Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Уроки аерографії. маски

Наша сеть партнеров Banwar

Decor Bag - набір для графічних робіт Decor Bag - набір для графічних робіт   Decor Bag - набір для графічних робіт: • кисть-аерограф Graphique 0,3 мм;  • мінікраскопульт ES / RV сопло 0,5 мм з верхнім бачком 75 мл;  • змінне сопло 0,3 мм, шланг 1,5 м;  • 5 змінних бачків 20 мл до аерографа;  • комплект ЗІП Decor Bag - набір для графічних робіт: • кисть-аерограф Graphique 0,3 мм; • мінікраскопульт ES / RV сопло 0,5 мм з верхнім бачком 75 мл; • змінне сопло 0,3 мм, шланг 1,5 м; • 5 змінних бачків 20 мл до аерографа; • комплект ЗІП. РУБ 11 311.81 купити
Graphique - кисть-аерограф Graphique - кисть-аерограф, сопло 0,3 мм, верхній бачок 4 мл, нижній - 20 мл, приналежності. РУБ 6 267.46 купити
Аерограф DeVilbiss DAGR Компанія DeVILBISS знову почала виробництво аерографів, випустивши на ринок нову розробку - сучасну хромовану модель подвійної дії DAGR з настроюваної рукояткою для найбільш тонких маніпуляцій. РУБ 8 463.00 купити
Аерографії набір Grafo Bag Grafo Bag - набір для графічних робіт: • Кисть-аерограф Graphique 0,3 мм. • Мінікраскопульт STM HVLP 0,7мм з верхнім бачком 75 мл, змінне сопло 1 мм, шланг 1,5 м; 5 змінних бачків 20 мл до аерографа, комплект ЗІП. РУБ 12 997.96 купити

НАША ДОВІДКА:

Фотореалізм - напрям у мистецтві останньої третини 20 ст., Що поєднує граничну натуральність образів з ефектами їх драматичного відчуження. Живопис і графіка тут часто уподібнюються фотографії (звідси його назва). Подивившись на 90% робіт, виконаних технікою аерографії, ми переконуємося, що саме в цьому стилі вони зроблені. Мало того, сам аерограф, спочатку використовувався для ретушування фотографій і тільки через десятиліття став інструментом для самостійної техніки.

Так що ж таке маска?

Не лякайтесь! У цій статті не йтиметься про личинах, з якими на ваші роботи дивляться глядачі. Мова також не піде про засоби індивідуального захисту органів дихання майстра, виконуючого роботу, хоча ця тема дуже важлива для здоров'я і екології. Мова сьогодні піде про способи наносити фарбу аерографом лише на ті ділянки розпису, які заплановані для цього. Коли майстер використовує якісь кошти для того, щоб наноситься фарба з аерографа лягала на поверхню вибірково (не потрапляла туди, куди не треба) - він використовує маски.

У процесі роботи з зображенням виникає необхідність нанесення дуже тонких і чітких ліній, контурів і плям. Межі цих об'єктів можуть бути розмитими або чіткими, контрастними з фоном або зливається з ним. Розмиті межі до певної межі дає сам аерограф, що дозволяє просто, як пензлем «ліпити» роботу. Однак, якщо працювати одним аерографом, без посередництва будь-яких допоміжних засобів, ми отримаємо м'який, об'ємний і, як іноді кажуть, «плюшевий» малюнок. Іноді цього і вимагає сюжет, з яким ми працюємо, особливо, коли зображення займає велику площу (наприклад, бічна площину причепа для фури) і дивитися на нього будуть з великої відстані. Коли ж мова йде про роботи, які містять велику кількість дрібних деталей, точних прорісовок, які добре виглядають як здалеку, так і з близької відстані - без допомоги масок не обійтися.

За типом і області застосування, маски можна умовно розділити на кілька типів:

■ Трафарети.

■ Рідкі маски.

■ Лекала.

■ Зроблені за допомогою різних само-КЛЕЮЩИЕ плівок, контурних і малярських стрічок.

трафарет

Походить від італійських слів: traforetto, traforo, що позначають - продирявліванія, проколювання. Це пристосування для формування зображення або орнаменту, розраховане на багаторазове повторення мотиву. Сучасний художник, що працює з аерографом, не ставить собі за мету створення потокових малюнків і на перший погляд, трафарети йому ні до чого. Але це далеко не так, просто в аерографії трафарети не бувають багаторазові.

Мабуть, найпоширеніший питання цікавого обивателя до художника, такий: а ви малюєте під трафарет? Найчастіше це питання викликає лише посмішку. Однак, так званий трафарет і є найпростіша маска. Скажімо, наскальні зображення рук первісних людей були зроблені не інакше, як саме цією технікою. Приклавши до поверхні каменя кисть руки і подув на неї через трубочку, наповнену рослинним барвником, наш далекий предок винайшов спосіб нанесення малюнка через трафарет - на камені залишилося зображення руки, на тлі фарби. Техніка роботи з трафаретом використовується з дуже багатьма матеріалами та інструментом. Це може бути звичайна кисть, валик або ж фарбувальний пульверизатор і нарешті, аерограф.

Принцип роботи з трафаретом простий. Як правило, для його виготовлення застосовується звичайний папір, на якій вирізається необхідний контур. Подивимося на Малюнок 1, який ілюструє його роботу:

Трафаретом прийнято називати будь-яку двомірну площину, в якій вирізані якісь контури, які використовуються в малюнку. Виготовлений він може бути з будь-якого матеріалу, що дозволяє затримати непотрібний припасти пилом фарби на собі і створити як би тіньову область на поверхні малюнка.

Як правило, трафарети виготовляють з паперу, але дуже цікаві фактури і ефекти можна отримати використовуючи в якості трафарету різні тканини і сітки ... А часто ці матеріали комбінують, як на малюнках нижче.

А часто ці матеріали комбінують, як на малюнках нижче

На перших двох фотографіях ми бачимо найпростіший трафарет, вирізаний з картону. Сам по собі він ні чим не примітний - звичайний нескладний контур. Однак, коли ми за допомогою малярської стрічки приклеюємо з тильного боку трафарету звичайну марлю, то отримуємо комбіновану маску, крім простого контуру, вона дає нам структуру малюнка. Текстуру якоїсь поверхні. За допомогою таких комбінованих масок створюються часом дуже складні текстури, глянувши на які, глядач дивується: а не фотографія чи перед ним?

Якщо наносити фарбу на поверхню через таку маску, виходить наступне текстури пляма, що повторює контур трафарету ...

Однак на самій роботі, такі маски частіше використовуються для створення складних поверхонь іштрихувань, додають додатковий об'єм.

Однак на самій роботі, такі маски частіше використовуються для створення складних поверхонь іштрихувань, додають додатковий об'єм

Сітки і різні тканини для створення текстур на малюнку застосовують дуже часто, але не можна забувати, що матеріали, з яких вони виробляються, нерідко синтетичні і легко розчиняються містяться у фарбі розчинником. Через це на поверхні малюнка можуть з'явитися різні дефекти, як, наприклад, які прилипли до малюнка частки матеріалу, ворс і ін. Тому перед застосуванням таких матеріалів завжди необхідно робити тести на розчинність.

Початківець майстер аерографії, як правило, дуже багато використовує різного роду трафаретів в своїй роботі. В першу чергу вони дозволяють дотримати потрібні пропорції предметів, що є основою композиції малюнка. По-друге, використовуючи трафарети легше розкласти зображення на основні кольори. Але, стаючи все більш досвідченими, художники зазвичай відходять від цієї техніки. З усіма її плюсами, техніка трафаретів, при невмілому поводженні робить малюнок занадто «заштамповано», що складається як би з окремих, незалежних один від одного колірних плям з дуже рівними, нереальними межами. Крім того, виготовлення якісних і складні трафарети займає багато часу і сил. І, нарешті, головна причина, чому трафарети не завжди застосовні в аерографії, це неможливість уникнути небажаного запилення фарби під трафарет. На рисунку 3 зображені причини такого запилення.

Коли трафарет щільно притиснутий до поверхні, що фарбується, межі малюнка будуть чіткими і рівними - по лінії вирізаного контура.

Якщо ж трафарет знаходиться на якійсь відстані від поверхні, фарба, що розпорошується аерографом, неминуче буде потрапляти під контур і робити над ділянкою більш розмитими і нерівномірними. Таке завжди відбувається, коли трафарет зроблений з паперу, підводиться під струменем стисненого повітря з аерографа. Положення часто рятують маленькі магніти, якими його можна зафіксувати на залізної площині. Часто застосовують і малярський скотч для фіксації трафарету. Тим не менш, які заходи ми не застосуємо, небажаний припасти пилом неминучий.

Тим більше, що паперовий трафарет важко укласти рівномірно на геометрично складній поверхні кузовний деталі автомобіля (як на нижній схемою). Всі ці причини роблять трафарет сам по собі не зовсім універсальним інструментом в аерографії.

Крім того, коли ми використовуємо фарби, що містять велику кількість білил (в системі Diamont - BC190), ми стикаємося з проблемою так званих «сходинок», які згодом дуже важко прибрати. Однак тема сходинок буде ще описуватися нами в наступних номерах кузова.

Досвідчені майстри, в аерографії використовують комбіновані техніки. Трафарет, як правило, необхідний лише на початковому етапі роботи, для позначення основних контурів зображуваного об'єкта, коли на поверхню наноситься малюнок майбутнього малюнка. Потім опрацьовуються деталі, які в свою чергу, можуть складатися з безлічі дрібних, допоміжних трафаретів. Подивимося на роботу художника Володимира Пестролобічева з Самари (Рис.4) з точки зору застосування їм різного роду трафаретів. Спробуємо відтворити технологічний процес, використовуваний художником під час роботи.

Спробуємо відтворити технологічний процес, використовуваний художником під час роботи

Дуже виразна робота, що підкреслює характер персонажа, зображеного на капоті і, швидше за все, характер господаря автомобіля. Нам же ця робота цікава в рамках тематики статті тим, що в ній використовувалося безліч різних масок, в тому числі і трафаретів.

Перед тим, як приступити до нанесення малюнка, важливо продумати послідовність нанесення шарів фарби. На цьому прикладі ми бачимо, що помаранчевий фон «мультяшного» дракончика технічно погано поєднується з блакитним металликом, яким пофарбований автомобіль. В художньому сенсі така «суміш» дуже цікава (холодне з гарячим завжди привертає увагу).

Однак, якщо ми покладемо помаранчевий фон не використовуючи ніякого трафарету на металік, то неминуче зіткнемося на наступному етапі роботи з труднощами перекриття фарбою для хмар пилу, і частіше від фону.

Іншими словами, необхідно уникати ситуації, коли доводиться білі і просто світлі тони ложить на яскраві, червоні, помаранчеві кольори-підкладки. Треба враховувати той факт, що базові фарби, якими ми працюємо, не є покриваність, інакше ми не бачили б гру перламутром і алюмінію, що входять до їх складу.

З цієї причини, перший трафарет, який використовується в цій роботі, повинен просто не допустити непотрібний припасти пилом від оранжевого фону в ту область малюнка, де присутні хмари ...

З цієї причини, перший трафарет, який використовується в цій роботі, повинен просто не допустити непотрібний припасти пилом від оранжевого фону в ту область малюнка, де присутні хмари

Після того, як ми нанесли фон, можна зайнятися самим об'єктом - в даному випадку, за допомогою трафарету, що визначає контур персонажа, ми це і робимо ...

Після того, як ми нанесли фон, можна зайнятися самим об'єктом - в даному випадку, за допомогою трафарету, що визначає контур персонажа, ми це і робимо

Коли ми визначимося з фігурою дракона, можна приступити до різного роду деталей за допомогою тих же трафаретів (в даному випадку великі білі плями очей, зубів, темні - кігтів та ін.).

Техніка застосування трафаретів не укладається тільки в тому, що трафарет прикладається до поверхні, наноситься фарба і все. Після застосування трафарету зображення вимагає подальшої обробки. Десь лінія повинна залишатися чіткою, десь, навпаки вимагає пом'якшення, тоді майстер поверх наміченого трафаретом контуру, працює аерографом без всяких масок.В кінці розмови про трафаретах, скажімо, що взагалі в творчості малозастосовні різні штампи. Чим більше оригінальна і неповторна робота - тим більше вона цінується. Термін «трафарет» існує і в літературі,

він означає що встановилися, що стали звичними шаблонами поетичні засоби. Тому вживання трафарету говорить про творчу слабкості автора. Однак, коли мова йде про фольклор або течії, яка дотримується певних форм і правил, користування готовими, усталеними художніми формами аж ніяк не є ознакою творчої слабкості. В аерографії, розробити і виготовити набір трафаретів для будь-якого зображення, а потім штампувати його направо і наліво, значить втратити взагалі сенс і суть самої роботи, яка полягає в індивідуалізації кузова автомобіля. З іншого боку, коли ми застосовуємо трафарети для повторюваних елементів в розпису або як засіб для начерку зображення, ми просто застосовуємо інструмент, що дозволяє нам працювати швидко, зручно і ефективно. Сподіваємося, що матеріал цієї статті допоможе вам, дорогі читачі, в роботі.

Сподіваємося, що матеріал цієї статті допоможе вам, дорогі читачі, в роботі

Так що ж таке маска?
Мабуть, найпоширеніший питання цікавого обивателя до художника, такий: а ви малюєте під трафарет?
За допомогою таких комбінованих масок створюються часом дуже складні текстури, глянувши на які, глядач дивується: а не фотографія чи перед ним?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов