Наша сеть партнеров Banwar
Як і очікувалося ... на самому початку сезону полювання на моєму УАЗі полетів ГУР.
Все було банально - трохи бруду, що засів вантажівка, об'їзд по лісі з болотом, трохи крутий поворот для об'їзду дерева і звичне завивання Гура замовкло. Одночасно став дуже важкий кермо з елементами підклинювання. 8 тис. Км. - да, жив він недовго.
Пошук в Інтернеті показав, що найкраща альтернатива ZF спільного виробництва з Ульяновским заводом ВАТ "Автодеталь-Сервіс". Пошук по челябінським фірмам нічого не дав. Найчіткіше в прайс-листі потрібний девайс на УАЗ 31514 з ресорами і колгоспними мостами (так вийшло) був знайдений на сайті www. U azik. net. З боку фірми все було чітко (спасибі, це не реклама бувальщина), однак транспортна фірма місце обіцяних 4 днів доставляла 7 днів (машина вийшла у вівторок і т.д.)
Автор: Мельников Андрій
Отже все почалося з ...
Як і очікувалося ... на самому початку сезону полювання на моєму УАЗі полетів ГУР.
Все було банально - трохи бруду, що засів вантажівка, об'їзд по лісі з болотом, трохи крутий поворот для об'їзду дерева і звичне завивання Гура замовкло. Одночасно став дуже важкий кермо з елементами підклинювання. 8 тис. Км. - да, жив він недовго.
Пошук в Інтернеті показав, що найкраща альтернатива ZF спільного виробництва з Ульяновским заводом ВАТ "Автодеталь-Сервіс". Пошук по челябінським фірмам нічого не дав. Найчіткіше в прайс-листі потрібний девайс на УАЗ 31514 з ресорами і колгоспними мостами (так вийшло) був знайдений на сайті www. U azik. net. З боку фірми все було чітко (спасибі, це не реклама бувальщина), однак транспортна фірма місце обіцяних 4 днів доставляла 7 днів (машина вийшла у вівторок і т.д.)
Отримавши коробки насамперед дістав інструкцію і .... Красива інструкція стандартно затертого синього кольору з написом для автомобілів УАЗ 3160, 3162 і їх модифікацій. Шок тривав цілу годину по дорозі на дачу. Від що тепер робити до не ту країну назвали Гондурасом.
Прошу вибачення колеги ну не здогадався відразу подивитися на приліплений в кінці пакувальний лист, де дуже дрібно але чорним по білому було написано «комплект рульового управління з гідропідсилювачем до автомобілів УАЗ 31512,31514,31519,3153 з двигунами УМЗ 417, 421 з пружинною підвіскою , мостами «TIMKEN» виріб номер 003-50. Привів спеціально повністю, тому що на сайті написано «Гідропідсилювач ZF керма УАЗ-31512 дв. УМЗ 417/421 ресорах Артикул: Шифр 003-50 ». Після роздумів вирішив, що ресорна для пружинної не ворог. Тим більше, що навіть на сайті заводу виробника нічого не було написано. Ну не вміємо ми продавати по-нормальному. До речі пошук на інших сайтах показав ту ж плутанину.
Розклавши все на галявинці (фот.1) відразу виявив відміну від реклами заводу. Обіцяного масла в комплекті немає. Ну адже хотів перевірити відразу. Але плутанина з індексами збила з пантелику. Довелося на наступний день їхати в найближче містечко за маслом. До речі наявних Mobil ATF 220 і ATF 340 в списку рекомендованих не виявилося, після консультацій з сином і Інтернетом вибрав 220 (відповідає DEXON II).
Перші приємні речі довжина ременя і форма показала сумісність зі встановленою на машині - значить менше крутити.
Демонтаж старого Гура пройшов напрочуд просто.
Установку почав з рульовою машинки - в пакувальному аркуші він називається вал рульового управління? Взагалі корисно читати інструкції до, а не після.
Поки втискується цю залізяку на місце даванул шланг нижнього патрубка радіатора і відразу закапав тосол. Уважне вивчення інструкції дозволило виявити останню в списку, але дуже важливу сходинку - «при торканні патрубком радіатора рульового механізму ..» підійміть радіатор. Стало ясно, навіщо стільки шайб. Однак докладені шайби довіри через свого маленького діаметру не спричинили. Нічого, у будь-якого поважаючого себе УАЗавода шайб з запасом. Однак навіть підйом на максимально рекомендовані 8 мм проблему торкання повністю не вирішив. Експлуатація покаже.
Установка кронштейна кріплення насоса (фото. 2) виявило проблему нестачі дірочок на кронштейні. Свердлити головку блоку - ну вже немає. Залишив на двох гвинтах. Тим більше, що кронштейн вдало впирається в стару опору тяги кронштейна насоса. Знову експлуатація покаже.
Звичайно креслення в інструкції для моєї комплектації нічому не відповідають. Ну ми ж російські - здогадаємося.
Задумався при установці рульової тяги - з одного боку маслянки, з іншого хомути для регулювання. Уявив, що будемо м'яти в першу чергу - вибрав хомути, їх болгаркою простіше обрізати. Взагалі конструкція гірше штатної з гайкою. Поставив маслянки тому, хомути вперед. Після додаткових міркувань розгорнув на 30 градусів наконечник, ближній до сошки, щоб він стояв перпендикулярно сошці.
Збирав і думав - ну де ж засада. Все встає, все підходить. Ну у нас так не буває. Остання операція - установка шлангів. А болт кріплення шланга високого тиску на рульовий механізм неможливо прикрутити - заважає корпус двигуна (фото.3). Довелося лаючись відвернути рульовий механізм і майже на вазі прикручувати болт.
Заповнення маслом пройшло за інструкцією, тільки увійшло трохи більше 1 літра - правильно купив дві банки.
Отже поїхали.
Перше відчуття - тихо, не чути насоса. Друге дуже легкий, але не бовтається кермо.
У крайніх положеннях на холостому ходу двигуна чутно збільшення навантаження і все.
На трасі м'яке, чуть-чуть зусилля по поверненню в нуль. Помилився з нулем керма, коли повернувся - переробив. На мою простіше кардан рульової колонки встановлювати спочатку на рульовий механізм, а потім на рульову колонку - у неї шліци менше, можна точніше підігнати.
Ну от і все. На наступну неділю в гори - там перевіримо по серйозному.
Установку почав з рульовою машинки - в пакувальному аркуші він називається вал рульового управління?