Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Утилітарний снігохід - що це таке?

  1. основа основ
  2. Чотири такту: коли ресурс важливіше маси
  3. переваги
  4. Розриваючи рамки ...
  5. Екстрім лайт
  6. І Буран, предок їх ...
  7. Головне - не помилитися

Наша сеть партнеров Banwar

Починаючи розмову з «тожеснегоходчікамі», зустрівшись десь в полі або на черговій виставці досягнень «позашляхового господарства», кожен раз дивуюся, наскільки більшість начебто причетних людей туго розбирається в сучасній снегоходной техніці. Чим відрізняється «утиль» від «туриста», а «Гірник» від «кросовера"? Чому Буран досі живий, і чому в снігу досі панують двотактні двигуни? У першій частині цього матеріалу ми розберемося в найбільш масовому сегменті снегоходной техніки - утилітарних снігоходах. Ми вже вивчали квадроціклетний питання , Тепер поговоримо про основні «породах» утилітарних снігоходів і зрозуміємо, для чого вони потрібні і, головне, для чого вони не підходять.

Протягом дуже багатьох років снігохід був «просто» снігоходів - апаратом для пересування по снігу. Однак з розвитком технологій і, головне, маркетингу снегоходной «царство» початок дробитися на класи, підкласи і різновиди. Зараз розібратися у всіх тонкощах модельних лінійок того чи іншого виробництва зможе тільки людина, серйозно присвятив себе питання. Обивателю ж доводиться спиратися на думку друзів, «диванних експертів» і поради продавців-консультантів в салонах. Однак найчастіше то, що вам потрібно купити, - це зовсім не те, що продавцеві потрібно продати. І ось тут-то можна міцно «потрапити». Адже навіть «просто утилітарний» снігохід сьогодні далеко не так простий, як може здатися.

основа основ

Терміном «утилітарний снігохід» сьогодні називають прірву настільки різних моделей, що з наскоку розібратися у всьому різноманітті практично неможливо. Проте ми спробуємо хоч якось класифікувати підвиди «утиль».

Базовий утілітарнік - мабуть, найбільш консервативна каста снегоходной техніки. До цього виду «утиль» найчастіше пред'являються досить типові вимоги: надійність, простота обслуговування, ремонтопридатність, тяговитість і низька ціна.

Починаючи розмову з «тожеснегоходчікамі», зустрівшись десь в полі або на черговій виставці досягнень «позашляхового господарства», кожен раз дивуюся, наскільки більшість начебто причетних людей туго розбирається в сучасній снегоходной техніці

Тайга Варяг 500 - найпростіший і найдешевший з «повнорозмірних» снігоходів на сьогоднішній день;

Тайга Варяг 500 - найпростіший і найдешевший з «повнорозмірних» снігоходів на сьогоднішній день;

Японський «супербюджетнік» Yamaha Tough Pro позбавлений не тільки системи роздільного мастила, але навіть електростартера

Японський «супербюджетнік» Yamaha Tough Pro позбавлений не тільки системи роздільного мастила, але навіть електростартера

Канадець »Ski-Doo Tundra 600 - мабуть, один з лідерів за ціною. Але і оснащений багатшими інших

Ці машини купують ті, кому важливіше бути впевненим в тому, що снігохід не зламається від занадто активною експлуатації під серйозними навантаженнями, заведеться в будь-який мороз і потягне за собою важкі сани. При цьому користувачам цього роду техніки не так важлива максимальна швидкість, розгін, комфорт і кількість доступних аксесуарів.

Приблизно те ж стосується питання надійності і ремонтопридатності. Умови експлуатації пред'являють набагато більш жорсткі вимоги до техніки, ніж, припустимо, до квадроциклів, автомобілів або мототехніки. Мороз, сніговий покрив і короткий світловий день можуть запросто перетворити елементарну поломку в трагедію з людськими жертвами. У глибокому снігу шлях, який снігохід проходить за півгодини, піший мандрівник може долати добу! Тому в конструкції утиль використовують найбільш прості і надійні рішення з мінімальним ризиком поломки і максимальним шансом лагодження в польових умовах, часто на шкоду комфорту, зручності та швидкості. Клієнтура - ті люди, кому снігоходи дійсно потрібні для роботи: єгеря, оленярі, газовики, нафтовики, а також що не претендують на соціальний статус «любителі».

Примітивні органи управління Yamaha Tough Pro - максимальна надійність при мінімальній ціні

Звичайно, в стані робочих машин для зими є машини простіше і складніше, менше і більш потужні, комфортні і аскетичні, однак балом правлять найбільш прості і дешеві моделі.

Основними ознаками утілітарніка можна назвати наступні конструктивні особливості:

  • двотактний двигун, найчастіше повітряного охолодження, робочим об'ємом до 600 см3 (простота, запорука надійності плюс низька ціна);
  • гусениця має довжину 3 900 мм (154 дюйма) і ширину 500 (вайдтрак) або 600 (супервайдтрак) міліметрів. Висота грунтозацепа при цьому невелика і рідко перевищує 30-40 мм;
  • в трансмісії передбачений понижуючий ряд для буксирування важких саней або руху по глибокому снігу;
  • спереду найчастіше використовуються телескопічні стійки, ззаду - найбільш прості амортизатори без релугіровок;
  • з «комфортних» опцій є тільки підігрів рукояток керма. У найбільш бюджетних моделях немає навіть електрозапуска.

На фото: Американський варіант «робочої конячки» - 550 Polaris Widetrak LX

Такі снігоходи часто купують, як то кажуть, «на забій». Виходжує «варяг», «вікінг» або «вайдтрак» сезон-два - і то добре, а після цього економічно доцільніше купити новий снігохід, ніж відновлювати старий. Звичайно, мова йде про повноцінну експлуатації, коли снігохід проходить за сезон 20-30 тисяч кілометрів. Деякі жителі Крайньої Півночі, наприклад, примудряються за довгу зиму накатати і 40 тисяч кілометрів. «Домагається» снігохід вже влітку. Хоч двигун повітряного охолодження не вимагає морозу, але ось труться підвіски от їзди по ягелю «вмирають». Так «оленячі люди» зношуються снігохід менше ніж за рік.

Характеристики легких утілітарніков:

  • Відносна дешевизна;
  • Простота конструкції;
  • Легкість і низька вартість обслуживания;
  • Підходить для їзди по пересіченій місцевості, цілині, лісі, поганих дорогах;
  • Низький рівень комфорту;
  • Висока гучність;
  • Низька швидкість;
  • Паливна економічність.

Чотири такту: коли ресурс важливіше маси

На протилежному полюсі стоять машини важкого класу. Їх головні особливості - чотиритактний двигун і вельми багата комплектація. За великим рахунком, ці «теж утилітарні» апарати виконують прямо протилежні функції щодо машин, описаних вище.

За великим рахунком, ці «теж утилітарні» апарати виконують прямо протилежні функції щодо машин, описаних вище

На фото: Типовий важкий утілітарнік - Lynx 69 Yeti 900 ACE

Важкі «утілі» в основному купують не для того, щоб добиратися кудись у віддалені місця, проїжджати багато кілометрів по поганих трасах або зовсім без них. Доля важких машин - робота на різного роду об'єктах, де постійно потрібна підмога тяглової сили, велика потужність і тяга, але немає необхідності їздити по глибокій цілині або відправлятися в дуже далекі пробіги.

На фото: Yamaha Viking Professional на обслуговуванні олімпійських ігор в Сочі

Згадаймо, які снігоходи використовували на олімпіаді в Сочі в 2014 році? Чотиритактні Yamaha Viking Professional. Компанія Yamaha стала постачальником позашляхової техніки для ігор в Сочі, однак чому з широкого списку моделей вибрали саме цю? Все просто! Чотиритактний двигун працює помітно тихіше двотактники, від нього помітно менше диму і смороду, він швидше виходить на робочий режим після простою (його не потрібно довго прогрівати). Крім того, в четирехтактніков набагато вище плавність роботи, що важливо при перевезенні пасажирів, і відмінна тяга на низьких оборотах, а значить снігоходи простіше підніматися на гори і тягати вантаж - знову ж таки, не воняя вихлопом і не завиваючи мотором.

На фото: Вітчизняний важкоатлет Тайга Барс 850

Ще одним ключовим ознакою такого апарату є досить значна маса. Якщо в глибокому «пухляку», та й просто в лісі це дійсно тягар, то на укатаних доріжках - навпаки плюс. По-перше, важкий снігохід має більш плавний хід, по-друге, він здатний тягнути більший вантаж, адже легка машина буде просто буксувати.

На фото: Lynx 69 Ranger Alpine 1200 4-TEC - снігохід, спеціально створений для роботи на гірськолижних схилах. Евакуація, перевезення обладнання, патрулювання - його основна робота

Виходячи з усього вищесказаного, можна зробити резюме всьому класу важких утілітарніков.

переваги

  • Висока потужність і крутний момент;
  • Хороша паливна економічність і запас ходу;
  • Низький рівень шуму;
  • «Чистий» і незначний викид;
  • Здатність тягати важкі нарти і працювати на крутих схилах;
  • Комфорт пілота і пасажирів.

недоліки

  • Висока маса;
  • Погана пристосованість до руху по цілині (снігохід «тоне»);
  • Низька маневреність;
  • Складність викопування застрягла машини;
  • Більш висока вартість і складність обслуговування і ремонту.

Очевидно, що брати важкий «утиль» для того, щоб кататися одному і по лісах, - ідея далеко не найкраща, а ось якщо їздити належить з саньми (з пасажирами або вантажем) і по укоченим доріжках, руслах річок або зимникам, то такий чотиритактний утілітарнік - ваш вибір.

Очевидно, що брати важкий «утиль» для того, щоб кататися одному і по лісах, - ідея далеко не найкраща, а ось якщо їздити належить з саньми (з пасажирами або вантажем) і по укоченим доріжках, руслах річок або зимникам, то такий чотиритактний утілітарнік - ваш вибір

На фото: Поставити «на ноги» приліг на бік важкий чотиритактний апарат - завдання непросте навіть для здорових мужиків!

До речі, часто виробники використовують одні і ті ж платформи або «будки», як кажуть в народі, для, здавалося б, настільки різних класів машин. Одна лише заміна двигуна і перенастроювання підвіски дозволяють зробити абсолютно різні за характером і призначенням машини.

На першому фото - Stels S800 Росомаха, на другому - Stels 600 Viking. Обидві машини побудовані на одній платформі, проте Росомаха - це важкий снігохід з гусеницею шириною 600 мм, а Вікінг - утілітарнік середнього класу з двотактним двигуном і 500-мм гусеницею

Розриваючи рамки ...

На вершині «піраміди» утилітарних снігоходів стоять машини, які вже вийшли однією лижею з свого класу. Причому виходять вони в різні суміжні класи. Хтось в туризм, хтось в покатушки по пересеченке, хтось взагалі не зрозумієш куди. Однак, в них з'являються риси рекреаційних снігоходів, що володіють надмірностями, не потрібними суто робочим моделям.

Для початку двигуни. Навіщо, питається, утілітарніку надпотужний двотактники? Тягати сани, як ми вже з'ясували, можуть і 500-кубові двотактники на зниженій передачі або «великі» четирехтактніков. Нащо «утилю» 172 к.с.? Питання багато в чому риторичне, але ті ж фіни пропонують такий варіант, та до того ж, на 600-мм гусениці.

На фото: Настільки улюблений серед вітчизняних мисливців «армієць» Lynx Yeti Army отримав в минулому році найпотужніший мотор фірми - 800-кубовий E-Tec потужністю 172 к.с.

У того ж концерну BRP є і ще більш унікальні моделі. Наприклад «утиль-переросток» Lynx Xtrim Commander 800 E-Tec. Мало того, що в «будку» утілітарніка встромили все той же 172-сильний двотактники від спортивних моделей марки, йому ще й не вбивається телескопічну підвіску лиж поміняли на тендітну (але набагато більш просунуту) важеля! Вийшов «утиль» з динамікою ракети і здатністю не тільки їздити по рівного, а й стрибати трампліни! Плюс «зубаста» гусениця, плюс досить наворочена задня підвіска з регулюваннями обох амортизаторів, плюс величезний набір додаткових опцій ... Начебто все добре в такій машині, але потрібно пам'ятати, що надпотужність - це не завжди добре, і маса такого апарату все одно буде висока . Хоча в іншому він поєднав у собі гідності і перших, і других.

На фото: Lynx Xtrim Commander 800 E-Tec

Екстрім лайт

У той час як концерн BRP вигадує все нові і нові гібриди, роблячи з утілітарніков «ракети» зі спортивними моторами, легкі «запальнички» на базі найпростіших утиліт роблять багато. Привабливий дизайн, трохи більш просунута ходова частина, трохи маркетингу і вуаля - перед нами «вхідний квиток» в світ дійсно «хортів» сноумобіля. Такі є і у BRP і у їхніх американських колег, з Polaris і навіть у нашій «Руської механіки». Назвати ці машини утілітарнікамі в повному сенсі вже не можна. Але утилітарна платформа, на якій вони побудовані, не відпускає їхнього з «робочого класу». Мабуть, саме цей клас можна назвати оптимальним для покатушек вихідного дня по співвідношенню ціни, простоти і фана, які вони можуть подарувати.

Мабуть, саме цей клас можна назвати оптимальним для покатушек вихідного дня по співвідношенню ціни, простоти і фана, які вони можуть подарувати

Polaris 550 Indy Voyageur 144 - вже кросовер, ще утиль

Polaris 550 Indy Voyageur 144 - вже кросовер, ще утиль

Ski-Doo Tundra Xtrim 600 E-Tec. Легкий утілітарнік, оснащений «злим» двотактники

Легкий утілітарнік, оснащений «злим» двотактники

«Екстрім-утиль» по-російськи. Тайга Атака 551

Тайга Атака 551

Один з найбільш цікавих крос-утілітарніков - Arctic Cat Bearcat 570 LX. Мабуть, найкомфортніший з «простацьких утиль»

І Буран, предок їх ...

Говорити про утилітарних снігоходах і не сказати про дідуся Бурана було б несправедливим. Хоча, звичайно, з еволюційної точки зору він вже не гравець на цьому полі. Сорок років на ринку - це термін серйозний для будь-якої техніки і, як не крути, еволюція йде вперед. Звичайно, двухгусенічная схема має свої плюси, але і мінусів у неї досить. Не на користь двох гусениць і однієї лижі каже головний фактор: від неї відмовилися поголовно всі виробники в світі, крім «Руської механіки».

Так, Буран досі виробляють і продають, причому багато. Але справа тут не в тому, що він хороший. Просто вона безпрецедентно дешевий і звичний багатьом представникам старшого покоління. Проте розглядати Буран як альтернативу сучасним машинам можна тільки в разі, якщо дійсно їхати треба, а грошей немає. Як апарат для покатушек «пенсіонер» абсолютно точно не підходить. Слабкий мотор, майже повна відсутність підвіски, низька надійність і майже повна некерованість роблять його неконкурентоспроможним. Його час безповоротно минув.

Головне - не помилитися

Навіть в такому начебто простому питанні, як утилітарні снігоходи, виявилося стільки варіантів, що не відразу і розберешся. Підкласи і підвиди настільки численні, а сфери застосування настільки різноманітні, що купивши не те, можна міцно пошкодувати і, по суті, викинути гроші на вітер. Чистокровних утілітарніков в модельних лінійках фірм залишається все менше, вони набувають функції і властивості сусідніх класів: «кросоверів», «туристів», «експедіціоннік» і навіть кросових моделей.

Цей сегмент настільки широкий, що про нього варто говорити окремо. В наступній частині статті ми поговоримо про спортивно-розважальних снігоходах .

Читайте також:

Чим відрізняється «утиль» від «туриста», а «Гірник» від «кросовера"?
Чому Буран досі живий, і чому в снігу досі панують двотактні двигуни?
Компанія Yamaha стала постачальником позашляхової техніки для ігор в Сочі, однак чому з широкого списку моделей вибрали саме цю?
Навіщо, питається, утілітарніку надпотужний двотактники?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов