Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Установка ГУР ZF На уаз 3151

Наша сеть партнеров Banwar

Як і очікувалося Як і очікувалося ... на самому початку сезону полювання на моєму УАЗі полетів ГУР.

Все було банально - трохи бруду, що засів вантажівка, об'їзд по лісі з болотом, трохи крутий поворот для об'їзду дерева і звичне завивання Гура замовкло. Одночасно став дуже важкий кермо з елементами підклинювання. 8 тис. Км. - да, жив він недовго.

Пошук в Інтернеті показав, що найкраща альтернатива ZF спільного виробництва з Ульяновским заводом ВАТ "Автодеталь-Сервіс". Пошук по челябінським фірмам нічого не дав. Найчіткіше в прайс-листі потрібний девайс на УАЗ 31514 з ресорами і колгоспними мостами (так вийшло) був знайдений на сайті www. U azik. net. З боку фірми все було чітко (спасибі, це не реклама бувальщина), однак транспортна фірма місце обіцяних 4 днів доставляла 7 днів (машина вийшла у вівторок і т.д.)

Автор: Мельников Андрій

Отже все почалося з ...

Як і очікувалося ... на самому початку сезону полювання на моєму УАЗі полетів ГУР.

Все було банально - трохи бруду, що засів вантажівка, об'їзд по лісі з болотом, трохи крутий поворот для об'їзду дерева і звичне завивання Гура замовкло. Одночасно став дуже важкий кермо з елементами підклинювання. 8 тис. Км. - да, жив він недовго.

Пошук в Інтернеті показав, що найкраща альтернатива ZF спільного виробництва з Ульяновским заводом ВАТ "Автодеталь-Сервіс". Пошук по челябінським фірмам нічого не дав. Найчіткіше в прайс-листі потрібний девайс на УАЗ 31514 з ресорами і колгоспними мостами (так вийшло) був знайдений на сайті www. U azik. net. З боку фірми все було чітко (спасибі, це не реклама бувальщина), однак транспортна фірма місце обіцяних 4 днів доставляла 7 днів (машина вийшла у вівторок і т.д.)

Отримавши коробки насамперед дістав інструкцію і .... Красива інструкція стандартно затертого синього кольору з написом для автомобілів УАЗ 3160, 3162 і їх модифікацій. Шок тривав цілу годину по дорозі на дачу. Від що тепер робити до не ту країну назвали Гондурасом.

Прошу вибачення колеги ну не здогадався відразу подивитися на приліплений в кінці пакувальний лист, де дуже дрібно але чорним по білому було написано «комплект рульового управління з гідропідсилювачем до автомобілів УАЗ 31512,31514,31519,3153 з двигунами УМЗ 417, 421 з пружинною підвіскою , мостами «TIMKEN» виріб номер 003-50. Привів спеціально повністю, тому що на сайті написано «Гідропідсилювач ZF керма УАЗ-31512 дв. УМЗ 417/421 ресорах Артикул: Шифр ​​003-50 ». Після роздумів вирішив, що ресорна для пружинної не ворог. Тим більше, що навіть на сайті заводу виробника нічого не було написано. Ну не вміємо ми продавати по-нормальному. До речі пошук на інших сайтах показав ту ж плутанину.

Розклавши все на галявинці (фот Розклавши все на галявинці (фот.1) відразу виявив відміну від реклами заводу. Обіцяного масла в комплекті немає. Ну адже хотів перевірити відразу. Але плутанина з індексами збила з пантелику. Довелося на наступний день їхати в найближче містечко за маслом. До речі наявних Mobil ATF 220 і ATF 340 в списку рекомендованих не виявилося, після консультацій з сином і Інтернетом вибрав 220 (відповідає DEXON II).

Перші приємні речі довжина ременя і форма показала сумісність зі встановленою на машині - значить менше крутити.

Демонтаж старого Гура пройшов напрочуд просто.

Установку почав з рульовою машинки - в пакувальному аркуші він називається вал рульового управління? Взагалі корисно читати інструкції до, а не після.

Поки втискується цю залізяку на місце даванул шланг нижнього патрубка радіатора і відразу закапав тосол. Уважне вивчення інструкції дозволило виявити останню в списку, але дуже важливу сходинку - «при торканні патрубком радіатора рульового механізму ..» підійміть радіатор. Стало ясно, навіщо стільки шайб. Однак докладені шайби довіри через свого маленького діаметру не спричинили. Нічого, у будь-якого поважаючого себе УАЗавода шайб з запасом. Однак навіть підйом на максимально рекомендовані 8 мм проблему торкання повністю не вирішив. Експлуатація покаже.

Установка кронштейна кріплення насоса (фото Установка кронштейна кріплення насоса (фото. 2) виявило проблему нестачі дірочок на кронштейні. Свердлити головку блоку - ну вже немає. Залишив на двох гвинтах. Тим більше, що кронштейн вдало впирається в стару опору тяги кронштейна насоса. Знову експлуатація покаже.

Звичайно креслення в інструкції для моєї комплектації нічому не відповідають. Ну ми ж російські - здогадаємося.

Задумався при установці рульової тяги - з одного боку маслянки, з іншого хомути для регулювання. Уявив, що будемо м'яти в першу чергу - вибрав хомути, їх болгаркою простіше обрізати. Взагалі конструкція гірше штатної з гайкою. Поставив маслянки тому, хомути вперед. Після додаткових міркувань розгорнув на 30 градусів наконечник, ближній до сошки, щоб він стояв перпендикулярно сошці.

Збирав і думав - ну де ж засада Збирав і думав - ну де ж засада. Все встає, все підходить. Ну у нас так не буває. Остання операція - установка шлангів. А болт кріплення шланга високого тиску на рульовий механізм неможливо прикрутити - заважає корпус двигуна (фото.3). Довелося лаючись відвернути рульовий механізм і майже на вазі прикручувати болт.

Заповнення маслом пройшло за інструкцією, тільки увійшло трохи більше 1 літра - правильно купив дві банки.

Отже поїхали.

Перше відчуття - тихо, не чути насоса. Друге дуже легкий, але не бовтається кермо.

У крайніх положеннях на холостому ходу двигуна чутно збільшення навантаження і все.

На трасі м'яке, чуть-чуть зусилля по поверненню в нуль. Помилився з нулем керма, коли повернувся - переробив. На мою простіше кардан рульової колонки встановлювати спочатку на рульовий механізм, а потім на рульову колонку - у неї шліци менше, можна точніше підігнати.

Ну от і все. На наступну неділю в гори - там перевіримо по серйозному.

Установку почав з рульовою машинки - в пакувальному аркуші він називається вал рульового управління?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов