Наша сеть партнеров Banwar
У нинішньому році ремінь безпеки святкує своє п'ятдесятиріччя. Найпершим автомобілем з встановленим ременем безпеки, став Volvo (Вольво) моделі PV544. Подібне винахід здавалося дуже дивним в ті часи. Дія і робота «предка» сучасного ременя безпеки не відрізнявся від нинішніх «нащадків».
Всі ремені, як і найперший, є 3-х точковими, т. Е. Утримують водія автомобіля і пасажирів з трьох напрямків. Сучасні ремені встановлюються з преднатяжителями, це дозволяє автоматично регулювати натяг ременя, чого ремені минулого століття були позбавлені.
Але і без сучасних "штучок" перші ремені безпеки чудово справлялися зі своєю роботою.
Автомобілебудування існує вже більше ста двадцяти років і п'ятдесят з них люди їздили практично без захисту при зіткненнях. Існує статистика, за якою за п'ятдесят років свого існування, ремінь безпеки зберіг близько 1 000 000 людських життів. Це можна порівняти з населенням такого великого міста як Прага. Є думка, що якби ремінь безпеки був винайдений раніше, то населення планети збільшилося.
Перші ремені безпеки були встановлені на літаки. Перейдемо до автомобілів.
Таким, яким ми бачимо зараз, ремінь безпеки винайшов інженер компанії Volvo (Вольво) - Нільс Івар Болін (Nils Ivar Bohlin). У автомобільну промисловість Болін прийшов з літакобудування, де займався розробкою спеціальних сидінь - катапульт. Він розумів, що людина повинна надійно утримуватися в кріслі, і добре знав з якою швидкістю в разі чого з нього вилітає.
Почалася довга, кропітка робота. Болина чекали ночі роздумів, перші експерименти і тести перших зразків вироби. Конструкція повинна була приймати на себе удар вище людського стегна і клітини грудей, так як ці місця були найміцнішими в тілі людини. Також ремінь повинен був бути простий і зручний в експлуатації. Була проведена величезна робота щоб довести що 3-х точкові автомобільні ремені є найоптимальнішими.
Отже, в 1949 р на дві моделі компанії Volvo були встановлені звичні нашому погляду ремені. Це був автомобіль Volvo Amazon моделі (120) і Volvo PV544. Новий винахід було захищено відкритим патентом, так що будь-який виробник авто міг безкоштовно встановлювати його на свою продукцію.
Спочатку новинка не викликала ентузіазму у автолюбителів. Їм не подобалося те, що ремінь щільно охоплював тіло, так було менше свободи. Але Нільс Болін був упевнений, що незабаром думка зміниться. Він мав рацію, років через 5 і водії і їх пасажири по достоїнству оцінили важливість його винаходу.
Безпека як продукт експорту.
У 1963 р компанія Volvo приступила до встановлення ременів безпеки на експортні автомобілі. Так безпечніші автомобілі з'явилися на авторинках Сполучених Штатів і Європи. Це відбилося на показниках смертності і травм внаслідок зіткнень при ДТП.
Фахівці компанії Volvo проаналізували понад тридцять тисяч ДТП і показали звіт на прес-конференції в Сполучених Штатах. За даними звіту, ймовірність нанесення поранень і травм зменшилась на п'ятдесят - шістдесят відсотків, при використанні 3-х точкових ременів.
Фахівці поставили мету - зберегти ще більше людських життів. Так в 1967 р ремені безпеки стали ставити і на задні сидіння. Дана комплектація стала стандартом в автомобілебудуванні.
У сучасному житті важко уявити авто без ременів безпеки. Немає нічого складного в тому, щоб пристібатися. Старий добрий ремінь за мілісекунди може прийняти на себе удар і врятувати людині життя.
Трагедія в 0,2 сек ...
Те, що відбувається з водієм і пасажирами в момент зіткнення досить доступно описав французький експерт з безпеки дорожнього руху К. Жерондо:
«Через двадцять шість тисячних секунди від зіткнення продавлюється бампер. Сила, в 36 разів вище маси автомобіля, припиняє рух його вперед на лінії переднього сидіння, якщо пасажири в автомобілі не пристебнуті - вони продовжують рух всередині авто зі швидкістю вісімдесят кілометрів на годину.
Через тридцять дев'ять тисячних, людина на місці водія зміщується разом зі своїм сидінням вперед на 15 см.
Через сорок чотири тисячні секунди він пробиває грудною кліткою кермо. Через п'ять десятих секунди швидкість зменшується настільки, що на всіх людей в автомобілі починає взаємодію з силою тяжіння понад їх маси в вісімдесят разів.
Через шістдесят вісім тисячних секунди людина на місці водія з силою в 9000 кг вдаряється об приладову панель.
Через дев'яносто дві тисячні секунди людина на місці водія і людина на сидінні поруч врізаються в лобове скло і отримують летальні травми.
Через 0,1 секунди водій від керма відлітає назад вже мертвим ... »
Згадуйте про це кожного разу, коли ви не хочете пристебнутися ременями безпеки.
Не всі можуть відповісти скільки коштує незалежна експертиза авто після ДТП і як слід вибирати експерта.
Читайте про те, як позбутися від статичної електрики на машині.
система допомоги https://voditeliauto.ru/poleznaya-informaciya/bezopasnost/sistema-pomoshhi-pri-troganii-na-podeme.html при старті на підйомі.
Відео - навіщо потрібні ремені безпеки в автомобілі:
Додати свою рекламу
Додати свою рекламу
Додати свою рекламу
Додати свою рекламу