Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Урал-375

  1. Радянський повнопривідний вантажний автомобіль

Наша сеть партнеров Banwar

Радянський повнопривідний вантажний автомобіль

У нашій країні словом «Урал» називалися багато зразків вітчизняної техніки. Уралом називався дорожній велосипед. Уралом називався мотоцикл з коляскою , І навіть танку Т-72 намагалися дати ім'я «Урал». Одним з Уралов став і радянський військовий вантажівка, про який я вам сьогодні і розповім.

З минулих наших матеріалів, ви вже знаєте, що в важкі жовтневі дні 1941 року Сталін прийняв рішення про евакуацію московського автозаводу ЗІС в місто Ульяновськ. Але в 1944 році виробництво ЗІС-5 було передано в Міас, де випуск цієї вантажівки тривав до другої половини 50-х років. У 1956 році на Уралі провели його модернізацію і випускали останні два роки під назвою УралЗІС-355. На цій модифікації стояли 110-сильний двигун від ЗіЛ-157 з поршнями з алюмінієвого сплаву і карбюратором К-80 або К-75, 12-вольта система електрообладнання, передні крила нового типу, рульовий механізм, який мав глобоідальний черв'як і подвійний ролик. У 1958 році на УралЗІС-355 поставили нову кабіну, схожу на кабіну від ГАЗ-51 . Автомобіль з такою кабіною, названий УралЗІС-355М , Протримався на конвеєрі до 1965 року.

УралЗІС-355М

Тим часом, партія і уряд поставили завдання конструкторам розробити новий тривісний вантажівка підвищеної прохідності в якості аналога американського M54. До 1957 року фахівці НАМИ під керівництвом завідувача лабораторією автомобілів високої прохідності Миколи Івановича Коротоношко виготовили тривісний повнопривідний автомобіль НАМИ-020.
На НАМИ-020 встановлювався V-подібний восьмициліндровий карбюраторний двигун ЗіЛ-375. При 108-міліметровому діаметрі циліндра і 95-міліметровому ході поршня він мав 6,962-літровий робочий об'єм. При 3200 оборотах на хвилину мотор видавав 180-сильну потужність. П'ятиступінчаста коробка передач була забезпечена синхронізаторами на всіх щаблях. Крім того, в трансмісії була двухскоростная роздавальна коробка з несиметричним міжосьовим диференціалом, що блокується типу. Задні ведучі мости прохідного типу в візку були з'єднані через симетричний міжосьовий диференціал, що блокується за допомогою пневматичного приводу. У головних передачах використовувався конічний шестерний або диференціал черв'ячного типу, центральний колісний редуктор і кардани рівних кутових швидкостей. Гальма мали пневмогидравлический привід і герметизацію, що виключає потрапляння води і бруду.

НАМИ-020

Шини гігантського на ті часи розміру 14.00-20 мали пристрій для зниження внутрішнього тиску на ходу автомобіля з 2,5 до 0,8 атмосфери. Малюнок протектора був виконаний у вигляді низької, сильно розчленованої ялинки, що заходить і на боковину покришки. Дорожній просвіт НАМИ-020 становив 405 мм, а під роздавальної коробкою досягав 675 мм. Автомобіль устатковувався передпусковим підігрівачем двигуна, обігрівом кабіни і акумуляторів. Двигун запускався електричним стартером, а також пневмогідравлічним дублюючим пусковим пристроєм. Під задньою частиною вантажної платформи розміщувалася лебідка з горизонтально розташованим барабаном і видачею троса як вперед, так і назад. При спорядженої масі 7250 кг НАМИ-020 мав вантажопідйомність 5 т і розвивав максимальну швидкість 80 км / ч. Після проведених випробувань постало питання про виробництво нового всюдихода на одному з машинобудівних підприємств Союзу. Спочатку машину припускали поставити на потік на ЗІЛі, потім розглядався паровозобудівний завод в далекому Улан-Уде. Але після численних суперечок Мінавтопрому і Міністерства оборони зупинилися на Уральському автозаводі в Міас. Для прискорення запуску в серію нового автомобіля в травні 1957 року в Міас на дослідному зразку НАМИ-020 своїм ходом прибули 20 конструкторів з НАМИ. По дорозі цю веселу компанію кілька разів зупиняв знарядь, щоб запитати, що за дивовижна машина їде по наших дорогах.

Урал-ЗІС-НАМИ-375

Однак за підсумками автопробігу з Москви в Міас по розмитим весняним дорогах цю дивовижну машину вже на заводі довелося переробляти майже заново. В результаті до травня 1958 року було створено два дослідні зразки Урал-ЗІС-НАМИ-375, які взяли участь першотравневої демонстрації в Міассі. Автомобіль зовні, особливо кабіною, нагадував трудівника фронтових Студебекер , Але був більший і потужніший останнього. 7 листопада 1960 року у листопадовій демонстрації на честь 43-й річниці Жовтня взяв участь перший серійний Урал-375, але до 1964 року Урали випускалися тільки для потреб Міністерства оборони. Майже всі машини мали кабіну з м'яким матер'яним верхом, металевий кузов з відкидними лавками і знімний тент, що дозволяв використовувати їх для транспортування особового складу. За своїми технічними показниками, і в першу чергу по прохідності, Урал-375 став кращим серед вантажівок цього класу. При 4200-міллімтровой колісній базі Урал-375 мав 7360-мм довжину і 2960-мм завширшки. У 1964 році на базі Урал-375 створюються тривісні автомобілі Урал-377 з колісною формулою 6 × 4 - дві задні осі були ведучими, але на передній міст крутний момент не передавався. Це була громадянська модифікація Уралу. З цього ж року переважна більшість машин, що зійшли з конвеєра, отримують тримісну суцільнометалеву кабіну з 4-секційним вітровим склом, закріпленим нерухомо. Ця модифікація отримала назву Урал-375Д.
Від початкової 375-й версії Урал-375Д відрізнявся також відсутністю механізму відключення переднього моста. Багато хто вважає, що буква «Д» позначала довший варіант. Насправді ж довжина скоротилася до 7350 мм. Правда, розміри вантажної платформи при цьому не змінився - 3900 мм в довжину, 2340 мм в ширину і з висотою борту в 872 мм.

Урал-375Д Національної народної армії НДР

Головним же недоліком машини вважався той самий бензиновий двигун ЗіЛ-375 з великою витратою палива і низьким міжремонтним ресурсом. Ще в 60-х роках конструктори заводу розробили і успішно випробували власний дизель Урал-640, але далі стендових випробувань справа не пішла, зважаючи на відсутність на Ураза достатніх виробничих потужностей. Тому на початку 70-х було вирішено, що двигуном для Уралу стане той же дизель-мотор, який готувався для КАМАЗа, а оскільки самого КАМАЗа ще не існувало, дизель випробовувався на шасі Уралу. За висновком фахівців Ураза, в ході ходових випробувань проявився цілий ряд конструктивних і технологічних недоліків нового двигуна. З цієї причини КБ ЯМЗ було запропоновано продовжити роботу над вдосконаленням ЯМЗ-7Е641. Доопрацювання нового двигуна тривала до кінця 1971 р а вже в 1972 р новий двигун, який отримав назву ЯМЗ-740, поступив на Ураза для продовження випробувань. Тим часом, в КБ автозаводу був розроблений проект модернізованого під дизель автомобіля Урал, який отримав назву Урал-Е4320. Випробування прототипу тривали до весни 1974 року і пройшли в цілому успішно. У квітні того ж року була виготовлена ​​партія з чотирьох автомобілів Урал-Е4320 для участі в державних приймальних випробуваннях, за підсумками яких новий автомобіль був рекомендований до серійного виробництва і прийняття на озброєння збройних сил. Однак, перші серійні автомобілі Урал-4320 з дизельним двигуном КамАЗ-740 об'ємом 10,85 літра і потужністю 210 к.с. були випущені 13 листопада 1977. Дизельний Урал-4320 швидко витіснив Урал-375Д, який, втім, продовжував обмежено проводитися аж до розвалу СРСР. Справа в тому, що Урал-375Д мав більш високу прохідність в порівнянні з Урал-4320. Це було пов'язано з відсутністю регулятора частоти обертання, що дозволяло регулювати силу тяги на колесах становищем дроселя. Урал-4320 обладнаний всережимним регулятором частоти обертання, тому при збільшенні дорожнього опору відбувається автоматичне збільшення подачі палива, що на м'яких грунтах призводить до «зриву» м'якого грунту і буксування. З цієї причини, там, де пройде 375-й, 4320-й міг і не пройти.
У 1993 році, після пожежі на руховому заводі КАМАЗа на Урал стали встановлювати двигуни ЯМЗ-236 і ЯМЗ-238 Ярославського Моторного Заводу. двигуни ЯМЗ-236 і ЯМЗ-238 Ярославського Моторного Заводу. Головним же весняним відмінністю служив повітряний фільтр, розташований на правому крилі. Крім того, Урал-4320 мав іншу решітку радіатора. Автомобіль став базою для установки артилерійської частини бойової машини реактивної артилерії БМ-21 Град . Дизельний Урал і військова техніка на його основі поставлявся на експорт в країни Варшавського договору і в багато держав Азії, Африки та Латинської Америки.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов