндровим мотором потужністю 90 л. с. з масляним радіатором, гідромеханічною трансмісією, заднім мостом від автомобіля ГАЗ-12 (ЗІМ) і 100-літровим паливним баком. У комплектацію машини входили засоби радіозв'язку і спеціальні звукові сигнали.

На ділі варіант М-20Г виявився занадто важким і погано керованим, зате його швидкість зросла до 132 км / год, а час розгону з місця до 100 км / год становило 30 секунд. Таких машин виготовили близько 100 одиниць.

ГАЗ-23 (1962-1970 рр.)

Цей маловідомий індекс носив другий горьковский спецавтомобіль, створений на базі серійної 75-сильної моделі ГАЗ-21М Волга. На ньому встановили 195-сильний двигун V8 і автоматичну трансмісію від представницької Чайки ГАЗ-13. У порівнянні зі звичайною Волгою на моделі ГАЗ-23 були істотно посилені кузов і ходова частина, застосовувалися скла з триплексу, гальмівні накладки з жароміцного матеріалу, литі чавунні гальмівні барабани і пристрій закривання капота з салону. Збільшення спорядженої маси до 1 780 кг призвело до суттєвого підвищення витрати палива, зате час розгону з місця до «сотні» скоротилася вдвічі (до 16 секунд), а максимальна швидкість досягла 160 км / ч.

1/3

Спецмашина КДБ М-23 на посаді у Спаської вежі на Красній площі

2/3

195-сильний двигун V8 від Чайки під капотом автомобіля М-23

3/3

Ескортний спецмашина М-23Б, відновлена ​​в Нижньому Новгороді

На моделі ГАЗ-23А збереглася механічна коробка передач, а ГАЗ-23Б для ескортування важливих персон відрізнявся хромованим облицюванням вікон і лівого дзеркала. До 1970 року машин 23-й серії зібрали 603 примірника.

Спецавтомобілі сімейства ГАЗ-24 (1972-1997 рр.)

На початку 1970-х років на базі нових серійних легковиків ГАЗ-24 Волга Горьковський автозавод приступив до збірки двох «спеціалізованих» варіантів для КДБ СРСР. Перший автомобіль ГАЗ-24-24 для зовнішнього спостереження отримав прізвисько «наблюдалка». Зазвичай його фарбували в неяскраві кольори, щоб машина губилася в автомобільному потоці. В обов'язки другої моделі ГАЗ-24-25 чорного кольору з поліпшеною обробкою салону і здвоєною вихлопною трубою входило супровід урядових кортежів, за що її прозвали «догонялки».

В обов'язки другої моделі ГАЗ-24-25 чорного кольору з поліпшеною обробкою салону і здвоєною вихлопною трубою входило супровід урядових кортежів, за що її прозвали «догонялки»

Спецмашина спостереження ГАЗ-24-24, зовні не відрізнялася від звичайної Волги

Спецмашина спостереження ГАЗ-24-24, зовні не відрізнялася від звичайної Волги

Автомобіль супроводу ГАЗ-24-25 з 195-сильним мотором (з архіву І. Падеріна)

Як і ГАЗ-23, ці автомобілі також отримали основні агрегати від першої Чайки, але додатково забезпечувалися посиленими кузовами і вузлами ходової частини. До небагатьох зовнішніх відмінностей другої машини ставилися додаткові прямокутні сигнально-попереджувальні фари на бампері, спецсигнали за радіаторної гратами, висока антена на правому крилі для потужного радіообладнання, особливий запор капота і характерні номерні знаки. Машина зі спорядженої масою 1 750 кг розганяла з місця до 100 км / год всього за 15 секунд. Її максимальна швидкість зросла до 190 км / ч. У 1972-1988 роках зібрали 1 034 автомобіля цієї серії.

З випуском модернізованого седана ГАЗ-24-10 на його базі збирали спецавтомобіль ГАЗ-24-34 з 220-сильним мотором V8 від нової Чайки ГАЗ-14, дисковими гальмами і вбудованими в передню облицювання протитуманними фарами. На замовлення на них монтували кондиціонер, особливу оббивку і навіть механізм з трьома змінними номерними знаками. У 1985-1993 роках завод випустив 245 таких машин.

У 1985-1993 роках завод випустив 245 таких машин

Спецавтомобіль зовнішнього спостереження ГАЗ-24-34 на шасі ГАЗ-24-10

Пробні зразки майбутніх спецавтомобілів з'явилися в 1979 році в рамках конструкторської та стильової розробки дослідної 120-сильною моделі ГАЗ-3101 з прямокутними фарами, перетвореної потім в ГАЗ-3102.

Прототип ескортного автомобіля на дослідному шасі ГАЗ-3101 (з архіву І. Падеріна)

З початком серійного виробництва модернізованої Волги ГАЗ-3102 на її основі почалося складання двох спецмашин, укомплектованих за вимогами КДБ, а потім і ФСБ. За вже відпрацьованою схемою першої з них була звичайна «наблюдалка» ГАЗ-31012 з 195-сильним двигуном і трансмісією від першої Чайки, зовні нічим не відрізнялася від серійної моделі ГАЗ-3102. Розпізнати її можна було тільки за формою ручки управління автоматичною трансмісією, схожою на важіль для механічної коробки передач.

Найцікавішою стала особливо міцна і цілком таємна ескортний машина ГАЗ-31013 з характерною низькою посадкою, яка до сих пір вважається кращим, найбільш потужним і надійним радянським спецавтомобілем. Повних відомостей про нього не збереглося.

1/2

Одна з кращих радянських швидкісних ескортних спецмашин ГАЗ-31013

2/2

Автомобіль спостереження і супроводу військових колон ГАЗ-31013 (фото автора)

Силовий агрегат моделі 31013 представляв собою дефорсований до 200 л. с. мотор від нової Чайки ГАЗ-14. Іншими особливостями були посилений кузов з потужною звукоізоляцією, додаткові світлові прилади під бампером і телескопічні антени в центральній частині даху або на крилах, два вихлопних патрубка і незамаскованими рукоятка «автомата». У період з 1986-го по 1996 рік таких машин зібрали 283 і 19 одиниць відповідно.

Спецавтомобілі серії Чайка (1973-1982 рр.)

З початком випуску автомобіля ГАЗ-13 Чайка з 5,5-літровим двигуном V8 в 195 л. с. і автоматичною трансмісією в системі КДБ місця йому не знайшлося. До поодиноких зразків спецмашин на цій базі ставилися допрацьовані в соціалістичних країнах ескортних Чайки з прибирали підніжками і поручнями вздовж обох сторін даху з люком.

До поодиноких зразків спецмашин на цій базі ставилися допрацьовані в соціалістичних країнах ескортних Чайки з прибирали підніжками і поручнями вздовж обох сторін даху з люком

Чайка спецслужб ПНР при супроводі машини Папи Римського (фото автора)

Завдяки м'якій підвісці і безступінчатим трансмісії, в 1973 році на замовлення 4-го Головного управління Міністерства охорони здоров'я СРСР Чайка стала базою невідомого доти конструктивного напряму - створення містких швидкісних автомобілів медичної служби. Вони замикали урядові кортежі і служили для надання важливим персонам середнього рангу першої допомоги під час перевезення і оперативної доставки їх в стаціонари.

Містка санітарна машина ГАЗ-13С-РАФ (з архіву І. Падеріна)

Так в серії ГАЗ-13 з'явилася «швидка допомога» з поздовжніми носилками і медичним обладнанням, для якої засклені кузова з підвищеним розташуванням даху збирав Ризький автобусний завод. Результатом цієї співпраці стали машини ГАЗ-13С-РАФ, пофарбовані в чорний колір і отримали прізвисько «Чорна лікарка». Їх максимальна швидкість досягала 160 км / ч. До 1982 року було зібрано близько 20 екземплярів, з яких кілька машин служили похоронними катафалками.

Санітарний автомобіль ГАЗ-13С з кузовом Ризького автобусного заводу (фото автора)

Санітарний автомобіль ГАЗ-13С з кузовом Ризького автобусного заводу (фото автора)

Насалик і місця для персоналу в автомобілі ГАЗ-13С-РАФ (з архіву І. Падеріна)

У 1980-і роки на новому 220-сильному шасі ГАЗ-14-02 Чайка на замовлення Міністерства охорони здоров'я Ризький завод побудував п'ять санітарних машин ГАЗ-РАФ-3920 з високими кузовами зі скляними перегородками. У них монтували знімні носилки для лежачого пацієнта, поворотні місця для лікарів і медичне приладдя. Після пробної експлуатації автомобілі визнали занадто важкими, громіздкими і дорогими.

1/2

Санітарний автомобіль ГАЗ-РАФ-3920 на базі Чайки ГАЗ-14 (з архіву В. Бєляєва)

2/2

Санітарний автомобіль ГАЗ-РАФ-3920 на базі Чайки ГАЗ-14 (з архіву В. Бєляєва)

До створення спецмашин для КДБ і Міністерства охорони здоров'я СРСР Московський автозавод імені І. А. Лихачова прийшов лише в 1970-і роки, а потім завершив свою діяльність цілим сімейством лімузинів вищого класу для державної і партійної верхівки Радянського Союзу і спецтехніки для супроводу, охорони і оперативного медобслуговування .

ЗІЛ-114ЕА (1975-1979 рр.)

Перші спецавтомобілі Московського автозаводу з'явилися завдяки створенню подовженого лімузина ЗІЛ-114 з двигуном V8 потужністю 275 л. с. і автоматичною трансмісією. Першою на його базі стала машина спецзв'язку ЗІЛ-114Е з екранованим електроустаткуванням, яка в 1975 році стала основою двох автомобілів медичної служби ЗІЛ-114ЕА для МОЗ СРСР.

1/2

Медичний автомобіль супроводу ЗІЛ-114ЕА (з архіву В. Бєляєва)

2/2

Швидкісна санітарна машина ЗІЛ-114ЕА з двигуном потужністю 275 л. с.

Вони служили для надання екстреної допомоги вищим радянським керівникам з урядових кортежів і доставки їх в Центральну кремлівську лікарню (ЦКЛ). Машини обладнали чотирма рядами бічних вікон, підвищеної дахом, задній відкидний дверима, ложементом для носилок і місцями для персоналу.

Спрощений санітарний варіант ЗІЛ-114НА для швидкісних кортежів

У 1979-му, після їх успішної експлуатації, завод зібрав ще кілька санітарних машин ЗІЛ-114НА з усіченої над місцем водія дахом, зібраних на шасі після закінчення їхнього терміну лімузинів.

Спецавтомобілі сімейства ЗІЛ-4104 (1976-2000 рр.)

Базою наступних спецмашин став семимісний 315-сильний лімузин ЗІЛ-4104 (в колишньої маркування - ЗІЛ-115), вручну збирався з 1976 року в одиничних зразках. Згодом новими базовими автомобілями стали подібні моделі ЗІЛ-41045 і ЗИЛ-41047 другої і третьої модернізації. До 2000 року на них зібрали 12 спеціальних версій: машини супроводу, зв'язку, охорони та медичної служби.

Найвідомішою спецмашиною в сімействі ЗІЛ-4104 була так звана кремлівська швидка - ефектний чорний універсал ЗІЛ-41042 (ЗІЛ-115А) з високим заскленим кузовом, який отримав прізвисько «Чорний доктор». Як і попередники, він служив для надання першої допомоги і комфортною доставки елітних пацієнтів в ЦКБ.

Легендарна кремлівська швидка ЗІЛ-41042 «Чорний доктор» на базі ЗІЛ-41045 (фото автора)

Легендарна кремлівська швидка ЗІЛ-41042 «Чорний доктор» на базі ЗІЛ-41045 (фото автора)

Машина супроводу ЗІЛ-41042 з містким кузовом для одного пацієнта (фото автора)

У просторому санітарному відсіку знаходилися носилки з натуральної шкіри і місця для трьох лікарів. Місткий кузов з цільної або двостулкових задніми дверима і запасним колесом за фальшивою лівої бічними дверима можна було перетворити в фургон або катафалк. До інших особливостей ставилися шини з жорсткими боковинами, що дозволяли пересуватися без заміни колеса. Машина мала споряджену масу близько чотирьох тонн і розвивала швидкість 190 км / ч.

Санітарний автомобіль ЗІЛ-41042 на базі ЗІЛ-41047 (з архіву М. Шелепенкова)

У 1986 році на базі лімузина ЗІЛ-41045 зібрали три автомобіля ЗІЛ-41042, потім на шасі ЗІЛ-41047 побудували ще чотири машини.

У 1980-і на базі «санітарки» ЗІЛ-41042 був зібраний автомобіль спецзв'язку ЗІЛ-41043 з екранованої захистом і параболічною антеною. За ним послідував екранований варіант ЗІЛ-41046 на основі лімузина ЗІЛ-4104 з радіотелефонного системою урядового зв'язку «Кавказ». У 2000 році дві останні машини спецзв'язку ЗІЛ-41049 базувалися на автомобілі ЗІЛ-41047.

У 2000 році дві останні машини спецзв'язку ЗІЛ-41049 базувалися на автомобілі ЗІЛ-41047

Машина супроводу ЗІЛ-41049 з системою урядового зв'язку

ЗІЛ-41072 Скорпіон (1989/1999 рр.)

У 1987 році завод приступив до збірки броньованого лімузина ЗІЛ-41052 для Президента СРСР. Через рік на його основі виникла машина спецзв'язку ЗІЛ-4107. У 1989-му вони послужили основою трьох п'ятимісних автомобілів супроводу та охорони ЗІЛ-41072 Скорпіон конструкції А. Н. Горчакова, яким відразу ж присвоїв другий неофіційну назву «Охоронець». Через 10 років були виготовлені ще три зразка для спецпідрозділів і служб охорони Російської Федерації.

Скорпіон грав роль так званого автомобіля-чистильника, зазвичай очолював або замикав швидкісні кортежі перших осіб держави. Він міг з ходу, не зменшуючи швидкості, відкидати в сторону сторонні машини або перешкоди, які, на думку охорони, створювали небезпеку супроводжується особам.

1/2

Швидкісний 315-сильний автомобіль супроводу і охорони ЗІЛ-41072 Скорпіон

2/2

Швидкісний 315-сильний автомобіль супроводу і охорони ЗІЛ-41072 Скорпіон

Зовні машини виділялися спецсигналами, декількома антенами, поздовжніми відкидними підніжками і поручнями на даху і задніх стійках корпусу для співробітників спецслужб, які забезпечували зовнішнє спостереження і оборону машини. У даху був широкий зсувний наглядова люк, з якого можна було вести круговий обстріл, а для посилення вогневої потужності заднє скло оперативно відкидалося всередину салону.

У даху був широкий зсувний наглядова люк, з якого можна було вести круговий обстріл, а для посилення вогневої потужності заднє скло оперативно відкидалося всередину салону

Кузов машини ЗІЛ-41072 з люком в даху, бічними поручнями і підніжками

Кузов машини ЗІЛ-41072 з люком в даху, бічними поручнями і підніжками

Салон Скорпіона з поворотними сидіннями і броньованої бічними дверима

У робочій частині салону в один ряд були змонтовані три м'яких сидіння, з них середнє полноповоротного по поздовжніх напрямних висувалося вперед, а два бічних поверталися в сторони, дозволяючи бойовому розрахунку завжди розміщуватися обличчям до вікон.

1/4

Співробітники зовнішнього спостереження на автомобілі ЗІЛ-41072

2/4

Зимові випробування Скорпіона зі спецзв'язком на стійкість

3/4

Швидкісні випробування з повним навантаженням на крижаному насте

4/4

Оборона Скорпіона при імітації збройного нападу

Габаритна довжина Скорпіона досягала 6,3 м, оціночна споряджена маса досягала 5,5 тонн. Максимальна швидкість - 190 км / год.

Після краху ЗІЛа більше ніхто в Росії не замахувався на урядові лімузини і спецмашини - їх вважали за краще просто закуповувати за кордоном.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов