Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Установка сабвуфера в підлогу багажника

Наша сеть партнеров Banwar

«А запаску куди поділи?» - саме це питання найчастіше задають власникові автомобіля, побачивши дифузор НЧ-динаміка, дивиться вгору прямо з «килима» багажника.

«А запаску куди поділи?» - саме це питання найчастіше задають власникові автомобіля, побачивши дифузор НЧ-динаміка, дивиться вгору прямо з «килима» багажника. Не хвилюйтеся: запасне колесо, як йому і належить, лежить на своєму законному місці. Потужний звук - це добре, але цвяхи на дорогах поки ніхто неотменяемого. Принаймні в нашій країні. Розпластаний по всій підлозі багажника «будинок для баса», обтягнутий сірим карпетом, дійсно, дуже схожий наштатний корейський килим. Але, як ви вже здогадалися, не всі в нашому багажнику так просто, як здається на перший погляд ...

Тема установки сабвуфера - одна з найцікавіших в car audio. Як свідчить одна з добрих приказок любителів автозвуку, баса багато не буває. Тому мирешілі детально розповісти ще про один варіант установки сабвуфера - в підлогу багажника. У чому такий сабвуфер краще, а в чому гірше стелс і чи складно егосделать самому - саме на ці питання і відповідає цей матеріал.

Нагадаємо, що в попередньому номері журналу ми розповідали про те, як побудувати сабвуфер-стелс на прикладі установки в автомобіль ВАЗ-21093. Там же мипріводілі необхідний мінімум теорії для вибору і побудови сабвуфера. Тому, перед тим як братися за електролобзик, настійно рекомендуємо прочестьпервий матеріал, присвячений сабвуферам ( «Споживач. Автосправи», № 2/2008) . Оскільки знайти попередній номер журналу у продажу - завдання не з легких, запрошуємо завітати до нас на сайт, де можна ознайомитися з усіма опублікованими матеріалами. Не варто забувати, що для розрахунку обсягу ящика сабвуферавам знадобиться одна з програм. Її нескладно знайти на просторах Інтернету.

За та проти

При виборі і розрахунку цього ящика в якості основних були виділені наступні вимоги:

ящик повинен бути неординарним і індивідуальним, але не викликає;

ящик не повинен забирати великий обсяг простору багажника;

ящик повинен дозволяти перевозити велосипед всередині автомобіля без вилучення сабвуфера;

запасне колесо має лежати на своєму місці.

Ці вимоги в сукупності призвели до думки про будівництво підлогового ящика. Також спочатку передбачалася установка двох підсилювачів в багажнику. Однак уже під час будівництва системи було прийнято рішення розмістити підсилювачі під передніми сидіннями. А відведений їм спочатку місце було з успіхом «перекваліфікована» для інструменту і необхідних в машині речей. З боків від ящика розташувалися два невеликих короба для інструменту і аптечки. Таким чином було досягнуто єдиний рівень підлоги всього багажника. При цьому необхідний мінімум інструменту і навіть аптечка акуратно заховані і не кидаються в очі. В результаті при уявній непрактичності в даному автомобілі ящик майже не «з'їв» обсяг багажника і навіть виправив деякі прорахунки конструкторів автомобіля. Ці вимоги в сукупності призвели до думки про будівництво підлогового ящика

Інструменти і матеріали

Озброївшись теоретичними знаннями і підрахувавши оптимальний обсяг ящика, можна вирушати в магазин за матеріалами. Для виготовлення нам знадобляться: фанера або МДФ товщиною 15-22 мм і 10-12 мм, захисна решітка, саморізи по дереву, дерев'яні куточки або бруски, епоксидна шпаклівка, ручка для піднімання ящика, «залізо» для виготовлення петель, карпет або інший матеріал для обробки, клей для карпета, клеми, вініл, вібродемпфіруючий матеріал або мастика, гак і стрічка для утримання ящика в піднятому положенні, клей по дереву.

Для декорації ящика були використані сині над'яскравих світлодіодів і неоновий шнур. Для роботи необхідно мати наступний арсенал інструментів: електролобзик, дриль, болгарку, будівельний степлер, ножиці, напилок, набір викруток та ключів.

ЕТАП 1 ЕТАП 1

Перед початком робіт необхідно вивантажити з багажника всіх «мешканців», а разом з ними і штатний килим (його зручно використовувати для створення креслення). Але уточнювати розміри необхідно вимірюючи сам багажник. Також на цьому етапі бажано заклеїти пластикові панелі багажника плівкою, щоб число подряпин на них не збільшилася.

Всі розміри багажника акуратно записуємо і переносимо на креслення. При розрахунку необхідно врахувати розміри отвору дверей багажника - вони можуть обмежувати ширину сабвуфера. Якщо цього не зробити, то сабвуфер може стати домашнім, так як внести його в машину буде неможливо ...

ЕТАП 2

Виймаємо запасне колесо з автомобіля і приступаємо до створення нижньої частини корпусу. Збираємо спочатку попередню конструкцію. Після цього зменшуємо зазори між фанерними стінками до розумного мінімуму і проклеюємо їх епоксидною смолою. Усередині встановлюємо фанерне кільце жорсткості. Таким чином конструкція виходить жорсткою і в майбутньому - герметичною.

ЕТАП 3

Поки що конструкція сохне, а час це чимала, укладаємо запаску назад в багажник і приступаємо до розмітки і випилювання дна ящика. У нашому випадку її розміри обмежувалися колісними арками з боків, вузлами кріплення спинок сидінь спереду і бортом багажника ззаду.

Уточнимо, що в хетчбек Kia Rio на задньому борту багажника передбачені вушка для якірних кріплень дитячих крісел, що входять в систему IsoFix. Оскільки необхідність у використанні дитячих крісел в цьому автомобілі немає, ці кріплення були демонтовані. Якщо ви перевозите дитини в спеціальному сидінні, то кріплення, природно, потрібно залишити, а розмір ящика розрахувати таким чином, що б він не заважав використання цих кріплень.

ЕТАП 4

Щоб забезпечити доступ до запасці, ящик потрібно закріпити на петлях. Часто подібні конструкції забезпечуються пневмоцилиндрами і навіть сервоприводами. Від цього було вирішено відмовитися, щоб не ускладнювати конструкцію, не використовувати зварювання і не виготовляти додаткову раму. До слова відзначимо, що вся конструкція сабвуфера не поставила вимогу про свердління жодного отвору в кузові, і при бажанні власник може легко повернути машину до первісного вигляду.

Петлі були спроектовані досить оригінально. З металевого профілю були виготовлені вушка. Їх форму визначили дослідним шляхом: складали та розкладали спинки сидінь. До нижнього листу фанери були прикручені вигнуті пластини. Після остаточного визначення форм петлі-кронштейни були пофарбовані.

ЕТАП 5

Поклавши в багажник дно ящика, визначаємо місце стиковки так званого «відра» з нижнім листом фанери. Після цього випилюємо отвір під нього. Приміряємо і фіксуємо саморізами дві ці складальні одиниці один з одним. Далі необхідно добре приклеїти їх за допомогою ЕДП. Потім відрізаємо від «відра» все зайве і підсилюємо місце стику додатковим кільцем з фанери. Для цього можна використовувати фанеру товщиною 10-12 мм.

ЕТАП 6

Відкладемо інструменти і знову повернемося до розрахунків. Вимірюємо обсяг отриманого «відра» і запам'ятовуємо, а краще записуємо. Отже, нам відомий необхідний для НЧ-динаміка обсяг. Віднімаємо з цієї цифри обсяг «відра» - і отримуємо потрібний обсяг підпільної частини ящика (не забуваємо врахувати обсяг самого НЧ-динаміка). Нехитрими математичними діями визначаємо необхідну висоту між дном і кришкою ящика. Також необхідно врахувати, що при використанні НЧ-динаміка з важкою магнітною системою, розміром. визначальним висоту всього ящика, може стати монтажна глибина самого динаміка. У нашому випадку висота підлоги була піднята на 12 сантиметрів, що допомогло виправити один конструктивний недолік автомобіля: при відкиданні сидінь підлогу всього простору виходить рівний, а не зі сходинкою, яка, як нескладно здогадатися, дорівнювала 12 сантиметрам.

Обчисливши потрібну висоту, випилюємо бічні стінки. По черзі приклеюємо їх на дно ящика, ретельно промазуючи стики ЕДП. Уздовж всіх сторін прокладаємо дерев'яні куточки і притягуємо їх саморізами. Оскільки сабвуфер передбачає декоративне підсвічування, ми зробили невеликий відсік для вимикачів в одній зі стінок.

ЕТАП 7

Коли смола застигне (а станеться це приблизно через добу), можна приступати до вирізання кришки ящика. Визначивши її розміри аналогічно дну, випилюємо і приміряємо. За допомогою саморізів закріплюємо на ній куточки так, щоб при установці вони щільно прилягали до стінок ящика. Далі просвердлюємо отвори для саморізів в бічних стінках, загортаємо їх і ще раз приміряємо сабвуфер в автомобілі. Відзначимо, що чим більше примірок під час роботи ви зробите, тим краще вийде сабвуфер в результаті. Після цього вивертаємо саморізи. Цей, здавалося б, непотрібний крок потрібно для того, щоб при остаточному складанні ми з легкістю зафіксували кришку за наявними отворів.

ЕТАП 8

Розмічаємо і випилюємо вікно для установки решітки. Саме решітки, а не НЧ-динаміка! Решітка повинна проходити крізь вікно з зазором 1-1,5 мм: при остаточному складанні це дозволить без зусиль встановити грати на обтягнутий карпетом ящик. Далі випилюємо і закріплюємо на кришці фанерне кільце, внутрішній діаметр якого дорівнює діаметру динаміка. Його призначення - опора для НЧ-динаміка і решітки. Розмічаємо і випилюємо вікно для установки решітки

Примірявши «тарантула», ми виявили дві особливості, які зажадали доробок. Перша полягала в тому, що фронтальна площину кільця решітки була вище площині кришки сабвуфера. Це вдалося виправити, прибравши відрізною машинкою зайвий метал. Друга особливість решітки полягала в її «співучості». Цю проблему вирішили, оклеив «павука» вибродемпфер з внутрішньої сторони.

ЕТАП 9

Оскільки площа кришки досить велика, то щоб уникнути непотрібних нам вібрацій і для впевненості в «вантажопідйомності» сабвуфера (цей автомобіль - єдиний в родині, тому багажник повинен залишатися багажником), знімаємо кришку і встановлюємо шість стійок-розпірок.

ЕТАП 10

Для вібродемпфірованія весь ящик крім верхньої кришки був оброблений спеціальною мастикою. В якості альтернативи можна запропонувати обклеїти ящик зсередини вібродемпфірующім матеріалами. Кожен з методів по-своєму гарний, що вибрати - вирішувати вам.

Ящик частково був заповнений синтепоном, але оскільки його вплив на звучання неоднозначно, наполягати на необхідності цієї дії, а тим більше говорити про нього як про єдино вірному рішенні було б не правильно ...

ЕТАП 11

В обраному заздалегідь місці просвердлюємо два отвори і розміщуємо клеми. З внутрішньої сторони припаюємо до них дроти необхідної довжини. Після цього встановлюємо кришку ящика. За допомогою епоксидної смоли і саморізів фіксуємо її остаточно. Після цього підключаємо НЧ-динамік і закріплюємо його саморізами. Більш надійним рішенням можна вважати використання болтового з'єднання з попередньо встановленими анкерними гайками.

Після цього необхідно оцінити герметичність вийшла конструкції. Це легко зробити, натиснувши рукою на дифузор динаміка. При наявності паразитних отворів або щілин через них буде виходити повітря, що супроводжується звуком. Якщо ж дифузор відчутно пручається утопленні і знехотя повертається в нейтральне положення, значить, ви все зробили правильно і можна продовжувати роботу.

ЕТАП 12

Окремо розповімо про декорацію. Вона здорово веселить оточуючих, при цьому її конструкція дуже проста і майже нехитра. На внутрішній частині решітки за допомогою суперклею були закріплені два надяскравих синіх світлодіода. Провід живлення до них підходить по одній з «лап» «павука».

Власне, така яскрава решітка Soundstream і подала ідею про те, що треба б зробити для «павука» «павутину». На її роль добре підійшов неоновий шнур. Щоб в процесі експлуатації він не був пошкоджений, в кришці були пропилен пази, і таким чином шнур повністю втоплений в площину кришки. Після цього лицьова частина ящика була покрита м'якою підкладкою. Неоновий шнур був закріплений за допомогою скоб і будівельного степлера. При його фіксації потрібно бути акуратним і ні в якому разі не потрапляти ніжкою скоби в сам шнур! Справедливості заради відзначимо, що навряд чи такий суворий спосіб піде на користь неоновому шнуру, проте, після закінчення двох років жодних проблем в його роботі помічено не було. Трансформатор, який видає неприємний писк, був встановлений у відсіку поруч з вимикачем, завдяки цьому рівень гучності писку відчутно знизився.

ЕТАП 13

Виходимо на фінішну пряму. Відрізаємо від рулону шматок карпета і обтягуємо вийшов ящик. З тильного боку карпет бажано обробити спеціальним клеєм, основним же кріпленням матеріалу є скоби. Їх необхідно в достатній кількості забити в дно і бічні стінки, попутно розправляючи карпет, щоб на поверхнях не було складок. Після цього вирізаємо частина карпета перед дифузором. З нижнього боку наш ящик оброблений шкірзамінником (хоча нижню частину можна взагалі залишити без обробки).

ЕТАП 14

Встановлюємо захисну решітку. Тут важливо зазначити, що сама решітка повинна бути металевою, тому як пластикова решітка не потерпить таких «умов праці». «Павук» з захистом справляється відмінно: перевірено не одним десятком сумок, валіз і інших різноманітних вантажів.

Решітка кріпиться за допомогою чотирьох шурупів. Після установки підключаємо світлодіодне підсвічування.

ЕТАП 15

Прикручуємо до нашого скриньки ручку. Оскільки ящик досить важкий, бажано кріпити її за допомогою шпильки з різьбленням, яка проходить весь ящик наскрізь. Сама ручка повинна бути зручною. Для фіксації сабвуфера в піднятому положенні на нижній стінці закріплюємо ремінь з гаком.

ЕТАП 16

Сам ящик готовий і чекає підключення до підсилювача, але залишився завершальний етап, який можна назвати господарським. З фанери товщиною 10-12 мм випилюємо кришку полки. Також з фанери або інших підручних матеріалів виготовляємо бічні бокси. Їх кришки також обтягуємо м'якою підкладкою і карпетом. Для швидкого від'єднання проводів декоративного підсвічування використовуємо будь-який із зручних роз'ємів. Сабвуфер готовий!

УВАГА!

Робота зі склотканиною і смолами дуже шкідлива для організму людини, тому всі роботи необхідно вести в добре провітрюваному приміщенні, обов'язково використовуючи респіратор і гумові рукавички.

Антон ІВАНОВ

Установка автомобільного сабвуфера

Установка аудіосистеми в автомобілі

«А запаску куди поділи?
«А запаску куди поділи?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов