Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Утилізаційні збори з автомобілів почали приймати. Чекаємо підвищення цін на автомобілі

  1. Базова ставка збору - 20 000 рублів. Щоб розрахувати виплату в тому чи іншому випадку її треба помножити...
  2. Кому і коли платити утилізаційний збір
  3. Чи всі будуть платити утилізаційний збір
  4. Чи піднімуться ціни на нові іномарки в Росії
  5. Як тепер будуть проводити утилізацію автомобілів

Наша сеть партнеров Banwar

З 1 вересня 2012 року в Росії ввели утилізаційний збір з ввезених в країну автомобілів - нових і старих. Днем раніше були опубліковані коефіцієнти, за якими цей збір буде розраховуватися. Kolesa.ru розглядає проблему з різних сторін і з'ясовує, ніж новий закон обернеться для пересічних автолюбителів.

Отже, тепер фізичні та юридичні особи, які ввозять автомобіль на територію РФ, повинні будуть платити додаткову суму грошей. Вона була визначена Мінпромторгу РФ, розраховується по неважко таблиці (вона приведена нижче) і залежить від декількох критеріїв: характеристик транспортного засобу - його типу, маси, об'єму двигуна - а також того, хто ввозить техніку - фізична особа або юридична. Окремі розрахунки існують для легкових автомобілів, окремі для автобусів, окремі - для вантажівок.

Базова ставка збору - 20 000 рублів. Щоб розрахувати виплату в тому чи іншому випадку її треба помножити на певний коефіцієнт.

Для приватних (фізичних) осіб виплати, в загальному, невеликі. Вони складають 2 000 рублів для нових автомобілів і 3 000 - для автомобілів старше 3 років - і не залежать від характеристик легкового автомобіля або позашляховика.

А ось юридичним особам, і значить, всім виробникам, платити доведеться помітно більше. Наприклад, за новий автомобіль з об'ємом двигуна від 1.0 до 2.0 літрів - 26 666 рублів (коефіцієнт 1.34), за машину з двигуном від 2.0 до 3.0 літрів - 51 200 рублів (2.56) ... Збір за автомобіль з двигуном від 3.0 до 3.5 літрів складе приблизно 69 400 рублів (3.47). Нарешті, для нових екземплярів з самими об'ємними двигунами - більше 3.5 літрів - утилізаційний збір складе 110 000 рублів (5.5) ...

5)

Ще більше юридичні особи повинні будуть платити за ввезення старих автомобілів. Якщо будь-яка організація захоче привести і розмитнити на себе, скажімо, 5-річний Chevrolet Tahoe, за майбутню утилізацію автомобіля доведеться заплатити ... 700 000 (сімсот тисяч!) Рублів.

Очевидно, що такий додатковий витрата робить невигідним ввезення на юрособа старих автомобілів ... Вони і не будуть цього робити.

Кому і коли платити утилізаційний збір

Приймає даний збір Федеральна митна служба, і, як сказав журналістам Заступник начальника Головного управління федеральних митних доходів і тарифного регулювання ФМС Росії Рустам Хакимов, проблем і складнощів тут не буде.

Наприклад, фізичним особам треба буде заповнити відповідний формуляр. Можна від руки - прямо на митниці. Особа, яка ввозить автомобіль, на митниці отримає тепер не один, а два митно-прибуткових ордера. Номера рахунку для переказу коштів можна дізнатися при отриманні ордера.

При цьому оплата збору не прив'язана до митного оформлення. Тобто оформити автомобіль і оплатити його майбутню утилізацію можна в різний час. Просто поки не перераховані гроші (2 000 або 3 000 рублів) на рахунок федерального казначейства, ви не отримаєте паспорт транспортного засобу. На якому, до речі, тепер з'явиться додатковий штамп - про сплату збору.

До речі, згідно із законом особа, яка придбала автомобіль, за який не було сплачено утилізаційний збір, має буде внести необхідну суму вже зі своєї кишені ...

Чи всі будуть платити утилізаційний збір

Формально, немає. По-перше, є категорії транспортних засобів, які взагалі будуть звільнятися від сплати цим збором . До них відносяться транспортні засоби - «ветерани», вироблені понад 30 років тому і не призначені для комерційного використання; а також дипломатичні машини ... Не повинні нічого платити власники машин, які отримали паспорт транспортного засобу до 1 вересня 2012 року

По-друге, виробник, який має виробництво в Росії, має можливість не платити утилізаційний збір з кожної машини. Натомість від нього буде потрібно зовсім небагато: вкластися в організацію підприємств з утилізації старих машин. У законі це дія ховається за формулюванням «забезпечити подальше безпечне поводження з відходами, що утворилися в результаті втрати зазначеними транспортними засобами своїх споживчих властивостей».

У законі це дія ховається за формулюванням «забезпечити подальше безпечне поводження з відходами, що утворилися в результаті втрати зазначеними транспортними засобами своїх споживчих властивостей»

Чи готові виробники організовувати за свій рахунок такі підприємства? Питання відкрите, тим більше, що не дуже зрозумілі розміри майбутніх витрат. Можна припустити, що створення центрів з утилізації окупить себе тільки в тривалій перспективі. У всякому разі, на початок вересня жоден великий автовиробник не оголосив, що починає створювати подібні структури.

Чи піднімуться ціни на нові іномарки в Росії

Наступне питання логічно випливає з попереднього. Автовиробники понесуть додаткові витрати незалежно від того, де вони налагодили своє виробництво. Кожна нова машина, що потрапила в дилерський центр, додатково обійдеться їм в суму від 20 000 до 100 000 рублів.

Правда, після вступу Росії до СОТ, знизилися - з 30% до 25% - мита на імпортні автомобілі. Надалі вони повинні будуть знизитися ще. Так що формально виробники не почали платити більше. Але, наприклад, Toyota вже підняла ціни на ввезені в РФ автомобілі, пояснивши це якраз введенням утилізаційного збору з автомобілів. Глави російських представництв Nissan і Skoda, з яким ми спілкувалися під час Московського автосалону, навпаки, сказали, що на вартості їх автомобіль утилізаційний збір позначитися не повинен ...

А ось представництво Jaguar Land Rover навіть виступило зі спеціальною заявою. У ньому сказано, що незважаючи на введення утілізаціоннного збору ціни на автомобілі обох марок не будуть підвищені: «Багато в чому завдяки входу Росії в СОТ і зниження імпортних ставок».

Остаточну відповідь на питання що буде з цінами, ми отримаємо, по всій видимості, в найближчий місяць. Адже остаточні коефіцієнти, а значить і майбутні іноземним компаніям витрати стали відомі тільки в останній день серпня.

Як тепер будуть проводити утилізацію автомобілів

Введення утилізаційного збору передбачає перехід Росії до цивілізованої процедури відправки «чотириколісного друга» в кращий з гаражів. Забудемо на секунду, що велика частина машин їздить по нашим дорогам до останнього подиху - чому ситуація повинна змінитися незрозуміло ...

Припустимо навіть, що зараз ви готові здати свій скарб в утиль. Куди їхати? Як оформляти здачу машини? Кому і скільки платити? Ніякої зрозумілої інфраструктури немає.

Ніякої зрозумілої інфраструктури немає

З постанови «Про утилізаційному збір стосовно колісних транспортних засобів» слід, що виробник, який бажає вкластися в утилізацію автомобілів, повинен «організувати пункти прийому на території кожного суб'єкта Російської Федерації, а також в кожному поселенні, міському окрузі з чисельністю населення 500 тис. Чоловік и більше". Тобто по всій Росії повинна з'явитися мережа центрів з утилізації. Логічно припустити, що якщо виробники вважатимуть за краще платити збір за кожен автомобіль, вкладатися в створення мережі доведеться державі. Тим більше, що гроші з 1 вересня потечуть рікою.

Так що в найближчі місяці варто чекати ініціатив зверху ...

У матеріалі використані фотографії сайтів allcarz.ru, drivers-blog.ru і nazaleno.cz

Чи готові виробники організовувати за свій рахунок такі підприємства?
Куди їхати?
Як оформляти здачу машини?
Кому і скільки платити?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов