Наша сеть партнеров Banwar
Центральний замок або ЦЗ - це централізована система блокування всіх дверей автомобіля одним натисканням кнопки або поворотом ключа. Управління системою може здійснюватися як стандартним (за допомогою ключа), так і дистанційним чином. Сьогодні я розповім, як проводиться установка центрального замка своїми руками на прикладі Audi 80 ( "бочка").
Сам ЦЗ у мене китайського виробництва "Vigilant", з огляду на те що рідного знайти мені не вдалося, а китайська модель виглядає непогано, та й коштує недорого. Думка про те, як встановити центральний замок на Ауді прийшла в мою голову через місяць експлуатації автомобіля, постійна необхідність закриття і відкриття всіх дверей, не давала мені спокою, і через деякий час я прийняв остаточне рішення - установка центрального замка мені вкрай необхідна.
У комплекті ЦЗ я знайшов:
- Один соленоїд з п'ятьма шнурами (управитель);
- Блок керування;
- Три соленоїда з двома шнурами;
- проводку;
- Сполучні тяги.
Для того, щоб поставити ЦЗ краще обзавестися другою парою рук. Хороший помічник дозволить скоротити час установки вдвічі, наприклад у мене пішло на все про все 4 години.
Нижче я спробую максимально точно описати процес установки ЦЗ, однак перед тим як встановити центральний замок, слід враховувати, що процес може відрізнятися в залежності від моделі та марки автомобіля.
Тепер про все по-порядку ...
1. Насамперед необхідно розібрати всі двері, особливо описувати цей процес, на мій погляд, немає ніякої необхідності, це займе у вас приблизно 20 хвилин, а описувати довелося б набагато довше.
2. Другий крок - установка самих соленоїдів, зізнаюся чесно, з цим були деякі труднощі, довелося так сказати попітніти. Всі болти кріплення і тяги, які були в комплекті центрального замка, довелося викинути через погану якість, замість них була використана товста дріт, діаметром під отвір в кінці соленоїда. За допомогою дроту нам вдалося поєднати соленоїд засувку в дверному замку, скажу чесно, вийшло навіть краще ніж я очікував. З огляду на те що немає ні болтів, ні кріплень, а тримається міцно і надійно, немає ні стукотів ні вібрації.
3. Далі використовуючи планку, до якої прикріплений соленоїд, потрібно відрегулювати його правильне розміщення см. Фото. За таким же принципом були обладнані і всі інші двері.
4. Наступним кроком була прокладка проводів в рідних гумках. Для цього в магазині були куплені спеціальні гумові хомути, в які і була вкладена проводка.
5. Блок управління слід закріпити під торпедою, після чого від нього потрібно прокласти дроти спочатку в водійські двері , А потім в задні ліві двері, сховавши дроти під пластмасовою накладкою порога. Проводка для правого боку проходить під торпедою до передньої правої двері, до задніх правих дверей прокладається аналогічно під пластиковою накладкою. Після цього все з'єднується - дроти з соленоїдами.
6. Плюс був узятий від магнітоли, а мінус з-під торпеди.
7. Залишилося закріпити блок управління і підключити його.
Завершительная фаза установки - перевірка працездатності.
Як не дивно, все запрацювало з півоберту! Тестував недовго, перевірив роботу в різних ситуаціях і спробував спровокувати якусь непередбачену ситуацію. Все пройшло без затримок і проблем. Після цього можна сміливо сказати, що установка ЦЗ - завершена.
Залишилося зібрати все в зворотному порядку.