Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Вага джиг-головки або грузила для джигових приманок

  1. Вибір джиг-головки або грузила для ловлі на джиг
  2. Вибираємо оптимальну вагу джиг-головки або вухатого грузила
  3. Вибираємо оптимальну форму джиг-головки або грузила для джига
  4. Відео по темі: Як вибрати вага джиг-головки

Наша сеть партнеров Banwar

Як вибрати вага і форму джиг-головки (грузила) для лову на джигові приманки - глава з книги Віктора Андрєєва "М'які приманки для спінінга". Tвістери, віброхвости, пасивні джиги, джиг-головки, оснащення, гра, проводка, ловля на силіконові приманки, поради початківцям спінінгістам.

Tвістери, віброхвости, пасивні джиги, джиг-головки, оснащення, гра, проводка, ловля на силіконові приманки, поради початківцям спінінгістам

Вибір джиг-головки або грузила для ловлі на джиг

Вантаж грає виключно важливу роль в оснащенні джигових приманок. Тому Наща завдання - вибрати оптимальну огрузку для нашої силіконової приманки. Адже грузило (в парі з проводкою) - це своєрідний мотор, що задає рух, шлях і гру приманки. Чи не буде правильної гри або приманка піде не там, де треба - клювати буде гірше, чи не буде зовсім.

Чи не буде правильної гри або приманка піде не там, де треба - клювати буде гірше, чи не буде зовсім

Вибираємо оптимальну вагу джиг-головки або вухатого грузила

Як же правильно підібрати сам вантаж і головне - його вага?

Теоретично вага грузила повинен забезпечувати проводку приманки на потрібній глибині в потрібному темпі з привабливою грою. Якщо конкретно - все залежить від умов.

Якщо ми ловимо джигом, то грузило для початку має забезпечувати класичну ступінчасту проводку, тобто приманка на паузі повинна падати на дно за 2-3 секунди. Якщо хижак вередує - корисно уповільнити падіння, для чого підбираємо грузило трохи легше "норми". Якщо у жіщніка жор - можна прискорити проводку, для чого підбираємо більш важке грузило. Природно - все в розумних межах.

Природно - все в розумних межах

Інший типовий варіант - ловля щуки та окуня легким джигом уздовж трави або в рідкісних водоростях. Глибина в таких місцях невелика, тому застосовуємо порівняно легке грузило, щоб приманка йшла рівномірно або "пелагической сходинкою" десь в пів води. Клювання хороший - утяжеляются приманку і прискорюємо проводку. Клювання поганий - полегшуємо грузило і уповільнюємо проводку. Клювання ніякої - підбираємо саму легко грає приманку, ставимо мінімальне грузило, ще забезпечує гру на падінні, і робимо максимально повільну проводку з максимальною вертикальної складової. Ось і довгоочікувана клювання!

Ось і довгоочікувана клювання

Практично початкову вагу грузила підбирається досвідченим шляхом для кожної ділянки лову. Залежить він від глибини, швидкості течії, сили вітру і зазвичай знаходиться в межах 5-30 м Тому, за аналогією з класифікацією вудилищ, грузила і джиг-головки також можна умовно розділити на легкі 3-10 г, середні - 10-20 г і важкі - 20-40 м Правда, іноді використовуються і надлегкі вантажу 1-3 г, і особливо тяжкі понад 40 м

Ось лише кілька загальних порад по вазі грузила:

Чим більше глибина і швидше протягом, тим важче повинен бути вантаж або джиг-головка. Причому ловля з човна вимагає більш вагомого грузила, ніж ловля з берега. При сильному бічному вітрі волосінь може так парусити, що не рятує навіть найважчий вантаж, і доводиться міняти місце. Тому на рибалці бажано мати комплект змінних тягарців або джиг-головок різної ваги, щоб ловити в будь-яких умовах.

Тому на рибалці бажано мати комплект змінних тягарців або джиг-головок різної ваги, щоб ловити в будь-яких умовах

Вага вантажу також підбирається в залежності від активності хижака (до ± 5г). Важкий тягар краще відчуває дно, далі закидається і допускає грубу снасть, але при зупинці дає швидке падіння, яке може спокусити тільки голодного хижака. На жаль, риби все менше і менше, а активне клювання теж велика рідкість. Тому в основному потрібно прагнути до мінімальної ваги вантажу або джиг-головки в конкретних умовах, щоб рух приманки було найповільнішим, але, зрозуміло, ви повинні цю приманку нормально "відчувати".

Вибираємо оптимальну форму джиг-головки або грузила для джига

Якщо ми ловимо на джиг-головки, асортимент яких досить великий, вибір оптимальної форми грузила стає непростою справою. Однак це питання вже розглянуто в статті Джиг-головки для силіконових принад , Тому повторюватися не будемо.

Однак це питання вже розглянуто в статті   Джиг-головки для силіконових принад   , Тому повторюватися не будемо

А ось вухатих вантажив є всього два варіанти - "куля" і "сочевиця" (сплющений з боків куля). Який краще?

При ловлі на пластикові приманки використовується як рівномірна, так і ступінчаста проводка. Вважається, що при рівномірній краще "сочевиця", тому що вона більш плавно обтікає водою. При обтіканні ж кульового вантажу за ним утворюється невелика зона завихрень, яка може впливати на гру приманки. Напевно, це справедливо для обертових блешень з кульової вантаж-головкою, де турбулентний слід заважає роботі пелюстки. Але у виброхвоста робоча частина знаходиться далеко позаду і майже не схильна до впливу завихрень, хіба що при найбільших вантажах і найменших "рибок". Принаймні, моя практика рівномірної проводки не показала помітної різниці в клюванні між кульовими головками і "сочевиця".

А ось при ступінчастій проводці джигових приманок питання форми грузила спірне. З одного боку кульової вантаж ніби як має перевагу перед "сочевицею". Адже на дні "сочевиця" падає на бік, "рибка" - теж і гачки частіше чіпляються за дно. Крім того, порушується послідовна гра приманки, т. К. При наступній потяжке вантаж і "рибка" повинні "відновитися" в робоче положення, на що втрачається частина корисної шляху. Тому, якщо ви вирішили зупинитися на одному виді вантаж-головок- то "куля", безсумнівно, більш універсальний.

Тому, якщо ви вирішили зупинитися на одному виді вантаж-головок- то куля, безсумнівно, більш універсальний

Але з іншого боку можна сказати, що при падінні "сочевиці" на бік піднімається більше донної каламуті і урізноманітнюється гра приманки в горизонтальній площині, що в якихось умовах буде корисно. Так це чи ні - залежить від риби і конкретних умов, тому питання залишається відкритим.

Проте при рівномірній проводці я все ж рекомендую "сочевицю". Тут є одна маленька хитрість, яку я застосовую вже багато років. Якщо у "сочевиці" переднє вушко відігнути в один бік, а заднє - в інший, то такий вигнутий вантаж передасть всієї приманки саму натуральну хвилеподібну гру і зробить її неперевершеною.

Відео по темі: Як вибрати вага джиг-головки

Книга В.Андреева: М'ЯКІ ПРИМАНКИ для спінінга >>>

Всі книги В.Андреева >>>

Який краще?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов