Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Утилізація автомобільних акумуляторів

  1. Чому необхідна утилізація АКБ?
  2. Прийом акумуляторів у населення
  3. Технологія переробки автомобільних акумуляторів
  4. Збір і переробка старих АКБ необхідні

Наша сеть партнеров Banwar

Прогрес не стоїть на місці, розвиваються технології, удосконалюються виробничі лінії і випускається все більше різної продукції. І неминуче з нарощуємо виробництва товарів зростає і проблема накопичення різних відходів. Сьогодні в Росії гостро стоїть проблема утилізація продуктів життєдіяльності людини. Крім звичайних побутових відходів є ще ряд продуктів, які містять шкідливі речовини. І коли такі речі відпрацьовують свій термін служби, їх не можна просто викинути на смітник. Серед таких речей, які потребують утилізації, знаходяться всім нам відомі автомобільні акумулятори.

Зміст статті

Чому необхідна утилізація АКБ?

Автомобільні акумулятори, які відслужили свій ресурс, становлять небезпеку для здоров'я людини і навколишнього середовища. Все це через матеріалів, використовуваних при виробництві акумуляторів. В основному використовуються два типи: кислотні та лужні. Кислотні поширені значно більше. У їх складі присутній сірчана кислота в розведеному вигляді, свинець і ряд інших металів. У лужних акумуляторах до шкідливих речовин відноситься луг, нікель і деяких інших компонентів. Навіть простий пластик від корпусу акумуляторної батареї завдає шкоди природі.


Власники автомобілів повинні розуміти, що всі ці компоненти можна просто викидати на смітник або в кювет. Автомобільні акумулятори повинні збиратися і утилізуватися. У Північній Америці і Західній Європі проблеми збору та утилізації автомобільних акумуляторів приділяється пильна увага з боку влади. А в Японії в магазинах взагалі не можна купити АКБ, якщо ви не здали стару акумуляторну батарею. У нас ще часто можна зустріти викинуті на смітник автомобільні акумулятори. Хоча ситуація змінюється і з'являється все більше пунктів прийому відпрацьованих АКБ. Поступово з'являється все більше ліній по утилізації акумуляторних батарей.

Так, що не думайте, ніби питання збереження екології хтось вирішить за вас. Чарівник не прилетить і не очистить планету від сміття, які ми викидаємо. Пам'ятайте, що кожен викинутий на вулицю автомобільний акумулятор - це цвях, забитий в кришку труни екології вашого міста. Тим більше що тепер кожен, хто здає відпрацьований автомобільний акумулятор, отримує гроші.

Підприємства, що займаються випуском АКБ, вже давно зрозуміли, що свинець з акумуляторних пластин можна використовувати безліч разів, і це ніяк не відіб'ється на якості. А вартість такої сировини буде нижче, ніж первинний метал. Тому зараз багато виробників акумуляторів або самі переробляють старі батареї, або купують свинець у сторонніх компаній, які займаються утилізацією.


Прийом акумуляторів у населення

Сьогодні ситуація зі збором відпрацьованих автомобільних акумуляторів поліпшується. З'являється все більше пунктів прийому старих АКБ. Вже для всіх виробників акумуляторних батарей і сторонніх компаній стало очевидно, що несправні акумулятори - це джерела доступного свинцю, який можна перетворити в нові продукти. Причому це вигідно і виробники готові платити гроші за старі АКБ. Великі підприємства з виробництва акумуляторів вже закупили і налагодили окремі лінії по утилізації батарей. Але їм цікаво брати відразу великі партії. А значить, населення не може бути для них постачальником.


Тому з'явилося багато пунктів прийому автомобільних акумуляторів. Особливо у великих містах. Більшість з них створюються на базі пунктів прийому кольорових металів. Такі пункти грають роль посередників між населенням і підприємствами по утилізації. У пунктах прийому автомобільних акумуляторів відбувається накопичення до потрібної кількості, а потім виконується відправка партії на завод-партнер. Деякі подібні організації мають свій автомобільний транспорт і, якщо у вас є велика кількість АКБ, можуть виїхати на місце і забрати їх для подальшої утилізації.

У всіх таких пунктах приймають свинцево-кислотні акумулятори. А ось з лужними не все так просто. Партії таких АКБ формуються досить довго і приймальник не цікаво ними займатися. Тому їх можуть прийняти не скрізь. До того ж, завод-партнер, з яким працює пункт прийому, може не мати лінії по переробці лужних акумуляторів. Якщо у вас стандартний свинцево-кислотний акумулятор, то його можна здати за ціною приблизно 20─40 рублів за кілограм. Тобто, з одного АКБ вийде 350-500 рублів. Досить непогано, на одну заправку вистачить.

Зараз в гаражних кооперативах часто можна зустріти людей, які збирають там акумулятори, а потім здають їх в пункти прийому. Як бачите, сприяти утилізації автомобільних акумуляторів не тільки корисно для навколишнього середовища, але ще й вигідно. Сьогодні частка вторинної сировини при виробництві акумуляторів досягає 70 відсотків. Тому утилізація акумуляторних батарей не тільки корисна для навколишнього середовища, але і вигідна.

Технологія переробки автомобільних акумуляторів

Утилізація старих акумуляторів здійснюється на спеціальних лініях. Вони можуть бути встановлені на заводах-виробниках АКБ або на підприємствах, які спеціалізуються тільки на переробці. Такі компанії після переробки батарей постачають сировину для акумуляторної галузі.

Які матеріали можна отримати в результаті утилізації акумуляторних батарей:

  • свинець;
  • Сталевий брухт;
  • мідь;
  • електроліт;
  • Пластикові гранули.


Якісь окремі моменти переробки можуть відрізнятися, але в цілому технологія утилізації акумуляторів включає наступні етапи:

  • Злив і переробка електроліту. На початковому етапі руйнується корпус акумуляторної батареї і зливається електроліт. Акумулятори можуть просто розбиватися в результаті скидання їх в певну ємність. На деяких підприємствах є дискові пилки, якими вони розрізають. Злитий електроліт піддають нейтралізації. Ця операція проводиться в герметичних камерах при високій температурі. Після цього його вже можна безпечно зливати в стічні води. На деяких підприємствах є спеціальне обладнання, яке дозволяє переробити електроліт і запустити його в основне виробництво;
  • Дроблення. Далі проводиться дроблення акумуляторів в потужних дробарках. В результаті відбувається повна руйнація АКБ;
  • Фільтрація. Після дробарок вийшла маса пропускається через фільтри, де відсіюється свинцево-кислотна паста. Її відсівають і відправляють на подальшу переробку;
  • Поділ металів і пластику. Частина, що залишилася суміш дробленого пластику і свинцевих елементів подається в установку гідродинамічної сепарації. Мета цієї операції - розділити пластиковий бій і металеві елементи;
  • Переробка пластику. Відокремлений пластик збирається і відправляється на підприємства, що займаються випуском пластикових гранул. Надалі їх використовують в якості вихідної сировини при виробництві корпусів АКБ;
  • Очищення металів. Отримана суміш металевих елементів змішується з відфільтрованої раніше пастою. Все це заливається водою з додаванням хімікатів, які нейтралізують кислоту. В результаті виходить осад, який піддається нейтралізації. Вода очищається і знову запускається в цикл. Отримана металева суміш піддається сушінню. На деяких лініях відокремлюють сталевий брухт за допомогою магнітної сепарації;
  • Виділення свинцю. Очищена суміш металів надходить на плавку. Свинець має низьку температуру плавлення і першим переходить в рідкий стан. Решта метали спливають на поверхню розплаву, звідки і видаляються;
  • Очищення і виплавка свинцю. Відокремлений свинець очищається від домішок за допомогою додавання каустичної соди. Після цього свинець розливається по формах, а на його поверхні утворюється плівка, яка містить домішки. Видаляють разом з частиною свинцю. Отримані злитки свинцю відправляються на виробництво решіток електродів нових акумуляторів.


Збір і переробка старих АКБ необхідні

Думаю, що кожна людина хоче пити чисту воду, їсти здорову їжу і дихати чистим повітрям. Щоб отримувати все це, потрібно дбайливо ставитися до навколишнього середовища. Для збереження нашої природи кожен повинен докласти трохи зусиль. Це стосується і утилізації використаних акумуляторів. Якщо кілька років тому викидання АКБ на смітник виправдовували тим, що їх нікуди здати, то тепер ситуація змінилася.


З'явилося багато пунктів прийому відпрацьованих акумуляторів. Особливо, це стосується великих міст, де проблема збору АКБ багато в чому вже вирішена. Вигода від цього процесу очевидна всім: підприємствам, пунктами прийому і власникам акумуляторів. При здачі відпрацювала акумуляторної батареї в пункт прийому ви отримуєте невеликі, але все ж гроші. Так, що тепер викидання автомобільних акумуляторів на смітник або просто на узбіччя дороги, нічим не виправдане і виглядає по-варварськи. Пам'ятайте про це!

Чому необхідна утилізація АКБ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов