Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Вахта на кермі. Команди рульовому.

Наша сеть партнеров Banwar

Йдучи в рейс матросом або палубним кадетом, вам рано чи пізно доведеться нести вахту на кермі. Це вимагає певних знань і навичок. Якщо матрос, як мінімум, вивчав матеріал по даній темі ще на курсах, то кадет запросто може зіткнутися з цим вперше. Спробуємо дати невелику вступну для юного моряка, розберемо основні команди, вивчимо принципи ручного керування судна.

Отже, маємо схему несення навігаційної вахти на судоводом мосту цивільного торгового судна:

Вахтовий Помічник Капітана або сам Капітан забезпечує безпеку навігаційної обстановки, до якої залучено його судно. Також, на мосту службу несе вахтовий матрос. Авторульові пристрій включено, отрабативет і утримує судно на заданому курсі. Вахтовий матрос виконує функції вперед-наглядача, доповідає штурману або Капітану про зміну навігаційної картини, допомагає при визначенні пеленгов і курсових кутів. Існує безліч причин для переходу на ручне управління судна, таких як проходження вузькості, небезпечних банок, фарватерів, вихід з ладу автопілота, розбіжності з судном на небезпечних кутах, великий кут зміни курсу і багато іншого. Отже, матрос отримує команду від вахтового:

Людини на кермо!

A hand to the helm!

Людина, що займає місце у рульового штурвала, повинен бути добре ознайомлений з з Истеми перемикання режиму управління. Рекомендується при перемиканні тримати кермо прямо, щоб уникнути гідроудару. Після виходу на ручне управління судна матрос робить невелику перекладку керма, перевіряючи працездатність системи і відповідь пера керма на команди штурвала. Якщо штурман відразу не поставив курс, який слід тримати, то рульової повинен доповісти поточний курс читається на репітори гірокомпас, а потім курс магнітного компаса .

З цього моме З цього моме   нта ви той, хто забезпечує ручне   управління судном   , І ви повинні розуміти всі, що робите нта ви той, хто забезпечує ручне управління судном , І ви повинні розуміти всі, що робите. Принцип физичекого впливу пера керма на зміну курсу судна укладений в Пропульсивную системи, а саме з короста судна щодо води та роботи гвинтовий групи. Саме перо керма, з точки зору фізики, це крило, при зміні кута атаки якого, відбувається розподіл сили, що створює кутову швидкість судна, як фізичного тіла. І тут варто брати до уваги, що на певних швидкостях потрібні відповідні кути перекладки керма. Наприклад, наше судно йде на повному ходу, швидкість щодо води становить 15 вузлів. На такій швидкості перекладка, скажімо, 20 градусів на один або інший борт, створить різке збільшення кутової швидкості, крен судна і взагалі не комфортну ситуацію на борту. Такі кути варто застосовувати в аварійній ситуації, що вимагає термінового вирішення.

Такі кути варто застосовувати в аварійній ситуації, що вимагає термінового вирішення

Аксіометр - прилад, який визначає положення пера керма щодо діаметральної площині судна.

І навпаки, при невеликій швидкості моменти взаімодествія пера керма і води відносно малі, і рульовому доводиться перебирати штурвал на великі кути, для того, щоб домогтися відповіді від судна, вперто не бажає відпрацьовувати кутову швидкість.

Отже, нам заданий курс. Кермо прямо. На жаль, судно підвладне безлічі зовнішніх сил і постійно намагається самостійно відхилитися від заданої траєкторії. Для цього рульовому доводиться здобувати при появі тенденції до зміни курсу, як би упереджувати ситуацію, ледь помітивши додаток до кутової швидкості судна.

Е слі судно не слухається керма, рульової повинен доповісти про це!

Існує усталений перелік команд, які людина, що стоїть на кермі, повинен чітко розуміти, знати і виконувати.

Вправо!

Starboard! Вліво! Port! Право кермо! Starboard the helm! Ліво кермо! Port the helm! Більше право! More starboard! Більше ліво! More port! Право на борт! Hard - a - starboard! All starboard! Ліво на борт! Hard - a - port! All port! Легше, відводь! Ease the helm! Легше право! Ease to starboard! Легше ліво! Ease to port! Прямо кермо! Midships здобуває! Meet her Так тримати! Steady! (Steady so!); Steady as she goes! Право не ходити! Nothing to starboard! Ліво не ходити! Nothing to port! Правити за курсом! Steer the course

В принципі, ці команди повинні бути інтуїтивно зрозумілі. Командувач голосно і чітко подає команду рульовому, після чого керманич повторює цю команду і починає виконання. По закінченню виконання - доповідає про результат, якщо команда працює на мету.

наприклад:

До Оманд: Hard - a - starboard!

Рульовий: Hard - a - starboard.

<Робить перекладку керма вправо до упору штурвала. Чекає, коли стрілка аксіометра дійде до макcимально позначки. Доповідь. >

Рульовий: Hard - a - starboard now!

До Оманд: Midships!

Рульовий: Midships.

<Перекладає штурвал в нульове положення. Стрілка індикатора доходить до нульового значення. Доповідь.>

Рульовий: Midships now!

До Оманд: Meet her! Easy.

Рульовий: Meet her.

<Починає перекладку керма в протилежну сторону від повороту судна, зменшуючи кутову швидкість до зупинки. На момент зупинки зміни - кермо прямо, на репітори компаса свідчення курсу 235 °. >

Рульовий: Midships. Course two-tree-five.

До Оманд: OK! Steady as she goes!

Рульовий: Steady two-tree-five.

Наступна група команд:

Кермо право десять (двадцять)!

Starboard ten (twenty)! Кермо ліво десять (двадцять)! Port ten (twenty)! Відвести кермо до 5 град.! Ease to five! Право кермо, тримати 82 град.! Starboard, steer zero eight two! Ліво кермо, тримати курс 182! Port, steer one eight two! Ліво кермо, тримати 305! Port, steer tree zero five!

Важливо, що, на відміну від російської мови, при англійському вимові ціфренного значення курсу кожну цифру треба відокремлювати. Цифру 3 (three) прийнято вимовляти як tree, для спрощення.

010 ° - Курс десять - Zero-one-zero

082 ° - Курс вісімдесят дві - Zero-eight-two

239 ° - Курс двісті тридцять дев'ятій - two-tree-nine

000 ° - Курс нуль - Zero-zero-zero

Досвідчені кермові готові виконувати такі завдання, як тримати марку, буй, знак,

Тримати на буй, знак!

Steer on buoy, on beacon!

слідувати за криголамом

Слідувати в кільватері за криголамом!

Follow Icebreaker!

Якщо людина на кермі відволікся від свого прямого завдання, і команда виконується нечітко:

Уважніше на кермі!

Watch you steering!

Рульовий повинен читати і розуміти азимутальний коло репітори компаса, і використовувати його для утримання судна на курсі.

передача вахти

При зміні рульових, який здає вахту запитує у командувача дозвіл на зміну, отримавши підтвердження голосно і чітко вимовляє утримуваний курс (гірокомпасні і магнітний), дає деякі зауваження та поради з поведінки судна, віддає кермо приймає і деякий час перебувати поруч. Лише переконавшись, що новий керманич готовий, може здати вахту. Заборонено передавати вахту під час маневру.

Є деякі прийоми, які можуть знадобитися від рульового. Наприклад маневр 20-20: якщо при певній ситуації знадобився скидання швидкості щодо води, а можливості для циркуляції немає, то може допомогти перекладка керма на великі кути. Для початку маневру треба зупинити роботу гвинта (ів), закласти кермо в одну сторону на 20 градусів, почекати відповіді від судна, і як тільки почнеться зміна курсу, перекласти кермо в протилежну сторону також на 20. Таким повторенням одержаний можна істотно знизити швидкість судна.

Звичайно, грамотно управління судном прийде лише з досвідом і належної напрацюванням, але NavLib сподівається, що ця стаття дасть тобі деякі теоретичні знання і уявлення про несення вахти на кермі.

© NavLib копіювання матеріалів без активного посилання на сайт заборонено.

PS Сподобалася стаття? Ми намагалися 🙄 віддячити - натисни на рекламу.

PS Сподобалася стаття?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов