Наша сеть партнеров Banwar
Кількість переглядів: 2221
Згідно зі статистикою дорожньо-транспортних пригод, їх пік припадає на останню декаду серпня.
Тільки за минулий тиждень, 20-26 серпня, на дорогах Волгоградської області 57 дорожньо-транспортних пригод, в яких 7 осіб загинули, 94 отримали травми різного ступеня тяжкості.
Незважаючи на збільшення числа нарядів ДПС на трасах, посилення контролю за дотриманням водіями правил дорожньої безпеки, що проводиться роз'яснювальну роботу з автомобілістами, майже половина таких аварій за участю водіїв-транзитників трапилися на федеральних автодорогах.
Втома - одна з основних супутніх причин цих ДТП. Як правило, повертаючись з відпусток, громадяни прагнуть скоріше дістатися до будинку, нехтують дотриманням режиму відпочинку за кермом, допускають перевищення швидкісного режиму, виїжджають на смугу зустрічного руху.
Втомлені водії втрачають контроль над дорожньою обстановкою і не здатні швидко приймати рішення, стаючи учасниками смертельних аварій.
Управління ДІБДР Волгоградської області настійно рекомендує автомобілістам приділяти особливу увагу режиму відпочинку, частіше відпочивати в дорозі днем, а вночі зупинятися на нічліг на спеціалізованих стоянках і кемпінгах.
Автор: Антон Нечаєв
РЕДАКЦІЯ: Коментування даної теми закрито. Причина: За закінченням терміну давності.
люди коментують
ДАІ ні до чого - на кожному кілометрі пост не поставиш
просто машини з майбутнього а дороги в Росії з позаминулого 19 століття
у всіх країнах зустрічні потоки розділені і причому давно
Дорого просто треба будувати сучасні а незанімающіхся розпальцівкою на міжнародній арені зображуючи наддержаву з 1.5% економікою
Давно пора Росії пожити для себе!
батько Звездоня [Гість] @ 27 серпня 2018, 12:24
Це саме відпочивальники. Помітили, немає винуватців далекобійників. Далекобійники їздять і замой і влітку, трасу знають, та й то трапляються ДТП з їх вини. Але влітку винуватці легкові автомашини - причина виїзд на зустрічну.
МАКС [Гість] @ 27 серпня 2018, 12:24
МАКС [Гість] @ 27 серпня 2018, 13:24
макс ти плутаєш причину із слідством!
Однак, якщо говорити про високоякісних дорогах, безпечний рух по яким гарантовано понад 100 км / год (відсутність ям) з потокової навантаженням від 25 тис машин в день (але зазвичай більше 100 тис), шириною від 25 метрів (6 смуговий рух і більше) , то розклад наступний.
Росія - 816 км, США 75 тис км, Великобританія - 6 тис км, Німеччина 12.9 тис км, Франція 11.4 тис км, Іспанія 16.2 тис км, Італія 6.6 тис км, Японія 7.4 тис км, Південна Корея 4 тис км і навіть Бразилія близько 10 тис км. Протяжність автомагістралей абсолютно всіх країн Європи (Західної і Східної без урахування країн СНД) складає 81 тис км - трохи більше США.
А Китай? За офіційною статистикою Китаю на 2015 рік протяжність автобанів складає 125 тис км або близько 108 тис за європейськими стандартами якості.
батько Звездоня [Гість] @ 27 серпня 2018, 12:33
До 2020 року довжина автомагістралей Китаю перевищить ВСЕ країни Європи + США + Японія + Південна Корея.
Таким чином Китай будує якісних швидкісних доріг понад 26 тис км на рік. Це якісні та швидкісні. У Росії якісних доріг (автомагістралі, 1 і 2 клас) будують не більше 300-350 км на рік, що в 75-90 разів менше, ніж в Китаї!
батько Звездоня [Гість] @ 27 серпня 2018, 12:37
Тільки камери і знаки можуть змінити ситуацію, і постійні пости, як в інших регіонах. Зараз все в інеті пишуть відгуки про дороги і ДАІ.
Олена [Гість] @ 27 серпня 2018, 13:59
Ні, це вже не допоможе, у нас хитруни номера маскують, замазують, зараз зверніть увагу скільки таких по трасі. Головна причина - дороги. У тій же Москві і районах які дороги, а у нас, двосмугова траса це вже минуле століття, як мінімум 3 повинно бути і тільки тоді трохи ситуація покращиться.
Олені [Гість] @ 27 серпня 2018, 14:20
Це в інших країнах основний пріоритет - це турбота про життя і здоров'я громадян. У нас в країні все навпаки: не влада для громадян, а громадяни для влади. Необхідність збільшення пропускної спроможності федеральних трас (за рахунок збільшення кількості смуг руху) назріла давно. Але все впирається в гроші. Кілька років тому ремонтували саратовську трасу. Чому не зробили по дві смуги в кожну сторону? Зате зробили обабіч траси пішохідні доріжки і огорожу. Взимку на підйомі в районі 3 містечка фура як раскорячишься, так вся дорога зупиняється. Зараз 21 століття, а дороги до сих пір будують під полуторки.
гість [Гість] @ 27 серпня 2018, 14:41
Коли дороги були вбитими менше лихачили т.к.береглі підвіску та й водила завжди на вибоїнах був в тонусе.Какой висновок ?????
емір [Гість] @ 27 серпня 2018, 15:05
Звичайно ми всі хочемо дороги як в Німеччині, але для цього необхідно, щоб економіка працювала зі зрозумілих усім законам, щоб олігархія зі своїх надприбутків платила не 13% а як в Німеччині, щоб незаконне збагачення (коли придбане майно перевищує твої доходи в сотні разів) вважалося злочином, і закон був для всіх єдиний, тоді може і вистачить грошей на дороги і пенсії. А поки залишається ставити банери-япапп, тебе чекають вдома! З фото дитини, або фото машин з аварії.
Водій [Гість] @ 27 серпня 2018, 15:22
батько Звездоня [Гість] @ 27 серпня 2018, 13:37
Таким чином Китай будує якісних швидкісних доріг понад 26 тис км на рік. Це якісні та швидкісні.
Ми такі ж хочемо. Нехай і нас навчать! Або побудують!
Китайські дороги [Гість] @ 27 серпня 2018, 15:28
А навіщо олігархам платити більше податки і звітувати про перевищення витрат над доходами - якщо влада це не треба. Їх це влаштовує, і взагалі - вони за такими дорогах не пересуваються - а літають все власними літаками і вертольотами. А народ гине десятками тисяч в рік на дорогах - за якими неможливо їздити без аварій.
Водієві [Гість] @ 27 серпня 2018, 16:22 [Гість] @ 27 серпня 2018, 15:55
на поїздах безпечніше РЖД
роман [Гість] @ 27 серпня 2018, 16:09
"ГИБДД настійно рекомендує" ... А що корисного ви зробили? Де банери, що будь-якої дану ділянку аварійно небезпечна? Якщо хоч 5% візьмуть до уваги - вже врятовані людські життя! І конкретне запитання: я виїжджаю з Воїнів-інтернаціоналістів на кільці на ліво, на Базарова. З Маресьєва на право, так-же на Базарова вилітає інший. Хто кому має поступитися? Я вже ніби як на "головній", а той вважає, що він мені "перешкода справа"? Давайте пояснюйте! Це ваш прямий обов'язок!
Ледачим даішникам [Гість] @ 27 серпня 2018, 18:53
роман [Гість] @ 27 серпня 2018, 17:09
На поїзді ви говорите.
Як класно! А де Ви працюєте? Ви напевно вчитель і знаєте коли у вас відпустка. А у нас наприклад ти до останнього не знаєш, відпустить начальник чи ні.
А РЖБ квитки коли продає - за 1 або 1,5. За 1-2 тижні їх просто немає.
Роману з маленької літери [Гість] @ 27 серпня 2018, 18:57
даішники поклали на свою службу хрін. Стоять у кола на ЛЕНІНА ДАНИНА ЗБИРАЮТЬ. Треба служити зараз на трасі, потрібно забезпечувати БЕЗПЕКА на найбільш проблематичних ділянках міжміському!
немає слів [Гість] @ 27 серпня 2018, 19:22
Скажу одне, що розмітка у нас зроблена в деяких місцях, як ніби спеціально щоб розбивалися ,, я дзвоню регулярно в автодор Москва волгоград ,, ФКУУПРДОР ,,,, кажу що розмітка не відповідає ,,, не чекайте кого то, телефонуйте не соромтеся, , на остан аварії в районі поповки, там взагалі серйозний ділянку, повинні змінити, але не нас ГИБДД ні адміністрація не дзвонять нікуди ,, їм тільки в швейну майстерню кишені розширити ,, накипіло ,,, у всіх тільки гроші на розумі
Президент [Гість] @ 28 серпня 2018, 11:49
"Не дивлячись на збільшення числа нарядів ДПС на трасах, посилення контролю за дотриманням водіями правил дорожньої безпеки, що проводиться роз'яснювальну роботу з автомобілістами."
Це словоблуддя [Гість] @ 28 серпня 2018, 16:16А Китай?Чому не зробили по дві смуги в кожну сторону?
Какой висновок ?
А що корисного ви зробили?
Де банери, що будь-якої дану ділянку аварійно небезпечна?
Хто кому має поступитися?
Я вже ніби як на "головній", а той вважає, що він мені "перешкода справа"?
А де Ви працюєте?