- Читайте також
- Як правильно намалювати мітки
- Як правильно поставити бігунок
- Як виставити ремінь ГРМ по мітках ауді 80 [2015 @].
- Установка випередження запалювання на AUDY 80 з мотором 1,8
- Читайте також
- Порядок з'єднання проводів трамблера
- Порядок виставлення запалювання на Ауді 80
- Регулювання УОЗ стробоскопом
- Регулювання запалювання на слух
Наша сеть партнеров Banwar
Запалювання на Ауді 80: як правильно виставити
Оновлене: 2016-11-22 Творець: Олександр Категорія: 80/90/4000 Кількість коментарів: 1
Виставлення запалювання - проблема, з якою власники авто зіткнуться в якийсь момент. Виставлення запалювання Audi 80 проводиться по 3 мітках:
- «0» на маховику;
- на шківі колінчастого вала;
- на розподільному валу.
Важливо! При зніманні кришки розподільника потрібно дотримувати акуратність, тому що усвідомити початкове положення всіх деталей, дано не кожному. Наслідки такої «забудькуватості» плачевні, після зворотному установки кришки на місце, автомобіль може не завестися. Тому, рекомендується заздалегідь намалювати мітки.
Читайте також
Як правильно намалювати мітки
Для цього, в автомобілях з пускової ручкою, можна прокрутити двигун, а при її відсутності - підштовхнути машину при включеній завищеною передачі. Цими маніпуляціями потрібно досягти такого положення, коли мітки на шківі колінчастого вала і на блоці циліндра співпадуть. Зараз можна зняти кришку розподільника, не боячись за наслідки.
Принципово усвідомити або сфотографувати положення бігунка, в якому становищі знаходиться його розносна пластинка. Після чого можна зняти розподільник запалювання. Щоб уникнути порушення положення міток, не рекомендується крутити колінчастий вал відразу після зняття трамблера.
Для правильного виставлення бігунка перед відновленням запалювання слід орієнтуватися на 1-ий циліндр мотора. Досвідчені фахівці можуть заперечити, що вірно виставити запалювання на Audi 80 можна з будь-якого циліндру. Дійсно, знаючи порядок роботи циліндрів чотиритактного мотора, можна просто знайти в яке становище поставити бігунок.
Як правильно поставити бігунок
Чотиритактні движки працюють в режимах:
- впуск - рухом поршня від верхньої мертвої точки (ВМТ) вниз розкривається впускний клапан, в розріджений місце циліндра заходить горюча суміш;
- стиснення - рух поршня до ВМТ, заряд починає стискатися поршнем, відбувається запалювання горючої суміші;
- робочий хід - рух поршня до нижньої мертвої точки (НМТ) під тиском;
- випуск - поршень рухається в сторону ВМТ, відбувається чистка циліндра від відпрацювала консистенції.
Як виставити ремінь ГРМ по мітках ауді 80 [2015 @].
В це відео я показав як виставити ремінь ГРМ по мітках Ауді 80 в3 Я на однокласниках.
Установка випередження запалювання на AUDY 80 з мотором 1,8
Посилання на групу в Вконтакте http://vk.com/mehanikibez.
Читайте також
Бігунок ставиться в сторону циліндра, в якому відбувається стиснення. Якщо стиснення в першому циліндрі, а бігунок стоїть в положенні 1, виникає іскра на першій свічці. При стисненні на другому, 3-му або четвертому циліндрі, відповідно, бігунок ставиться на 2-е, третє чи 4-е положення. Крім цього, правильне виставлення запалювання знаходиться в залежності від порядку з'єднання проводів трамблера.
Порядок з'єднання проводів трамблера
Звичайний порядок виставлення проводів трамблера: 1-3-4-2. Початок відліку з боку радіатора автомобіля. Залежно від положення колінчастого вала може мати місце інший порядок, але послідовність повинна зберігатися. Наприклад, порядок 4-2-1-3 означає, що мітка розподільного вала повернута на 180 градусів. Освіта іскри відбувається кожну половину обороти колінчастого валу по порядку 1-3-4-2, означає, в ВМТ відразу знаходяться поршні 1 і 4 або 3 і 2.
Порядок виставлення запалювання на Ауді 80
Чіткі орієнтири для правильного виставлення запалювання автомобіля передбачені виробником, тому навіть любитель зможе виконати завдання, якщо вірно встановить мітки, вірно виконуючи наступні анотації:
- якщо движок стоїть на місці потрібно встановити маховик в найвищу точку циліндра під номером один;
- при знятому движку мітку на шківі встановлювати навпроти мітки на кришці ременя;
- вирівнювання мітки по зірочці розподільника з кришкою головки циліндра;
- вирівнювання прорізи виступу дроти і нарізного отвору, при наявності пломби на нажимном болті, її необхідно зняти;
- установка ротора розподільника в сторону мітки циліндра номер 1, який знаходиться на кожусі розподільника;
- регулювання кута випередження запалювання (УОЗ);
- закріплення затискного болта на розподільнику і установка новітньої пломби;
- зоровий огляд кришки розподільника, на наявність тріщин, забруднень, пилу, піску, мазуту, чистка поверхню кришки у міру потреби.
Якщо всі операції по анотації вірно виконані, то мотор заведеться з пів обороту. Робота виконана, зараз належить налаштувати запалювання.
Регулювання УОЗ стробоскопом
кут випередження запалювання потрібен, тому що при положенні поршня у верхній мертвій точці іскра запізнюється розпалити заряд. Тому на маховику є мітка УОЗ, яка розміщена поруч з міткою ВМТ. Належні дроти стробоскопа підключаються на плюс і мінус акумулятора, черговий провід на високовольтний провід першого циліндра. В цьому випадку , Він блимає, коли іскра на першій свічці. Зараз при включеному двигуні, в момент мерехтіння стробоскопа буде видна мітка УОЗ. Для правильної опції УОЗ досить поворотами трамблера досягти поєднання мітки УОЗ з серединою віконця коробки.
Регулювання запалювання на слух
При відсутності стробоскопа запалювання можна відрегулювати на слух наступним чином:
- Завести двигун, почати рух. Розігнати до 45 км / год, включити четверту швидкість, різко збільшити обороти.
- Продовжувати рух до появи детонації - ударів, гулу пальців, яка повинна пропасти в міру розгону автомобіля.
Якщо в міру розгону детонація триває, можна прийти до висновку, що запалювання передчасне. Якщо детонація абсолютно відсутня, то запалювання - пізніше. Запалювання регулюється наступним чином: при ранньому запалюванні потрібно повернути розподільник за годинниковою стрілкою, якщо воно пізніше - проти годинникової стрілки.