Наша сеть партнеров Banwar
Почнемо зі списку деталей:
- 19-дюймові білі світлодіодні стрічки - 2 шт.
- Червоний клавішний перемикач з світлодіодом
- Затиск запобіжником
- Кілька додаткових плавких запобіжників (я використовував один на 7,5А)
- термоусаживающихся матеріал
- Запальничка
- Достатня кількість проводів (зручно мати дроти двох квітів: одного кольору - для харчування, а іншого кольору - для заземлення)
- Кілька паперових стаканчиків для розміщення різних гвинтів
- 3 беспаечное затискні клеми для проводів круглого перетину
Тож почнемо:
1. Перш за все, зніміть решітку. Відкріпите чорні пластикові затиски зверху. Потім злегка потягніть на себе, щоб від'єднати верхню частину, і потім з силою потягніть вгору. Може здатися, що ви її ось-ось зламаєте, але вона відходить цілком нормально.
2. Потім приступайте до демонтажу бампера. Видаліть всі гвинти й затиски. Не забудьте вийняти протитуманні фари і температурний датчик, який прикріплений з правого боку нижньої решітки бампера. Дотримуйтесь послідовність відповідно до Cхема.
Мал.1
Розрив-схема переднього бампера Мал. 2 Зняли бампер
3. Додайте бампер на рушник, щоб не пошкодити вашу чудову фарбу. Помістіть гвинти в різні стаканчики, щоб нічого не втратити.
Мал.3Обережно розміщуємо зняті деталі
4. Зняття фар вимагає деякої вправності. Спочатку видаліть три головних гвинта (2 зверху і 1 знизу). Потім вийміть фари з кузова, гарненько смикнувши їх два-три рази. (Фара приєднана нижньою частиною до гвинта. Складно пояснити, але вам просто потрібно кілька разів смикнути її, щоб витягти). Після її отримання відкрутіть всі лампи фар. Видалення лампи ближнього світла представляє деякі труднощі. Спочатку вийміть верхню частину гнізда - лампа все ще буде знаходиться в ньому. Відключіть чорний затиск. Потім акуратно відкрутіть єдиний гвинт, після чого пружина вискочить сама. Вийміть лампу та помістіть всі деталі в паперовий стаканчик, щоб вони не загубилися.
Ось фара ближнього світла - просто видаліть чорний затиск:
Мал.4
Чорний зажим Мал. 5 Зняли фари з Вітара Мал. 6 Зняті фари і ноутбук для музичного супроводу :)
5. Видаліть два гумових ущільнювача, які знаходяться по периметру ламп фар. Видаліть дві білі пластмасові заглушки із зворотного боку корпусу. Видаліть два гвинти зі зворотного боку корпусу. Переконайтеся, що на корпусі немає гумових елементів ... або будь-яких інших деталей, які можуть розплавитися ...
6. Розігрійте духовку до 90 градусів і помістіть туди фари приблизно на 10-15 хвилин. Це дозволить розплавити водонепроникну прокладку між деталями фар. Запросіть друга, і з його допомогою приступайте до розтину фар. Це найважча частина роботи, тому не поспішайте і не бійтеся знову помістити фари в піч, щоб зробити ущільнення ще більш м'яким!
Я знаю, це звучить трохи шалено. Я теж так спочатку думав, але в кінцевому підсумку все вийшло як треба :) Мал. 7 прожарюватися фару Мал. 8 Трохи зусилля і фара відкриється
7. Відокремте передню частину від корпусу і відкрутіть пластмасову передню частину від внутрішньої частини (середня деталь).
8. Саме в цю середню деталь (чудове хромоване покриття якої забезпечує прекрасний зовнішній вигляд фар) ви розмістите світлодіоди. Щоб прикріпити їх я використовував включену в комплект клейку стрічку і трохи гарячого клею. Тут ви можете проявити творчість і придумати багато різних варіантів розташування. Я проклав світлодіодну стрічку в нижній частині по краю оранжевого відбивача, що забезпечило її приємний вигин.
Мал.9Ось так красиво укладаємо стрічку
(Ви можете використовувати звичайну батарейку на 9 В, наявну в господарстві, щоб перевірити, чи працюють ваші світлодіоди).
9. Просвердлите невеликий отвір у середній деталі, щоб пропустити через неї провід. Не важливо в якому місці ви це зробите, головне щоб це виглядало добре! Я зробив отвір в нижньому кутку, в самому найближчому місці до грат.
10. Починайте збирати фари. Протягніть провід зі світлодіодами крізь задню частину корпусу через отвір для фар дальнього світла.
11. Знову помістіть фари в духовку ще на 10-15 хвилин для повторної склейки.
12. Додайте світлодіодний провід в гумовому ущільненні
Мал.10Виводимо проводу ДГЗ
Тепер ви можете приступити до прокладання електричних проводів.
Мал.11Ось дуже приблизна схема електричних з'єднань
Кілька зауважень:
- Проведіть якомога більше паяних з'єднань перш, ніж ви помістіть фари назад в машину.
- Зробіть якомога більше паяних з'єднань і забезпечте їх термоусадку це можна зробити за допомогою звичайної запальнички.
- Забезпечте установку блоку плавких запобіжників між проводом харчування світлодіодів і перемикачем.
- Використовуйте кілька кабельних хомутів для організації зберігання проводів.
- Не забудьте заземлити світлодіоди, а також перемикач світлодіодів.
- Використовуйте високоякісні дроти з гарною ізоляцією.
- Використовуйте беспаечное затискні клеми для проводів круглого перетину при з'єднання з батареєю і заземлення світлодіодів і перемикача.
Запобіжник Мал. 13 Ретельно ізолюємо місця з'єднання проводів Мал. 14 Заземляємося Мал. 15 Підключення до акумулятора Мал. 16 Загальний вигляд прокладки проводів
13. У вас має бути два дроти живлення, що проходять в салон автомобіля (один - постійної потужності і один - для потужності, що витрачається на привід допоміжних агрегатів двигуна).
14. Над педаллю гальма є знімна теплоізоляційна перегородка. Видалити її і просвердлите отвір. Будьте обережні, щоб не пошкодити деталі рульової колонки на іншій стороні.
15. Протягніть провід крізь отвір і встановіть назад теплоізоляційну перегородку.
Мал.17Відсік двигуна Мал. 18 Салон (колонка рульового управління)
16. Видаліть деталь перемикача. Для цього я вставив ніж і обережно підчепив його так, що він просто вискочив. Відключіть перемикач протитуманних фар.
17. Видаліть один з вільних перемикачів і просвердлите дірку в 3/4 дюйма для перемикача. Для забезпечення оптимального результату може знадобитися обробка напилком. Приєднайте дроти живлення і заземлення перемикач. Переконайтеся, що заземлення відбувається на чистий метал, я виробляв заземлення на смужку металу безпосередньо під рульовою колонкою.
Мал.19
Ось така кнопочка з'явилася в салоні Вітара для включення денних ходових вогнів
18. Час провести тестування. Якщо все працює, здійсните зворотну збірку і насолоджуйтеся їздою на оновленій стильною машині.
По завершенні проекту ви будете в захваті від результату! Машина виглядає просто приголомшливо!
Мал.20
Смужки діодів в фарі Мал. 21 Загальний вигляд з включеними фарами Фотографії та історія: suzuki-forums.com