Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

В якій послідовності прокачувати гальма ваз 2107.

  1. трохи теорії
  2. Коли потрібна прокачування гальм
  3. Інструменти
  4. Проведення робіт з задніми механізмами на ВАЗ класичних моделей
  5. Прокачування передніх гальм Ваз
  6. Особливості проведення робота на моделях, починаючи від ВАЗ-2108
  7. Самостійна прокачування на прикладі ВАЗ-2110
  8. Особливості проведення робіт на ВАЗ-2121 «Нива»
  9. Відео на тему - як прокачати гальма
  10. Як может потрапіті Повітря в гальмівну систему ВАЗ 2107
  11. Порядок прокачування гальм ВАЗ 2107

Наша сеть партнеров Banwar

Прокачування гальм необхідна після заміни гальмівної рідини, а також для видалення повітря, що потрапив в гідропривід при ремонті або заміні окремих вузлів гальмівної системи . Роботу виконуємо удвох.

Повітря видаляємо спочатку з одного контуру, потім з іншого, починаючи кожен раз з найбільш віддаленого від головного циліндра колеса. Для прокачування переднього контуру вивішуємо передню частину автомобіля, встановлюємо підставки і знімаємо колеса.

1. Знімаємо гумовий захисний ковпачок з штуцера прокачування правого колісного циліндра.

2 2 . Надягаємо на нього шланг (краще прозорий), опустивши його вільний кінець у відповідну ємність.

Помічник натискає на педаль гальма три-чотири рази з інтервалом одна - дві секунди і утримує педаль натиснутою.

3 3 . Ключем «на 8» відвертаємо на 1 / 2-3 / 4 обороту штуцер прокачування. При цьому частина гальмівної рідини і повітря витісняються в ємність, а педаль опускається до підлоги.

Бульбашки повітря добре видно в прозорому шлангу або в рідини. Загортаємо штуцер прокачування, після чого помічник може відпустити педаль. Повторюємо операцію до тих пір, поки вихід бульбашок повітря зі шланга не припиниться. При видаленні повітря з системи потрібно стежити за рівнем рідини в бачку головного гальмівного циліндра і при необхідності доливати її.

Аналогічно видаляємо повітря з гальмівного циліндра лівого колеса. При повній заміні гальмівної рідини прокачування ведемо до тих пір, поки з штуцера прокачування не піде нова рідина (вона світліша).

Прокачування заднього контуру зручніше виконувати на оглядовій канаві або підйомнику. Щоб виключити вплив регулятора тиску на прокачування гальм, працюємо при навантажених задніх колесах (не допускається вивішування заднього моста).

Якщо навіть при тривалому видаленні повітря продовжує виходити зі шланга у вигляді бульбашок, значить, він проникає в систему через пошкодження в трубопроводах через недостатню герметичності з'єднання або внаслідок несправності головного або колісних циліндрів.

  1. Після кожного ремонту гальм, при якому розкривалася система, в трубопроводах може виявитися повітря. У цьому випадку систему слід прокачати. Повітря знаходиться в системі, якщо при натисканні педалі гальма тиск плаває. В цьому випадку слід усунути негерметичність і прокачати гальмівну систему.
  1. Якщо замінювався або ремонтувався тільки один супорт, як правило, досить видалити повітря тільки з нього.
  2. Перед прокачуванням відкрутити кришку компенсаційного бачка і заповнити його гальмівною рідиною до максимальної позначки.
  1. Тільки гальмівна система з ABS: Включити запалювання і вичавити педаль гальма 4 - 5 разів. Потім при необхідності долити в бачок гальмівну рідину до максимальної позначки. При прокачуванні задніх гальм, протягом всієї прокачування залишити запалювання включеним. При відкритті вентиля прокачування включиться гідравлічний насос системи ABS і створить тиск.
  1. Попросити асистента прокачувати педаллю гальма, поки не буде створено тиск, який відчувається по зростаючому опору при натисненні педалі.
  2. Коли створено достатній тиск, повністю вичавити педаль гальма і утримувати в цьому положенні.
  1. Коли тиск спаде, відразу закрити клапан. На моделях з ABS тиск рідини чи знизиться через включеного насоса, в цьому випадку закрити вентиль прокачування через 2 секунди, щоб гідравлічний насос не пошкоджено.
  2. Повторити процес прокачування, поки не буде створено тиск. Вичавити педаль вниз, і зафіксувати в цьому положенні. Відкрити болт видалення повітря, коли тиск спаде, закрити клапан.
  3. Повторювати цей процес на одному циліндрі до тих пір, поки в витікає в пляшку гальмівної рідини не зникнуть бульбашки повітря.
  4. Потім при вичавленої педалі затягнути болт видалення повітря із зусиллям 10 Нм.
  5. Зняти шланг, надіти на вентиль пильовик.
  6. Прокачати таким же чином інші циліндри.
  7. Після прокачування пригвинтити кришку на розширювальний бачок . При необхідності долити гальмівну рідину до відмітки "МАХ".

На всіх автомобілях сімейства ВАЗ використовується гальмівна система з гідравлічним приводом. Це означає, що зусилля, яке робить водій, натискаючи на педаль гальма, передається на гальмівні механізми, встановлені на маточинах коліс авто, за допомогою рідини. Але щоб вплив мало достатню силу, в конструкцію включений підсилювач.

трохи теорії

Для передачі зусилля використовується одна з властивостей рідини - її нестисливі. Тобто при створенні зусилля на рідину, обсяг її не змінюється, і вона виступає в якості передавача.

Гідравлічний привід гальм більш практичний, ніж механічний або пневматичний, але в ньому є один недолік - якщо в рідину потрапить повітря, то передача зусилля значно знизитися. Все тому, що повітря, як і будь-який газ, є стисливим. В результаті, наявність повітря призводить до зміни об'єму рідини при створенні зусилля (за рахунок стиснення газу). Через це зусилля вже не передається на виконавчі механізми, оскільки воно поглинається зміною обсягу.

Виходить, що ефективна робота гальм на ВАЗ відбувається тільки поки в систему приводу не потрапить повітря. А статися це може з кількох причин.

Коли потрібна прокачування гальм

Першою з них є те, що трубопроводи приводу піддаються негативним впливам зовнішнього середовища. Трубопроводи задніх гальмівних механізмів на ВАЗ зроблені з м'яких металів (міді, латуні) і проходять вони під днищем авто. Окислювальні процеси і можливі ударні навантаження в процесі експлуатації можуть стати причиною появи тріщин або пробоїв трубопроводу. Привід же передніх механізмів - складовою, одна частина трубопроводу - металева, а друга - гумова. Згодом гума «старіє» і на ній з'являються тріщини.

Друга причина, по якій в системі може виявитися повітря - планове обслуговування гальмівної системи. Рідина, яка використовується в приводі, має свій ресурс, тому вона періодично повинна замінюватися. Ось саме в процесі заміни всередину системи і потрапляє повітря. Опинитися в системі він може також після ремонту механізмів, наприклад, під час заміни колодок. Тому обов'язково треба прокачувати гальма після заміни колодок.

Але на автомобілях ВАЗ передбачена можливість видалення повітряних бульбашок шляхом прокачування - процесу, при якому з рідини виганяється повітря. Для цього до конструкції гальмівних механізмів передбачені спеціальні штуцери.

Виявити, що система вимагає прокачування нескладно - провал педалі, легкість її натискання і зниження ефективності гальм, аж до повної їх відсутності, вказує на завоздушенность системи.

Але перед тим, як приступати до прокачування, слід ретельно оглянути всі трубопроводи і складові вузли системи на наявність патьоків, а також кількість рідини в бачку. При виявленні слідів підтікання, слід усунути несправність шляхом ремонту з використанням ремкомплектов (головний і робочі гальмівні циліндри ), Заміною пошкодженої ділянки системи (трубопроводи), а після заміни провести прокачування. Якщо повітря потрапив в систему через нестачу рідини, то слід попередньо заповнити її до рівня.

Інструменти

Але важливо знати, як правильно прокачати гальма на ВАЗ різних моделей і що для цього буде потрібно. Сама операція - нескладна, тому її виконати можна і самому. Але краще робити це з помічником - так буде і швидше, і легше.

З інструментів знадобиться не так і багато:

  • Ключ на 8 (10);
  • Силіконова прозора трубка по діаметру штуцера;
  • ємність;
  • Гальмівна рідина;

Що стосується ключа, то слід використовувати накидний тип. На ринку також є спеціальні ключі для відкручування штуцерів, затискної. Справа в тому, що штуцери часто прікісают до різьби і викрутити дуже складно. Використовуючи звичайний ріжковий інструмент, можна запросто «облизати» межі і тоді вже викрутити штуцер буде взагалі неможливо.

Суть роботи з прокачування практично однакова для всіх авто - і ВАЗ-2101, і ВАЗ-21099, і ВАЗ-2121 «Нива». Але на послідовність операції впливають тільки конструктивні особливості моделей.

Проведення робіт з задніми механізмами на ВАЗ класичних моделей

Спочатку розглянемо, як правильно прокачати гальма на «Класики». Щоб правильно виконати операцію, необхідно враховувати, що на ВАЗ-2106 або будь-який інший моделі, гальма - двоконтурні. Тобто, вся система розділена на дві незалежні частини. Зроблено це для того, щоб в разі розгерметизації одного з контурів, другий залишався працездатним, і автомобіль міг зупинятися. Але важливо розуміти, що поділ на контури відбувається на головному циліндрі, і якщо повітря потрапив в систему через брак рідини, то він буде в обох складових частинах.

У всіх класичних моделей , В тому числі і гальма ВАЗ-2107, контури поділяють приводи передніх і задніх коліс. Це обов'язково враховується, коли необхідно прокачати гальма 2101 або іншої моделі.

До речі, якщо завоздушена тільки один контур, то другий піддавати прокачування не обов'язково, хоча зайвою не буде обробка всіх механізмів, як передніх, так і задніх.

Отже, все підготовлено, і можна приступати.

Послідовність дій така:

  • Автомобіль краще загнати на яму, щоб дістатися до штуцерів було легше. При цьому він обездвіжівается за допомогою ручника або противідкатних опор;
  • З бачка гальмівної рідини знімаємо кришку, перевіряємо рівень, при потребі доводимо до максимальної позначки;


При цьому він обездвіжівается за допомогою ручника або противідкатних опор;   З бачка гальмівної рідини знімаємо кришку, перевіряємо рівень, при потребі доводимо до максимальної позначки;

  • Спочатку прокачуємо задні гальма ВАЗ, оскільки вся операція робиться від гальмівного механізму, який максимально віддалений від головного циліндра, тобто від правого заднього колеса;
  • Садимо помічника на водійське місце. Самі збираємося під автомобіль, накидаємо ключ на штуцер, а потім надягаємо на нього підготовлену трубку, другий кінець якої слід опустити в ємність з залитим в неї невеликою кількістю рідини. Бажано відразу зірвати штуцер з місця і відразу ж його завернути назад, ще до проведення прокачування. Робиться це для того, щоб в процесі не виникло заминки через неоткручівающегося штуцера;
  • Просимо помічника 5-6 разів натиснути на гальмівну педаль. При цьому з кожним натисканням провал її буде все менше - привід закачується рідиною, при цьому повітря переміщається до механізмів. Після закачування системи, помічнику слід затиснути педаль - натиснути на неї і утримувати;
  • Відкручуємо штуцер на півоберта, з нього почне витікати робоча рідина. Якщо використовується прозора трубка, то в неї буде добре видно бульбашки повітря, при цьому утримувана педаль почне опускатися вниз, поки не упреться в підлогу. У такому положенні помічник повинен утримувати її, в цей час штуцер потрібно звернути назад;


У такому положенні помічник повинен утримувати її, в цей час штуцер потрібно звернути назад;

  • Таку послідовність дій слід провести для одного механізму 4-5 разів, щоб повністю видалити повітря;
  • Наступним на «класиці» прокачується ліве заднє колесо (оскільки вони об'єднані в один контур). Але перед цим необхідно перевірити рівень бачку, і довести його до максимальної позначки. Послідовність дій та ж: накачуємо гальма і утримуємо педаль - попускаємо штуцер для зливу рідини з повітрям (педаль опускається вниз) - затягуємо штуцер - накачуємо знову. І так 4-5 разів;

Відзначимо, що така послідовність дій ідентична взагалі для всіх автомобілів. Різниця полягає лише в деяких особливостях конструкції самої системи.

Прокачування передніх гальм Ваз

Переходимо до передніх механізмам. На ВАЗ-2104 або будь-який інший «класиці» складність операції з переднім контуром полягає в тому, що гальмівний супорт у них блоковий, тобто, кожен з двох гальмівних поршнів в дію приводиться окремо.


Тому, щоб отримати доступ до штуцера зовнішнього поршня, щоб прокачати гальма на ВАЗ-2105, доведеться знімати колесо. Тут теж діє принцип віддаленості механізму від головного циліндра, тому першим прокачується ліве колесо. Робиться все так:

  • Видомкрачіваем колесо і знімаємо його;
  • Штуцер внутрішнього поршня чіпати не потрібно (та й не завжди він є, замість нього може бути просто заглушене отвір). Далі прокачування проводитися за вже знайомою схемою: накачування - слив - накачування (4-5 разів);
  • Останнім прокачується праве переднє колесо . Алгоритм дій - ідентичний;

Особливості проведення робота на моделях, починаючи від ВАЗ-2108

Тепер про особливості проведення операції на інших автомобіля сімейства ВАЗ. Починаючи з моделі 2108 змінилася схема контурів, тому і послідовність дещо інша. І її необхідно знати, перед тим як прокачати гальма на ВАЗ-2108, 2109, 21099.

У цих авто використовується вже діагональне розташування контурів. Тобто, один з них об'єднує заднє ліве і переднє праве колесо, а другий - інші два.


Тобто, один з них об'єднує заднє ліве і переднє праве колесо, а другий - інші два

Прокачування починається, як правило, з самого віддаленого колеса, тобто, з заднього правого. З його гальмівного механізму проводиться операція по видаленню повітря згідно з описаною послідовності.

Але є один нюанс. У конструкції є регулятор тиску приводу механізмів задніх коліс. Якщо перед прокачуванням задок авто вивішується, цей регулятор потрібно розблокувати. Для цього досить встановити викрутку між штоком регулятора і наполегливої ​​пластиною.


Після всіх робіт її слід витягти.

Потім прокачується на друге заднє колесо, а переднє ліве, оскільки саме воно об'єднано з контуром з уже прокачаним заднім механізмом.

Після прокачування кожного механізму обов'язково потрібно перевіряти рівень в бачку. Якщо опустити цей момент, то в процесі роботи рідина піде в систему і в неї знову потрапить повітря.

Самостійна прокачування на прикладі ВАЗ-2110

На Ладі «Десятці» все робиться так само, як і на моделях ВАЗ 2108-21099, оскільки конструкція гальмівної системи - однакова. Тому розглянемо, як прокачати гальма на моделях 2110-2112 самому, без помічників.

Для цього знадобитися використання одного додаткових елементів - аератора, який можна купити або зробити і гумового шланга з наконечниками з обох сторін для під'єднання до ніпеля.


Для цього знадобитися використання одного додаткових елементів - аератора, який можна купити або зробити і гумового шланга з наконечниками з обох сторін для під'єднання до ніпеля

Саморобний аератор - це кришка від гальмівного бачка «класики» (без вбудованого датчика), в яку встановлений ніпель від безкамерної колеса.


Саморобний аератор - це кришка від гальмівного бачка «класики» (без вбудованого датчика), в яку встановлений ніпель від безкамерної колеса

Суть самостійно прокачування дуже проста і робиться вона так:

  • Авто обездвіжівается. На штуцер гальмівного механізму, який прокачується, надівається шланг для прокачування;
  • Аератор накручується на гальмівний бачок, і до нього приєднується один кінець шланга. Другий же надаватися на ніпель накачаного автомобільного колеса (наприклад, запаски);
  • Відвертаємо штуцер на півоберта. При цьому тиск повітря з запаски почне видавлювати рідина. Залишається лише простежити, коли по трубці піде рідина без повітряних бульбашок, і затягуємо штуцер;

Таким чином прокачиваются всі механізми. Тиску повітря одного колеса досить щоб повністю прокачати систему;

Але в цьому є один нюанс - тиск, що подається в бачок має бути не дуже високим (не більше 1 атм). Інакше існує ймовірність зриву кришки або пошкодження бачка.

Прокачування гальм описаними способами може бути застосована і для більш сучасних моделей ВАЗ - 2114-2115, Пріора, Калина. А все тому, що конструкція гальм у них повністю ідентична.

Особливості проведення робіт на ВАЗ-2121 «Нива»

Що стосується ВАЗ-21213 «Нива», то у цього авто є свої особливості. І хоч система на цьому авто - двоконтурна, але вона відрізняється від інших автомобілів ВАЗ.

На цьому позашляховику один контур об'єднує всі 4 гальмівних механізму, а другий - тільки передніх коліс. Щоб контури були незалежними, на «Ниві» використовується блоковий супорт попереду, до якого підходить два гальмівних шланга, відповідно є і два штуцери для прокачування.


Щоб контури були незалежними, на «Ниві» використовується блоковий супорт попереду, до якого підходить два гальмівних шланга, відповідно є і два штуцери для прокачування

Прокачування гальм на «Ниві» робиться за такою послідовності: спочатку виганяється повітря з заднього правого механізму, потім з заднього лівого. Далі прокачиваются загальний контур на передніх гальмах - спочатку правий, потім лівий (принцип віддаленості колеса від головного циліндра). При цьому важливо не поплутати штуцера - верхній з них відповідає за загальний контур, саме його і слід використовувати.


При цьому важливо не поплутати штуцера - верхній з них відповідає за загальний контур, саме його і слід використовувати

Тільки потім прокачується контур передніх гальм, для чого застосовується нижній штуцер. Тут уже послідовність прокачування ролі не грає, можна починати як з лівого, так і з правого механізму.

А ось на Chevrolet-Niva така конструкція гальм не використовується. Там встановлена ​​звичайна діагональна двоконтурна система, тому послідовність прокачування ідентична процесу на автомобілях ВАЗ-2108 і вище.

Відео на тему - як прокачати гальма

Вітаю вас друзі на сайті ремонт автомобілів своїми руками. Гальмівна система будь-якого автотранспортного засобу вимагає особливо уважного ставлення до себе, адже від її стану залежить життя і здоров'я людей.

На жаль, через неналежне обслуговування гальм щорічно в світі відбувається велика кількість дорожньо-транспортних пригод.

Неефективне гальмування, а іноді і його повна відсутність може бути викликано різними причинами. Одна з них - наявність повітря, який може потрапити в систему гальм.

Як может потрапіті Повітря в гальмівну систему ВАЗ 2107

Попадання повітря в гальмівну систему може бути різним, наприклад, після виробленої профілактики системи або її ремонту, заміни гальмівних циліндрів, ущільнюючих кілець , Трубок, шлангів.

В іншому випадку розгерметизація системи може статися в результаті попадання повітря через бачок через відсутність в ньому гальмівної рідини, а також в результаті її витоку або механічного пошкодження гідравлічної системи транспортного засобу.

На присутність повітря вказує характерна поведінка педалі гальма - її вільний хід стає великим. А при неодноразовому різкому натисканні на неї педаль стає жорсткішим, а хід зменшується.

Щоб видалити повітря потрібно зробити прокачування гальм. Ця стаття допоможе зрозуміти, як прокачати гальма.

Гальмівна система ВАЗ 2107 - гідравлічна, що складається з двох незалежних контурів (переднього і заднього), що забезпечують надійну роботу гальм передніх і задніх коліс.

При відмові в роботі одного з контурів інший продовжує працювати, забезпечуючи автомобіль гальмуванням. Ця уніфікована гальмівна система застосована на всій вазовской «класики» (01 - 07 моделі).

Завод виробник передбачає планову заміну гальмівної рідини і прокачування гальмівної системи через 30 тисяч кілометрів пробігу.

Порядок прокачування гальм ВАЗ 2107

Протягом всього процесу прокачування гальмівної системи бачок не повинен стати порожнім, так як це призведе до потрапляння повітря в систему.

Прокачування контурів необхідно почати з робочих гальмівних циліндрів знаходяться найбільш віддалено від головного циліндра.

Наприклад, для переднього і заднього контурів найдальшими будуть праві (по ходу) гальмівні циліндри. При прокачуванні контурів гідравліки черговість не має ніякого значення.

Черговість прокачування гальм:

  • Праве заднє.
  • Ліве заднє.
  • Праве переднє.
  • Ліве переднє.

Прокачування переднього контуру гальмівної системи:

Знімаємо праве переднє колесо, чим забезпечується легкий доступ до штуцера прокачування гальм. Очистити штуцерок від забруднення і видалити з нього гумовий пильовик-ковпачок.

Один кінець гумової або ПВХ трубки надіти на штуцер, а інший кінець опустити в невелику ємність, попередньо налив в неї трохи гальмівної рідини - це дозволить контролювати вихід повітря з системи у вигляді бульбашок. За допомогою помічника зробити кілька (3-5) різких «качків» педаллю гальма і зафіксувати її натиснувши до упору.

Відкрутити штуцерок прокачування необхідно приблизно на пів обороту, використовуючи підходящий за розміром ключ 8 мм або 10 мм (в разі закисания штуцера для його відкручування необхідно скористатися спеціальним ключем для прокачування, що дозволяє зірвати штуцерок не пошкодивши його).

Помічник утримує педаль гальма, яка почне рухатися вниз, виштовхуючи з системи гальмівну рідину. Опустившись в крайнє нижнє положення до упору, гальмівна педаль, яка утримується помічником, повинна бути зафіксована в такому положенні. Бульбашки, що містяться в гальмівній рідині, будуть вказувати на наявність повітря в системі.

Закрутити штуцер прокачування. Відпустити педаль гальма. Долити гальмівну рідину до максимальної позначки. Виконати операції, описані вище до тих пір, поки що виходить із системи гальмівна рідина не перестане містити бульбашки повітря.

Зняти трубку і надіти захисний пильовик-ковпачок. Встановити на місце колеса. Прокачати гальмівний механізм лівого колеса, повторюючи все вище зазначені операції. У разі необхідності провести аналогічну прокачування заднього контуру. Вдалою дороги і без поломок.

Гальмівна система автомобіля ВАЗ 2107, як і будь-яка інша, вимагає проведення періодичного технічного обслуговування і ремонту. І всупереч поширеній думці, ніяка доопрацювання окремих елементів або всієї системи, не звільняє від виконання цього обов'язку. При цьому крім контролю стану гальмівних колодок і дисків, може виникнути необхідність прокачати систему, для видалення з неї пухирців повітря.

Необхідність прокачати гальмо може виникнути в наступних випадках:

  • Заміна рідини в системі, згідно з регламентом технічного обслуговування;
  • Ремонт системи;
  • Витік рідини;
  • Погіршення ефективності гальм, після перевірки стану гальмівних дисків і колодок.

Гальма зазвичай прокачиваются за участю двох чоловік: один (слюсар) працює безпосередньо з системою гальма, другий (помічник) знаходиться в салоні автомобіля ВАЗ 2107. З інструментів для роботи знадобиться:

  • Ключ 8/10 «трубочка» або накидний;
  • Ключ 8/10 ріжковий або спеціальний, для гальмівних трубок;
  • Шлангочка відповідного діаметру;
  • Ємність для відпрацьованої рідини.

Крім цього, в разі якщо на вашому автомобілі встановлені штуцери під ключ на 8, настійно рекомендується доопрацювання даного недоліку , Яка полягає в їх заміні на аналогічні, але з шестигранником під ключ на 10. Перед початком роботи в гальмівній бачок доливають рідину до максимального рівня.

Порядок прокачування системи гальма має певну послідовність - починаючи з самого віддаленого колеса від головного циліндра:

  1. Праве заднє;
  2. Ліве заднє;
  3. Праве переднє;
  4. Ліве переднє.

Прокачування задніх коліс ВАЗ 2107 проводиться знизу автомобіля, тому краще скористатися оглядовою ямою. Для прокачування передніх гальм потрібно знімати колесо. В іншому процедура прокачування для всіх коліс однакова. Знявши захисний гумовий ковпачок, потрібно послабити штуцер за допомогою накидного ключа 8/10. Слід виявляти особливу акуратність, так як існує ризик заліковування граней, після чого відкрутити штуцер буде важко.

Послабивши штуцер, на нього одягають шлангочку, інший кінець якої опускають в ємність. Після цього помічник 3-5 разів (до появи відчутного тиску в системі) натискає педаль гальма, після чого продовжує її утримувати в нижньому положенні. Слюсар ріжковим ключем 8/10 на половину обороту відкручує штуцер, в результаті чого через шлангочку в ємність виходить рідина з бульбашками повітря, педаль «провалюється» до полика. Поки не перестане витікати рідина, педаль не відпускають. Штуцер закручується, і процедура повторюється до тих пір, поки при відпуску штуцера через шлангочку не перестануть виходити бульбашки повітря.

Штуцер закручується, і процедура повторюється до тих пір, поки при відпуску штуцера через шлангочку не перестануть виходити бульбашки повітря

Аналогічну роботу виконують на інших колесах автомобіля. Періодично необхідно контролювати рівень рідини в бачку, при необхідності доливати. Якщо не заповнити обсяг вчасно, і рідина в бачку закінчиться, в систему потрапить повітря і все доведеться починати спочатку.

Як бачите, ніяких особливих труднощів в прокачуванні гальм автомобіля ВАЗ 2107 не передбачається. Всі етапи роботи цілком можна виконати своїми руками в домашніх умовах.

Слід відзначити той факт, що останнім часом набула широкого поширення доопрацювання стандартної системи, яка полягає в заміні стандартних елементів (супорта, диски, колодки) аналогічними деталями імпортного виробництва, більш якісними та ефективними. Однак доопрацювання не виключає необхідності проведення періодичної прокачування системи, тому описаний порядок залишиться актуальним.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов